آنچه در این مقاله می‌خوانید

ارسال بار به فرانسه با روشی مقرون‌به‌صرفه

ارسال بار به فرانسه

فرانسه یکی از بهترین کشورهای اروپایی شناخته می‌شود و به احتمال زیاد شما آن را با برج ایفل می‌شناسید. در این کشور، مکان‌های گردشگری فراوانی وجود دارند که با بازدید از آنها، می‌توانید سفری دلپذیر در فرانسه داشته باشید. علاوه بر مکان‌های گردشگری، وضعیت اقتصادی فرانسه موجب شده که خیلی از افراد این کشور را برای مهاجرت انتخاب کنند. با این حال، قبل از همه چیز باید اطلاعات کاملی درباره روش‌های ارسال بار به فرانسه داشته باشید تا بدانید که بهترین روش برای شما کدام است.

اگر شما هم قصد مهاجرت به کشور فرانسه را دارید، بهتر است از روشی مقرون‌به‌صرفه استفاده کنید. زیرا ارسال بار به کشورهای خارج به صورت بین‌المللی، درگیری‌های بسیار زیادی دارد و این درگیری‌ها با شناخت بهترین روش‌ها، تا حد خیلی زیادی کم می‌شوند. در این مقاله از ترابرنت، به طور کامل توضیح می‌دهیم که روش‌های حمل بار به فرانسه شامل چه مواردی می‌شوند و شما چگونه می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه و منطقی، کالای خود را به این کشور بفرستید.

درباره فرانسه

همان‌طورکه پیش از این گفتیم، به احتمال خیلی زیاد همه شما کشور فرانسه را با برج ایفل می‌شناسید. این کشور که در اروپای غربی واقع شده است، یکی از 3 کشوری به شمار می‌رود که سواحل آن هم در اقیانوس اطلس و هم در دریای مدیترانه ادامه دارد. این کشور دارای نقشه 6 ضلعی است و سمت شرق با کشور ایتالیا، سوئیس، آلمان، لوکزامبورگ و بلژیک، از شمال با کشور آندورا و از جنوب با موناکو هم مرز است.

درباره فرانسه

شاید برای شما جالب باشد که بدانید این کشور در واقع بزرگ‌ترین کشور در سراسر اروپای غربی و حتی اتحادیه اروپا شناخته می‌شود و مساحت بسیار بزرگی دارد. از این نظر، فرانسه به عنوان سومین کشور گسترده در سراسر قاره اروپا نیز به شمار می‌رود. این کشور دارای جمعیت زیادی است که پایتخت آن شهر پاریس است. به خاطر مساحت بسیار گسترده این کشور، شما می‌توانید از طریق روش‌های مختلف بار خود را به کشور فرانسه بفرستید. در ادامه، هر یک از این روش‌ها را به صورت مجزا معرفی می‌کنیم.

جهت آشنایی با روش های ارسال کالا به خارج از کشور مقاله ارسال بار به خارج از کشور را مطالعه کنید.

روش‌های ارسال بار به فرانسه شامل چه مواردی می‌شوند؟

همان‌طورکه پیش از این نیز گفتیم، شما می‌توانید کالای خود را از طریق روش‌های مختلف به فرانسه ارسال کنید. به این منظور، بهتر است اطلاعات کاملی درباره هر یک از این روش‌ها داشته باشید تا راحت‌تر بتوانید کالای خود را به این کشور بفرستید.

البته توجه داشته باشید که انتخاب روش‌های ارسال بار به فرانسه تا حد خیلی زیادی به شرایط کالا و میزان هزینه‌ای که می‌توانید بپردازید، بستگی دارد. علاوه بر این، خیلی مهم است که بتوانید کالای خود را به یک شرکت منصف و باتجربه برای ارسال بار به فرانسه و یا حتی ارسال بار از فرانسه به ایران بسپارید. در این بخش، هر یک از روش‌هایی که شما می‌توانید کالای خود را به کشور فرانسه بفرستید را به صورت مختصر نام می‌بریم.

روش هوایی برای حمل بار به فرانسه

روش هوایی برای حمل بار به فرانسه

اولین روشی که شما می‌توانید برای ارسال بارهای بین‌المللی و به خصوص کشور فرانسه از آن استفاده کنید، روش هوایی است. در این روش، کالای شما از طریق هواپیماهای مسافربری و یا باری به این کشور ارسال می‌شود و مهم‌ترین نکته‌ای که درباره آن باید بدانید، هزینه بسیار زیاد آن است. البته توجه داشته باشید که این هزینه زیاد، به خاطر سرعت بالای هواپیما بوده و شما می‌توانید کالای خود را در بازه زمانی خیلی کوتاهی به فرانسه ارسال کنید.

انتقاد دیگری که خیلی از صاحبان کالا به روش هوایی وارد می‌دانند، این است که در این روش، آنها مجبور هستند کالای خود را از منزل و یا مغازه خود در ایران تا فرودگاه امام خمینی در شهر تهران ارسال کنند و این امر، می‌تواند زمینه‌ساز مشکلات و هزینه‌های بیشتری شود.

اگر قصد ارسال بار به قطر را دارید، مطالعه مقاله حمل بار به قطر می‌تواند برای شما مفید باشد.

روش دریایی برای ارسال بار به فرانسه

علاوه بر روش هوایی، شما می‌توانید از طریق دریا هم کالای خود را به کشور فرانسه ارسال کنید. همان‌طورکه در بخش‌های قبل هم به اختصار گفتیم، کشور فرانسه مرز آبی دارد و به همین دلیل هم ارسال بار از طریق دریا به این کشور امکان‌پذیر است.

با این‌ حال، چرا همه صاحبان کالا و تاجران کالای خود را از طریق روش دریایی به فرانسه ارسال نمی‌کنند؟ مهم‌ترین دلیل این مسئله این است که کالا در بازه زمانی خیلی طولانی به کشور فرانسه می‌رسد و کسانی که نسبتا عجله دارند، ترجیح می‌دهند از روش‌های دیگر استفاده کنند.

روش دریایی برای ارسال بار به فرانسه

علاوه بر این، روش دریایی بیشتر برای کالاهایی با حجم و وزن نسبتا بیشتر، یعنی بیشتر از 2 تن مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین احتمال دارد که در این روش، تا حدودی رطوبت وارد بسته‌بندی شما شود و مانند روش قبل، شما باید از خودروی دیگری برای ارسال بار از آدرس مبدأ تا بندر استفاده کنید و تمام این موارد، منجر به افزایش هزینه‌ها می‌شوند.

جهت آگاهی از ارسال بار به آمریکا، مقاله ارسال بار به آمریکا را مطالعه کنید.

حمل بار زمینی به فرانسه

در نهایت، آخرین روشی که خیلی از صاحبان کالا ترجیح می‌دهند برای ارسال بار به فرانسه از آن استفاده کنند، حمل بار زمینی به این کشور است. از طریق روش زمینی، نیازی نیست که هزینه اضافی برای ارسال بار از مبدا تا فرودگاه و یا بندر بپردازید. زیرا اغلب مواقع، شرکت‌های باربری گزینه‌ای را در اختیار شما قرار می‌دهند که می‌توانید کالای خود را به صورت درب به درب به کشور فرانسه ارسال کنید. در نتیجه، هزینه‌های شما تا بخش قابل توجهی پایین می‌آید و می‌توانید خیلی راحت‌تر کالای خود را به این کشور بفرستید.

به علاوه، این ویژگی موجب می‌شود که کالای شما در بازه زمانی کوتاه‌تری به مقصد برسد و همزمان را پرداخت هزینه پایین، بازه زمانی رسیدن کالا به مقصد هم تا حد خیلی زیادی کاهش پیدا می‌کند. درحالی‌که روش‌های هوایی و دریایی محدودیت بار داشتند، این محدودیت در روش زمینی وجود ندارد و شما می‌توانید بسته به حجم و اندازه کالای خود، از خودروهای مناسب برای ارسال آنها استفاده کنید.

حمل بار زمینی به فرانسه

هزینه ارسال بار به فرانسه چقدر است؟

هزینه ارسال بار به فرانسه به فاکتورهای متعددی بستگی دارد که این فاکتورها، موجب افزایش و یا کاهش هزینه‌های شما می‌شوند. در این بخش، هر یک از این موارد را به صورت مجزا معرفی می‌کنیم و از شما می‌توانید با توجه به هر یک از آنها، محاسبه کنید که قیمت ارسال بار به فرانسه برای شما تقریبا چقدر می‌شود. مهم‌ترین فاکتورهای موثر بر این قیمت، عبارت‌اند از:

֎ وزن کالا

وزن کالا، یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی است که موجب تفاوت در هزینه ارسال بار به فرانسه می‌شود. طبیعتا زمانی که بخواهید کالاهای سنگین‌تری را به کشور فرانسه ارسال کنید، باید هزینه بیشتری بپردازید. زیرا در این شرایط، کالای شما به خودروهای بزرگ‌تر نیاز دارد.

قبل از ارسال بار به عمان، پیشنهاد می‌کنیم مقاله ارسال بار به عمان را مطالعه فرمایید.

֎ حجم کالا

علاوه بر وزن بار، حجم کالا نیز می‌تواند تاثیر زیادی در قیمت حمل بار به فرانسه داشته باشد. زیرا اگر کالای شما حجم بزرگی داشته باشد، به فضای وسیع‌تری نیاز دارد تا در خودرو و یا هواپیما جا بگیرد. در نتیجه، باید هزینه بیشتری بپردازید.

֎ فاصله بین مبدا تا مقصد

توجه داشته باشید که قیمت ارسال بار به فرانسه، یک هزینه تعیین شده و ثابت نیست. فرض کنید که شما بخواهید کالای خود را از شهر زاهدان به کشور فرانسه در شهر پاریس ارسال کنید. طبیعتا در این شرایط، باید هزینه متفاوتی بپردازید تا زمانی که بخواهید کالای خود را از تهران به شهر دیگری از فرانسه بفرستید. هرچه فاصله بین مبدا تا مقصد بیشتر شود، باید هزینه بیشتری برای ارسال کالا بپردازید.

فاصله بین مبدا تا مقصد برای ارسال بار به فرانسه

֎ روش انتخابی برای ارسال بار به فرانسه

بر اساس موارد ابتدایی در این مقاله، به احتمال زیاد متوجه شدید که کدام یک از روش‌ها برای ارسال بار به فرانسه ارزان‌تر و کدام یک گران‌تر هستند. در صورتی که کالای خود را از طریق روش هوایی به فرانسه ارسال کنید، باید هزینه خیلی بیشتری بپردازید تا زمانی که از روش دریایی و یا حتی زمینی کمک بگیرید.

برای آشنایی با نحوه ارسال بار به روسیه، می‌توانید مقاله ارسال بار به روسیه را مطالعه کنید.

֎ نوع وسیله نقلیه

فرقی ندارد که شما از کدام یک از روش‌های قبل برای حمل بار به فرانسه استفاده کرده باشید. در هر شرایطی، نوع وسیله نقلیه انتخابی شما نیز می‌توانند باعث تفاوت در هزینه‌ها شوند. به عنوان مثال، هزینه فریت بار با ارسال بار هوایی با استفاده از هواپیماهای باری متفاوت است.

֎ مدت زمان تحویل کالا و ارسال آن به مقصد

در صورتی که بخواهید کالای خود را به کشور فرانسه ارسال کنید و بار در بازه زمانی طولانی به مقصد برسد، هزینه‌های شما نسبت به زمانی که باید کالا خیلی سریع‌تر به فرانسه ارسال شود، کمتر است. مثلا روش دریایی نسبت به هوایی، هزینه کمتری دارد.

֎ نحوه بسته‌بندی

در نهایت، آخرین فاکتوری که می‌تواند روی هزینه ارسال بار به فرانسه تاثیر بگذارد، نحوه بسته‌بندی کالا است. در صورتی که از روش‌های محکمی برای بسته‌بندی کالای خود استفاده کرده باشید، هزینه شما تا حدودی افزایش پیدا می‌کند. البته توجه داشته باشید که تا حد امکان، روش‌های محکم‌تر را برای بسته‌بندی کالای خود انتخاب کنید. زیرا اگر از بسته‌بندی درستی استفاده نکرده باشید و کالا در طول مسیر آسیب ببیند، خسارت وارد شده به شما خیلی بیشتر خواهد بود.

نحوه بسته‌بندی در ارسال بار به فرانسه

اگر قصد ارسال بار به استرالیا را دارید، مقاله ارسال بار به استرالیا به شما پیشنهاد می‌شود.

‌روش‌های بسته‌بندی برای ارسال بار به فرانسه

همان‌طورکه در بخش قبل متوجه شدید، نحوه بسته‌بندی شما برای ارسال بار به فرانسه از اهمیت بالایی برخوردار است. شما می‌توانید از مواد مختلفی برای بسته‌بندی کالای خود استفاده کنید که در این بخش، هر یک از آنها را نام می‌بریم.

  • کارتن: خیلی از افراد ترجیح می‌دهم که برای بسته‌بندی کالای خود، از کارتن‌های مختلف استفاده کنند. اگرچه این روش تا حد خیلی زیادی رایج شده است، اما باید بدانید که احتمال دارد رطوبت به آن وارد شود و کالای شما آسیب ببیند.
  • سبدهای پلاستیکی: می‌توانید برای بسته‌بندی برخی از کالاها مانند میوه و تره بار، از سبدهای پلاستیکی استفاده کنید که مقاومت نسبتا خوبی هم دارند.
  • جعبه‌های چوبی: یکی از بهترین گزینه‌ها برای بسته‌بندی کالا و ارسال آنها به فرانسه و یا کشورهای دیگر، جعبه‌های چوبی هستند. این جعبه‌ها علاوه بر جلوگیری از نفوذ رطوبت، مقاومت خیلی خوبی در برابر ضربه دارند و ا کالای شما در طول مسیر محافظت می‌کنند.

سخن پایانی

در این مقاله از ترابرنت، برخی از بهترین روش‌ها برای ارسال بار به فرانسه را به شما معرفی کردیم. همان‌طورکه گفتیم، هر یک از این روش‌ها مزایا و معایب مربوط به خود را دارند و برای انتخاب آنها، باید اول از همه به شرایط کالا و سپس میزان بودجه خود توجه کنید. فراموش نکنید که یکی از اصلی‌ترین نکات برای ارسال بارهای بین‌المللی به خصوص به کشورهای اروپایی مانند فرانسه، باید اهمیت بالایی به بسته‌بندی کالا بدهید. کمک گرفتن از شرکت‌های باربری نیز می‌تواند گزینه مناسبی برای ارسال بار به فرانسه باشد.

3.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی خود را در مسیر: "سربرگ ساز > چیدما موبایل > عنصر منوی موبایل > نمایش و مخفی کردن > انتخاب منو " تنظیم کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.