آنچه در این مقاله می‌خوانید

حمل بار به استانبول برای ارسال کالاهای مختلف

حمل بار به استانبول

استانبول، پایتخت کشور ترکیه است که در نزدیکی کشور ما واقع شده و خیلی راحت می‌توانیم به این کشور برویم. خیلی از ایرانیان ترجیح می‌دهند که به دلایل مختلف، به کشور ترکیه بروند و در شهر فوق العاده استانبول زندگی کنند. در این شرایط، طبیعتا حمل بار به استانبول برای آنها می‌تواند خیلی سخت و چالش برانگیز باشد. ما در این مقاله از ترابرنت، اطلاعات کاملی درباره این مسئله و همچنین هزینه ارسال بار به استانبول در اختیار شما قرار می‌دهیم تا بتوانید با ساده‌ترین روش‌ها، کالای خود را به این کشور و شهر استانبول برسانید.

علاوه بر مهاجرت، ممکن است دلایل زیادی وجود داشته باشند که شما مجبور شوید از خدمات حمل بار به استانبول استفاده کنید. به عنوان مثال، شاید بخواهید برای گردش به این شهر زیبا بروید و چند روزی را در آنجا بمانید. در این موقعیت، شاید بخواهید کالاهایی را با خود به استانبول ببرید. علاوه بر این که شاید یکی از دوستان و یا آشنایان شما در این شهر زندگی می‌کند و بخواهید کالایی را برای آن شخص بفرستید.

در تمام این موارد، باید بدانید که هزینه ارسال بار به استانبول از چه روشی برای شما کاهش پیدا می‌کند. در این مقاله از ترابرنت، به طور کامل درباره این مسئله صحبت خواهیم کرد. پس اگر شما هم به هر دلیلی می‌خواهید کالایی را به شهر استانبول بفرستید و راه آن را نمی‌دانید، حتما تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

درباره استانبول

همان‌طورکه می‌دانید، استانبول در مرکز کشور ترکیه واقع شده است و به عنوان پایتخت این کشور شناخته می‌شود. خیلی از افراد، استانبول را به عنوان پرجمعیت‌ترین شهر ترک‌نشین در سراسر این کشور می‌شناسند. به همین دلیل هم می‌توان گفت که استانبول، در واقع مرکز اقتصادی و به خصوص فرهنگی کشور ترکیه است.

درباره استانبول

نکته دیگری که درباره شهر استانبول باید بدانید، این است که این شهر بر اساس آمار سال 2018، به عنوان سومین کلان شهر بزرگ در سراسر خاورمیانه در نظر گرفته شد. شاید برای شما جالب باشد که بدانید استانبول، بزرگ ترین کلانشهر در تمام اروپا نیز به شمار می‌رود. تنگه بسفر که قاره‌های آسیا و اروپا را از یکدیگر جدا می‌کند، در نزدیکی استانبول واقع شده است و به همین دلیل هم این شهر، از اهمیت تجاری بالایی برخوردار است.

برای آشنایی با روش های ارسال کالا به خارج از کشور مقاله ارسال بار به خارج از کشور را مطالعه فرمایید.

روش‌های حمل بار به استانبول

مانند هر شهر و کشور خارجی دیگری، شما می‌توانید از روش‌های مختلفی برای حمل بار به استانبول و ترکیه نیز استفاده کنید. از آنجا که کشورهای ایران و ترکیه فاصله بسیار کمی با یکدیگر دارند، ارسال بار به این کشور بسیار راحت است و شما می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن، کالای خود را به شهر استانبول برسانید.

در این بخش، بهترین روش‌های حمل بار به استانبول را برای شما عزیزان توضیح می‌دهیم و همچنین می‌گوییم که کدام یک از این روش‌ها مزایا و معایب بیشتری دارند. سپس به شما کمک می‌کنیم که بر اساس شرایط خود، یکی از این روش‌ها را انتخاب کنید.

روش های حمل بار به استانبول

اگر قصد ارسال پوشاک از ترکیه به ایران را دارید، مقاله حمل پوشاک از ترکیه به ایران برای شماست.

1. ارسال بار هوایی به استانبول

طبیعتا زمانی که درباره ارسال بارهای بین‌المللی به هر شهر و یا کشور خارجی صحبت می‌کنیم، روش هوایی اولین روشی است که به ذهن هر کسی می‌رسد. در این روش، شما باید اول از همه مدارک خود را آماده کرده و سپس کالا را به طور کامل بسته‌بندی کنید. در قدم بعد، باید بار را به فرودگاه امام خمینی در تهران برسانید و بعد از بارگیری و سمپاشی، کالا برای ارسال به استانبول آماده می‌شود.

بعد از این که کالای شما به شهر استانبول رسید، باید هماهنگی‌های لازم برای ارسال آن به آدرس گیرنده مورد نظر خود را انجام دهید. اگرچه این روش سرعت بسیار بالایی دارد و کالای شما را خیلی زود به استانبول می‌رساند، اما همین ارسال بار از مبدا تا فرودگاه امام و از فرودگاه استانبول تا آدرس مقصد، می تواند باعث طولانی‌تر شدن روند ارسال بار و همچنین افزایش هزینه‌های شما شود.

برای ارسال بار هوایی به شهر استانبول، شما می‌توانید از دو طریق اقدام کنید که این روش‌ها، کارگو و فریت بار نامیده می‌شوند. فریت بار که با نام ارسال بار مسافری نیز شناخته می‌شود، فقط برای کسانی مناسب است که می‌خواهند به شهر استانبول بروند و مقدار محدودی کالا با خود به این شهر ببرند. در صورتی که حجم و یا وزن کالای شما از این مقدار محدود تجاوز بیشتر شود، باید هزینه زیادی برای اضافه بار بپردازید.

ارسال بار هوایی به استانبول

در مقابل روش فریت بار، روش کارگو وجود دارد که به شما این امکان را می‌دهد تا کالاهایی با حجم و وزن خیلی بیشتر را به شهر استانبول ارسال کنید. نکته‌ای که درباره این روش حمل بار به استانبول باید بدانید، این است که درگیری‌های بسیار زیادی دارد و مهمتر از همه، باید هزینه خیلی زیادی برای آن بپردازید. به همین دلیل هم شاید از نظر خیلی از صاحبان کالا، این روش برای ارسال بار به استانبول چندان مقرون به صرفه نباشد.

برای آگاهی از شرایط فرستادن بار به اتریش، مطالعه مقاله ارسال بار به اتریش به شما پیشنهاد می‌شود.

2. ارسال بار زمینی به استانبول

در مقابل روش هوایی، روش زمینی وجود دارد که به خاطر هم مرز بودن ایران و ترکیه، گزینه کاملا مناسبی به نظر می‌رسد. در روش زمینی، دیگر نیازی نیست که شما یک بار کالا را از مبدا تا فرودگاه امام و یک بار دیگر هم از فرودگاه استانبول تا آدرس مقصد ارسال کنید و بیشتر مواقع، حمل بار به صورت درب به درب صورت می‌گیرد.

ارسال بار زمینی به استانبول

روزانه خودروهای باری بسیار زیادی کار حمل بار به استانبول را انجام می‌دهند و به همین دلیل نیازی نیست که هیچ‌گونه نگرانی درباره امنیت کالای خود داشته باشید. علاوه بر این، هزینه ارسال بار به استانبول از طریق روش زمینی خیلی مناسب‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تر است. به همین دلیل هم اگر نمی‌خواهید هزینه زیادی برای ارسال کالای خود به این شهر بپردازید، مطمئن باشید که روش زمینی می‌تواند گزینه مناسب‌تری برای ارسال کالا به استانبول باشد.

حمل بار به استانبول برای چه بارهایی انجام می شود؟

بر اساس مواردی که در ابتدای این مقاله هم گفتیم، این احتمال وجود دارد که شما بخواهید کالاهای مختلفی را به شهر استانبول در ترکیه بفرستید. در این شرایط، لازم است نکاتی را بدانید که راحت‌تر بتوانید خودروی باربری متناسب با کالای خود را انتخاب کنید.

اگر برای ارسال لوازم منزل به آلمان، سوالی دارید، مطالعه مقاله حمل لوازم منزل به آلمان پاسخگوی شماست.

◉ حمل خرده بار به استانبول

اول از همه، ممکن اسب بخواهید کالاهایی با حجم و وزن کم را به شهر استانبول بفرستید. همان‌طورکه گفتیم، روش فریت بار می‌تواند گزینه مناسبی برای این موضوع باشد. با این حال، روش فریت بار فقط در صورتی مناسب است که شما خودتان هم بخواهید به شهر استانبول بروید و در صورتی که قصد رفتن به این شهر را نداشته باشید، امکان استفاده از فریت بار را نیز نخواهید داشت.

از سوی دیگر، خیلی از صاحبان کالا اعتقاد دارند که روش فریت بار برای ارسال بارهای کوچک چندان مقرون به صرفه نیست. زیرا آنها حاضر نیستند هزینه زیادی برای ارسال بارهایی با حجم و وزن پایین که شاید ارزش کمی دارند، بپردازند.

در این صورت، شما می‌توانید از طریق روش زمینی، خرده بار مورد نظر خود را به شهر استانبول ارسال کنید. کامیون‌ها و خودروهای باربری متنوعی وجود دارند که برای ارسال انواع خرده بارها مناسب هستند.

حمل خرده بار به استانبول

تنها نکته‌ای که باید برای انتخاب خودروی باربری برای حمل خرده بار به استانبول به آن توجه کنید، وضعیت بار و شرایط آب و هوایی است. به عنوان مثال، اگر بخواهید مواد غذایی به استانبول بفرستید، حتما از کامیون‌های یخچال‌دار استفاده کنید تا کالا در طول مسیر تهران تا استانبول آسیب نبیند. همچنین اگر می‌خواهید یک بار معمولی را در فصل پاییز و یا زمستان به استانبول ارسال کنید، استفاده از کامیون‌های مسقف، بهترین گزینه است.

مقاله پیشنهادی: حمل وسایل منزل از ترکیه به ایران

◉ ارسال اسباب و اثاثیه منزل به استانبول

افرادی که می‌خواهند برای مهاجرت، به شهر استانبول بروند، می‌توانند اسباب و اثاثیه منزل خود را از طریق روش زمینی به شهر مقصد خود برسانند. زیرا این روش نسبت به روش هوایی، گزینه کاملا مقرون‌به‌صرفه‌ای برای ارسال اسباب و اثاثیه منزل در نظر گرفته می‌شود. به همین دلیل شما می‌توانید با استفاده از کامیون‌های مسقف متناسب با حجم و وزن کالای خود، وسایل منزل خود را خیلی راحت به شهر استانبول بفرستید و دیگر نیازی نیست که لوازم منزل را مجددا خریداری کنید.

اگرچه خودروهای متنوعی برای حمل اسباب و اثاثیه منزل به استانبول مورد استفاده قرار می‌گیرند، اما خاور، بهترین گزینه است. زیرا هم هزینه کمتری دارد و هم می‌توانید از آن به صورت مسقف استفاده کنید. توجه داشته باشید که برای ارسال اسباب و اثاثیه منزل خود به این شهر، حتما باید بار را به طور کاملا حرفه‌ای بسته‌بندی کنید تا در طول مسیر ضربه‌ای به آنها وارد نشود.

برای ارسال بار به ترکیه با کامیون به مقاله حمل بار به ترکیه مراجعه نمایید.

هزینه ارسال بار به استانبول چقدر است؟

از دیگر موارد بسیار مهم برای حمل بار به استانبول که اهمیت زیادی برای صاحبان کالا دارد، هزینه این روش است. باید بگوییم که هزینه ارسال بار به استانبول به فاکتورهای متعددی مانند حجم و وزن کالا، روش انتخابی برای ارسال بار، شرایط آب و هوایی، ارزش بار، نوع کالا، مدت زمان رسیدن کالا به مقصد و سایر موارد این چنینی بستگی دارد. با در نظر گرفتن هر یک از این فاکتورها، می‌توانید تخمینی از هزینه ارسال بار به استانبول را به دست بیاورید.

هزینه ارسال بار به استانبول

حمل بار به استانبول با ترابرنت

با استفاده از ترابرنت، شما این امکان را دارید که خیلی راحت، بهترین شرکت‌های باربری و خودروهای مناسب برای ارسال کالای موردنظر خود به شهر استانبول را پیدا کنید. هدف ما در ترابرنت، این است که فرایند ارسال کالا به استانبول و هر یک از شهرهای دیگر ترکیه، برای شما عزیزان راحت‌تر شود.

تفاوتی ندارد که شما بخواهید چه کالایی را به کشور ترکیه و شهر استانبول ارسال کنید؛ ترابرنت به شما کمک می‌کند تا با دریافت مدارک لازم بعد از عقد تفاهم‌نامه، بهترین شرکت باربری و خودروی متناسب با کالای خود برای ارسال بار به استانبول را پیدا کنید.

سخن پایانی

در این مقاله از ترابرنت، اطلاعات کاملی درباره حمل بار به استانبول در اختیار شما قرار دادیم. همان‌طورکه گفتیم، روش زمینی به خاطر فاصله بسیار کم استانبول تا تهران، می‌تواند بهترین گزینه برای صاحبان کالا باشد. فرقی ندارد که بخواهید خرده بار به این شهر بفرستید و یا اسباب و اثاثیه منزل. در هر شرایطی، روش زمینی می‌تواند گزینه سریع و مقرون‌به‌صرفه‌ای برای شما باشد. برای استفاده از این روش، می‌توانید از طریق سامانه ترابرنت اقدام کنید و هر نوع کالایی که دارید را خیلی راحت به شهر استانبول بفرستید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی خود را در مسیر: "سربرگ ساز > چیدما موبایل > عنصر منوی موبایل > نمایش و مخفی کردن > انتخاب منو " تنظیم کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.