آنچه در این مقاله می‌خوانید

اسباب کشی منزل در تهران | خدمات اثاث کشی با بهترین قیمت

اسباب کشی منزل

اسباب کشی یکی از مهم‌ترین چالش‌های خیلی از افراد به شمار می‌آید. به‌خصوص کسانی که مستأجر هستند و مجبورند سالیانه لوازم منزل خود را جابه‌جا کنند، با دردسر‌های خیلی زیادی در این شرایط مواجه می‌شوند. ازاین‌رو، این افراد می‌توانند به کمک ترابرنت، اثاث کشی منزل خود را در سریع‌ترین زمان ممکن انجام دهند. در ادامه این مقاله به‌صورت مفصل درباره اثاث کشی صحبت خواهیم کرد و برای شما عزیزان توضیح می‌دهیم که لوازم منزل به چه صورت از تهران به سایر شهرستان‌ها جابه‌جا می‌شوند.

خدمات اسباب کشی منزل با ترابرنت

یکی از بهترین و راحت‌ترین سامانه‌هایی که از طریق آن می‌توانید خیلی راحت اسباب کشی منزل خود را انجام دهید، سامانه ترابرنت است. در این سامانه، اپلیکیشن مخصوص صاحبان کالا ارائه شده است که می‌توانید بعد از نصب این اپلیکیشن روی گوشی همراه خود، به‌راحتی در هر ساعتی از شبانه‌روز که بخواهید، اعلام بار کرده و خودروی مناسبی برای حمل لوازم منزل خود پیدا کنند.

کسانی که قصد اثاث کشی دارند، می‌توانند بدون هیچ‌گونه نگرانی در هر ساعتی از شبانه‌روز و حتی در روزهای تعطیل، خودروی باری مناسبی برای این کار را پیدا کنند. تمام خودروهای ثبت شده در ترابرنت دارای مدارک کافی و رانندگان مجربی هستند و به همین دلیل خیلی از افراد از این سامانه برای ارسال لوازم به منزل جدید استفاده می‌کنند.

ترابرنت چه خدماتی را تحت عنوان اثاث کشی منزل انجام می‌دهد؟

برخی از مهم‌ترین خدماتی که ترابرنت برای اسباب کشی ارائه می‌دهد، شامل مواردی مانند حمل لوازم منزل، ادارات و فروشگاه‌های مختلف است. به همین دلیل اگر شما بخواهید منزل خود را جابه‌جا کنید یا حتی کسب‌وکاری دارید و می‌خواهید لوازم موجود در آن را به مکان دیگری ارسال کنید، خیلی راحت و بدون نگرانی می‌توانید از ترابرنت استفاده نمایید.

ترابرنت چه خدماتی را تحت عنوان اثاث کشی منزل انجام می‌دهد؟

در این قسمت به‌صورت مختصر مهم‌ترین خدمات برای اسباب کشی را مشاهده می‌کنید.

  • حمل لوازم منزل: افرادی که به هر دلیلی قصد اسباب کشی به مکان دیگری را دارند، می‌توانند از طریق ترابرنت، خودروی باری مناسبی پیدا کرده و بعد از بارگیری تمام لوازم منزل، از راننده بخواهید که کالای شما را به منزل جدید ارسال کند.
  • حمل لوازم اداری و تجاری: در صورتی که شما در شرکتی مشغول به کار هستید یا خودتان شرکتی راه اندازی کرده و قصد جابه‌جایی دارید، می‌توانید تمام لوازم اداری مانند میز، صندلی‌ها، مانیتورها و هر وسیله دیگری که در شرکت دارید را با استفاده از سامانه ترابرنت و خودروهایی که در این سامانه ارائه می‌شوند، به مقصد جدید ببرید.
  • حمل محصولات فروشگاه: اسباب کشی فقط برای لوازم منزل نیست و برای جابه‌جایی محصولات موجود در فروشگاه‌ها نیز می‌توان از خودروهای باری مختلف استفاده کرد. البته باید به این مسئله توجه داشته باشید که اگر فروشگاه مواد غذایی دارید و می‌خواهید محصولات آن را به مسافت دوری ببرید، باید حتماً از کامیون‌های یخچال‌دار استفاده کنید.

علاوه بر مواردی که در قسمت بالا نام بردیم، خدمات اسباب کشی با استفاده از سامانه ترابرنت برای سایر کالاها نیز انجام می‌شود. به همین دلیل اگر شما قصد حمل هر نوع کالایی را داشته باشید و بخواهید آنها را به مقصد جدیدی ارسال کنید، ترابرنت می‌تواند کمک بسیار زیادی به شما کند.

هزینه اسباب کشی منزل در تهران چقدر است؟

مقدار هزینه‌ای که باید برای کرایه باربری اسباب کشی تهران بپردازید، در سامانه ترابرنت به‌صورت کاملاً شفاف برای شما به نمایش در می‌آید. حتی اگر بخواهید قبل از اعلام بار هم متوجه هزینه بار اسباب کشی تهران شوید، می‌توانید از وب‌سایت ترابرنت استفاده کنید.

برای گرفتن استعلام کرایه اسباب کشی منزل در تهران با استفاده از ترابرنت، تنها کافی است که وارد وب‌سایت این سامانه شوید. در وب‌سایت ترابرنت گزینه استعلام کرایه حمل بار را انتخاب کنید و سپس اطلاعات مبدأ، مقصد و نوع وسیله نقلیه‌ای که می‌خواهید با استفاده از آن اثاث کشی کنید را وارد نمایید. بعد از تأیید، می‌توانید هزینه ارسال لوازم منزل را مشاهده نمایید.

هزینه اسباب کشی منزل در تهران چقدر است؟

اگر شما از خودروهای باری بزرگ‌تر برای اسباب کشی استفاده کرده باشید، در این قسمت هزینه بیشتری را مشاهده می‌کنید. علاوه بر این، فاکتورهای دیگری مانند فاصله بین منزل قدیمی تا جدید، حجم لوازم منزل و شرایط آب‌وهوایی نیز می‌تواند روی هزینه اسباب کشی منزل در تهران تأثیر بگذارد.

نحوه استفاده از اپلیکیشن ترابرنت برای اسباب کشی منزل

شما برای این که بتوانید از اپلیکیشن ترابرنت برای پیدا کردن خودروی مناسب استفاده کنید، تنها باید اپلیکیشن مخصوص صاحبان کالا را روی گوشی خود نصب نمایید. بعد از نصب، وارد برنامه شوید و شماره تلفن همراه خود که در حال حاضر روشن است را در کادر مشخص شده وارد کنید. در قدم بعدی، کدی برای شماره تلفن وارد شده ارسال می‌شود که باید این کد را به‌عنوان احراز هویت بنویسید. این کد تأیید می‌کند که شماره تلفنی که در مرحله قبل وارد کرده‌اید، مربوط به خود شما است.

نحوه استفاده از اپلیکیشن ترابرنت برای اسباب کشی منزل

در این مرحله، وارد صفحه اصلی اپلیکیشن می‌شوید. سه گزینه پیش روی شما قرار دارند که عبارت‌اند از: اعلام بار کنید، فهرست اعلام بارها و اطلاعات حساب کاربری. بیشتر مواقع کاربران ترابرنت با گزینه اول، یعنی اعلام بار کار دارند. برای استفاده از خدمات باربری و اسباب کشی ترابرنت باید گزینه اول را انتخاب کرده و اطلاعات خواسته شده را تکمیل نمایید. این اطلاعات به ترتیب عبارت‌اند از: شماره تلفن همراه، شهر مبدأ، شهر مقصد، بارگیر، نوع کالا و وزن آن.

همچنین در قسمت صافی نیز می‌توانید مشخص کنید که تمایل دارید محاسبه کرایه حمل بار شما به‌صورت سرویسی انجام شود یا تنی؟ بیشتر مواقع برای حمل لوازم منزل و اثاث کشی ، گزینه سرویسی را انتخاب می‌کنند. در نهایت، اگر هرگونه توضیحاتی دارید که می‌خواهید راننده درباره روند اسباب کشی از آن مطلع باشد را می‌توانید در قسمت پایین صفحه بنویسید. با به پایان رسیدن همه این قسمت‌ها، تنها کافی است که گزینه پایین صفحه با مضمون تأیید و ارسال اعلام بار را بزنید تا اعلام بار شما ثبت شود. اکنون باید زمان کوتاهی را منتظر بمانید تا رانندگانی که شرایط متناسبی با شما دارند تماس بگیرند.

اسباب کشی منزل در تهران از طریق چه وسایل نقلیه‌ای انجام می‌شود؟

به‌طورکلی، شما می‌توانید با انتخاب یک شرکت اسباب کشی تهران هر وسیله نقلیه‌ای که بخواهید را در سریع‌ترین زمان ممکن پیدا کنید. انتخاب نوع خودروی باری برای اثاث کشی نیز تا حد خیلی زیادی به شرایط کالا و وزن و حجم آنها بستگی دارد. در ادامه، رایج‌ترین خودروهایی که برای اسباب کشی تهران یا سایر شهرها مورد استفاده قرار می‌گیرند را نام می‌بریم.

  • اسباب کشی منزل با وانت: اگر لوازم منزل شما خیلی زیاد نباشند و حجم کمی داشته باشند، می‌توانید خیلی راحت با استفاده از وانت آنها را به منزل جدید ببرید. بهترین وانت برای اثاث کشی درون‌شهری، نیسان است که گنجایش بیشتری نسبت به سایر وانت‌ها دارد. برای اطلاعات بیشتر مقاله حمل بار با وانت را مطالعه کنید.
  • اسباب کشی منزل با کامیون: اگر می‌خواهید لوازم منزل خود را تنها با یک بار طی مسیر منزل جدید تا قدیمی، به مقصد ارسال کنید، کامیون می‌تواند گزینه خیلی مناسبی باشد. شما می‌توانید تمام لوازم منزل خود را درون کامیون‌های تک یا جفت قرار داده و بعد از اطمینان از محکم بودن جای آنها، به منزل جدید بروید.
  • اسباب کشی منزل با خاور: خاور یکی از بهترین وسایل نقلیه برای اثاث کشی به شمار می‌آید که به خاطر داشتن اتاق نسبتاً بزرگ‌تر، تمام لوازم منزل شما را در خود جای می‌دهد. پیشنهاد می‌کنیم مقاله حمل بار خاور را مطالعه کنید.

همه خودروهایی که در قسمت بالا مشاهده می‌کنید، برای اسباب کشی تهران یا شهرهای دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرند. تنها فاکتوری که باید هنگام انتخاب وسیله نقلیه به آن دقت نمایید، وزن و حجم لوازم منزل است.

مزایای اسباب کشی منزل با ترابرنت

سرعت در اسباب کشی، دقت برای رساندن کالاها به منزل جدید، تنوع وسایل نقلیه مختلف، قیمت‌گذاری شفاف و مشخص و پشتیبانی، برخی از مهم‌ترین مزایای ترابرنت برای اسباب کشی شناخته می‌شوند. این مزایا باعث می‌شوند که تقریباً همه افراد برای اسباب کشی و حمل لوازم منزل خود از این سامانه استفاده کنند. پس اگر شما هم به دنبال یک روش مقرون‌به‌صرفه و مناسب برای اسباب کشی منزل در شهرهای مختلف می‌گردید، ما استفاده از سامانه ترابرنت را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

مزایای اسباب کشی منزل با ترابرنت

علاوه بر اسباب کشی منزل برای کدام خدمات اسباب کشی می‌توان از ترابرنت استفاده کرد؟

شاید برای شما جالب باشد که بدانید علاوه بر اسباب کشی، شما می‌توانید از خدمات متعدد دیگری نیز در سامانه ترابرنت بهره‌مند شوید. به‌عنوان‌مثال، حمل بار در ترابرنت فقط به لوازم منزل محدود نمی‌شود و هر چیزی که نیاز داشته باشید را می‌توانید بدون مشکل به مقصد موردنظر خود ارسال نمایید.

تنها کافی است که خودتان به همراه چند نفر از دوستان یا آشنایان یا حتی چند کارگر، لوازم منزل خود را درون کامیون‌های ارائه شده در سامانه ترابرنت قرار داده و سپس از راننده بخواهید که آن را به مقصد موردنظر ارسال نماید.

 نکاتی برای اثاث کشی آسان منزل

اگر شما هم قصد اسباب کشی منزل را دارید، لازم است به نکات متعددی توجه داشته باشید تا این فرایند پرچالش و پردردسر، آسان و راحت شود. به این منظور حتماً به نکاتی که در ادامه می‌گوییم توجه نمایید تا بتوانید با خیالی آسوده، اثاث کشی کرده و سریع‌تر لوازم منزل را به خانه جدید ارسال کنید.

 نکاتی برای اثاث کشی آسان منزل

✔ زود شروع کردن

اول‌ازهمه، باید به این نکته توجه داشته باشید که شما وقت زیادی ندارید و باید حتماً از زمانی که قصد اسباب کشی داشتید تا چندین روز قبل از جابه‌جایی، تمام لوازم خود را بسته‌بندی کرده باشید. پس به‌هیچ‌عنوان همه کارهای خود را برای روزهای آخر نیندازید. شما باید حداقل از یک ماه قبل از اسباب کشی کارتن‌های مناسبی خریداری کرده و شروع به بسته‌بندی لوازم کنید تا همه کارهای شما برای هفته آخر اسباب کشی نماند.

✔ نوشتن چک‌لیست وسایل

 همچنین باید چک لیستی کامل از همه وسایل موجود در منزل خود تهیه کنید و مشخص نمایید که هر یک از آنها قرار است در کدام بخش از منزل قرار داشته باشند. با نوشتن چک‌لیست، خیلی راحت می‌توانید برای بسته‌بندی و بارگیری لوازم منزل برنامه‌ریزی درستی داشته باشید.

✔ خلاص شدن از وسایل اضافه در اسباب کشی

زمانی که در حال بسته‌بندی لوازم منزل خود هستید، به‌احتمال خیلی زیاد با وسایلی روبرو می‌شوید که شاید در طول سال حتی یک بار هم از آنها استفاده نمی‌کنید. این وسایل فقط درباره لوازم آشپزخانه صدق نمی‌کند و حتی ممکن است لباس‌هایی داشته باشید که فقط جا گرفته باشند و اصلاً از آنها استفاده نکنید.

در این شرایط، باید تمام این وسایل و لباس‌های اضافی را کنار بگذارید. روش‌های مختلفی هم برای استفاده از این وسایل وجود دارند. برای مثال، اگر نسبتاً نو هستند، می‌توانید آنها را به‌صورت دست دوم در سایت‌های مختلف به فروش برسانید یا حتی به افرادی که به آنها نیاز دارند، هدیه بدهید. فقط باید هر طور که شده، از شر این لوازم اضافی که هیچ کاربردی هم برای شما ندارند، خلاص شوید.

✔ مشخص کردن وسایلی که باید در انبار قرار بگیرند

ممکن است برخی از لوازم همیشه کاربرد نداشته باشند، اما برخی مواقع به آنها نیاز پیدا کنید. برای مثال، لوازمی مانند جعبه آچار یا سایر لوازم این‌چنینی شاید به‌صورت مداوم مورد استفاده قرار نگیرند، اما می‌توانید مطمئن باشید که در مواقع ضروری کاربرد بسیار زیادی دارند. به همین دلیل شما می‌توانید لوازمی که شاید به‌صورت مداوم از آنها استفاده نمی‌کنید را درون انبار قرار دهید.

15 نکته مهم برای اسباب کشی منزل

برای این که از بهترین خدمات اسباب کشی تهران بهره‌مند شوید و بتوانید تمام لوازم خود را سریع‌تر به منزل جدید ارسال کنید، توجه به نکات دیگر در این زمینه ضروری است.

15 نکته مهم برای اسباب کشی منزل

در ادامه، 15 نکته مهم را مشاهده می‌کنید که باید حتماً برای اسباب کشی در منطقه تهران یا هر یک از شهرستان‌های دیگر مدنظر قرار دهید. برای دانستن چند نکته کاربردی مقاله ترفند اسباب کشی را مطالعه کنید.

  1. داشتن آرامش: حفظ آرامش، مهم‌ترین چیزی است که شما باید در روزهای آخر اثاث کشی داشته باشید. پس به‌هیچ‌عنوان دست‌وپای خود را گم نکنید و با آرامش کارهای خود را انجام دهید.
  2. برنامه‌ریزی زمانی: قبل از این که برای اسباب کشی کار خود را آغاز کنید، تخمین بزنید که تقریباً چقدر وقت برای بسته‌بندی لوازم و جمع کردن همه اسباب و اساسی منزل نیاز دارید.
  3. آغاز کردن از آشپزخانه: ازآنجاکه در آشپزخانه لوازم شکستنی و حساسی وجود دارند، بهتر است اسباب کشی خود را از این قسمت از خانه آغاز کنید.
  4. خرید لوازم مناسب اسباب کشی: شما باید حتماً از یک ماه قبل از اسباب کشی، تمام وسایلی که برای آن روز یا روزهای قبل به آنها نیاز دارید را تهیه کنید، برخی از این لوازم شامل مواردی مانند کارتن بسته‌بندی، پلاستیک حباب‌دار و چسب ۵ سانتی‌متری می‌شوند.
  5. ظرافت در بسته‌بندی لوازم: به‌طورکلی، بسته‌بندی همه لوازم در اسباب کشی اهمیت بسیار بالایی دارد. اما باید بتوانید در زمان اسباب کشی لوازم حساس و شکستنی، ظرافت خیلی بیشتری به خرج دهید.
  6. تناسب کارتن با لوازم: شما باید کارتن‌های با ظرفیت‌های مختلف خریداری کنید. زیرا ممکن است حجم هر یک از لوازم منزل با یکدیگر فرق داشته باشد.
  7. برچسب‌گذاری کارتن‌ها: اگر همه لوازم منزل شما درون کارتن باشند و روی آنها هم هیچ برچسبی نزنید، ممکن است اصلاً کسی که قصد باز کردن آنها را دارد، متوجه نباشد که هر کارتن باید در کدام قسمت از خانه باز شود و این امر، باعث به‌هم‌ریختگی می‌شود.
  8. تمیز کردن لوازم قبل از بسته‌بندی: فراموش نکنید که قبل از بسته‌بندی، باید همه لوازم را به طور کامل تمیز و سپس بسته‌بندی کنید.
  9. پوشاندن پایه‌های مبل: برای این که پایه‌های مبل که حساس‌ترین قسمت آن هستند آسیب نبینند، باید دور آنها را با استفاده از کاغذ باطله یا روزنامه بپیچانید.
  10. پوشاندن مبلمان: علاوه بر پوشاندن پایه مبل، شما باید روی خود مبل‌ها را هم با استفاده از پتو یا پلاستیک تمیز بپوشانید.
  11. سنگین نکردن کارتن‌ها: به‌هیچ‌عنوان نباید چند لوازم خیلی سنگین را با یکدیگر درون یک کارتن قرار دهید. زیرا بیش از اندازه سنگین می‌شوند و موقع جابه‌جایی احتمال پاره شدن آنها وجود دارد.
  12. دقت به کل و گیاهان: نیازی نیست که برای جابه‌جایی گل و گیاهان، خود را به دردسر بیندازید و می‌توانید آنها را به همان شکلی که هستند، جابه‌جا کنید. برای حمل گل‌های سنگین هم آنها را در یک جعبه قرار داده و سپس به منزل جدید ببرید.
  13. بسته‌بندی لوازم برقی: زمانی که شما لوازم برقی مختلف مانند سشوار، لپ‌تاپ، یخچال یا حتی تلویزیون می‌خرید، هر یک از آنها کارتن‌های مخصوص به خود را دارند. بهترین راه برای بسته‌بندی این لوازم، قرار دادن آنها درون کارتن خودشان است.
  14. بارگیری لوازم درون خودرو: زمانی که می‌خواهید لوازم منزل خود را درون وسیله نقلیه قرار دهید، باید حتماً کارتن‌های سنگین و بزرگ‌تر را در زیر و کارتن‌های کوچک و سبک‌تر را روی آنها بگذارید.
  15. کمک گرفتن از افراد متخصص و باتجربه: اگرچه شاید خیلی از افراد اثاث کشی را ساده ببینند، اما همین فرایند به‌ظاهر ساده نیز می‌تواند چالش‌های زیادی به وجود بیاورد. در این شرایط، کمک گرفتن از یک فرد متخصص و باتجربه در این زمینه، می‌تواند به شما کمک کند تا اسباب‌کشی راحتی داشته باشید.

اگر می‌خواهید با روش بسته بندی مبلمان آشنا شوید به مقاله نحوه بسته بندی مبل برای اسباب کشی مراجعه کنید.

سخن پایانی

در این مطلب، مهم‌ترین اطلاعاتی که باید درباره اسباب کشی متوجه می‌شدید را نام بردیم. باتوجه‌به این اطلاعات، گفتیم که فرایند حمل بار لوازم خانه به محل جدید، یکی از مهم‌ترین کارهایی است که شما انجام می‌دهید. به همین دلیل با استفاده از سامانه ترابرنت، تنها کافی است که اعلام بار کرده و هر زمان که خواستید، وسیله نقلیه مناسبی پیدا کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی خود را در مسیر: "سربرگ ساز > چیدما موبایل > عنصر منوی موبایل > نمایش و مخفی کردن > انتخاب منو " تنظیم کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.