آنچه در این مقاله می‌خوانید

ارسال بار به انگلستان | ارسال بار زمینی به انگلستان با قیمت مناسب

ارسال بار به انگلستان

بسیاری از افراد به‌ دلیل داشتن شرایط اقتصادی مناسب انگلیس، ترجیح می‌دهند که با این کشور مراودات تجاری و اقتصادی داشته باشند. در این شرایط، ارسال بار به انگلستان اهمیت بسیار زیادی دارد و اغلب کسانی که در این زمینه فعالیت می‌کنند، می‌خواهند با استفاده از روش‌های مناسب و مقرون‌به‌صرفه، کالاهای خود را به این کشور ارسال کنند و یا کالاهایی را از انگلستان به ایران بفرستند. در این مقاله از ترابرنت، ما روش‌های مختلف ارسال بار به انگلیس را به صورت کامل برای شما توضیح می‌دهیم.

برای ارسال بار به انگلستان از چه روش‌هایی استفاده کنیم؟

بر اساس اطلاعاتی که در بخش قبل به دست آوردید، به احتمال زیاد متوجه شدید که انگلستان از نظر اقتصادی رونق خیلی زیادی دارد و همین امر موجب شده که بسیاری از صاحبان کالا و تاجران تصمیم بگیرند که برای صادرات و واردات کالا، با کشور انگلستان همکاری داشته باشند.

از طرف دیگر، طبیعتاً هر کسی در تلاش است از روشی استفاده کند که مقرون‌به‌صرفه‌تر باشد و بتواند در هزینه ارسال بار به انگلیس صرفه‌جویی کند. روش‌های مختلفی وجود دارند که شما می‌توانید از طریق آنها کالای خود را به انگلستان بفرستید و یا از این کشور، آنها را به ایران ارسال کنید.

برای استفاده از هر یک از این روش‌ها، ابتدا باید به شرایط کالا و سپس خودتان توجه کنید و در نظر بگیرید که می‌خواهید کالای شما با چه هزینه‌ای و در چه بازه زمانی به مقصد برسد. در این بخش، روش‌های ارسال بار به انگلیس را به صورت خلاصه معرفی می‌کنیم.

جهت آشنایی با روش های ارسال کالا به خارج از کشور مقاله ارسال بار به خارج از کشور را پیشنهاد می‌کنیم.

۱. ارسال بار هوایی به انگلیس

اولین روشی که به احتمال خیلی زیاد برای ارسال بار به انگلیس به ذهن هر کسی می‌رسد، روش هوایی است. ازآنجاکه انگلیس با ایران فاصله خیلی زیادی دارد، خیلی از افراد ترجیح می‌دهند که از فریت بار یا روش هوایی برای ارسال بار به این کشور استفاده کنند.

ارسال بار هوایی به انگلیس

برای استفاده از این روش، شما باید در ابتدا کالای خود را به صورت کاملاً دقیق و حرفه‌ای بسته‌بندی کرده و بعد از انجام هماهنگی‌های لازم و کارهای اداری، با استفاده از یک ترانزیت یا کانتینر کالا را به فرودگاه برسانید. در این مرحله، کار سمپاشی انجام شده و گواهی‌های لازم برای ارسال بین المللی کارگو به انگلیس برای کالای شما صادر خواهد شد. البته در این قسمت کالای شما باید به درون هواپیمای باربری منتقل شده باشد. بعد از پرداخت هزینه و انجام کارهای اداری گمرک، کالا از طریق روش هوایی به انگلستان ارسال می‌شود.

ازآنجاکه در این روش کالای شما در بازه زمانی خیلی کوتاهی به مقصد می‌رسد، بسیاری از صاحبان کالا ترجیح می‌دهند که برای ارسال سریع کالاهای خود به انگلیس از این روش استفاده کنند. بااین‌حال، نکته بسیار مهمی که برای ارسال بار به انگلیس از روش هوایی باید حتماً به آن توجه کنید، هزینه ارسال کالا است که نسبت به روش‌های دیگر، بسیار بیشتر است.

به علاوه، شما باید از یک کانتینر برای ارسال بار از درب منزل تا فرودگاه و از یک کانتینر دیگر هم برای ارسال آن از فرودگاه تا آدرس گیرنده خود استفاده کنید که این امر به خودی خود موجب افزایش هزینه‌ها می‌شود. به همین دلیل هم اگر به دنبال یک روش مقرون‌به‌صرفه هستید، روش هوایی می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

اگر قصد فرستادن مرسوله ای به آلمان را دارید مقاله ارسال بار از ایران به آلمان را از دست ندهید.

۲. ارسال بار دریایی به انگلستان

روش دیگری که شما می‌توانید برای ارسال بار به انگلیس از طریق آن اقدام کنید، روش دریایی است. همان‌طورکه می‌توانید حدس بزنید، در روش دریایی کالای شما باید از طریق کشتی و مرزهای آبی به انگلیس برسد که طبیعتاً نیاز به بازه زمانی خیلی طولانی‌تری دارد. البته در ارسال بار از روش دریایی هم باید شما همه کارهای اداری و گمرکی را انجام داده باشید و همچنین کالای خود را به بهترین شکل ممکن بسته‌بندی کنید.

ارسال بار دریایی به انگلستان

در روش دریایی، شما باید بعد از انجام همه این کارها، کالای خود را از طریق کانتینر یا کامیون‌های مخصوص به بندرعباس ارسال کنید و سپس کالای شما از طریق دریا به انگلیس می‌رسد. بعد از گذشت یک بازه زمانی نسبتاً طولانی مدت که کالا به این کشور رسید، مجدداً باید از یک خودروی دیگر کمک بگیرید تا آن را از بندر به آدرس گیرنده بفرستید.

ازآنجاکه این روش در بازه زمانی خیلی طولانی انجام می‌شود، بهتر است فقط در شرایطی از آن استفاده کنید که هیچ عجله‌ای برای ارسال کالای خود به مقصد ندارید. البته باید در نظر گرفت که این روش نسبت به روش هوایی خیلی مقرون‌به‌صرفه‌تر است. نکته بسیار مهمی که باید حتماً موقع ارسال بار به انگلستان از طریق روش دریایی مد نظر قرار دهید، این است که روش دریایی فقط برای کالاهایی استفاده می‌شود که بیشتر از 2 تن وزن داشته باشند.

پس این روش برای ارسال بارهایی با وزن بیشتر از 2 تن و مواقعی که عجله ندارید، کاملاً مناسب است. بااین‌حال، اگر شما بخواهید از این روش برای ارسال خرده بار به انگلیس استفاده کنید، به هیچ عنوان امکان استفاده از آن را نخواهید داشت. علاوه بر این، ازآنجاکه در این روش کالای شما از طریق دریا به انگلستان می‌رسد، باید اهمیت خیلی زیادی به نحوه بسته‌بندی آن بدهید. زیرا در صورت بسته‌بندی نادرست، این امکان وجود دارد که رطوبت به کالای شما نفوذ کند.

برای بالابردن دانش خود درباره نحوه ارسال بار به ارمنستان حتما به مقاله حمل بار به ارمنستان ترابرنت رجوع کنید

۳. ارسال بار زمینی به انگلستان

بسیاری از افراد به دنبال روشی هستند که علاوه بر پرداخت هزینه‌های مقرون‌به‌صرفه، هم بتوانند خرده بار را به انگلستان ارسال کنند و هم روند ارسال کالا راحت‌تر انجام شود. هیچ یک از روش‌های بالا به اندازه ارسال بار زمینی به انگلستان نمی‌توانند صاحبان کالا را به این هدف برسانند.

ارسال بار زمینی به انگلستان

مهم‌ترین دلیل این موضوع هم این است که در روش زمینی، شما نیازی ندارید که کالا را یک بار از طریق خودروهای باربری به بندر یا فرودگاه بفرستید و بعد از رسیدن به انگلستان هم از یک خودروی دیگر برای ارسال آن به آدرس گیرنده استفاده کنید. در این روش، شما می‌توانید فرایند ارسال بار به انگلیس را به صورت درب به درب انجام دهید. تمام این موارد موجب می‌شوند که فرایند ارسال کالای شما بسیار مقرون‌به‌صرفه‌تر از روش‌های دیگر باشد.

در روش زمینی، شما هیچ‌گونه محدودیتی برای ارسال بار ندارید و کالای شما هر چقدر که وزن و حجم هم که داشته باشد، می‌تواند از طریق روش زمینی به انگلیس برسد. تنها نکته‌ای که در این زمینه باید در نظر گفت، این است که هر یک از خودروهای باربری برای ارسال بار زمینی به انگلستان بسته به نوع و حجم کالا با یکدیگر متفاوت هستند.

هزینه ارسال بار به انگلیس

خیلی از کسانی که می‌خواهند کالایی را به انگلستان بفرستند، درباره هزینه آن می‌پرسند. با این حال، باید بگوییم که هزینه ارسال بار به انگلیس اصلا ثابت نیست و بسته به فاکتورهای متعدد می‌تواند تغییر کند.

هزینه ارسال بار به انگلیس

در این قسمت، با مهم‌ترین فاکتورهای موثر بر هزینه ارسال بار به انگلستان را به صورت مختصر نام می‌بریم. پس تلاش کنید با توجه به همه این فاکتورها و شرایط کالای خود، هزینه تقریبی آن را در نظر بگیرید.

  • وزن و حجم کالا
  • فاصله بین شهر مبدا در ایران و شهر مقصد در انگلستان
  • روش انتخابی برای ارسال کالا
  • شرایط آب و هوایی
  • هزینه‌های گمرک
  • هزینه‌های بسته‌بندی
  • و موارد دیگر

زمانی که شما بخواهید از طریق روش هوایی کالای خود را به انگلستان ارسال کنید، باید هزینه خیلی زیادتری بپردازید تا زمانی که می‌خواهید از طریق دریایی اقدام کنید. از طرف دیگر، روش زمینی برای ارسال کالاهایی با وزن و حجم متنوع، کاملا مقرون به صرفه است. زیرا در روش‌های هوایی و دریایی شما باید یک بار دیگر هم کالای خود را از طریق کامیون از فرودگاه یا بندر به آدرس گیرنده ارسال کنید و این امر موجب افزایش هزینه‌ها می‌شود. این در حالی است که در روش زمینی این اتفاق نخواهد افتاد و قیمت ارسال بار به انگلیس بسیار مناسب‌تر خواهد بود.

پیشنهاد ترابرنت: حمل بار به ترکمنستان

خودروهای ارسال بار زمینی به انگلستان

همان‌طورکه پیش از این نیز متوجه شدید، شما می‌توانید کالای خود را با استفاده از روش زمینی به انگلستان ارسال کنید. در این شرایط، اول از همه شما باید تعیین کنید که می‌خواهید از کدام یک از خودروهای باربری برای ارسال کمک بگیرید.

خودروهای ارسال بار زمینی به انگلستان

در این بخش، هر یک از خودروهای باربری که برای ارسال بار زمینی به انگلستان مورداستفاده قرار می‌گیرند را به اختصار معرفی می‌کنیم.

  • تریلی: بزرگ‌ترین خودرویی که می‌توانید برای ارسال بارهای خیلی بزرگ و سنگین از آن استفاده کنید، تریلی است. تریلی‌ها تحمل بسیار زیادی دارند و به همین دلیل هم بهترین گزینه برای ترانزیت انگلیس هستند. شما می‌توانید بر اساس شرایط بار خود و وضعیت آب‌وهوایی، از تریلی‌های مسقف با روباز استفاده کنید.
  • جفت: یکی دیگر از خودروهای باربری برای ارسال بار به انگلیس از طریق روش زمینی، کفی است. با استفاده از کفی هم شما می‌توانید مصالح مختلف را به‌صورت بین‌المللی حمل کنید.
  • تک: درصورتی‌که وزن کالای شما برای قرار گرفتن در تریلی یا جفت کمتر است و نهایتا به 10 تن می‌رسد، می‌توانید برای ارسال آن به انگستان از تک استفاده کنید. تک‌ها هم به‌صورت مسقف، هم به‌صورت روباز و هم به‌صورت کمپرسی وجود دارند که شما می‌توانید بر اساس شرایط بار خود، از هر یک که بخواهید، استفاده کنید.
  • خاور: خیلی از افرادی که می‌خواهند اسباب و اثاثیه و یا هر نوع کالا با حجم و وزن کمتر نهایتا تا 6 تن را به انگلیس بفرستند، می‌توانند با استفاده از خاور و روش زمینی، اقدام کنند.
  • وانت: در نهایت، ممکن است شما بخواهید خرده‌بار به انگلیس و یا هر کشور دیگری بفرستید. طبیعتا در این شرایط امکان استفاده از روش دریایی یا هوایی را نخواهید داشت. زیرا روش دریایی فقط برای کالاهایی با وزن بیشتر از 2 تن است و برای روش هوایی هم باید هزینه خیلی زیادی بپردازید. در این صورت، هوشمندانه‌ترین روش این است که بسته به نوع و شرایط کالای خود، از طریق وانت‌های مسقف، روباز، کمپرسی و یا حتی یخچال‌دار، ارسال بار به انگلستان را انجام دهید.

مقاله پیشنهادی: حمل بار به گرجستان

مدارک لازم برای ارسال بار به انگلستان

برای ارسال بار به انگلستان هم مانند هر کشور دیگری، شما باید مدارک خاصی داشته باشید تا بتوانید کالا را از مرز عبور دهید. در این قسمت، مهمترین مدارک مورد نیاز برای حمل بار به انگلستان را نام می‌بریم و مطمئن شوید که همه آنها را به طور کامل دارید.

  • اصل کارت ملی فرستنده
  • اصل کارت ملی گیرنده
  • پاسپورت فرستنده
  • پاسپورت گیرنده
  • آدرس کامل فرستنده به همراه کد پستی
  • آدرس کامل گیرنده به همراه کد پستی

مراحل ارسال بار به انگلستان

برای‌این‌که بتوانید فرایند ارسال بار به انگلستان را در بازه زمانی کوتاه‌تری انجام دهید، باید مراحلی را به‌دقت طی کنید.

مراحل ارسال بار به انگلستان

در این قسمت، مهم‌ترین مراحل موردنیاز برای حمل بار به کشور انگلستان را به‌صورت مختصر نام می‌بریم.

  • مشورت با افراد متخصص: در اولین مرحله، شما باید با افراد متخصص در این زمینه تماس بگیرید و مطمئن شوید که آیا از روش مناسبی برای ارسال کالای خود استفاده کرده‌اید یا خیر.
  • بسته‌بندی کالا: بسته‌بندی کالا برای ارسال به کشورهای خارجی اهمیت بسیار زیادی دارد. به همین دلیل باید تمام تلاش خود را کنید که برای محافظت از محموله، آن را به‌صورت حرفه‌ای بسته‌بندی می‌کنید. برای‌این‌که مشکلی در طول مسیر برای آن پیش نیاید، بهتر است حتماً از پلاستیک‌های حباب‌دار استفاده کنید.
  • ارسال کالا به فرودگاه یا بندر: اگر می‌خواهید کالای خود را با استفاده از روش دریایی و یا فریت بار به انگلیس ارسال کنید، باید بعد از بسته‌بندی، آن را با استفاده از کامیون‌های مناسب به فرودگاه و یا بندر ارسال کنید. این در حالی است که برای ارسال بار به انگلستان با استفاده از روش زمینی، نیازی به ارسال کالا به این مکان‌ها وجود ندارد.
  • تکمیل مدارک موردنیاز: برای ارسال کالا به کشورهای خارجی از طریق روش‌های مختلف و به‌خصوص روش هوایی، باید تمام مدارک خود را آماده کنید. این مدارک شامل مواردی مانند بیمه‌نامه، بارنامه و پکینگ لیست و … می‌شوند.
  • دریافت مجوزهای ضروری: کارشناسان مربوطه بعد از بررسی مدارک و محموله شما، مجوزهای موردنیاز را برای آن صادر می‌کنند. بدون داشتن این مجوزها امکان خارج کردن محموله از مرز را نخواهید داشت.
  • انجام تشریفات گمرکی: شما باید تمام مدارک موجود را به مأموران گمرک ارائه دهید تا آن‌ها بعد از انجام بررسی‌های لازم، اجازه ارسال کالا به انگلستان را بدهند.
  • دریافت بارنامه و مدارک دیگر و تسویه‌حساب: اکنون نوبت به آن می‌رسد که بارنامه محموله خود را دریافت کنید و هزینه‌های لازم را در سازمان گمرک بپردازید. توجه داشته باشید که باید رسید تمام این هزینه‌ها را دریافت و نگهداری کنید.
  • پشتیبانی کالا تا رسیدن به مقصد: در نهایت، بعدازاین که کالای شما خاک ایران را به مقصد انگلستان ترک کرد، می‌توانید به‌صورت قانونی آن را پیگیری کنید تا زمانی که به این کشور برسد و گیرنده آن را دریافت کند.

ارسال خرده بار به انگلیس

گاهی مواقع، شرایط مختلفی پیش می‌آیند که شاید شما را مجبور کنند که خرده‌بار کوچکی را به انگلیس ارسال کنید. برای مثال، شاید یکی از اعضای خانواده و یا دوستان شما در انگلیس زندگی می‌کند و شما می‌خواهید چیزی را برای او بفرستید. خوشبختانه ارسال بار زمینی به انگلستان به شما این امکان را می‌دهد که انواع کالاهای کوچک و خرده‌بارهای مختلف را به انگلیس ارسال کنید.

ارسال خرده بار به انگلیس

شاید برای شما سؤال پیش بیاید که چرا نمی‌توانیم از روش هوایی برای ارسال خرده‌بار استفاده کنیم؟ برای پاسخ، باید بگوییم که بیشتر کسانی که می‌خواهند این نوع کالاها را به مقصد بفرستند، نمی‌خواهند هزینه خیلی زیادی برای ارسال آن بپردازند. به همین دلیل هم اغلب آن‌ها ترجیح می‌دهند که با پرداخت هزینه مقرون‌به‌صرفه‌تری کارهای ارسال بار به انگلستان را انجام دهند.

شرایط حمل بار به قرقیزستان چیست

ارسال بار از ایران به انگلستان

ممکن است صاحبان کالا و تاجران بخواهند بر اساس شرایط خود، محموله‌های متفاوتی را از ایران به انگلستان ارسال کنند. البته توجه داشته باشید که شما نمی‌توانید هر کالایی را به این کشور بفرستید. به‌عنوان‌مثال، ارسال محموله‌هایی مانند محصولات لبنی، جانوران و حیوانات در حال انقراض، داروهای روان‌گردان، سلاح‌های گرم یا سرد، کتاب‌ها و هرگونه رسانه‌های حاوی مطالب غیراخلاقی، اسپری فلفل و سایر موارد این‌چنینی به انگلستان ممنوع هستند.

سخن پایانی

در این مقاله از ترابرنت، دریافتیم که بهترین روش‌ها برای ارسال بار به انگلستان شامل چه مواردی می‌شوند. همان‌طورکه گفتیم، هر یک از این روش‌ها برای انواع کالاهای خاصی مناسب هستند و صاحبان کالا باید بر اساس شرایط بار و بودجه خودشان، یکی از این روش‌ها را انتخاب کنند. اگر شما هم می‌خواهید با صادرات و واردات کالا به انگلیس سود زیادی به دست بیاورید، بهتر است به سراغ روش‌هایی بروید که هزینه کمتری دارند و می‌توانید بار را هم در مدت زمان نسبتا کوتاه‌تری به این کشور رساند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی خود را در مسیر: "سربرگ ساز > چیدما موبایل > عنصر منوی موبایل > نمایش و مخفی کردن > انتخاب منو " تنظیم کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.