آنچه در این مقاله می‌خوانید

ارسال بار به آلانیا | باربری به آلانیا با قیمت مناسب‌

ارسال بار به آلانیا باربری به آلانیا با قیمت مناسب‌

آلانیا یکی از شهرهای کشور ترکیه است که روزانه کالاهای مختلفی از ایران به آن‌جا ارسال می‌شود. شما می‌توانید با استفاده از روش‌های مختلف و در دست داشتن مدارک موردنیاز، کالای موردنظر خود را به شهر آلانیا ارسال کنید. در این مقاله از ترابرنت، به طور کامل درباره روش‌های ارسال کالا، مدارک موردنیاز و کالاهای مختلف برای ارسال بار به آلانیا صحبت خواهیم کرد. درصورتی‌که شما نیز می‌خواهید کالایی را به آلانیا ارسال کنید، به‌هیچ‌عنوان خواندن این مقاله را تا پایان از دست ندهید.

بهترین روش برای روش حمل بار به آلانیا

مهم‌ترین فاکتوری که باید برای انتخاب روش ارسال بار به آلانیا مدنظر قرار دهید، این است که قصد دارید کالای شما در چه بازه زمانی به مقصد برسد؟ اگر به دنبال روش خیلی سریعی هستید و می‌خواهید در بازه زمانی چندروزه کالا به آلانیا برسد، باید حتماً از روش‌های سریع‌تری استفاده کنید. این در حالی است که خیلی از افراد برای کاهش هزینه‌های خود، به دنبال روش‌های مقرون‌به‌صرفه‌تر می‌گردند. در ادامه، روش‌های مناسب برای حمل بار به آلانیا را معرفی می‌کنیم.

1. حمل بار به آلانیا با روش هوایی

روش هوایی سرعت بسیار بالایی دارد و می‌توانید کالاهایی با وزن و حجم محدود را از این طریق به آلانیا ارسال کنید. در روش هوایی، کالا به‌صورت کارگو و یا فریت بار به این شهر ارسال می‌شود. در روش فریت بار، شما می‌توانید شخصاً، بار خود که حجم خیلی کمی دارد را با استفاده از هواپیماهای مسافربری به آلانیا ارسال کنید. این در حالی است که در روش کارگو، کالاهای حجیم و سنگین‌تر با استفاده از هواپیماهای باری به این شهر فرستاده می‌شود.

حمل بار به آلانیا با روش هوایی

2. ارسال بار زمینی به آلانیا

ازآن‌جاکه آلانیا در همسایگی ایران واقع شده است، صاحبان کالا می‌توانند خیلی راحت از طریق روش زمینی بار خود را به این شهر ارسال کنند. در روش زمینی بر خلاف روش هوایی، لازم نیست که کالا را با استفاده از کامیون از مبدأ تا فرودگاه امام خمینی و سپس از فرودگاه آلانیا به مقصد ارسال کنید. در مقابل، بار شما به‌صورت درب‌به‌درب از مبدأ تا مقصد ارسال می‌شود و در طول مسیر هم به‌هیچ‌عنوان باز نخواهد شد.

در روش زمینی، کالا می‌تواند درون ترانزیت و انواع کامیونت‌ها قرار بگیرد. روش زمینی برای حمل بار به آلانیا به دو صورت گروپاژ و دربستی انجام می‌شود. در روش گروپاژ، شما باید کانتینر موردنظر خود را با سایر افرادی که می‌خواهند کالای خود را به این شهر ارسال کنند، تقسیم کنید. این در حالی است که در روش دربستی، محموله شما تمام کانتینر را در بر می‌گیرد و امنیت فوق‌العاده بیشتری دارد.

این روش به‌خاطر نزدیکی مسافت بین ایران و ترکیه، مزایای خیلی زیادی دارد و اصلاً نیازی نیست که نگران دیر رسیدن کالا به مقصد باشید. تنها نکته‌ای که باید برای ارسال بار به آلانیا مدنظر قرار دهید، این است که کالای خود را به طور کامل و با استفاده از لوازم مناسب بسته‌بندی کنید تا در طول مسیر آسیبی نبیند.

 حمل لوازم منزل به آلانیا

بسیاری از ایرانیانی که قصد مهاجرت به ترکیه را دارند، می‌خواهند لوازم منزل خود را به آلانیا ارسال کنند. در مقابل، شاید برخی از افراد ترجیح دهند که تمام لوازم منزل خود را در ایران فروخته و در آلانیا خریداری کنند. این در حالی است که به‌خاطر پایین بودن ارزش ریال، امکان خرید لوازم منزل مناسب و کاربردی با همین قیمت در آلانیا نیست. به همین دلیل بهترین روش، ارسال لوازم منزل به این شهر است.

 حمل لوازم منزل به آلانیا

برای حمل لوازم منزل به آلانیا، می‌توانید از کامیونت‌های مختلف مانند خاورها استفاده کنید. توجه داشته باشید که همه لوازم منزل خود را با استفاده از پلاستیک‌های حباب‌دار بسته‌بندی کنید و سپس درون کارتن قرار دهید. همچنین مطمئن شوید که بین کارتن‌ها فضای خالی زیادی وجود ندارد و در طول مسیر جابه‌جا نمی‌شوند.

کالاهای ممنوعه برای ارسال به آلانیا

به‌طورکلی، ارسال برخی از کالاها به خارج از کشور ممنوع است و صاحبان کالا نمی‌توانند بارهای خاصی را به خارج از کشور ارسال کنند. این موضوع درباره کشور ترکیه و شهر آلانیا نیز صادق است. در این قسمت، مهم‌ترین کالاهای ممنوعه که نمی‌توانید به شهر آلانیا ارسال کنید را نام می‌بریم. درصورتی‌که محموله شما شامل هر یک از این موارد باشد، سریعاً برگشت داده می‌شود و احتمال جریمه شدن شما نیز وجود دارد.

  • انواع سلاح گرم و سرد
  • تنباکو و دخانیات
  • عتیقه‌جات و آثار باستانی
  • مواد غذایی و خوراکی
  • لوازم آرایشی
  • لوازم بهداشتی
  • تنقلات و سبزی‌ها و آجیل

هزینه حمل بار به آلانیا چقدر است؟

فاکتورهای متعددی بر هزینه ارسال بار به آلانیا تأثیر می‌گذارند و نمی‌توان گفت که یک هزینه مشخص برای ارسال کالا به این شهر وجود دارد.

هزینه حمل بار به آلانیا چقدر است؟

ازاین‌رو، شما باید هر یک از این فاکتورها را مدنظر قرار دهید تا بدانید که چگونه می‌توانید کرایه موردنیاز برای ارسال بار به آلانیا را کاهش دهید. در ادامه، مهم‌ترین عوامل مؤثر بر تعیین هزینه ارسال بار به این شهر را نام می‌بریم.

  • روش ارسال کالا: زمینی یا هوایی
  • ارسال خرده بار یا کالای فول‌تراک به آلانیا
  • آماده‌سازی مدارک و بیمه‌نامه
  • مسافت بین شهر مبدأ در ایران تا آلانیا
  • وزن و حجم کالا
  • میزان ارزش بار
  • مدت زمان ارسال کالا

حمل بار به آلانیا با ترابرنت

 صاحبان کالا که قصد ارسال بار از تهران و یا شهرهای دیگر ایران به آلانیا را دارند، می‌توانند از طریق سامانه ترابرنت، خودروی مناسب را انتخاب کنند. تمام رانندگان ترانزیت فعال در سامانه ترابرنت، دارای تجربه و مهارت کافی برای ارسال کالا به این شهر هستند. به همین دلیل شما می‌توانید با خیالی آسوده، کالای موردنظر خود را به این شهر ارسال کنید.

ترابرنت به شما این امکان را می‌دهد که برای ارسال کالا از طریق روش زمینی، در هر ساعتی از شبانه‌روز کامیون یا ترانزیت مناسبی پیدا کنید. به‌علاوه، اگر قصد ارسال بار به آلانیا از طریق روش هوایی را دارید، ترابرنت کامیون‌های مناسبی برای ارسال بار از مبدأ تا فرودگاه امام و از فرودگاه آلانیا تا مقصد در اختیار شما قرار می‌دهد.

سخن پایانی

در این مقاله از ترابرنت متوجه شدید که ارسال بار به آلانیا به چه صورت انجام می‌شود. پس اگر شما هم می‌خواهید کالایی را از هر شهری از ایران به آلانیا و یا حتی شهرهای دیگر ترکیه ارسال کنید، حتماً موارد موجود در این مقاله را مدنظر قرار دهید. به‌علاوه، سامانه ترابرنت به شما کمک می‌کند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن، خودروی باری مناسب موردنظر خود برای حمل بار به آلانیا را پیدا کنید. اگر هر سؤال دیگری درباره ارسال کالا به این شهر دارید، می‌توانید در قسمت نظرات از ما بپرسید تا کارشناسان ترابرنت به شما پاسخ دهند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی خود را در مسیر: "سربرگ ساز > چیدما موبایل > عنصر منوی موبایل > نمایش و مخفی کردن > انتخاب منو " تنظیم کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.