آنچه در این مقاله می‌خوانید

اعلام بار خاور سراسری | مسقف و روباز | قیمت مناسب 💲

اعلام بار خاور سراسری

براي اعلام بار خاور چه روش‌هایی وجود دارد؟ براي جابه‌جایی كالاي خود چه خاوري بايد استفاده كنيم؟ اگر قصد دارید کالایی را از نقطه ای به نقطه دیگر در ایران ارسال و یا حمل کنید، با توجه به حجم و تناژ کالای خود، باید یکی از انواع خودروهای حمل بار مثل نیسان، خاور، کامیونت یا تریلی را انتخاب کنید. پتانسیل بالایی که خاور در حمل بار دارد، باعث شده تا افراد زیادی برای جابه‌جایی بار خود، از این وسیله حمل بار استفاده کنند.. خاورها انواع متفاوتي دارند كه در اين مقاله قصد داريم با توضيح مختصري درباره آن‌ها و همچنين روش‌های اعلام بار خاور شما را در انتخاب هرچه سريع‌تر خاور مورد نيازتان راهنمايي كنيم.

آشنایی با خاور

خاور یکی از انواع ماشین باربری است که به طور عمده در حمل بار‌های درون شهری و بین شهری استفاده می‌شود. این خودرو انواع متفاوتی دارد که با شناخت آن‌ها، می‌توانیم گزینه مناسب برای بار خود را با توجه به میزان بار، نوع بار و ابعاد بار پیدا کنیم.

خاور از نظر وزن و ابعاد بین نیسان و کامیونت‌ها قرار می‌گیرد و برای حمل اثاثیه منزل یکی از پرطرفدارترین‌ها محسوب می‌شود، چرا که نیسان کمی برای اسباب کشی کوچک است و برای کامیونت ها به دلیل ابعاد بزرگتری که دارند، معمولا باید هزینه های بیشتری پرداخت کرد. با توجه به نوع این خودرو، پتانسیل حمل بار از 3 تا 6 تن برای آن تعریف شده است که با توضیح مختصری درباره انواع خاور به شما کمک می کنیم تا بهترین گزینه را برای حمل و یا ارسال بار خود انتخاب کنید. اگر تمایل به اطلاع از روش های حمل بار با خاور دارید مقاله حمل بار خاور را مطالعه نمایید.

انواع خاور

خاور انواع مختلفی دارد که با توجه به نیاز خود می‌توانید یک مدل را انتخاب نمایید. در ادامه انواع آن را شرح داده‌ایم:

انواع خاور

1. خاورهای روباز

 این دسته جزو اولین تولید‌ات صنعت ساخت خودرو حمل بار است و معمولاً برای حمل بارهایی از آن استفاده می‌شود که حساسیت کمتری دارند، مثل مصالح ساختمانی، فلزات و … چرا که معمولاً اقلام ضربه‌گیر و کمک‌فنرهایی که برای سالم رسیدن بار به مقصد تعبیه می‌شوند، در این مدل از خاورها وجود ندارد. همچنین تردد خاور‌هاي روباز در شهر ممنوع است و اين نوع خاورها فقط براي تردد بين جاده‌اي استفاده مي‌شوند.

برای آشنایی با روش اعلام بار نیسان به مقاله اعلام بار نیسان مراجعه کنید.

2. خاور یخچالی

 این نوع خاور، دارای اتاقی است که در آن اتاق، یخچال یا سیستم خنک‌کننده وجود دارد و  معمولاً برای جابه‌جایی و حمل موادی که به گرما حساس هستند مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای مثال جهت جابه‌جایی میوه‌ها و یا مواد غذایی از این نوع خاور استفاده می‌شود. مقاله ماشین حمل مواد غذایی را برای کسب اطلاعات بیشتر مطالعه کنید.

3. خاور‌های مسقف

در اين نوع خاورها از متریالی مثل پارچه و يا فلز براي پوشاندن سقف آن‌ها استفاده می‌شود. براي حمل و نقل بارهايي كه كمي حساس هستند مي‌توان از اين نوع خاور استفاده كرد. چرا كه درون اتاق اين نوع خاور توسط ضربه‌گیرهایی پوشانده شده است تا از آسیب‌دیدگی بار در حين جابه‌جايي جلوگيري شود. از اين نوع خاور بیشتر براي اسباب کشی منزل‌ ، مبلمان و … استفاده مي‌شود. اين دسته از خاور مي‌تواند در شهر تردد كند و حداكثر ظرفيت جا‌‌به‌جايي آن‌ها 3 الی 5 تن است.

خاور‌های مسقف

4. خاورهای کمپرسی

 اين نوع خاور بيشتر براي حمل و جابه‌جایی مصالح ساختماني مثل شن، ماسه، خاك و … استفاده مي‌شود. وجود جک هیدرولیکی در این وسیله نیز باعث می‌شود تا تخلیه بار از آن، در زمان بسیار کمتری صورت بگیرد. مقاله اعلام بار تریلی کمپرسی را مطالعه کنید تا اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید.

اعلام بار خاور برای اسباب کشی

یکی از رایج‌ترین موارد استفاده از خاور برای حمل و نقل کالا، به منظور اسباب‌کشی است. اغلب کسانی که قصد اسباب‌کشی دارند، به دنبال روش مناسبی برای اعلام بار خاور هستند تا بتوانند وسایل منزل خود را با استفاده از این خودروهای باری به منزل جدید ارسال کنند. ازآنجاکه خاورها نسبت به وانت‌ها و نیسان‌ها حجم و وزن بیشتری را تحمل می‌کنند، می‌توانند بهترین گزینه برای اسباب‌کشی در نظر گرفته شوند.

اعلام بار خاور برای اسباب کشی

پس اگر شما هم قصد اسباب کشی دارید، بهتر است حتماً از اعلام بار خاور کمک بگیرید. تنها نکته‌ای که در این زمینه باید مد نظر قرار دهید، این است که بهتر است برای اسباب‌کشی منزل خود از خاورهایی استفاده کنید که سقف دارند؛ به خصوص اگر فاصله مبدا تا مقصد شما نسبتاً بیشتر است، حتماً این نکته را در نظر بگیرید.

فقط کافی است که بعد از اعلام بار خاور و آمدن راننده، اسباب و اثاثیه منزل خود که کاملا دقیق بسته‌بندی کرده‌اید را مرتب درون خاور قرار دهید. توجه داشته باشید که موقع قرار دادن وسایل منزل درون خاور، بهتر است حتماً فضای خالی بین وسایل را پر کنید تا در طول مسیر جابجا نشوند.

اگر قصد خرید لاستیک برای کامیونتان را دارید حتما مقاله بهترین لاستیک چینی برای کامیون را مطالعه کنید.

راه‌های اعلام بار سراسری خاور

چندین راه برای اعلام بار خاور سراسری وجود دارد. از شرکت‌هایی که در زمینه حمل و نقل فعالیت می‌کنند گرفته تا کانال‌های تلگرامی و بسترهای آنلاین، اما بهترین راه برای اعلام بار خاور کدام گزینه است؟

راه‌های اعلام بار خاور سراسری

֎ روش اعلام بار خاور برای صاحبان کالا

صاحبان کالا اگر اعلام بار خاور دارند و به دنبال خاور مناسب برای اعلام بار خود هستند، ، راه‌های مختلفی را پیش رو خواهند داشت. آن‌ها می‌توانند با شرکت‌هایی که در زمینه باربری فعالیت می‌کنند تماس گرفته و از آن‌ها درخواست خودرو داشته باشند. روش دیگر این است که در برخی از کانال های تلگرامی مرتبط با اعلام بار عضو شده و اعلام بار خاور خود را ثبت کنند. اما یکی از ساده‌ترین راه‌ها این است که از اپلیکیشن‌هایی که در زمینه ایجاد ارتباط بین صاحب بار و راننده خودرو فعالیت می‌کنند، استفاده نمایند.

֎ روش اعلام بار خاور برای رانندگان

رانندگان عزیز خاور نیز می‌توانند از راه‌های مختلفی برای دریافت و پذیرش اعلام بار خاور که در سراسر ایران ثبت می شود اقدام کنند. شما به‌عنوان راننده، می‌توانید در شرکت‌های حمل بار استخدام شده و در صف تحویل بار منتظر بمانید. همچنین با عضویت در کانال تلگرام اعلام بار خاور نیز می‌توانید از برخی از اعلام بارهایی که مربوط به خاور می‌شود مطلع شده و گزینه مناسب خود را انتخاب کنید.

یکی دیگر از راه‌هایی که برای مطلع شدن از اعلام بار خاور در سراسر ایران توصیه می‌شود، عضویت در سامانه‌های اینترنتی اعلام بار، مثل ترابرنت است. با عضویت در این سامانه‌، از امکان بارگیری در هر لحظه بهره‌مند خواهید بود.

اعلام بار خاور تهران

خاور یکی از گزینه های مناسب و پرکاربرد حمل کالا در تهران است. به‌دلیل ظرفیت بالای این خودروی باری دیگر نیاز نیست از خودروهای کوچک‌تر و در چند نوبت استفاده کنید. شما می‌توانید تمام وسایل خود را تنها با یک جابه‌جایی به مکان جدید منتقل کنید. پس اگر به دنبال اعلام بار تهران خاور هستید حتما اپلیکیشن صاحبان کالای ترابرنت را نصب کنید و از آن برای ارسال کالایتان استفاده نمایید. در صورتی که راننده خاور هستید و به دنبال اعلام بارهای این خودرو هستید هم می‌توانید از اپلیکیشن رانندگان ترابرنت استفاده کنید و از طریق لینک های زیر می‌توانید آنها را دانلود و نصب کنید.

اعلام بار خاور با ترابرنت

ترابرنت، یکی از بزرگ‌ترین سامانه‌های اینترنتی برای اعلام بار خاور از سراسر شهرهای ایران است. با استفاده از این اپلیکیشن، می‌توانید برای حمل و یا ارسال بار  به سراسر ایران از جمله تهران، مشهد و …  اقدام کنید.

صاحبان خودروهای حمل بار می‌توانند با ثبت‌نام در اپلیکیشن اعلام بار رانندگان ترابرنت، در هر زمان از سال و در هر نقطه از کشور بار مورد نظر خود را انتخاب کنند.

همچنین صاحبان بار، می‌توانند با مراجعه به اپلیکیشن صاحبان کالا با تعیین مبدأ و مقصد و ثبت اطلاعات خواسته شده، اعلام بار خاور کنند و منتظر باشند تا در کوتاه‌ترین زمان، راننده‌ای که این شرایط را می‌پذیرد با آن‌ها تماس حاصل نماید.

این اپلیکیشن، بهترین گزینه برای اعلام بار سراسری خاور در حمل بار به هر نقطه از ایران به حساب می‌آید. همچنین اگر سوالی در این زمینه دارید، می‌توانید از ساعت ۷ صبح تا ۱۰ شب با تیم پشتیبانی ترابرنت به شماره ۰۲۱۹۱۰۷۱۰۷۱ تماس بگیرید.

سخن پایانی

باتوجه‌به مواردي كه در بالا ذكر شد براي جابه‌جايي كالا به سراسر نقاط ايران، شما مي‌توانيد با توجه ‌به وزن و ابعاد باری که دارید يكي از وسايل نقليه نيسان، خاور یا كاميونت را در نظر بگیرید. با توجه به انواع خاور، مثل خاورهای روباز، مسقف، كمپرسي و يا يخچالي، از این خودرو حمل بار، برای جابه‌جایی بارهای مختلفی استفاده می‌شود. براي درخواست هرکدام از اين خاورها، مي‌توانيد با مراجعه به کانال تلگرام اعلام بار خاور برای جا‌به‌جایی بار خود اقدام كنيد اما بديهی است كه نظارتی بر روی این بستر وجود ندارد. راه بهتر این که با استفاده از اپليكيشن باربری آنلاین ترابرنت، برای اعلام بار خاور در بستری امن اقدام كنيد.

اميدواريم كه مطالب بالا براي شما مفيد واقع شده باشد و سؤالاتتان را در زمينه اعلام بار خاور تهران و يا اعلام بار سراسري برطرف نموده باشد. همچنین درصورتی‌که سؤالی در این زمینه برای شما بدون پاسخ باقی مانده بود، در قسمت نظرها آن را برای ما به ثبت برسانید.

سوالات متداول

اعلام بار سراسری خاور از چه روش هایی امکان پذیر است؟

چندین راه برای اعلام بار خاور سراسری وجود دارد. از شرکت‌هایی که در زمینه حمل و نقل فعالیت می‌کنند گرفته تا کانال تلگرام اعلام بار خاور و بسترهای آنلاین مثل ترابرنت که در این حوزه وجود دارند.

اعلام بار خاور برای رانندگان چگونه انجام می شود؟

یک روش استخدام در شرکت باربری است. روش دیگر عضویت در کانال تلگرام اعلام بار خاور می باشد. اما بهترین روش عضویت در سامانه‌های اینترنتی اعلام بار، مثل ترابرنت است. با عضویت در این سامانه‌ از امکان بارگیری در هر لحظه بهره‌مند خواهید بود.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی خود را در مسیر: "سربرگ ساز > چیدما موبایل > عنصر منوی موبایل > نمایش و مخفی کردن > انتخاب منو " تنظیم کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.