آنچه در این مقاله می‌خوانید

باربری شهرک صنعتی پایتخت

باربری شهرک صنعتی پایتخت

در شهرک صنعتی پایتخت (علی آباد) کارگاه‌های متعددی وجود دارند که هر یک از آنها در زمینه‌های مختلفی مشغول به فعالیت هستند. این کارگاه‌ها باید با استفاده از خودروهای مختلف، لوازمی که می‌سازند را به مکان‌های دیگر ارسال کنند یا حتی مواد اولیه موردنیاز خود را به کارگاه بفرستند. در تمام این شرایط، به یک باربری معتبر نیاز دارند تا بتوانند این کارها را به آنها بسپارند. ما در این مقاله به طور کامل درباره باربری شهرک صنعتی پایتخت صحبت خواهیم کرد و به شما توضیح می‌دهیم که چطور می‌توانید خودروی باری مناسب را پیدا کنید.

کالاهای متعددی در شهرک صنعتی پایتخت به مکان‌های دیگر ارسال می‌شوند که برخی از مهم‌ترین آنها مواد پلاستیکی و سلولزی، پوشاک و منسوجات، شیشه و تولیدات ریخته‌گری و سایر موارد این‌چنینی هستند. اگر شما هم به دنبال خودروی باری مناسب برای حمل بار در شهرک صنعتی پایتخت هستید، حتماً تا پایان این مقاله همراه ما باشید تا اطلاعات بیشتری درباره نحوه اعلام بار در این منطقه به دست بیاورید.

محصولات ارسال شده در شهرک صنعتی پایتخت

در قسمت قبل به‌صورت مختصر برخی از رایج‌ترین کالاهایی که به شهرک صنعتی پایتخت ارسال می‌شوند یا از این مکان به مکان‌های دیگر فرستاده می‌شوند را نام بردیم. بااین‌حال، باید بدانید که در طول روز بیشتر از ۱۰۰ سرویس در این منطقه در حال رفت‌وآمد هستند و کالاهای ارسال شده در شهرک صنعتی پایتخت فقط محدود به این موارد نمی‌شود.

دلیل این موضوع هم وجود کارگاه‌های کوچک و بزرگ بسیار زیاد است که موجب شده هر یک از آنها به محصولات متعددی نیاز داشته باشند. هم‌چنین در شهرک صنعتی پایتخت سوله‌ها و انبارهای زیادی وجود دارند که برای ارسال محموله‌های خود به سایر شهرها، به خودروهای باری نیاز پیدا می‌کنند.

محصولات ارسال شده در شهرک صنعتی پایتخت

اگرچه تنوع کالاهای ارسال شده در شهرک صنعتی پایتخت بسیار زیاد است، اما در این قسمت به‌صورت مختصر برخی از رایج‌ترین و مهم‌ترین آنها را نام می‌بریم. این کالاها در طول روز چندین بار از شهرک صنعتی پایتخت به مکان‌های دیگر و یا از شهرهای اطراف به این شهرک صنعتی ارسال می‌شوند.

  • صنایع رنگ
  • صنایع سلولزی
  • صنایع فلزی
  • صنایع برق الکترونیک
  • صنایع غذایی
  • صنایع غیرفلزی کانی
  • صنایع تراشکاری و پرس‌کاری
  • صنایع شیمیایی
  • صنایع نساجی و پوشاک
  • صنایع قطعات خودرو
  • صنایع یخچال و لوازم منزل
  • صنایع واسطه‌ای
  • صنایع ریخته‌گری
  • صنایع کارتن‌سازی

باربری شهرک صنعتی پایتخت به تمام نقاط ایران

کالاهایی که در کارگاه‌های شهرک صنعتی پایتخت تولید می‌شوند، آماده ارسال به تمام نقاط ایران هستند. اگر شما هم کارگاهی در این منطقه دارید، می‌توانید بعد از بسته‌بندی کامل، محموله‌های خود را به تمام شهرهای ایران ارسال کنید.

باربری شهرک صنعتی پایتخت به تمام نقاط ایران

به این منظور، فقط باید خودروی باری مناسب با وزن و حجم محموله خود را انتخاب نمایید. برخی از رایج‌ترین کالاهایی که از شهرک صنعتی پایتخت به مکان‌های دیگر ارسال می‌شوند، عبارت‌اند از:

  • شیراز
  • اردبیل
  • اصفهان
  • همدان
  • قم
  • کرمان
  • بندرعباس
  • خوزستان
  • گیلان
  • آستارا

شهرهایی که در قسمت بالا نام بردیم، بیش‌ترین حجم از باربری شهرک صنعتی پایتخت را دربرمی‌گیرند. البته علاوه بر این موارد، کالاهای تولیدشده در این شهرک صنعتی به شهرهای دیگر ایران نیز ارسال می‌شوند. برای ارسال بار به نقاط دیگر به صفحه حمل بار به شهرستان مراجعه کنید.

خودروهای باربری شهرک صنعتی پایتخت

شما می‌توانید برای حمل بار در شهرک صنعتی پایتخت از خودروهای باری مختلفی استفاده کنید. توجه داشته باشید که این خودروها باید با تجهیزات کامل محموله شما را به مقصد برسانند و هم‌چنین رانندگان نیز باید تجربه و مهارت کافی داشته باشند.

تمام خودروهای باری به جز وانت‌ها، به گواهینامه پایه یکم نیاز دارند و باید مطمئن شوید که راننده موردنظر شما تجهیزات و مدارک کافی برای ارسال کالا به شهرهای دیگر را دارد. در این قسمت، خودروهایی که برای باربری شهرک صنعتی پایتخت مورداستفاده قرار می‌گیرند را نام می‌بریم.

1. حمل بار شهرک صنعتی پایتخت با تریلی

تریلی یکی از بهترین و بزرگ‌ترین خودروهای باری به شمار می‌آید که برای حمل بارهای صنعتی در کارگاه‌های این‌چنینی کاملاً مناسب است. زیرا ظرفیت تریلی زیاد بوده و می‌تواند محموله‌هایی تا وزن بین ۲۲ تا ۲۵ تن را به‌راحتی به شهرهای دور و نزدیک ارسال کند. رایج‌ترین کالاهایی که با استفاده از تریلی در این منطقه جابه‌جا می‌شوند، مواردی مانند آهن‌آلات، پالت، کیسه‌های سیمان، منسوجات و پوشاک، لوازم پلاستیکی، قطعات خودرو، محصولات فلزی و سایر موارد این‌چنینی هستند. درباره آهن آلات و حمل آن در مقاله باربری آهن توضیح داده‌ایم.

2. کامیون تک و جفت برای حمل بار در شهرک صنعتی پایتخت

بعد از تریلی، از کامیون‌های تک و جفت برای ارسال کالا و محموله‌هایی با وزن بین ۱۰ و ۱۵ تن استفاده می‌شود. این خودروها غالباً به‌صورت کمپرسی مورداستفاده قرار می‌گیرند و بیشترین کالاهایی که برای ارسال با این کامیون‌ها جابه‌جا می‌شوند، محصولات کشاورزی و تره‌بار و هم‌چنین مصالح ساختمانی و آهن‌آلات هستند. ازاین‌رو، می‌توان گفت که بیشتر محصولات مربوط به صنایع فلزی در شهرک صنعتی پایتخت با استفاده از این خودروها به شهرهای دیگر ارسال می‌گردند.

3. خاور در باربری شهرک صنعتی پایتخت

خاور نسبت به دو مورد از خودروهای باری پیشین، ظرفیت کمتری دارد و با استفاده از آن می‌توان کالاهایی با وزن بین ۳ تا ۶ تن را جابه‌جا کرد. خاورها به‌صورت مسقف و روباز در دسترس شما قرار می‌گیرند و می‌توانید انواع کالاهای تجاری و صنایع مختلف که در شهرک صنعتی پایتخت تولید می‌شوند را با استفاده از آنها جابه‌جا کنید.

4. نیسان و وانت برای حمل بار شهرک صنعتی پایتخت

در نهایت، برای ارسال کالاهایی که وزن و حجم خیلی زیادی ندارند، می‌توان از نیسان یا سایر وانت بارها استفاده کرد. نیسان با ظرفیت ۲ تن، برای ارسال کالاهایی با حجم و وزن سبک مناسب است و درعین‌حال، هزینه کمتری نسبت به سایر خودروهای باری دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه حمل بار با وانت مراجعه کنید.

نیسان و وانت برای حمل بار شهرک صنعتی پایتخت

باربری شهرک صنعتی پایتخت با ترابرنت

اگر شما هم کارگاهی در شهرک صنعتی پایتخت دارید و می‌خواهید مواد اولیه موردنیاز خود را از شهرهای اطراف به این شهرک ارسال کنید و یا حتی محصولاتی که می‌سازید را از کارگاه خود به سایر شهرهای ایران بفرستید، باید به دنبال یک خودروی باری مناسب باشید.

تمام خودروهایی که پیش‌ازاین نام بردیم در سامانه ترابرنت وجود دارند. شما باید برای دسترسی به این خودروها، اپلیکیشن ترابرنت مخصوص صاحبان کالا را نصب کنید. در این اپلیکیشن گزینه اعلام بار را بزنید و بعد از ورود به آن، اطلاعاتی که در کادرها از شما خواسته شده‌اند را وارد نمایید.

بعدازاین که از صحت اطلاعات اطمینان خاطر پیدا کردید، باید گزینه ارسال اعلام بار را بزنید تا یکی از رانندگانی که اپلیکیشن ترابرنت مخصوص رانندگان را نصب کرده و در همان حوزه مشغول به فعالیت است، اعلام بار شما را پذیرفته و با شما تماس بگیرد.

سخن پایانی

مهم‌ترین هدف ترابرنت در حمل بار شهرک صنعتی پایتخت به شهرهای دیگر، راحتی صاحب کالا و راننده است. در این سامانه باربری آنلاین ، اپلیکیشن مجزایی برای صاحبان کالا و اپلیکیشن دیگری هم برای رانندگان ارائه شده است که هر یک از آنها می‌توانند با ورود به برنامه‌های مربوط به خود و تکمیل اطلاعاتشان، به یکدیگر متصل شوند. در این شرایط، بدون هیچ‌گونه ابهام و در سریع‌ترین زمان ممکن کالا به مقصد می‌رسد و هزینه باربری شهرک صنعتی پایتخت هم کاهش پیدا می‌کند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی خود را در مسیر: "سربرگ ساز > چیدما موبایل > عنصر منوی موبایل > نمایش و مخفی کردن > انتخاب منو " تنظیم کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.