آنچه در این مقاله می‌خوانید

آخرین نوشته ها

اعلام بار تریلی کمپرسی | پیدا کردن و ارسال بار به راحتی

اعلام بار تریلی کمپرسی ، پیدا کردن و ارسال بار به راحتی

اعلام بار تریلی کمپرسی به چه صورتی انجام می‌شود؟ چگونه کانال تلگرام اعلام بار تریلی کمپرسی را پیدا کنیم؟ در موارد مختلف ممکن است شما نیاز به خودروی حمل بار داشته باشید. حال این بار می‌تواند اثاثیه منزل باشد، لوازم دفتر و یا شرکت باشد، مقدار انبوهی مواد غذایی باشد، مصالح ساختمانی باشد یا … . بسته به مسیر و نوع باری که دارید، باید انتخاب کنید که از چه خودرویی برای حمل بار استفاده کنید.

در مواردی که بار شما مصالح ساختمانی و معدنی نظیر سنگ، ماسه و سیمان، خاک و … باشد، می‌توانید از خودرو‌هایی نظیر خاور بدون سقف، نیسان، وانت و … استفاده کنید. اما برای ساختن ساختمان، احتمالاً به میزان زیادی از این مصالح احتیاج خواهید داشت. به همین دلیل در مقادیر زیاد مصالح ساخت‌وساز، تریلی کمپرسی بهترین گزینه است که در ادامه، ویژگی‌های آن را هم مورد بررسی قرار می‌دهیم.

زمانی که از خودرو انتخابی اطمینان حاصل کنیم، نوبت آن است که برای اعلام بار تریلی کمپرسی اقدام کنیم. اما این کار چگونه صورت می‌گیرد؟ برای این کار، راه‌های مختلفی از قبیل استفاده در کانال‌های تلگرامی، استفاده از سایت‌های معتبر و یا کمک گرفتن از شرکت‌هایی که در این زمینه فعالیت می‌کنند وجود دارد.

در ادامه با ما همراه باشید، تا علاوه بر بررسی ویژگی‌های تریلی کمپرسی، شما عزیزان را با بهترین راه اعلام بار تریلی کمپرسی آشنا کنیم.

معرفی تریلی کمپرسی

تریلی کمپرسی، کامیون اتاق‌داری است که تخلیه بار از آن، توسط کمپرسی صورت می‌گیرد. بیشترین استفاده‌ای که از این وسیله می‌شود، حمل مصالح ساختمانی مثل ماسه، مواد اولیه سیمان، گچ و غیره، حمل مصالح معدنی مثل بوکسیت، خاک رس، آسفالت، قیر، حمل مواد فله‌ای کشاورزی مثل گندم، ذرت، دانه‌های روغنی و … است. مهم‌ترین ویژگی‌ای که تریلی کمپرسی دارد، این است که بارگیری و تخلیه‌ی بار، در آن خیلی ساده انجام می‌شود و تنها کافی است تا اتاقک کامیون به کمک کمپرسی با جک هیدرولیک به بالا هدایت شود تا کل بار در کمتر از یک دقیقه خالی شود.

معرفی تریلی کمپرسی

از دیگر ویژگی‌های تریلی کمپرسی این است که این سبک کامیون، قابلیت حمل حجم بار زیادی دارد. به همین دلیل از تریلی کمپرسی برای حمل‌های برون‌شهری نیز استفاده می‌شود.

انواع کمپرسی ابعاد مختلفی دارد. برای مثال، کمپرسی 3 محوره دارای حدود 10 متر طول و 2.5 متر عرض است. وزن این خودرو حدود 8 تن است که قابلیت حمل بار تا 24 تن را دارا است. بهترین کمپانی‌های سازنده‌ی تریلی کمپرسی شرکت‌های ولوو، اسکانیا، دانگ فانگ و … هستند که این وسیله حمل بار را در ابعاد و وزن‌های مختلفی ساخته و وارد بازار حمل‌ونقل می‌کنند و باتوجه‌ به نیازی که شما عزیزان دارید می‌توانید از آن‌ها بهره‌مند شوید.

نحوه اعلام بار تریلی کمپرسی

برای اعلام بار تریلی کمپرسی راه‌های مختلفی در پیش روی شما خواهد بود. برای این کار می‌توانید از شرکت‌هایی که در زمینه حمل بار فعالیت می‌کنند کمک بگیرید. حال بسته به این که در کدام شهر قرار دارید، می‌توانید برای اعلام بار اقدام کنید. در شهر‌های پرجمعیت و همچنین شهر‌هایی که منابع زیادی دارند، نیاز به تریلی کمپرسی بیشتر از سایر شهر‌ها خواهد بود.

روش‌های اعلام بار تریلی کمپرسی

برای مثال، اعلام بار تریلی کمپرسی تهران و همچنین اعلام بار تریلی کمپرسی اصفهان بیشتر از سایر شهر‌های ایران است. همچنین میزان اعلام بار تریلی کمپرسی کرمان به دلیل وجود منابع زیاد در این شهر خیلی زیاد است. به همین دلیل که گفتیم میزان اعلام بار تریلی کمپرسی یزد نیز بالا است.

در قسمت‌های دیگر میزان اعلام بار تریلی کمپرسی بندرعباس بیشتر از میزان اعلام بار تریلی کمپرس بندر امام است و میزان اعلام بار تریلی کمپرس بندر امام، بیشتر از میزان اعلام بار تریلی کمپرسی سیرجان است. برای آشنایی با اعلام بار سیرجان مقاله اعلام بار سیرجان را مطالعه کنید.

در شهر‌هایی که نامشان برده شد، بیشترین میزان اعلام بار تریلی کمپرسی وجود دارد؛ بنابراین، درصورتی‌که راننده‌ی کمپرسی هستید، می‌توانید در این شهر‌ها همواره مشغول به کار باشید.

یکی دیگر از راه‌هایی که برای اعلام بار کمپرسی مورداستفاده قرار می‌گیرد، گروه‌های تلگرامی است. شما می‌توانید با عضو شدن در این گروه‌ها جزئیات بار خود را ثبت کنید تا یکی از صاحبان خودرو باربر شرایط شما را بپذیرد.

یکی از راه‌های ساده دیگری که برای اعلام بار تریلی کمپرسی وجود دارد، استفاده از اپلیکیشن‌هایی است که در زمینه ایجاد ارتباط بین صاحب بار و راننده خودرو حمل‌کننده فعالیت می‌کنند. با این اپلیکیشن‌ها، می‌توانید راننده‌ای که برای شما مناسب است را پیدا کرده و جهت حمل بار از او کمک بگیرید. یکی از بهترین و معتبرترین اپلیکیشن‌هایی که در این زمینه فعالیت می‌کند، ترابرنت است که در ادامه به بررسی بیشتر آن می‌پردازیم.

چه شهرهایی بیشتر به تریلی کمپرسی نیاز دارند؟

شاید سؤالی که برای رانندگان تریلی کمپرسی به وجود آمده باشد این باشد که در کدام شهرها و در چه مناطقی، نیاز به تریلی کمپرسی بیشتر است؟ در این مورد نمی‌توان به‌طورقطع نظر دارد اما با بررسی‌های صورت گرفته، می‌توان نتیجه گرفت که شهرهای شلوغ و پرجمعیت و همچنین شهرهایی که معادن سنگ، زغال‌سنگ، آهن و … داشته باشند، نیاز به تریلی کمپرسی دارند. همچنین، در شهرهایی که ساخت‌وساز خانه در آنجا رونق داشته باشد، نیاز به تریلی کمپرسی هم زیاد است. بنابراین در تقاضای این خودرو در تهران، اصفهان، مشهد، شیراز و سایر شهرهای شلوغ ازنظر جمعیت، زیاد است.

چه شهرهایی بیشتر به تریلی کمپرسی نیاز دارند؟

از طرف دیگر، شهرهای دارای معدن موجود در ایران نیز به تریلی کمپرسی نیاز زیادی پیدا خواهند کرد. برای مثال، شهری مثل یزد، که دارای 545 معدن کوچک و بزرگ است، برای حمل و تخلیه بار سریع، نیاز زیادی به انواع خودرو مثل تریلی کمپرسی دارد.

در هر شهری که باشید، باید برای مشاهده اعلام بار یا باید ارتباطات قوی ایجاد کرده باشید و یا اقداماتی مثل پیدا کردن بار در کانال‌های تلگرامی، اپلیکیشن‌های اینترنتی مثل ترابرنت و … انجام دهید.

اعلام بار تریلی کمپرسی با ترابرنت

با ترابرنت، می‌توانید در هر جای ایران که باشید، تنها با لمس چند گزینه، راننده‌ای که نزدیک‌ترین شرایط به شما دارد را پیدا کرده و بار خود را برای حمل به او بسپارید.

اعلام بار تریلی کمپرسی برای صاحبان کالا

برای استفاده از خدمات شرکت ترابرنت، می‌توانید اپلیکیشن ترابرنت را نصب کرده و سپس برای اعلام بار تریلی کمپرسی اقدام کنید. بعد از نصب اپلیکیشن نوع بار، مبدأ و مقصد را به ثبت برسانید و منتظر باشید تا در اسرع وقت راننده‌ای که این شرایط را قبول می‌کند، با شما تماس گرفته و پس از بررسی‌های نهایی حمل بار را بر عهده بگیرد.

اعلام بار تریلی کمپرسی برای رانندگان

رانندگانی که دارای تریلی کمپرسی هستند، می‌توانند در اپلیکیشن ترابرنت ثبت‌نام کنند تا در هر زمانی و در هر نقطه از ایران که بودند، امکان یافتن بار دلخواه خود را داشته باشند.

یکی دیگر از مزایایی که ترابرنت دارد این است که محدود به شهر یا استان خاصی نمی‌شود. به این معنی که رانندگان زیادی در سرتاسر ایران در این اپلیکیشن ثبت‌نام کرده‌اند که این مورد، باعث می‌شود امکان اعلام بار برای صاحبان بار در تمامی شهر‌های ایران میسر باشد.

کانال تلگرام اعلام بار تریلی کمپرسی

همان‌طور که گفتیم یکی از راه‌هایی که با استفاده از آن می‌توانید برای اعلام بار تریلی کمپرسی اقدام کنید، این است که در گروه‌ها و یا کانال تلگرام اعلام بار تریلی کمپرسی عضو بشوید و در آن جا به دنبال راننده بگردید. این گروه‌ها در اوایل شروع فعالیتشان کارراه‌انداز بودند. چرا که در گذشته، بستر‌های آنلاین در جهت اعلام بار وجود نداشت و گروه‌های تلگرامی، جهشی در اتصال راننده خودرو با صاحبان بار به وجود آورد. اما اگر بخواهیم به مسائل امنیتی آن نگاه کنیم، باید قبول کنید که سازمان خاصی بر روی گروه‌های تلگرامی نظارت نداشته و امکان تخلف در آن وجود دارد.

کانال تلگرام اعلام بار تریلی کمپرسی چیست

در نتیجه استفاده از این کانال‌هارا به شما پیشنهاد نمی‌کنیم. پیشنهاد ما به شما استفاده از اپلیکیشن آنلاین ترابرنت است که می‌توانید از طریق آن با خیال راحت بارهای کمپرسی را پیدا کنید و یا اگر صاحب کالا هستید درخواست خود را ثبت کنید.

سخن پایانی

برای حمل‌ بارهایی نظیر مصالح ساختمانی مثل گچ و ماده اولیه ماسه، اقلام معدنی مثل قیر و زغال‌سنگ و مواد غذایی فله‌ای مثل گندم ذرت، از تریلی کمپرسی استفاده می‌شود. به دلیل نحوه بارگیری و تخلیه بار ساده که به همراه تریلی کمپرسی است، استفاده‌های زیادی از این خودرو باربر صورت می‌گیرد.

راهکار‌هایی که برای اعلام بار تریلی کمپرسی وجود دارد، در اینجا مورد بررسی قرار گرفت. گفتیم که یکی از راه‌ها، برقراری تماس با شرکت‌های حمل‌کننده بار و درخواست خودرو حمل بار است. راه دیگر، عضو شدن در کانال‌ها و یا گروه‌های تلگرامی و در ادامه ثبت جزئیات و درخواست خودرو است. اما راه بهتر و ساده‌تر، استفاده از سایت‌ها و اپلیکیشن‌هایی است که راننده خودرو را به صاحب بار وصل می‌کنند. یکی از این اپلیکیشن‌ها که اعتبار زیادی هم دارد، ترابرنت است. با اعلام بار در سایت و یا اپلیکیشن ترابرنت می‌توانید از رانندگانی که نزدیک‌ترین شرایط به شما را دارند، کمک بگیرید و حمل بار خود را به آن‌ها بسپارید.

امیدواریم توانسته باشیم شما را در نحوه اعلام بار تریلی کمپرسی راهنمایی کنیم. همچنین درصورتی‌که سؤالی در این زمینه برای شما بدون پاسخ باقی‌مانده بود، در قسمت نظر‌ات آن را برای ما به ثبت برسانید.

سوالات متداول

تریلی کمپرسی برای چه بارهایی استفاده می شود؟

تریلی کمپرسی نوعی کامیون است که برای حمل و جابجایی شن و ماسه، مصالح معدنی مثل قیر و … و در کل حمل مواد فله کاربرد دارد. این تریلی دارای اتاقکی است که با کمک یک جک بلند می‌شود و به راحتی بار را تخلیه می‌کند و قابلیت حمل بار با حجم بالا را دارد.

روش‌های اعلام بار تریلی کمپرسی چیست؟

یکی از روش‌های اعلام بار تریلی کمپرسی استفاده از شرکت‌های حمل بار است. یکی دیگر از روش‌ها کانال تلگرام اعلام بار تریلی کمپرسی است که خیلی نظارتی روی آن وجود ندارد. امن‌ترین و سریع‌ترین روش برای اینکار استفاده از اعلام بار اپلیکیشن‌ آنلاین ترابرنت است.

نحوه دریافت اعلام بار تریلی کمپرسی در ترابرنت چگونه است؟

شما می‌توانید برای استفاده از اعلام بارهای تریلی کمپرسی که در ترابرنت وجود دارد اپلیکیشن اعلام بار رانندگان ترابرنت را نصب کنید و با خیال راحت و با قیمت منصفانه اعلام بار مناسب خودتان را دریافت نمایید.

4/5 - (6 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی خود را در مسیر: "سربرگ ساز > چیدما موبایل > عنصر منوی موبایل > نمایش و مخفی کردن > انتخاب منو " تنظیم کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.