آنچه در این مقاله می‌خوانید

نرخ کرایه نیسان بر حسب کیلومتر 1403

نرخ کرایه نیسان بر حسب کیلومتر 1403

نیسان یکی از بهترین وسایل نقلیه برای حمل خرده بار به شمار می‌آید که با استفاده از آن انواع محموله‌های بین شهری و درون شهری جابه‌جا می‌شوند. به همین دلیل خیلی از افراد با استفاده از نیسان، بارهای خود را به مقاصد مختلف ارسال می‌کنند. در این شرایط، اطلاع از نرخ کرایه نیسان بر حسب کیلومتر می‌تواند کمک خیلی زیادی به صاحبان کالا کند تا از قبل متوجه شوند که تقریباً باید چقدر هزینه برای کرایه نیسان به راننده بپردازند.

فاکتورهای متعددی روی نرخ کرایه نیسان درون شهری و برون شهری تأثیر می‌گذارند که برخی از آنها شامل مواردی مانند وزن و حجم کالا، شرایط آب‌وهوایی، تعطیلی رسمی و موارد دیگر هستند. همچنین نرخ کرایه نیسان بر حسب کیلومتر ۱۴۰۲ نسبت به ۱۴۰۳ کمتر بوده و امسال شاهد افزایش قیمت بوده‌ایم. باتوجه‌به این موضوع، می‌توان گفت که نرخ کرایه نیسان در حال حاضر برای بارهای بین شهری به‌ازای هر کیلومتر، تقریباً ۴ هزار تومان است. در ادامه، به‌صورت مفصل در این باره صحبت خواهیم کرد.

نرخ کرایه پایه نیسان

همان‌طور که پیش‌ازاین نیز گفتیم، علاوه بر نرخ کرایه نیسان بر حسب کیلومتر که اهمیت زیادی دارد، عوامل دیگری نیز در این نرخ تأثیر می‌گذارند و این کرایه فقط بر اساس میزان کیلومتر طی شده، محاسبه نمی‌شود. بااین‌حال، زمانی که درباره نرخ کرایه پایه نیسان صحبت می‌کنیم، منظور ما در واقع فقط کیلومتر طی شده است و فاکتورهای دیگر را در نظر نمی‌گیریم.

نرخ کرایه پایه نیسان

به‌عنوان‌مثال، در شرایط عادی برای حمل بارهایی که در شرایط آب‌وهوایی نامساعد یا حتی روزهای تعطیل جابه‌جا می‌شوند، کرایه بیشتری در نظر گرفته می‌شود. برای محاسبه نرخ کرایه نیسان در این شرایط، در ابتدا نرخ کرایه پایه نیسان که به‌ازای هر کیلومتر ۴۰۰۰ تومان است را در نظر گرفته و سپس هزینه اضافی برای شرایط نامساعد هوا یا تعطیلی‌های رسمی را به آن اضافه می‌کنند.

علاوه بر این، اگر قصد حمل بارهایی به مناطق کوهستانی را داشته باشید، باید هزینه اضافی را به نرخ کرایه پایه نیسان بیفزایید. با در نظر گرفتن این موارد، بهتر می‌توان متوجه نرخ کرایه نیسان شد. نکته دیگری که باید درباره نرخ کرایه پایه نیسان به آن توجه کنید، این است که اگر مسافت بین شهر مبدأ تا مقصد شما خیلی کم باشد، کرایه آن به‌ازای هر کیلومتر بیشتر از ۴۰۰۰ تومان خواهد بود.

هزینه‌های اضافی کرایه نیسان

گاهی مواقع بسته به شرایط حمل بار، ممکن است موقعیتی پیش بیاید که صاحب کالا مجبور به پرداخت هزینه بیشتری در کنار نرخ کرایه نیسان بین شهری و درون شهری شود. به‌عنوان‌مثال، گفتیم که مواردی مانند شرایط آب‌وهوایی و جوی نامساعد، جاده‌های کوهستانی و تعطیلی‌های رسمی، می‌توانند باعث افزایش هزینه‌های اضافی شوند. در این قسمت، به‌صورت مختصر هزینه‌های اضافی که به نرخ کرایه نیسان درون شهری و بین شهری اضافه می‌شوند را نام می‌بریم.

  • شرایط آب‌وهوایی نامساعد
  • جاده‌های کوهستانی
  • تعطیلات رسمی
  • حمل اسباب و اثاثیه سنگین وزن
  • باربری طبقات

محاسبه کرایه نیسان

بر اساس اطلاعاتی که تاکنون در اختیار شما قراردادیم، به احتمال خیلی زیاد می‌توانید نرخ کرایه ۱۴۰۳ را نیز مانند نرخ کرایه ۱۴۰۲ به دست بیاورید. به این منظور، تنها کافی است که کیلومتر طی شده بین فاصله مبدأ تا مقصد را در عدد ۴۰۰۰ ضرب کنید.

محاسبه کرایه نیسان

در این صورت، نرخ کرایه پایه حمل بار با نیسان نمایش داده می‌شود. بااین‌حال، روشی برای تعیین کرایه نیسان با در نظر گرفتن هزینه‌های اضافی وجود ندارد و شما فقط می‌توانید نرخ کرایه پایه را محاسبه کنید. اما شما می‌توانید از طریق شرکت‌های باربری مانند سامانه ترابرنت، از مبلغ تقریبی کرایه نیسان بین شهری یا درون شهری بسته به موقعیت خود آگاه شوید. این شرکت‌ها با در نظر گرفتن تمام عوامل بالا و همچنین نوع بار، نرخ کرایه نیسان را در اختیار شما قرار می‌دهند.

عوامل مؤثر بر نرخ کرایه نیسان

فاکتورهای متعددی باعث تفاوت نرخ کرایه نیسان بر حسب کیلومتر می‌شوند و شرکت‌های باربری با در نظر گرفتن این موارد، هزینه نهایی را به اطلاع شما می‌رسانند. در این قسمت به‌صورت مختصر هر یک از این عوامل را به شما معرفی می‌کنیم.

  • نوع بار: اگر کالای شما به گونه‌ای باشد که هنگام بارگیری یا تخلیه به تعداد کارگران زیادی نیاز باشد یا راننده مجبور شود از دستگاه‌های خاصی استفاده کند، شما باید هزینه بیشتری در کنار کرایه نیسان بپردازید.
  • مسافت: گفتیم که برای مسافت‌های طولانی، نرخ کرایه نیسان بر حسب کیلومتر ۴ هزار تومان است. این در حالی است که اگر مسافت موردنظر شما بیشتر شود، این نرخ افزایش می‌یابد.
  • زمان حمل بار: خودروهای خیلی کمی برای حمل بار در روزهای تعطیل وجود دارند و به همین دلیل اگر بخواهید در این روزها کالای خود را جابه‌جا کنید، باید هزینه بیشتری بپردازید. همچنین برای جابه‌جایی بار در ساعت نامتعارف مانند شب یا ساعت شلوغی و اوج ترافیک، هزینه شما افزایش می‌یابد.
  • نوع سوخت مصرفی خودرو: مصرف سوخت، یکی از مهم‌ترین عوامل تعیین کننده قیمت کرایه نیسان به شمار می‌آید. برخی از نیسان‌ها دوگانه‌سوز و برخی دیگر یگانه‌سوز هستند. درحالی‌که سوخت مصرفی نیسان یگانه‌سوز خیلی زیاد است، نیسان‌های دوگانه‌سوز، هزینه کمتری برای سوخت نیاز دارند. در مقابل، نیسان‌های دیزلی به‌خاطر داشتن قدرت بیشتر، هزینه بالاتری دریافت می‌کنند.

استعلام کرایه نیسان با ترابرنت

شما می‌توانید برای مطلع شدن از نرخ کرایه نیسان بر حسب کیلومتر بین مبدأ تا مقصد موردنظر خود، از سامانه ترابرنت استفاده کنید. این سامانه به‌صورت آنلاین فعالیت می‌کند و شما می‌توانید بدون هیچ‌گونه معطلی در سریع‌ترین زمان ممکن، متوجه شوید که نرخ کرایه نیسان بین شهری و درون شهری برای مبدأ و مقصد موردنظر شما چقدر است.

برای استفاده از ترابرنت فقط باید وارد وب‌سایت این سامانه شوید و گزینه استعلام کرایه حمل بار را انتخاب کنید. در این صفحه، اطلاعات موردنیاز را بنویسید و بعدازاین که گزینه استعلام کرایه حمل بار را زدید، منتظر بمانید تا هزینه نهایی برای شما نمایش داده شود.

نکات مهم درباره نرخ کرایه نیسان بر حسب کیلومتر

قبل از این که بخواهید کرایه نیسان بین شهری یا درون شهری را بپردازید، لازم است به نکات متعددی توجه داشته باشید.

نکات مهم درباره نرخ کرایه نیسان بر حسب کیلومتر

در این قسمت به این نکات اشاره می‌کنیم و پیشنهاد می‌کنیم که حتماً بعد از در نظر گرفتن این موارد، برای حمل کالای خود به مقصد اقدام کنید.

  • حتماً از چندین شرکت باربری استعلام کرایه بگیرید تا مطمئن شوید که کدام شرکت از نظر اقتصادی، برای شما به‌صرفه‌تر است.
  • قبل از حمل بار، حتماً تعهدات بیمه شرکت باربری موردنظر خود را مطالعه کنید و مطمئن شوید که این شرکت کالای شما را بیمه می‌کند و در صورت بروز مشکل، خسارت کالا به شما تحویل داده می‌شود.
  • در آخر، قراردادی که بین شما و شرکت باربری عقد می‌شود را با دقت مطالعه کنید تا از جزئیات آن آگاه شوید و نحوه حمل بار و ارسال آن به مقصد را بدانید.

جمع‌بندی

در این مطلب اطلاعات کاملی درباره نرخ کرایه نیسان بر حسب کیلومتر به دست آوردید. همان‌طور که متوجه شدید، کرایه نیسان بین شهری با نرخ کرایه نیسان درون شهری متفاوت است و با ورود به سال ۱۴۰۳، این هزینه نسبت به نرخ کرایه نیسان ۱۴۰۲ افزایش یافته است. شما می‌توانید با استفاده از وب‌سایت ترابرنت از نرخ کرایه نیسان در سال جدید نیز آگاه شوید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی خود را در مسیر: "سربرگ ساز > چیدما موبایل > عنصر منوی موبایل > نمایش و مخفی کردن > انتخاب منو " تنظیم کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.