آنچه در این مقاله می‌خوانید

باربری شهرک صنعتی صفادشت

باربری شهرک صنعتی صفادشت

روزانه کالاهای متعددی بین شهرهای دیگر تهران و شهرک صنعتی صفادشت در حال رفت‌وآمد هستند. در این شهرک صنعتی انواع محصولات مختلفی تولید می‌شوند که باید با استفاده از وسایل نقلیه مناسب، به مقصد فرستاده شوند. در این شرایط، می‌‌توان دلیل فعالیت بسیار زیاد باربری شهرک صنعتی صفادشت را متوجه شد. شما می‌توانید انواع خودروهایی که برای باربری صفادشت شهرک صنعتی به آنها نیاز دارید را در سامانه ترابرنت پیدا کنید و مطمئن باشید که رانندگان این خودروها تجربه کافی برای رانندگی در این مسیرها را دارند.

حمل بار در منطقه شهرک صنعتی صفادشت

صفادشت یکی از شهرستان‌های استان تهران شناخته می‌شود که در منطقه ملارد واقع شده است. در این منطقه شهرک صنعتی صفادشت وجود دارد که روزانه کالاهای متعددی را تولید کرده و به شهرهای دیگر ارسال می‌کند. در این شرایط، باید با استفاده از وسایل نقلیه مختلف، این لوازم تولید شده را به مقصد بفرستند.

حمل بار در منطقه شهرک صنعتی صفادشت

از طرف دیگر، این شهرک صنعتی برای تولید محصولات مختلف، به مواد اولیه متفاوتی نیاز دارد که برای حمل این مواد اولیه نیز باید از وسایل نقلیه باری استفاده کنند. به همین دلیل در این مقاله از ترابرنت، ما درباره نحوه حمل بار در شهرک صنعتی صفادشت صحبت خواهیم کرد. پس اگر شما هم کارگاهی در این شهرک صنعتی دارید و می‌خواهید مواد اولیه را به کارگاه‌های خود بفرستید یا محصولات را از آنجا به سایر شهرستان‌ها ارسال کنید، تا پایان همراه ما باشید.

باربری صفادشت شهرک صنعتی به تهران

گفتیم که صفادشت یکی از شهرستان‌های تهران است و فاصله خیلی زیادی تا مرکز استان تهران ندارد. به همین دلیل می‌‌توان با استفاده از وسایل نقلیه مختلف، کالاهای متفاوت را از شهرک صنعتی صفادشت به تهران ارسال کرد. به این منظور، خودروهای باری از طریق محور اصلی چیتگر یا جاده تهران اشتهارد، کالای موردنظر را از شهرک صنعتی صفادشت به مرکز تهران ارسال می‌کنند.

از طرف دیگر، باید بدانید که صفادشت علاوه بر داشتن شهرک صنعتی، یک منطقه مسکونی است و افراد زیادی در این منطقه زندگی می‌کنند. به همین دلیل خیلی از افرادی که در تهران زندگی می‌کنند، به صفادشت نقل مکان می‌کنند و برای انجام این کار، باید لوازم منزل خود را از تهران به صفادشت بفرستند.

حمل بار از شهرک صنعتی صفادشت به سایر نقاط ایران

علاوه بر تهران، محصولات ساخته شده در کارگاه‌های مختلف شهرک صنعتی صفادشت و سایر نقاط ایران نیز ارسال می‌شوند. یکی از مهم‌ترین محصولاتی که از این شهرک صنعتی به شهرهای دیگر ایران فرستاده می‌شوند، شامل مواردی مانند مصالح ساختمانی، محصولات کشاورزی، قطعات پلاستیکی، محصولات فلزی، محصولات دام‌پروری و سایر موارد این‌چنینی هستند.

خوشبختانه فرایند باربری شهرک صنعتی صفادشت به‌صورت همه‌روزه فعالیت می‌کند و شما می‌توانید در همه روزها و حتی در روزهای تعطیل، کالای موردنظر خود را از شهرک صنعتی صفادشت به شهر موردنظر خود در ایران ارسال کنید. نکته جالب توجه درباره فرایند باربری حمل بار از صفادشت به سایر نقاط ایران این است که می‌توانید به‌صورت آنلاین و بدون حضور در باربری‌ها، خودروی مناسب را انتخاب نمایید.

برخی از رایج‌ترین شهرهایی که روزانه کالاهای زیادی از شهرک صنعتی صفادشت به آنجا ارسال می‌شوند، عبارت‌اند از: مشهد، شیراز، اصفهان، اردبیل، کرمان، قم، بندرعباس، همدان، قم، خوزستان، گیلان، گلستان، مازندران، آستارا و… . برای شناخت بیشتر به صفحه حمل بار به شهرستان مراجعه کنید.

خودروهای مناسب در باربری شهرک صنعتی صفادشت

برای ارسال کالا از شهرک صنعتی صفادشت به سایر شهرهای ایران که پیش‌ازاین نام بردیم، خودروهای متعددی پیش روی شما قرار دارند. ازآنجاکه مسافت بین صفادشت تا این شهرها نسبتاً زیاد است، باید از خودرویی برای حمل بار استفاده کنید تا بتواند تنها با یک بار طی مسیر رفت، همه کالای موردنظر شما را به این شهر بفرستد.

خودروهای مناسب در باربری شهرک صنعتی صفادشت

ازاین‌رو، شما باید بر اساس وزن و حجم کالای خود، خودروی باری مناسب برای حمل بار در شهرک صنعتی صفادشت را انتخاب کنید. در این قسمت برخی از رایج‌ترین خودروها برای حمل بار در این منطقه را معرفی می‌کنیم.

1. تریلی حمل بار شهرک صنعتی صفادشت

ازآنجاکه غالباً محصولات ساخته شده در کارگاه‌های شهرک صنعتی صفادشت در حجم و وزن زیاد هستند، باید با استفاده از خودروهای باری سنگین‌تر به مقصد ارسال شوند که تریلی با ظرفیت بین ۲۲ تا ۲۵ تن، گزینه مناسبی برای انجام این کار است. حتی می‌توانید با استفاده از تریلی‌های ترانزیت چادری، برخی از این محصولات را به مرز فرستاده و به خارج از کشور نیز صادر نمایید. البته برای انجام این کار، باید کارهای خاصی انجام دهید که کارشناسان ما در ترابرنت شما را به طور کامل راهنمایی می‌کنند.

2. کامیون برای باربری شهرک صنعتی صفادشت

برای حمل کالاهایی که وزن آنها بین ۱۰ تا ۱۵ تن است، از کامیون استفاده می‌شود. کامیون‌های تک و جفت بسیار زیادی در شهرک صنعتی صفادشت مشغول به فعالیت هستند و می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن، هماهنگی‌های لازم برای بارگیری کالا را انجام دهید.

3. خاور برای حمل بار در صفادشت شهرک صنعتی

خاورهای روباز برای ارسال لوازم اداری و تجاری زیادی مورد استفاده قرار می‌گیرند. از طرف دیگر، گفتیم که خیلی از افراد هم قصد اسباب‌کشی در منطقه مسکونی صفادشت و کار کردن در شهرک صنعتی این شهر را دارند. اگر شما هم جزء آن دسته از افراد هستید، می‌توانید با استفاده از خاور لوازم منزل خود را به شهرک صنعتی صفادشت ارسال کنید.

4. وانت باربری صفادشت شهرک صنعتی

ازآنجاکه وانت بار و نیسان اندازه کوچکی دارند، می‌توانید انواع کالاها و خرده بار را از طریق آنها از صفادشت به شهرهای دیگر ارسال کنید. اگر وزن محموله شما بین ۵۰۰ کیلو تا ۲ تن است، می‌توانید با استفاده از وانت بارهای مختلف مانند پراید وانت، پیکان وانت و یا حتی نیسان آنها را به شهر موردنظر خود ارسال کنید. پیشنهاد می‌کنیم مقاله اعلام بار نیسان را مطالعه کنید.

نیسان باربری صفادشت شهرک صنعتی

باربری شهرک صنعتی صفادشت با ترابرنت

شما می‌توانید برای پیدا کردن هر یک از خودروهای باری تریلی، کامیون، خاور یا وانت برای ارسال کالا از شهرک صنعتی صفادشت به شهرهای دیگر یا برعکس، از سامانه ترابرنت استفاده کنید. در این سامانه انواع خودروهای باری با رانندگان مجرب فعالیت می‌کنند و شما می‌توانید به‌صورت آنلاین و از طریق اپلیکیشن ترابرنت مخصوص صاحبان کالا، اعلام بار کنید. هم‌چنین ترابرنت گزینه استعلام کرایه حمل بار را نیز در وب‌سایت خود ارائه کرده است که شما می‌توانید از طریق آن، هزینه تقریبی ارسال کالای خود در این منطقه را نیز به دست بیاورید.

سخن پایانی

اگر شما هم به دنبال معتبرترین باربری شهرک صنعتی صفادشت می‌گردید، می‌توانید از سامانه ترابرنت استفاده کنید. این سامانه به‌صورت آنلاین در اختیار شما قرار می‌گیرد و به شما این امکان را می‌دهد تا بر اساس شرایط کالای خود، نوع بارگیر موردنظرتان را به‌راحتی انتخاب کنید. اگر هر سؤالی درباره فرایند حمل بار به شهرک صنعتی صفادشت دارید، می‌توانید در قسمت نظرات از ما بپرسید.

1/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی خود را در مسیر: "سربرگ ساز > چیدما موبایل > عنصر منوی موبایل > نمایش و مخفی کردن > انتخاب منو " تنظیم کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.