آنچه در این مقاله می‌خوانید

سامانه اعلام بار نیسان تهران و شهرستان‌ها

سامانه اعلام بار نیسان تهران و شهرستان‌ها

رانندگانی که خودروی باری نیسان دارند، می‌توانند از طریق برنامه‌های آنلاین، اعلام بارهای متعددی را در محدوده جغرافیایی خود به دست بیاورند. در نتیجه، آنها می‌توانند از طریق اعلام بار نیسان در مسیرهای مختلف، بارهای متنوعی را جابجا کنند و بعد از این‌که بار را به مقصد موردنظر خود ارسال کردند، برای مسیر برگشت نیز بار دیگری پیدا کرده تا دستمزد آنها بیشتر شود و مسیر بازگشت را بدون بار برنگردند. 

اما یکی از مهمترین چالش‌های رانندگان نیسان، پیدا کردن بارهای مناسب است. اگرچه شاید خیلی از افراد بخواهند بار خود را از طریق نیسان به مقاصد مختلف بفرستند، اما شاید خیلی از آنها نتوانند به رانندگان و خودروهای نیسان مناسبی متصل شوند و کالای خود را با امنیت بیشتر به مقصد ارسال کنند. در ادامه، برای شما توضیح می‌دهیم که فرایند اعلام بار نیسان تهران و شهرهای دیگر به چه صورت انجام می‌شود و رانندگان چگونه می‌توانند اعلام بارهای متعددی را دریافت کنند. 

مزایای ترابرنت برای رانندگان نیسان

ترابرنت برای رانندگان نیسان مزایای بسیار زیادی دارد و با استفاده از این اپلیکیشن، این رانندگان می‌توانند اعلام بارهای زیادی را دریافت کنند. در نتیجه، آنها ‌توانند در طول روز چندین بار را جابجا کنند و درآمد آنها تا حد قابل‌توجهی بیشتر می‌شود. 

مزایای ترابرنت برای رانندگان نیسان

علاوه بر این، ترابرنت به‌صورت آنلاین فعالیت می‌کند و زمانی که شما به‌عنوان راننده نیسان به دنبال اعلام بارهای منطقه جغرافیایی خود می‌گردید، نیازی نیست که به هیچ مکانی به‌صورت حضوری مراجعه کنید. سامانه اعلام بار نیسان ترابرنت به‌صورت ۲۴ ساعته و همه روزهای هفته و حتی تعطیلات در دسترس است و رانندگانی که بخواهند، می‌توانند حتی در روزهای تعطیل هم اعلام بارهای ثبت‌شده را تایید و بارها را به مقصد ارسال کنند. 

اگر صاحب کالا هستید و نیاز به نیسان دارید به صفحه نیسان بار مراجعه کنید.

چگونه برای نیسان بار پیدا کنیم؟

رانندگان نیسان می‌توانند از طریق روش‌های مختلفی اعلام بار نیسان را دریافت کرده و بارهای زیادی را به مقصد مختلف ارسال کنند. یکی از این روش‌ها، همان روش حضوری و سنتی است که رانندگان باید به مکان‌های مختلف و باربری‌ها بروند تا به‌صورت حضوری، بتوانند بارهای موردنظر خود را پیدا کنند. این روش محدودیت‌های بسیار زیادی دارد و شاید افراد نتوانند از طریق روش سنتی و حضوری، اعلام بارهای زیادی را دریافت کنند. 

چگونه برای نیسان بار پیدا کنیم؟

بااین‌حال، با پیشرفت علم و فناوری بیشتر افراد ترجیح می‌دهند که کارهای خود را به‌صورت اینترنتی انجام دهند و این موضوع درباره اعلام بار نیسان نیز صدق می‌کند. ترابرنت نوعی برنامه اعلام بار نیسان آنلاین است که کار رانندگان برای پیدا کردن بار را خیلی راحت‌تر می‌کند. به این منظور، رانندگان نیسان باید با استفاده از این برنامه، اعلام بار موردنظر خود را دریافت کرده و بعد از آن‌که بار خود را به مقصد رساندند، اعلام بار دیگری را از مقصد به مکان اولیه خود پیدا کنند تا موقع برگشت هم کالایی را حمل کنند و دستمزد آنها بیشتر شود. 

نحوه دریافت اعلام بار نیسان در اپلیکیشن رانندگان ترابرنت

گفتیم که در ترابرنت اعلام بار لحظه ای نیسان انجام می‌شود. بااین‌حال، برای این که رانندگان بتوانند از اپلیکیشن ترابرنت به‌درستی استفاده کنند تا اعلام بارهای نیسان را ببینند، باید برنامه مخصوص رانندگان را روی گوشی خود نصب کنند. سپس رانندگان نیسان برای دریافت اعلام بار، باید حتماً تمام مراحل احراز هویت را به پایان رسانده باشند.

در این صورت، اعلام بارهای منطقه جغرافیایی آنها برای خودروی نیسان نمایش داده می‌شود و می‌توانند هر یک از بارها را که بخواهند به مقصد ارسال کنند و به‌صورت مستقیم با صاحب آن کالا در ارتباط باشند و هماهنگی‌های لازم و بیشتر برای بارگیری و حمل بار را انجام دهند. 

شرایط ثبت‌نام برای دریافت اعلام بار نیسان در ترابرنت

خوشبختانه اعلام بار نیسان از طریق برنامه ترابرنت اصلاً شرایط پیچیده‌ای ندارد و تنها کاری که باید رانندگان انجام دهند، احراز هویت در برنامه است. به منظور احراز هویت هم وارد کردن اطلاعاتی مانند نام و نام خانوادگی، کد ملی، پلاک خودرو و سایر موارد این‌چنینی ضروری است. 

شرایط ثبت‌نام برای دریافت اعلام بار نیسان در ترابرنت

همچنین رانندگانی که می‌خواهند در ترابرنت احراز هویت کنند و از خدمات این سامانه اعلام بار نیسان استفاده کنند، باید حتماً گواهینامه معتبر داشته باشند. با رعایت این موارد، می‌توانند برای دریافت اعلام بار نیسان در ترابرنت درخواست داده و اعلام بارهای متعددی را دریافت کنند. 

اعلام بار نیسان تهران

اعلام بار نیسان تهران

روزانه کالاهای بسیار زیادی در شهر تهران جابه‌جا می‌شوند که برای حمل بیشتر آن‌ها از نیسان استفاده می‌شود. ازاین‌رو، شما نیز می‌توانید با نصب و راه‌اندازی اپلیکیشن ترابرنت مخصوص رانندگان، از حجم زیادی از این اعلام بارهای نیسان در منطقه تهران بهره‌مند شوید. بسته به شرایط مختلف، ممکن است برخی از این اعلام بارها در مناطق مختلف تهران باشند و برخی دیگر از تهران به شهرهای دیگر.

نحوه اعلام بار تلگرامی نیسان

در گذشته به‌جای که رانندگان از سامانه‌های آنلاین استفاده کنند، در گروه‌ها و کانال‌های تلگرامی درخواست می‌دادند که بار نیسان می‌خوام و می‌خواهم بار خود را با استفاده از نیسان جابجا کنم.

نحوه اعلام بار تلگرامی نیسان

در این شرایط، رانندگانی که پیام این‌گونه افراد را می‌دیدند، با آنها تماس می‌گرفتند و در صورت توافق، هماهنگی‌های بیشتر برای بارگیری و ارسال کالا انجام می‌شد. بااین‌حال، در حال حاضر دیگر از روش‌های تلگرامی استفاده نمی‌شود و بیشتر افراد استفاده از برنامه اعلام بار نیسان مانند ترابرنت را ترجیح می‌دهند. 

سخن پایانی

در این مطلب اطلاعاتی درباره روش اعلام بار نیسان در اختیار شما قرار دادیم و گفتیم که رانندگان نیسان چگونه می‌توانند برای مسیرهای مختلف، اعلام بارهای متعدد را دریافت کرده و به این ترتیب، درآمد خود را افزایش دهند. پس اگر شما نیز یک راننده نیسان هستید و می‌خواهید با استفاده از این خودرو و تجهیزاتی که دارید، لوازم مختلف را جابجا کنید، پیشنهاد می‌کنیم که حتماً اپلیکیشن ترابرنت مخصوص رانندگان را نصب نمایید. اگر هر سوال دیگری درباره علام بار نیسان تهران و شهرهای دیگر دارید، می‌توانید از کارشناسان ترابرنت بپرسید.

سوالات متداول

اعلام بار نیسان تهران و سایر شهرستان ها از چه طریقی امکان پذیر است؟

یکی از روش‌های اعلام بار نیسان کمک گرفتن از شرکت‌های حمل بار است که به صورت سنتی فعالیت می‌کنند. اما آسان ترین روش در حال حاضر استفاده از اپلیکیشن است که ما به شما اپلیکیشن اعلام بار نیسان ترابرنت را پیشنهاد می‌کنیم.

مزایای استفاده از نیسان برای جابجایی بار چیست؟

از مزایای استفاده از نیسان در جابجایی، دسترسی آسان به کوچه ها و مسیرهای تنگ و باریک، امکان حمل خرده بار در سراسر شهر، قیمت به صرفه نسبت به ماشین سنگین و … است که در مقاله ذکر کردیم.

هزینه اعلام بار نیسان چقدر است؟

هزینه اعلام بار نیسان بسته به حجم بار ارسالی، مسافت بین مبدا و مقصد، بیمه بودن بار، توقف بار و … متفاوت است و قیمت ثابتی برای اعلام بار نیسان وجود ندارد.

3.7/5 - (14 امتیاز)

7 دیدگاه در “سامانه اعلام بار نیسان تهران و شهرستان‌ها

  1. ناشناس گفت:

    باسلام

    من چطوری میتوانم ثبت نام کنم

    1. ابراهیم ناصری گفت:

      من ازتراب
      رنت راضیم

  2. اکبررسولزاده گفت:

    باسلام.بنده راننده نیسان هستم میخاستم بدونم آیاامکان ثبت نام رانندگان هم تواین سایت وجودداره؟

    1. ویراستار گفت:

      سلام و وقت بخیر
      بله. برای رانندگان نیسان هم این امکان وجود داره
      لطفا اپلیکیشن رو از صفحه زیر نصب کنید
      https://taraabar.net/drivers/

    2. ناشناس گفت:

      منم راننده نیسان هستم بار شد خبر بده

      1. ویراستار گفت:

        سلام و وقت بخیر
        شما میتونید با نصب اپلیکیشن اعلام بار ترابرنت بارهای مربوط به نیسان رو دریافت کنید

  3. حمیدرضا شکرارداقی گفت:

    خیلی عالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی خود را در مسیر: "سربرگ ساز > چیدما موبایل > عنصر منوی موبایل > نمایش و مخفی کردن > انتخاب منو " تنظیم کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.