آنچه در این مقاله می‌خوانید

ارسال بار به هلند چگونه انجام می‌شود؟

ارسال بار به هلند

کشور هلند به خاطر زیبایی‌های بسیار زیادی که دارد، یکی از بهترین مقاصد برای مهاجرت و گردشگری در نظر گرفته می‌شود. از این رو، این احتمال وجود دارد که شما هم به دلایل مختلف بخواهید کالایی را به کشور هلند بفرستید. بهتر است قبل از همه چیز، اطلاعات کاملی درباره روش‌های ارسال بار به هلند به دست بیاورید تا بتوانید کالای مورد نیاز خود را به این کشور بفرستید و چالش خاصی هم نداشته باشید.

فرض کنید که می‌خواهید مواد غذایی و یا خوراکی را به کشور هلند بفرستید و یا حتی از هلند وارد ایران کنید. در این شرایط، طبیعتا باید از روش متفاوتی استفاده کنید تا زمانی که می‌خواهید لوازم منزل و یا حتی مصالح ساختمانی را به کشور هلند بفرستید. این مسئله درباره سایر اقلام مورد نیاز برای ارسال به هلند نیز صدق می‌کند.

در این مقاله از ترابرنت، برای شما عزیزان توضیح می‌دهیم که از چه روش‌هایی می‌توانید برای حمل بار به هلند استفاده کنید و هزینه این روش‌ها تقریبا چقدر خواهد بود. پس اگر شما هم به هر دلیلی می‌خواهید کالایی را به این کشور بفرستید، به هیچ وجه خواندن این مقاله را از دست ندهید.

درباره هلند

شناخت این کشور به شما کمک می‌کند تا فرایند حمل بار به هلند را خیلی راحت‌تر انجام دهید. هلند در واقع کشوری فرا قاره‌ای بوده که در قاره اروپا واقع شده است و بیشتر از 17 میلیون نفر جمعیت دارد. پایتخت این کشور، شهر آمستردام است و یکی از زیباترین شهرهای این کشور نیز به شمار می‌رود. با توجه به این مسئله، می‌توان گفت که هلند کشوری نسبتا کوچک با جمعیت متوسط است که فرایند ارسال به آن، خیلی راحت‌تر از سایر کشور‌ها به نظر می‌رسد.

درباره هلند

ارسال بار به آمریکا چگونه انجام می‌شود؟ مقاله ارسال بار به آمریکا ترابرنت پیشنهاد می‌کنیم.

مساحت این کشور، نزدیک به 42 هزار کیلومتر مربع است که با جمعیت 17 میلیون نفر، جایگاه دهم کشورهای پرجمعیت اتحادیه اروپا قرار می‌گیرد. نکته جالب توجه درباره کشور هلند، آب و هوای معتدل و خاک حاصل‌خیز آن است. در نتیجه، می‌توانید از روش‌های ارسال بار به هلند برای حمل مواد غذایی از این کشور به ایران و یا حتی کشورهای دیگر استفاده کنید.

بر اساس آمار و اطلاعات، کشور هلند به عنوان دومین کشور صادرکننده بزرگ در سراسر جهان شناخته می‌شود که مواد غذایی و محصولات کشاورزی را به کشورهای دیگر ارسال می‌کند. با توجه به تمام این نکات، می‌توان گفت که کشور هلند اهمیت بسیار زیادی در سراسر جهان و به خصوص اتحادیه اروپا دارد. اگرچه در این کشور کشاورزی رواج بسیار زیادی دارد، اما از نظر نفت و مواد پتروشیمی آلیاژ‌های مس، نیازمند مواد سایر کشورها است و شما می‌توانید این مواد را به کشور هلند ارسال کنید.

حمل بار به هلند از چه روش‌هایی ممکن است؟

‌روش‌های متعددی برای ارسال بار به هلند پیش روی شما قرار دارند که شما می‌توانید بسته به شرایط کالا و خودتان، از یکی از آنها کمک بگیرید. در این بخش، هر یک از این روش‌ها را به صورت مختصر معرفی می‌کنیم و برای شما توضیح می‌دهیم که مزایا و معایب هر یک از آنها شامل چه مواردی می‌شوند.

حمل بار هوایی به هلند

حمل بار هوایی به هلند

پکینگ لیست چیست و چه کاربردی در حمل و نقل دارد؟

طبیعتا زمانی که درباره ارسال بارهای بین‌المللی صحبت می‌کنیم، اولین و بهترین روشی که به ذهن خیلی از صاحبان کالا می‌رسد، روش هوایی است. باید بگوییم که روش هوایی به دو طریق فریت بار و کارگو صورت می‌گیرد و شما می‌توانید بر اساس شرایط کالای خود، از هر یک از آنها استفاده کنید.

روش فریت بار که به معنای ارسال بار مسافری است، به شما این امکان را می‌دهد که مقدار محدودی از لوازم ضروری مورد نیاز خود را از طریق مسافرت به کشور هلند ببرید. این روش بیشتر برای کسانی مناسب است که می‌خواهند به این کشور سفر کنند و برخی اقلام ضروری را با خود به کشور هلند ببرند و یا به دست دوستان و یا آشنایان خود در این کشور برسانند. در روش فریت بار، مسافران می‌توانند نهایتا 30 کیلوگرم بار خود را به هلند ارسال کنند که به ازای اضافه بار، مجبور به پرداخت هزینه زیادی خواهند بود.

در مقابل فریت بار، روش کارگو وجود دارد که فرایند ارسال بار به هلند راه برای صاحبان کالا خیلی راحت‌تر می‌کند. درحالی‌که در روش فریت بار از هواپیماهای مسافربری برای ارسال بار به هلند استفاده می‌شد، در روش کارگو، شما می‌توانید کالای خود را از طریق هواپیماهای باری به این کشور بفرستید. نکته جالب توجه درباره روش کارگو، این است که می‌توانید هر نوع کالایی را که بخواهید، به هلند بفرستید و هیچ‌گونه محدودیتی نخواهید داشت. البته توجه داشته باشید که این روش علی رغم داشتن سرعت بالا، هزینه بسیار زیادی هم دارد.

حمل بار دریایی به هلند

حمل بار دریایی به هلند

fob چیست؟ درباره حمل و نقل دریایی و فوب در مقاله fob چیست اطلاعات مفیدی کسب خواهید کرد.

درصورتی‌که به دنبال روشی مقرون‌به‌صرفه برای حمل بار به هلند هستید، باید روش دریایی را به شما پیشنهاد کنیم. در این روش، شما می‌توانید به صورت خرده‌بار و یا فول‌بار، کالای خود را از طریق کشتی‌های مختلف به کشور هلند بفرستید. در روش دریایی، کانتینرهای 20 فوتی و 40 فوتی در دسترس هستند و می‌توانید بسته به حجم و وزن کالای خود، از آنها استفاده کنید.

کانتینرهای خرده‌بار برای افرادی مورد استفاده قرار می‌گیرند که می‌خواهند کالاهایی با حجم و وزن کمتر را به هلند بفرستند. آنها در این شرایط، فقط بخش کوچکی از کانتینر را اجاره می‌کنند و در بخش‌های دیگر، کالای سایر افراد قرار می‌گیرند. این در حالی است که اگر بخواهید کالاهایی با حجم و وزن زیاد را به کشور هلند بفرستید، باید از طریق فول‌بار اعلام کنید. به این معنی که تمام حجم کانتینر، متعلق به خود شما خواهد بود.

در روش دریایی، کشتی‌ها سرعت خیلی کمتری نسبت به روش هوایی دارند و به همین دلیل باید برای مدت طولانی منتظر باشید تا کالای شما به هلند برسد. علاوه بر این که اگر بسته‌بندی شما درست نباشد، احتمال دارد رطوبت وارد بسته شود.

در مقاله fcl چیست می توانید درباره fcl بیشتر مطالعه کنید.

ارسال بار به هلند از طریق روش زمینی

در نهایت، آخرین روشی که شما می‌توانید برای حمل بار به هلند از آن استفاده کنید، روش زمینی است. بیشتر کسانی که ترجیح می‌دهند از این روش استفاده کنند، افرادی هستند که قصد مهاجرت به کشور هلند را دارند و می‌خواهند اسباب و ثاثیه منزل خود را به این کشور بفرستند.

ارسال بار به هلند از طریق روش زمینی

در این روش هم مانند موارد قبل، شما می‌توانید به صورت خرده‌بار و یا فول‌تراک اقدام کنید. مهم‌ترین مزیت ارسال بار به هلند از طریق روش زمینی، این است که در روش ذکر شده، هیچ محدودیتی برای وزن و حجم کالا نیست و می‌توانید بر اساس شرایط بار خود، خودروی باربری مناسب را پیدا کنید.

در روش‌های دریایی و هوایی، شما باید از کامیون‌های دیگری برای ارسال بارها به بندر و یا فرودگاه استفاده کنید و این امر موجب افزایش هزینه و زمان شما می‌شود. این در حالی است که اغلب شرکت‌های باربری که به‌صورت زمینی فعالیت می‌کنند، به شما این امکان را می‌دهند که کالای خود را به صورت درب ‌به ‌درب بارگیری و تخلیه کنید. در نتیجه، لازم نیست که خیلی منتظر رسیدن کالا به بندر و یا فرودگاه باشید و هزینه این نقل و انتقالات نیز برای شما کاهش پیدا خواهد کرد.

کالاهای ممنوعه برای ارسال به هلند

برای ارسال بار به هلند برخی از کالا هستند که واردات آنها به کشور هلند ممنوع است. این کالاها عبارتند از :

  • سلاح
  • فرآورده های دخانیاتی
  • فرش دستباف ایرانی
  • کالاهای آنتیک مثل عتیقه جات
  • پسته
  • بذر یا دانه گیاه
  • وجه نقد
  • مواد غذایی
  • مواد منفجره
  • سکه های تقلبی
کالاهای ممنوعه برای ارسال به هلند

چگونگی ارسال بار به آفریقا را در مقاله حمل بار به آفریقا مطالعه فرمایید.

مراحل ارسال بار به هلند

درصورتی‌که شما هم می‌خواهید فرایند ارسال بار به هلند را انجام دهید، بهتر است مراحل انجام این کار را به بهترین شکل ممکن در نظر بگیرید. در این بخش، به صورت مختصر توضیح می‌دهیم که برای حمل بار به هلند به صورت صحیح و سالم، باید چه کارهایی انجام دهید.

  • انتخاب روش ارسال: قبل از همه، شما باید تصمیم بگیرید که می‌خواهید کالای خود را از طریق روش هوایی، دریایی و یا زمینی ارسال کنید. برای انجام این کار، می‌توانید با افراد متخصص و آگاه مشورت کنید.
مراحل ارسال بار به هلند
  • آماده سازی مدارک: فرقی ندارد که بخواهید کالای خود را از طریق کدام یک از روش‌های ارسال کنید. به طور کلی، باید مدارک خاصی داشته باشید و به طور کامل درباره کالای خود توضیح داده باشید.
  • انجام تشریفات گمرکی و اداری: برای خروج کالا از مرز، باید کارهای گمرکی خاصی انجام دهید که نداشتن مجوز آنها، به شما امکان خروج از مرز را نخواهد داد.
  • دریافت بارنامه: بارنامه، یکی از مهم‌ترین مدارکی است که باید حتما برای ارسال بار به هلند و یا هر کشور دیگری داشته باشید. در بارنامه، اطلاعات کامل مربوط به کالا درج می‌شود.
  • ارسال بار به هلند: بعد از انجام کارهای گمرکی و آماده‌سازی تمام مدارک و بارنامه، نوبت به آن می‌رسد که کالای خود را به کشور هلند ارسال کنید.
  • تخلیه کالا در هلند و ترخیص بار: در نهایت، بعد از این که مطمئن شدید که کالای شما به صورت صحیح و سالم به کشور هلند رسید، می‌توانید از راننده و یا شخص مورد نظر خود بخواهید که کارهای تخلیه و ترخیص بار را انجام دهد.

سخن پایانی

بر اساس مواردی که در این مقاله خواندید، باید گفت که کشور هلند فرایند ارسال کالا را برای صاحبان بار خیلی راحت‌تر کرده است. با این‌ حال، این افراد باید بتوانند از بهترین روش برای ارسال بار به هلند استفاده کنند تا بر اساس شرایط کالا و میزان بودجه خود، بتوانند کالا را به صورت صحیح و سالم به کشور هلند بفرستند. توجه داشته باشید که روش زمینی به‌خاطر نداشتن چالش‌های بارگیری و تخلیه نسبت به هواپیما و یا کشتی، روش ساده‌تری است و شما می‌توانید با پرداخت هزینه کمتر، کالای خود را به این کشور بفرستید.

برای ثبت امتیاز روی ستاره ها کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی خود را در مسیر: "سربرگ ساز > چیدما موبایل > عنصر منوی موبایل > نمایش و مخفی کردن > انتخاب منو " تنظیم کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.