آنچه در این مقاله می‌خوانید

درخواست نیسان بار تهران | باربری نیسان آنلاین

درخواست نیسان بار تهران، باربری نیسان آنلاین

نیسان یکی از بهترین خودروهای باری برای حمل بارهای سبک و نسبتاً کم حجم شناخته می‌شود که کاربرد خیلی زیادی برای حمل بار درون شهری و بین شهری دارد. ازاین‌رو، شما می‌توانید با استفاده از نیسان انواع لوازم و کالاهای خود را بین مبدأ و مقصد مورد نظرتان جابه‌جا کنید. شما می‌توانید با استفاده از سامانه ترابرنت، انواع نیسان بار تهران به سایر شهرستان‌ها یا از شهرستان به تهران را به‌صورت آنلاین و در سریع‌ترین زمان ممکن پیدا کنید. در ادامه، به‌صورت مفصل درباره نحوه حمل بار نیسان صحبت خواهیم کرد.

خدمات نیسان بار ترابرنت

سامانه ترابرنت خدمات متعددی برای حمل بار با نیسان در اختیار شما قرار می‌دهد که تمام این موارد، موجب می‌شوند که خیلی از افراد برای حمل بار خود به مقصد موردنظرشان از نیسان های موجود در سامانه ترابرنت استفاده کنند.

با استفاده از این سامانه آنلاین، فرایند اعلام بار آسان‌تر انجام می‌شود. زیرا درخواست نیسان آنلاین انجام شده و صاحب کالا می‌تواند شبانه‌روزی، درخواست خود را ثبت کرده و سپس به‌صورت تلفنی هماهنگی‌های لازم برای بارگیری و تخلیه کالا را نیز با راننده انجام دهد. در این قسمت، برخی از مهم‌ترین خدماتی که ترابرنت برای حمل بار با نیسان در تهران و سایر شهرستان‌ها در اختیار شما قرار می‌دهد را نام می‌بریم.

✔ رانندگان حرفه‌ای و مجرب

تمام رانندگانی که در سامانه ترابرنت احراز هویت کرده‌اند، تجربه و تخصص کافی در این زمینه دارند و شما می‌توانید مطمئن شوید که این رانندگان با تجربه خوبی که دارند، می‌توانند در طول مسیر از کالای شما مراقبت کنند.

✔ بیمه بار کامل

یکی از اصلی‌ترین خدماتی که ترابرنت برای نیسان بار ارائه می‌دهد، بیمه بار است. با استفاده از بیمه، شما مطمئن خواهید بود که حتی در صورت بروز آسیب به کالا، باز هم خسارت مالی برای شما پیش نخواهد آمد و بیمه، هزینه آن را تقبل خواهد کرد.

خدمات نیسان بار ترابرنت

✔ قیمت‌های مناسب و رقابتی

اگر به ترابرنت سر بزنید و درخواست نیسان بدهید، متوجه می‌شوید که قیمت حمل بار با نیسان در ترابرنت بسیار مناسب است.

✔ خدمات شبانه‌روزی و 7 روز هفته

یکی از مهم‌ترین چالش‌های خیلی از افراد هنگام اسباب کشی با نیسان این است که در روزهای تعطیل و آخر هفته، نیسان مناسبی پیدا نمی‌کنند. این در حالی است که ترابرنت به‌صورت شبانه‌روزی فعالیت دارد و شما می‌توانید در هر ساعتی از شبانه‌روز که بخواهید یا حتی در روزهای تعطیل هفته، نیسان مناسبی پیدا کنید.

✔ امکان ثبت سفارش آنلاین

از دیگر خدمات قابل توجه ترابرنت برای حمل بار با نیسان این است که امکان ثبت سفارش به‌صورت آنلاین را در اختیار شما قرار می‌دهد. شما می‌توانید بر اساس مبدأ و مقصد خود، به‌صورت آنلاین اعلام بار کنید تا بتوانید کالای خود را به مقصد بفرستید.

مزایای استفاده از نیسان بار ترابرنت

مواردی که پیش‌ازاین معرفی کردیم، مزایای قابل‌توجه ترابرنت برای حمل بار با نیسان را نشان می‌دهند. البته علاوه بر این موارد، این سامانه مزایای دیگری نیز دارد و به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید در سریع‌ترین زمان ممکن، اعلام بار کرده و کالای خود را به مقصد ارسال کنید.

مزایای استفاده از نیسان بار ترابرنت

در این قسمت، به‌صورت مختصر برخی از مهم‌ترین مزایای استفاده از ترابرنت برای پیدا کردن باربری نیسان را معرفی می‌کنیم.

  • آسودگی خاطر و امنیت کامل بار شما
  • صرفه‌جویی در زمان و هزینه
  • حمل سریع و  بی‌دردسر
  • امکان اعلام بار حتی در روزهای تعطیل
  • امکان گرفتن استعلام قیمت قبل از حمل بار نیسان

مراحل ثبت درخواست نیسان بار در ترابرنت

استفاده از ترابرنت برای حمل بار نیسان بسیار آسان است و شما می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن درخواست نیسان بار بدهید. در این قسمت، به‌صورت کوتاه مراحلی که باید برای پیدا کردن نیسان انجام دهید را در اختیار شما قرار می‌دهیم.

  1. نصب اپلیکیشن ترابرنت مخصوص صاحبان کالا، اولین کاری است که باید انجام دهید.
  2. اکنون اپلیکیشن از شما می‌خواهد که شماره تلفن همراه خود و سپس کدی که برای شماره شما ارسال می‌شود را در کادر مربوطه وارد کنید.
  3. بعد از انجام این مراحل، وارد صفحه اصلی برنامه می‌شوید که باید گزینه اول، یعنی اعلام بار را انتخاب کنید.
  4. برای درخواست نیسان آنلاین باید در صفحه اعلام بار، اطلاعات مبدأ و مقصد و سپس نوع بارگیر را روی نیسان انتخاب کنید.
  5. حالا باید شرایط بار خود را در نظر بگیرید و بر اساس نوع بار، یکی از نیسان‌های کمپرسی، وانت یا یخچال‌دار را انتخاب کنید.
  6. بعد از تکمیل مراحل قبل، باید گزینه ثبت و ارسال اعلام بار را بزنید تا درخواست نیسان بار شما ثبت شود.
  7. در حال حاضر باید کمی منتظر بمانید تا راننده‌ای که درخواست نیسان را تأیید کرد، با شما تماس بگیرد.

نیسان بار تهران و شهرستان

شما می‌توانید برای حمل بار با نیسان در تهران یا حتی ارسال بار از تهران به سایر شهرستان‌ها از سامانه ترابرنت استفاده کنید. درصورتی‌که قصد حمل بار با نیسان در مناطق مختلف تهران را دارید، می‌توانید از ترابرنت استفاده کنید. همچنین ترابرنت فرایند حمل کالا با استفاده از نیسان بار از تهران به سراسر نقاط ایران را به‌صورت شبانه‌روزی انجام می‌دهد.

نیسان بار تهران و شهرستان

پس به‌طورکلی، تفاوتی ندارد که مبدأ و مقصد شما کجاست؛ در هر شرایطی می‌توانید نیسان مناسب موردنظر خود را در ترابرنت پیدا کرده و بعد از بارگیری کالا، آن را به شهر مقصد خود ارسال کنید. تنها کاری که باید انجام دهید، این است که در قسمت مبدأ و مقصد اعلام بار ترابرنت، اطلاعات مبدأ و مقصد خود را به‌صورت دقیق وارد کنید.

قیمت باربری نیسان

هزینه موردنیاز برای حمل بار نیسان تا حد خیلی زیادی به میزان مسافت طی شده، شرایط آب‌وهوایی، نوع نیسان انتخابی شما، وزن و حجم کالا و سایر موارد این‌چنینی بستگی دارد. شما می‌توانید برای اطلاع از هزینه باربری با نیسان از وب‌سایت ترابرنت استفاده کنید. برای این‌کار باید در وب‌سایت ترابرنت گزینه استعلام کرایه حمل بار را انتخاب کنید و بعد از تکمیل قسمت‌های مبدأ و مقصد و نوع خودرو، تأیید را بزنید تا هزینه باربری نیسان برای شما نمایش داده شود.

در این قسمت، هزینه تقریبی برای حمل بار با نیسان را در اختیار شما قرار داده‌ایم. این قیمت‌ها دقیق نیست و  برای این که از قیمت حمل بار نیسان آگاه شوید، باید از صفحه استعلام کرایه کمک بگیرید.

حمل بار نیسان از تهران به مقصد موردنظرمبلغ کرایه (تومان)
کرایه حمل بار نیسان از تهران به اراک1.700.000
کرایه حمل بار نیسان از تهران به اهواز3.500.000
کرایه حمل بار نیسان از تهران به اردبیل2.400.000
کرایه حمل بار نیسان از تهران به کرج750.000
کرایه حمل بار نیسان از تهران به ارومیه2.600.000
کرایه حمل بار نیسان از تهران به اصفهان1.700.000
کرایه حمل بار نیسان از تهران به ایلام2.300.000
کرایه حمل بار نیسان از تهران به شهرکرد2.500.000
کرایه حمل بار نیسان از تهران به شیراز2.800.000
کرایه حمل بار از تهران به قزوین1.200.000
کرایه حمل بار از تهران به زاهدان6.500.000
کرایه حمل بار از تهران به سمنان1.300.000
کرایه حمل بار از تهران به زنجان1.600.000
کرایه حمل بار از تهران به یزد2.500.000
کرایه حمل بار از تهران به کرمانشاه2.200.000

حمل بار با نیسان برای چه بارهایی انجام می‌شود؟

هر باری که حجم خیلی زیادی نداشته باشد و وزن آن هم نهایتاً تا ۲.۲ تن باشد را می‌توان با استفاده از نیسان جابه‌جا کرد. بااین‌حال، غالباً از نیسان برای حمل بارهایی مانند لوازم منزل در حجم کم، لوازم اداری، مصالح ساختمانی، تره بار و مواد غذایی استفاده می‌کنند.

اسباب کشی با نیسان

درصورتی‌که وزن و حجم لوازم منزل شما خیلی زیاد نباشد و بخواهید بخشی از لوازم منزل خود را به مکان دیگری ارسال کنید، می‌توانید خیلی راحت از نیسان استفاده کرده و هزینه خیلی کمتری هم برای حمل بار نیسان بپردازید. در این صورت، می‌توانید در قسمت توضیحات اعلام بار ترابرنت، برای راننده بنویسید که قصد استفاده از نیسان برای ارسال لوازم منزل و اسباب کشی را دارید.

اسباب کشی با نیسان

جمع‌بندی

در این مطلب متوجه شدید که چگونه می‌توانید از ترابرنت برای پیدا کردن نیسان مناسب برای حمل بار استفاده کنید. در ترابرنت انواع نیسان‌ها وجود دارند و شما می‌توانید برای حمل بار با نیسان در تهران و سایر شهرستان‌ها از این سامانه استفاده کنید. رانندگان نیسان نیز می‌توانند با نصب اپلیکیشن ترابرنت مخصوص رانندگان و احراز هویت، درخواست نیسان بار را انتخاب کرده و با صاحبان کالا برای حمل بار در ارتباط باشند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی خود را در مسیر: "سربرگ ساز > چیدما موبایل > عنصر منوی موبایل > نمایش و مخفی کردن > انتخاب منو " تنظیم کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.