آنچه در این مقاله می‌خوانید

ارسال بار از ایران به سوئد با بهترین قیمت

ارسال بار از ایران به سوئد با بهترین قیمت

سوئد یکی از کشورهای اروپایی زیباست که مهاجران خیلی زیادی از ایران می‌پذیرد. این کشور به خاطر داشتن شرایط اقتصادی مناسب و آب‌وهوای فوق‌العاده، یک مقصد مناسب برای بسیاری از مهاجران است. مهاجران و یا حتی شرکت‌های مختلف، ممکن است به دلایل متنوعی می‌شوند که کالایی به این کشور ارسال کنند. در این شرایط آنها باید مراحل ارسال بار از ایران به سوئد را بلد باشند تا در طول مسیر مشکلی برای بار آنها به وجود نیاید. اگر شما هم قصد ارسال بار به سوئد را دارید، حتما تا پایان این مقاله از ترابرنت همراه ما باشید.

همان‌طورکه پیش از این متوجه شدید، دلایل مختلفی می‌توانند منجر شوند که به ارسال بار به سوئد شوند. به عنوان مثال، افرادی که برای مهاجرت این کشور را انتخاب می‌کنند و می‌خواهند به جای خرید وسایل منزل، آن‌ها را به سوئد بفرستند. علاوه بر این، خیلی از تاجران هم سعی می‌کنند با ارسال کالا به سوئد و یا وارد کردن کالا از سوئد به ایران، از نظر اقتصادی سودی به دست بیاورند. در هر شرایطی، باید از یک روش مناسب و قابل اعتماد برای ارسال بار به سوئد استفاده کنید.

روش‌ های مختلف ارسال بار به سوئد

سه روش کلی برای ارسال بار به سوئد وجود دارند که شما می‌توانید بر اساس شرایط خود، یکی از آنها را انتخاب نمایید. در ادامه، هریک از این روش‌ها برای ارسال بار از ایران به سوئد را معرفی کرده و هر یک را به طور مجزا توضیح می‌دهیم. سپس شما باید بر اساس شرایط خود و بودجه‌ای که می‌خواهید برای ارسال کالا از ایران به سوئد پرداخت کنید، یکی از این روش‌ها را انتخاب نمایید.

1. روش زمینی

ارسال بار زمینی به سوئد یکی از بهترین و مناسب‌ترین روش‌هایی است که شما می‌توانید برای ارسال کالاهای مختلف، از آن استفاده کنید. در این روش، اول از همه تعیین کنید که کالای شما تقریبا چند کیلو است و چقدر حجم دارد. در قدم بعدی، به یک شرکت باربری قابل اعتماد مراجعه کنید تا بهترین خودروی باربری مانند تریلی را برای ارسال کالای شما آماده کند.

نکته جالب توجه درباره این روش، این است که شما می‌توانید از آن برای ارسال انواع کالاها استفاده کنید. به علاوه، می‌توانید به‌صورت مستقیم با راننده در ارتباط باشید و بدانید که در هر لحظه، کالای شما دقیقا در کدام منطقه قرار دارد. این مسئله باعث می‌شود که خیال شما در طول مسیر ارسال بار از ایران به سوئد راحت شود.

قبل از ارسال کالا به کشورهای دیگر مقاله ارسال بار به خارج از کشور را مطالعه نمایید.

2. روش هوایی در ارسال بار به سوئد

در روش هوایی، شما می‌توانید از هواپیماهای باربری برای ارسال کالای خود به سوئد استفاده کنید. این روش نسبت به شیوه قبلی، در مدت زمان سریعی کالای شما را به کشور سوئد ارسال می‌کند. البته باید بدانید که بعد از رسیدن کالا به مقصد و فرودگاه، باید از یک خودروی باری دیگر کمک بخواهید تا کالای شما را به آدرس دقیق مقصد ارسال کند.

روش هوایی در ارسال بار به سوئد

به‌طورکلی، کسانی از روش هوایی برای ارسال بار از ایران به سوئد استفاده می‌کنند، می‌خواهند کالای آنها در سریع‌ترین زمان ممکن و نهایتا چند ساعت به مقصد برسد. طبیعتا هزینه این روش نسبت به هر روش دیگری بیشتر است و کسانی از آن استفاده می‌کنند که مشکلی از نظر هزینه ندارند.

3. روش دریایی

درصورتی‌که به دنبال یک روش مقرون‌به‌صرفه برای ارسال کالای خود به سوئد هستید، باید روش دریایی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. البته خوب است بدانید که در روش دریایی، باید مدت زمان بیشتری برای رسیدن به مقصد صبر کنید. علاوه بر این‌ شاید در طول مسیر، به کالا رطوبت برسد. به همین دلیل هم باید نهایت دقت خود را بکار بگیرید تا کالا را کاملا محکم بسته‌بندی کنید.

برای ارسال کالا از طریق دریا، باید بعد از بسته‌بندی آن، بار خود را به گمرک و بندر برسانید و در قدم بعدی، آن را برای بارگیری درون کشتی آماده کنید. پس اگر عجله‌ای در ارسال کالای خود ندارید و نمی‌خواهید هزینه زیادی هم برای ارسال بپردازید، به نظر می‌رسد که روش دریایی می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

پیشنهاد می کنیم مقاله ارسال بار به دبی را مطالعه کنید.

بهترین روش ارسال بار از ایران به سوئد

برای این‌که بتوانید بهترین روش ارسال بار از سوئد به ایران و یا برعکس را انتخاب کنید، اول از همه باید به شرایط خودتان توجه داشته باشید. به عنوان مثال، شما می‌خواهید کالا در چه بازه زمانی به مقصد برسد؟ می‌توانید چقدر برای ارسال آن هزینه کنید؟ وزن و حجم کالای شما تقریبا چقدر است؟ میزان ارزش کالای شما حدودا چقدر است؟ تمام این سوالات در انتخاب بهترین روش ارسال کالا به سوئد تاثیر می‌گذارند.

بهترین روش ارسال بار از ایران به سوئد

به عنوان مثال، اگر عجله زیادی برای ارسال کالای خود ندارید، روش‌های دریایی و زمینی گزینه مناسب‌تری برای شما هستند. اگر مشکلی از نظر هزینه ندارید، روش هوایی گزینه مناسب‌تری است. این در حالی است که روش‌های دریایی و زمینی با هزینه خیلی کمتری بار شما را به کشور سوئد ارسال می‌کنند.

فاکتور دیگری که موجب می‌شود بتوانید بهتر روش مناسب برای ارسال بار از ایران به سوئد را انتخاب کنید، وزن و حجم کالا است. توجه داشته باشید که اگر چه روش دریایی برای ارسال کالا خیلی مقرون‌به‌صرفه‌تر است، اما فقط برای کالاهایی مورد استفاده قرار می‌گیرد که وزن بیشتر از 2 تن دارند. ازاین‌رو، محدودیت‌هایی از این نظر خواهید داشت و باید حتما از قبل، وزن و حجم کالای خود را بدانید.

باید تعیین کنید که بار شما موقع ارسال به سوئد تقریبا چقدر ارزش دارد. مهمترین دلیل این مسئله هم این است که خیلی از افرادی که می‌خواهند کالای با ارزش خود را به سوئد ارسال کنند، روش هوایی را گزینه‌های بهتری می‌دانند. در مقابل، اگر کالای شما جزو محصولات معمولی شناخته می‌شود، نیازی نیست که نگران ارسال آن باشید و روش‌های دریایی و بخصوص زمینی، انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود.

مقاله پیشنهادی: ارسال بار به اروپا

هزینه ارسال بار از ایران به سوئد

یکی از مهمترین نگرانی‌های بسیاری از افراد موقع ارسال بار به سوئد و یا ارسال بار از سوئد به ایران و هر یک از کشورهای دیگر، هزینه این روش است. برای این‌که خیال شما را راحت کنیم، باید بگوییم که هزینه ارسال بار از ایران به سوئد هم مانند سایر کشورها تعیین می‌شود و سوئد هیچ تفاوتی با سایر کشورها ندارد.

هزینه ارسال بار از ایران به سوئد

فاکتورهای زیادی می‌توانند موجب تغییر در هزینه ارسال بار به سوئد شوند که در این بخش، برخی از مهمترین آنها را مشاهده می‌کنید.

  • روش انتخابی برای ارسال بار به سوئد
  • نوع بسته بندی
  • هزینه تشریفات گمرکی
  • هزینه بارگیری
  • هزینه تخلیه
  • هزینه نگهداری در انبار
  • هزینه حمل و نقل
  • هزینه دریافت مجوز
  • هزینه خدمات جانبی
  • مسافت طی شده

خیلی مهم است که شما می‌خواهید بار خود را به کدام یک از شهرهای کشور سوئد ارسال کنید. هر یک از شهرهایی که فاصله کمتری با کشور ایران دارند، هزینه کمتری برای ارسال بار به سود خواهند داشت. این در حالی است که اگر مجبور شوید کالای خود را به شهر و مناطق دوردست سوئد ارسال کنید، طبیعتا هزینه‌های شما هم افزایش پیدا می‌کنند.

قوانین ترخیص کالا در سوئد

برای ارسال بار از ایران به سوئد بعد از این که کالای شما به این کشور رسید، باید به گمرک بروید و تشریفات گمرکی را به طور کامل انجام دهید و هزینه‌های لازم را بپردازید. خوشبختانه قوانین خیلی سختگیرانه‌ای برای ترخیص کالا از گمرک سوئد وجود ندارد و شما می‌توانید با ارائه مدارک مورد نیاز، برای ترخیص کالای خود اقدام کنید. فقط کافی است که کپی بارنامه به همراه مدارک شناسایی خود را به مامور گمرک ارائه دهید و منتظر بمانید تا کارهای گمرکی شما انجام شود.

در مقاله بیمه حمل و نقل بین المللی با انواع بیمه و نحوه پوشش آن آشنا شوید

قوانین ترخیص کالا در سوئد 1

نکته خیلی مهمی که باید حتما درباره ارسال بار از ایران به سوئد بدانید، این است که نهایتا تا 48 ساعت بعد از رسیدن کالا به گمرک، باید برای ترخیص آن اقدام کرده باشید. در غیر این صورت، اگر این بازه زمانی طولانی‌تر شود، باید هزینه‌های انبارداری را بپردازید که در کنار هزینه ترخیص کالا از گمرک، مقرون به صرفه نخواهد بود

یکی از مهم‌ترین قوانین ترخیص کالا در سوئد، این است که مالیات را به طور کامل پرداخت کرده باشید. البته گاهی مواقع به خاطر شرایط خاص کالا، از پرداخت مالیات معاف خواهید شد که این شرایط را در قسمت زیر مشاهده می‌کنید.

  • اگر مالک کالا باشید و حداقل 6 ماه از مدت زمان مالکیت شما از آن گذشته باشد.
  • اگر نهایتا تا یک سال بعد از تاریخ اقامت، وسایل خود را به کشور سوئد برده باشید.
  • اگر از معافیت مالیاتی استفاده کرده باشید، تا یک سال حق فروش یا اجاره کالا را نخواهید داشت.

ارسال بار از ایران به سوئد چقدر طول می‌کشد؟

ازآنجاکه کشور سوئد فاصله نسبتا زیادی با ایران دارد، نباید انتظار داشته باشید که بار در مدت زمان خیلی سریعی به مقصد برسد. البته می‌دانید که روش هوایی، کالای شما را در مدت زمان بسیار کوتاهی به مقصد ارسال می‌کند. بااین‌حال اگر بخواهید از روش‌های دریایی و زمینی برای ارسال کالا استفاده کنید، باید توجه داشته باشید که مواردی مانند وزن و حجم کالا، روش انتخابی و شهر مقصد در کشور سوئد، موجب می‌شوند که مدت‌زمان ارسال کالا متغیر شود.

ارسال بار از ایران به سوئد چقدر طول می‌کشد؟

در مقاله قوانین حمل و نقل بین المللی به معرفی انواع قانون های زمینی،دریایی و هوایی پرداخته ایم

ارسال خرده بار به سوئد

در صورتی که یکی از دوستان یا آشنایان شما در سوئد زندگی می‌کند، شاید بخواهید کالای نسبتا کوچکی را برای او بفرستید. حالا این کالا می‌تواند بسته ای باشد که خود شخص از سوئد سفارش داده و یا شما به عنوان کادو یا هدیه، آن را برای دوست خود ارسال نمایید.

ارسال خرده بار از ایران به سوئد

در این شرایط، باید برای حمل بار به سوئد به صورت خرده بار اقدام کنید که شرکت‌های پستی این کار را به‌راحتی انجام می‌دهند. در این شرایط، کالای شما از طریق روش هوایی به کشور سوئد ارسال شده و سپس به دست گیرنده خواهد رسید. برای ارسال خرده بار به سوئد مطمئن شوید که کالای خود را به صورت کاملا دقیق و حرفه‌ای بسته‌بندی کرده‌اید تا مشکلی در طول مسیر برای آن پیش نیاید.

چه مدارکی برای ارسال بار به سوئد لازم هستند؟

خوشبختانه شما می‌توانید بدون هیچ گونه محدودیت، هرچقدر وسیله که بخواهید را به هر یک از شهرهای سوئد ارسال کنید. بااین‌حال، ارائه برخی مدارک برای ارسال بار از ایران به سوئد ضروری است. مهمترین مدارکی که شما باید برای ارسال بار به سوئد داشته باشید، شامل موارد زیر می‌شوند.

  • اصل کارت ملی فرستنده در ایران
  • اصل پاسپورت فرستنده در ایران
  • اصل پاسپورت شخص گیرنده در سوئد
  • اصل کارت ملی و اطلاعات شناسایی شخص گیرنده در کشور سوئد
  • کپی از بلیط (بسته به نوع روش)
  • آدرس کامل فرستنده به همراه کد پستی و آدرس کامل گیرنده و کد پستی
  • شماره تماس گیرنده و آدرس ایمیل
  • پکینگ لیست یا لیست کامل بسته بندی کالا

مقاله پیشنهادی: حمل بار به گرجستان

برای ارسال بار به سوئد چه قوانینی وجود دارد؟

برای این‌که بتوانید کالای خود را از کشور ایران به سوئد ارسال کنید، باید برخی قوانین معمولی را رعایت کرده باشید. به عنوان مثال، اول از همه کالا را بسته‌بندی کرده و به کشور سوئد ارسال کند. اکنون نوبت به آن می‌رسد که به گمرک رفته و تشریفات گمرکی را به طور کامل انجام دهید. خوشبختانه کشور سوئد هیچ‌گونه قوانین سختگیرانه‌ای برای ارسال بار ندارد و شما می‌توانید در مدت زمان سریعی تشریفات گمرکی را انجام دهید.

برای ارسال بار به سوئد چه قوانینی وجود دارد؟

باید به این فاکتور توجه کنید که حتما در 48 ساعت ابتدایی به گمرک رفته و برای ترخیص کالای خود اقدام کنید. به علاوه، پرداخت مالیات برای ارسال بار به سوئد ضروری است. به غیر از این‌که بخواهید کالای خود را به‌صورت شخصی به سوئد ارسال کنید و یکی از شرایط زیر را داشته باشید.

  • حداقل 6 ماه از مالکیت شما نسبت به وسیله مورد نظر برای ارسال به سوئد گذشته باشد.
  • نهایتا تا یک سال بعد از تاریخ اقامت خود، وسایل را به کشور سوئد ارسال کرده باشید.

توجه داشته باشید که اگر از این شرایط برای معافیت مالیاتی استفاده کرده باشید، تا یک سال امکان فروش و یا اجاره وسایل مورد نظر را نخواهید داشت. به همین دلیل و مطمئن شوید که حداقل تا یک سال آینده به فروش آن کالا ندارید.

هزینه ارسال بسته پستی به سوئد

هزینه پست از ایران به سوئد مانند سایر کالاها محاسبه می‌شود و به همین دلیل هم نمی‌توان گفت که یک هزینه ثابت برای ارسال همه کالاهای پستی به سوئد وجود دارد. به عنوان مثال، فاکتورهایی مانند وزن و حجم کالا، فاصله بین مبدا تا مقصد و حتی ایرلاین انتخابی شما می‌توانند تاثیر بسیار زیادی در این هزینه داشته باشد. با تماس با کارشناسان ما در ترابرنت، می‌توانید از هزینه تقریبی ارسال بار از ایران به سوئد اطلاع یابید

سخن پایانی

ارسال بار از ایران به سوئد شرایط بسیار ساده‌ای دارد و هر کسی که از قوانین معمولی آن اطلاع داشته باشد، می‌تواند برای ارسال کالا به این کشور اقدام کند. همان‌طورکه متوجه شدید، چندین روش برای ارسال کالا به سوئد وجود دارند که شما می‌توانید بر اساس شرایط و بودجه خود، یکی از این روش‌ها را در نظر بگیرید. اگر هرگونه سوال دیگری درباره ارسال بار از سوئد به ایران و یا از ایران به سوئد دارید، می‌توانید در قسمت نظرات از ما بپرسید تا کارشناسان ما به‌صورت حرفه‌ای و تخصصی به سوالات شما پاسخ دهند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی خود را در مسیر: "سربرگ ساز > چیدما موبایل > عنصر منوی موبایل > نمایش و مخفی کردن > انتخاب منو " تنظیم کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.