آنچه در این مقاله می‌خوانید

آخرین نوشته ها

حمل بار به رشت از چه طریقی انجام می‌شود؟

حمل بار به رشت از چه طریقی انجام می‌شود؟

برای حمل بار به رشت از چه طریقی باید اقدام کنیم؟ بهترین خودرو برای حمل بار به رشت چه خودرویی است؟ هزینه حمل بار به رشت چه میزان برآورد می‌شود؟ رشت، از شهرهای پرجمعیت در بین شهرهای حاشیه دریای کاسپین است که طبق آمارگیری سال 95، حدود 700 هزار نفر جمعیت دارد. رشت، به شهر باران معروف است. سالانه گردشگران داخلی و خارجی زیادی به این شهر آمده و از مناطق دیدنی این شهر دیدن می‌کنند. رشت، مرکز استان گیلان بوده و به نسبت سایر شهرهای استان گیلان، بیشتر به بافت شهری نزدیک است تا روستایی. وجود جمعیت زیادی در این شهر باعث شده تا نیاز آن به انواع اقلام و کالا زیاد باشد. به همین دلیل روزانه خودروهای زیادی برای حمل بار به این شهر ورود می‌کنند.

همچنین عکس این موضوع نیز صادق است. وجود کارخانه‌های زیاد مثل کارخانه تولید چای، برنج و … در این شهر باعث شده تا نیاز این شهر به خودرو حمل بار از رشت به مقاصد مختلف نیز وجود داشته باشد. در این مقاله، قصد داریم راجع به جزئیات حمل بار به رشت و همچنین راه‌ها و هزینه‌هایی که برای آن وجود دارد، مطالب مفیدی را ارائه دهیم؛ بنابراین، درصورتی‌که سؤالی در این زمینه برای شما وجود دارد تا پایان همراه ما باشید.

برای حمل بار به رشت از چه خودرویی استفاده کنیم؟

اولین سؤالی در که حمل بار به رشت وجود دارد این است که از چه خودرویی برای این حمل استفاده کنیم. در واقع نوع خودرو انتخابی وابسته به این است که حمل بار قرار است با چه هدفی انجام شود. درصورتی‌که مسیری که قرار است در حمل بار به رشت طی شود، کوتاه باشد و همچنین بار حالت خرده بار داشته و حساسیت بالایی نیز نداشته باشد، بهترین خودرو که هزینه کمتری را نیز برای صاحب بار همراه خواهد داشت، انواع نیسان یا وانت بار است.

باید توجه داشت که وانت بار نهایت تا 1 تن و نیسان توانایی حمل 2 تن بار را دارد. به این معنی که اگر بار شما بیشتر از این میزان باشد، باید از خودروی بزرگ‌تری برای این کار استفاده کنید. درصورتی‌که بار وزن بیشتری داشته باشد و همچنین حساسیت بیشتری شامل حال آن باشد، گزینه بعدی که توصیه می‌شود انواع خاور یا کامیونت ها هستند. خاور همچنین بهترین گزینه برای اسباب کشی منزل نیز به حساب می‌آید. وجود اقلام ضربه‌گیر و همچنین طراحی کمک‌فنرها در این خودرو به گونه‌ای است که باری که درون خودرو قرار می‌گیرد، از امنیت بیشتری در برابر آسیب برخوردار است.

برای حمل بار به رشت از چه خودرویی استفاده کنیم؟

درصورتی‌که میزان بار زیاد باشد، از خودروهای بزرگ‌تر که پتانسیل حمل بار بیشتری دارند استفاده می‌شود. به‌عنوان‌مثال، از انواع کامیون تک محور یا دو محور، برای حمل بارهایی نظیر تولیدات کارخانه‌ای، مصالح ساختمانی، سنگ و آهن و … استفاده می‌شود. همچنین انواع تریلی نیز برای بارهای با وزن‌های بیشتر از 15 تن مورد استفاده قرار می‌گیرند.

هزینه حمل بار به رشت چقدر است؟

هزینه حمل بار به رشت به عوامل زیادی بستگی دارد. اولین مورد فاصله شهر مبدأ به شهر رشت است. طبیعتاً هر چه مسیر از مبدأ به مقصد رشت طولانی‌تر باشد، هزینه حمل نیز بیشتر خواهد بود. مورد بعد، خودرویی است که برای این حمل مورد استفاده قرار می‌گیرد. وقتی از خودرو سبک برای حمل بار به رشت استفاده شود، برآورد هزینه کمتر از زمانی است که خودرو سنگین به کار گرفته می‌شود. در برخی موارد، شرایط جوی آب و هوا نیز می‌تواند در هزینه مؤثر باشد. به خصوص برای شهری مثل رشت که همواره احتمال بارش باران وجود دارد، باید به این نکات نیز توجه داشت.

نوع بار می‌تواند در هزینه مؤثر باشد. به این معنی که هر چه ارزش باری که برای حمل آن اقدام می‌کنید بیشتر باشد، هزینه حمل آن نیز بیشتر خواهد بود. همچنین علاوه بر هزینه حمل، هر چه ارزش بار بیشتر باشد، هزینه‌ای که برای بیمه آن باید پرداخت شود نیز بیشتر می‌شود.

باتوجه‌به موارد گفته شده نمی‌توان هزینه دقیقی را به عنوان هزینه حمل بار به رشت نسبت داد. اما راه‌های زیادی برای استعلام این هزینه وجود دارد. یکی از این راه‌ها، استفاده از سایت باربری آنلاین ترابرنت است که به کمک آن می‌توانید با تعیین مشخصات و نوع بار و نوع خودرویی که قصد به کارگیری دارید، هزینه این حمل را استعلام کنید.

ارسال انواع بار و کالا برای حمل بار به رشت

ممکن است به دلایل مختلف، شما بخواهید کالاهای متنوعی را به شهر رشت ارسال کنید. خوشبختانه این امر به‌راحتی امکان‌پذیر است و شما باید بر اساس شرایط بار خود، یک خودروی باربری مناسب انتخاب نمایید. در این قسمت، انواع کالاهایی که به صورت روزانه از شهرهای مختلف به رشت ارسال می‌شوند را به صورت مختصر نام می‌بریم. البته علاوه بر این بارها، کالاهای دیگری هم به رشت ارسال شوند. پس اگر کالای شما جزء این دسته‌ها نبود، باز هم می‌توانید آن را به رشت ارسال کنید. رایج‌ترین کالاها برای حمل بار به رشت شامل موارد زیر می‌شوند:

  • اسباب و اثاثیه منزل
  • بارهای تجاری
  • مواد غذایی
  • انواع مبلمان و سرویس خواب
  • مصالح ساختمانی
  • ماشین‌های راهسازی
  • دستگاه‌های سنگین
ارسال انواع بار و کالا برای حمل بار به رشت

بر اساس موارد قبل، می‌توان گفت که تقریبا هیچ گونه محدودیتی برای حمل بار به رشت وجود ندارد و صاحبان کالا می‌توانند خیلی راحت بار مورد نظر خود را به این شهر زیبا ارسال کنند. این نکته را مد نظر قرار دهید که برای ارسال کالاهای فاسدشدنی مانند مواد غذایی به رشت و یا هر شهر دیگری، بهتر است از خودروهای باربری یخچال‌دار کمک بگیرید.

پیشنهاد می‌کنیم مقاله حمل بار تهران را مطالعه نمایید.

راه‌های اعلام بار برای رشت

چند راه برای ثبت اعلام بار توسط صاحب بار و همچنین مشاهده اعلام بار توسط راننده خودرو حمل کننده برای حمل بار به رشت وجود دارد. اولین راه این است که با شرکت‌های ترابری رشت و شرکت‌هایی که شهر رشت نیز جزو حوزه‌ی کاری آن‌ها است تماس گرفته و اعلام بار کنید. همچنین رانندگان با استخدام در این شرکت‌ها می‌توانند در صف اعلام بار منتظر بمانند تا در صورت اعلام باری مناسب، آن را بارگیری کنند.

راه‌های اعلام بار برای رشت

راه دیگری که وجود دارد، عضویت در کانال‌های تلگرامی است. برخی کانال‌ها، برای ثبت اعلام بار به ساخته شده اند. صاحبان بار می‌توانند با عضویت در این کانال‌ها، اعلام بار خود را ثبت نمایند. همچنین رانندگان می‌توانند در این کانال‌ها عضو شده و سپس اعلام بارهایی که در این کانال‌ها به وجود می‌آید را مشاهده کرده و به دلخواه، حمل آن ها را بر عهده بگیرند.

یکی دیگر از راه‌ها که ساده‌تر بوده و همچنین امنیت بیشتری را به همراه دارد، استفاده از سامانه‌های باربری آنلاین است. این سامانه‌ها، بستری را برای رانندگان و صاحبان بار به وجود می‌آورد که آن‌ها بتوانند بدون واسطه باهم در ارتباط بوده و برای حمل بار، اقدامات لازم را انجام دهند. یکی از بهترین این سامانه‌ها، سامانه باربری آنلاین ترابرنت است که در ادامه بیشتر آن را توضیح خواهیم داد.

ترابرنت برای حمل بار به رشت

ترابرنت، بستری را مهیا می‌کند تا راننده خودرو حمل‌کننده و صاحب بار، بتوانند باتوجه‌به موقعیت مکانی که نسبت به هم دارند، با هم ارتباط گرفته و در به‌صرفه‌ترین حالت ممکن برای جابه‌جایی بار اقدام کنند. صاحبان بار، می‌توانند با ثبت مشخصات بار خود در صفحه استعلام کرایه، از محدوده قیمتی که برای حمل بار به رشت وجود دارد مطلع شوند.

ترابرنت برای مشتریان، صاحبان بار و شرکت‌های باربری

با ترابرنت، می‌توانید از خدمات حمل بار به رشت بهره‌مند شوید. به این صورت که اپلیکیشن ترابرنت را برای خود نصب می‌کنید و تنها با لمس چند گزینه، به رانندگانی که از ترابرنت استفاده می کنند اعلام بار می‌کنید. با این کار، راننده‌ای که نزدیک ترین موقعیت مکانی به شما را داشته باشد، اعلام بار شما را دیده و در صورت پذیرش شرایط حمل بار با شما تماس می گیرد. صاحبان بار، می‌توانند با مراجعه به اپلیکیشن یا سایت ترابرنت در صفحه ثبت اعلام بار ، میزان بار، مبدأ و مقصد، نوع خودرویی که قصد دارند به کار بگیرند و هزینه‌ای که برای این جابه جایی در نظر دارند را وارد نموده و منتظر باشند تا در نزدیک‌ترین زمان، راننده‌ای که این شرایط را می‌پذیرد با آن‌ها تماس حاصل نماید.

ترابرنت همچنین این موقعیت را برای صاحبان بار به وجود آورده که آن‌ها بتوانند از 0 تا 100 حمل بار خود را به این شرکت واگذار کنند!

ترابرنت برای رانندگان خودرو حمل کننده

ترابرنت، بستری را برای رانندگان خودرو باربر فراهم می‌کند تا آن‌ها بتوانند مناسب‌ترین گزینه برای حمل بار را پیدا کنند. صاحبان خودروهای باربری، می‌توانند با نصب اپلیکیشن ترابرنت، از اعلام بارهایی که در نزدیکی آن‌ها ثبت شده مطلع شوند و این امکان را داشته باشند تا در هر زمان، سفارش بار بگیرند. استفاده از اپلیکیشن ترابرنت برای رانندگان رایگان بوده و همچنین ترابرنت، رانندگان را از عضویت در کانال‌های تلگرامی نیز بی‌نیاز می‌کند. چرا که بهترین اعلام بارهای موجود در کانال‌های تلگرامی، در اپلیکیشن ترابرنت نیز ثبت می شوند.

این اپلیکیشن، گزینه مناسبی برای انتخاب خودرو سبک یا سنگین برای اسباب کشی و حمل بار به رشت و هر جای دیگر ایران به حساب می‌آید. همچنین عزیزانی که قصد بیمه کردن بار خود را دارند، می‌توانند از ساعت ۷ صبح تا ۱۰ شب با تیم پشتیبانی ترابرنت به شماره ۰۲۱۹۱۰۷۱۰۷۱ تماس گرفته و درخواست خود را ثبت کنند تا واحد صدور بارنامه این تیم، شرایط بارنامه و بیمه را برای آن‌ها فراهم کنند.

سخن پایانی

در این مقاله راجع به جزئیات حمل بار به رشت صحبت کردیم. گفتیم که حمل بار به این شهر با اهداف مختلف نیازمند خودروهای مختلف است. همچنین هزینه این حمل، بسته به موارد زیادی است که می‌توان برای استعلام حدودی این هزینه، از باربری آنلاین ترابرنت استفاده نمود. از طریق ترابرنت هم صاحب بار می‌تواند بهترین گزینه برای حمل بار خود را پیدا کند و هم رانندگان می‌توانند اعلام بارهایی که برای آن‌ها مناسب است را عهده‌دار شوند.

امیدواریم توانسته باشیم مطالب مفیدی را در رابطه به حمل بار به رشت در اختیار شما قرار داده باشیم. همچنین درصورتی‌که سؤالی در این زمینه برای شما وجود داشت، در قسمت نظرها آن را برای ما به ثبت برسانید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی خود را در مسیر: "سربرگ ساز > چیدما موبایل > عنصر منوی موبایل > نمایش و مخفی کردن > انتخاب منو " تنظیم کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.