آنچه در این مقاله می‌خوانید

ارسال بار از انگلیس به ایران به چه صورت انجام می‌شود؟

ارسال بار از انگلیس به ایران

بسیاری از افرادی که در زمینه تجارت فعالیت می‌کنند، از روش‌های متفاوتی برای ارسال بار از انگلیس به ایران کمک می‌گیرند. شرایط اقتصادی مناسب انگلیس، باعث شده که یک شریک تجاری برای شرکت‌های مختلف در نظر گرفته شود. در این مقاله از ترابرنت، ما اطلاعات کاملی درباره این مسئله و همچنین هزینه ارسال بار از انگلیس به ایران در اختیار شما قرار خواهیم داد. پس اگر به هر دلیلی، شما هم می‌خواهید کالایی را از انگلیس وارد ایران کنید، خواندن این مقاله می‌تواند کمک بسیار زیادی به شما کند.

گاهی مواقع، این امکان وجود دارد که شما بخواهید برای تجارت کالایی را از کشور انگلستان وارد ایران کنید. در مقابل، دلایل دیگری که می‌توانند باعث شوند که به روش مناسبی برای ارسال بار از انگلیس به ایران نیاز داشته باشید، مواردی مانند اسباب کشی، مهاجرت، ارسال کالا برای دوستان، خانواده و یا سایر موارد این چنینی هستند. در هر یک از این موارد، شما باید بسته به فاکتورهای متعدد، بهترین روش را برای ارسال کالای خود از کشور انگلیس به ایران انتخاب کنید.

روش‌های مرسوم ارسال بار از انگلیس به ایران

اگر شما هم به هر دلیلی خواستید کالایی را از کشور انگلیس وارد ایران کنید، روش‌های متعددی پیش روی شما قرار دارند. خوشبختانه شما می‌توانید از طریق هر سه روش هوایی، دریایی و زمینی، کالای خود را بین این دو کشور رد و بدل کنید و هیچ گونه مشکلی هم از این نظر وجود ندارد. در این بخش، ما هر یک از این روش‌ها برای ارسال بار از انگلیس به ایران را به شما معرفی می‌کنیم تا بدانید که چگونه می‌توانید با پرداخت هزینه کم و حفظ امنیت کالا، آن را به ایران بفرستید.

روش‌های مرسوم ارسال بار از انگلیس به ایران

֎ ارسال بار از انگلیس به ایران با روش هوایی

روش هوایی، یکی از بهترین و رایج‌ترین روش‌ها برای ارسال بارهای بین المللی به شمار می‌رود و بیشتر کسانی که می‌خواهند کالاهای خود را از کشور انگلیس به ایران بفرستند، به احتمال خیلی زیاد روش هوایی را انتخاب می‌کنند.

برای استفاده از این روش، فقط کافی است که کالای خود را به فرودگاه لندن و یا یکی دیگر از شهرهای انگلیس بفرستید و سپس بعد از انجام کارهای اداری و پرداخت هزینه‌های لازم، در کوتاه‌ترین زمان ممکن به فرودگاه امام خمینی در تهران می‌رسد. با توجه به این مسئله، می‌توان گفت که روش هوایی بیشتر برای کالاهای مناسب است که حساسیت و ارزش زیادی دارند و یا صاحبانشان می‌خواهند در بازه زمانی کوتاهی به مقصد برسند.

اگر بخواهید از روش هوایی برای ارسال بار از انگلیس به ایران استفاده کنید، مجبور می‌شوید که یک بار، کالای خود را از آدرس مبدا تا فرودگاه لندن و یا یکی دیگر از فرودگاه‌های انگلیس، ارسال کنید. بعد از این که کالا به فرودگاه امام خمینی رسید، باز باید از یک کامیون دیگر برای ارسال آن به آدرس مقصد خود استفاده کنید. با این حال، روش هوایی با وجود تمام دردسرها و هزینه‌های بالایی که دارد، یک مزیت مهم دارد و آن هم این است که در کمترین زمان ممکن، کالا را به مقصد می‌فرستد.

ارسال بار از انگلیس به ایران با روش هوایی

در این مقاله با روش های حمل بار به ترکمنستان آشنا شوید

֎ ارسال کالا از انگلیس به ایران با روش دریایی

شما می‌توانید از طریق بنادر Felixstowe و Thamesport و در انگلیس، از طریق دریایی کالای خود را به ایران بفرستید. مهمترین مزیت این روش، هزینه فوق العاده پایین آن است که موجب می‌شود تا کالاهای بسیار زیادی را با پرداخت هزینه فوق العاده کم، از انگلیس به ایران ارسال کنید و یا برعکس.

البته باید توجه داشته باشید که در این روش همانند روش هوایی، مجبور خواهید بود که از کامیون‌های دیگری برای ارسال کالا از آدرس مبدا تا بندر و سپس از بندر ایران تا آدرس گیرنده و یا مقصد استفاده کنید. علاوه بر این موارد، در این روش مدت زمان رسیدن کالا به مقصد نسبتا طولانی‌تر است و اگر عجله ندارید و می‌خواهید هزینه پایینی برای ارسال بار از انگلیس به ایران بپردازید، روش دریایی می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

֎ ارسال بار از انگلیس به ایران با روش زمینی

در صورتی که به دنبال روشی می‌گردید تا در عین پرداخت هزینه مناسب، کالا بازه زمانی خیلی طولانی را برای رسیدن به مقصد طی نکند، پیشنهاد ما روش زمینی است. در این روش نسبت به روش هایی، کالای شما در مدت زمان کوتاه‌تری به مقصد می‌رسد. همچنین در مقایسه با روش هوایی، هزینه خیلی کمتری دارد.

ارسال بار از انگلیس به ایران با روش زمینی

در روش زمینی، کالای شما از طریق کامیون‌های باربری به شکل‌های مختلف مانند مسقف، روباز و یا حتی یخچال‌دار از انگلیس به ایران ارسال می‌شود و فقط کافی است که بر اساس شرایط آب و هوایی و بار خود، یکی از این کامیون‌ها را انتخاب کنید.

هزینه ارسال بار از انگلیس به ایران چقدر است؟

به احتمال خیلی زیاد، هزینه ارسال بار از انگلیس به ایران اهمیت زیادی برای شما دارد و به همین دلیل هم می‌خواهید هزینه تقریبی ارسال کالای خود را بدانید. در این شرایط، باید بگوییم که هزینه ارسال بار از انگلیس به ایران به شرایط کالای خود شما بستگی دارد.

علاوه بر این موارد، گفتیم که روش زمینی و یا حتی دریایی، هزینه خیلی پایین‌تری دارند و به همین دلیل هم روش انتخابی شما، می‌تواند در این امر دخیل باشد. در صورتی که شرایط آب و هوایی نامناسب باشد، احتمال دارد که مجبور شوید هزینه نسبتا بیشتری برای ارسال کالای خود از انگلیس به ایران بپردازید. در ادامه، همه فاکتورهای موثر در هزینه ارسال بار از انگلیس به ایران را به صورت مختصر نام می‌بریم.

  • روش ارسال کالا
  • حساسیت بار
  • میزان ارزش کالا
  • فاصله بین مبدا تا مقصد در بین کشورهای انگلیس و ایران
  • شرایط آب و هوایی
  • وزن و حجم کالا
  • مدت زمان رسیدن کالا به مقصد
هزینه ارسال بار از انگلیس به ایران

ممنوعیت کالا برای ارسال بار از انگلیس به ایران

اگرچه شما می‌توانید کالاهای بسیار زیادی را از انگلیس وارد ایران کنید، اما محدودیت‌هایی هم وجود دارند که شاید به شما این اجازه را ندهند. فراموش نکنید که اگر هر یک از این کالاهای ممنوعه را بخواهید از مرز انگلستان خارج کرده و وارد ایران کنید، ممکن است مجبور به پرداخت جریمه‌های خیلی سنگینی شوید. به همین دلیل هم حتما قبل از ارسال کالا، همه این کالاهای ممنوع شده را بشناسید تا بعدا مشکلی برای شما و یا بارتان به وجود نیاید.

  • تجهیزات نظامی
  • مهمات
  • اسلحه
  • مواد منفجره
  • بارهای استراتژیک (مثل کالاهای مربوط به فناوری رمزگذاری شده برای دارو و یا تجهیزات ارتباطی)
  • کالاهایی که شاید بتوان از آنها برای اهداف نظامی و یا غیرنظامی استفاده کرد
  • کالاهایی که می‌توان از آنها برای مجازات، اعدام، شکنجه و یا سایر رفتارهای غیر انسانی مشابه استفاده کرد.

ارسال بار از انگلیس به ایران با ترابرنت

در صورتی که شما هم می‌خواهید کالای خود را از کشور انگلیس به ایران بفرستید، فقط کافی است که از طریق سامانه ترابرنت اقدام نمایید. کارشناسان ما در ترابرنت، در خدمت شما هستند تا با ارائه بالاترین کیفیت خدمات، فرایند حمل بار از انگلیس به ایران و یا برعکس را برای شما تسهیل کنند.

ارسال بار از انگلیس به ایران با ترابرنت

در ترابرنت، ما شما را در سریع‌ترین زمان ممکن به شرکت‌های فورواردری متصل می‌کنیم تا بتوانید از هر یک از روش‌هایی که می‌خواهید، کالای خود را بین کشورهای انگلیس و ایران منتقل کنید. همچنین اگر در روش‌های هوایی و یا دریایی، به کامیون نیاز داشتید، ترابرنت در خدمت شما خواهد بود. در صورتی که تصمیم گرفتید از طریق روش زمینی بار را از انگلیس به ایران بفرستید، کامیون‌های مجهز و راننده‌های با تجربه ترابرنت، بهترین انتخاب برای شما خواهند بود.

سخن پایانی

ما در این مقاله، اطلاعات کاملی درباره روش‌های ارسال بار از انگلیس به ایران در اختیار شما قرار دادیم. همان طور که متوجه شدید، شما می‌توانید از طریق روش‌های هوایی، دریایی و یا حتی زمینی، کالای خود را از انگلیس به ایران بفرستید و یا برعکس. برای انتخاب هر یک از این روش‌ها، شما باید اول از همه به میزان بودجه خود و سپس شرایط کالا توجه کنید.

گاهی مواقع، تغییر و نامساعد بودن شرایط آب و هوایی نیز می‌تواند در این امر تاثیرگذار باشد. اگر هر سوال دیگری درباره ارسال بار از انگلیس به ایران و یا هزینه آن دارید، می‌توانید در قسمت نظرات از ما بپرسید و یا با ترابرنت تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی خود را در مسیر: "سربرگ ساز > چیدما موبایل > عنصر منوی موبایل > نمایش و مخفی کردن > انتخاب منو " تنظیم کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.