آنچه در این مقاله می‌خوانید

باربری شهرک صنعتی عباس آباد

باربری شهرک صنعتی عباس آباد

یکی از مهم‌ترین دلایلی که باعث فعالیت بسیار زیاد باربری شهرک صنعتی عباس آباد شده، این است که در این منطقه کارگاه‌های زیادی وجود دارند و هر یک از این کارگاه‌ها برای ساخت محصولات مختلف، به مواد اولیه‌ای نیاز دارند. از طرف دیگر، این کارخانه‌ها باید محصولاتی که تولید می‌کنند را با استفاده از وسایل نقلیه متعدد به شهرها و استان‌های دیگر ارسال نمایند. در این شرایط، پیدا کردن وسیله مناسب و سریع با هزینه کم، می‌تواند یک مزیت بسیار بزرگ در نظر گرفته شود.

 کالاهای رایج برای حمل بار در شهرک صنعتی عباس آباد

باتوجه‌به مواردی که پیش‌ازاین گفتیم، به‌احتمال زیاد بدانید که در حال حاضر ممکن است کالاهای بسیار زیادی در این منطقه در حال رفت‌وآمد باشند. در این قسمت، برخی از رایج‌ترین کالاهایی که به شهرک صنعتی عباس‌آباد ارسال می‌شوند را نام می‌بریم.

  • مصالح ساختمانی
  • مواد پلاستیکی
  • مواد ایمنی
  • شیرآلات
  • محصولات تجاری
  • کالاهای صنعتی
  • صنایع نفت و گاز
  • ماشین‌آلات
  • مواد اولیه ماشین‌سازی
  • لوازم منزل
  • مواد غذایی کنسرو شده و خشک
  • مواد فلزی
  • ضایعات آهن
  • تجهیزات الکترونیکی
  • لوازم چوبی
  • مواد بهداشتی و شوینده
  • مواد شیمیایی مانند روغن‌موتور، قیر، اسید و سایر موارد این‌چنینی
  • صنایع مربوط به بسته‌بندی و چاپ

علاوه بر مواردی که گفتیم، کالاهای دیگری نیز به این منطقه ارسال می‌شوند. هم‌چنین محصولاتی که در کارخانه‌ها و این شهرک صنعتی تولید می‌شوند هم با استفاده از وسایل نقلیه متعدد به شهرستان‌های دیگر ارسال می‌گردند.

نکته جالب توجه درباره شهرک صنعتی عباس آباد این است که در نزدیکی شهرک‌های صنعتی دیگری مانند ایوانکی، پایتخت و خوارزمی واقع شده است. ازاین‌رو، خیلی از کالاهای موردنیاز این کارخانه‌ها نیز با یکدیگر ردوبدل می‌شوند که در همه این شرایط، به وسایل نقلیه متعدد و به‌خصوص سنگین نیاز است.

باربری شهرک صنعتی عباس آباد به سراسر ایران

بسیاری از محصولاتی که در این شهرک صنعتی تولید می‌شوند، به تمام نقاط ایران و به‌خصوص تهران ارسال می‌شوند. ازآنجاکه این منطقه یکی از مکان‌های تجاری و صنعتی ایران شناخته می‌شود و فاصله نسبتاً کمی هم با تهران دارد، روزانه کالاهای متعددی را به این شهر می‌فرستند.

باربری شهرک صنعتی عباس آباد به سراسر ایران

علاوه بر تهران، کالاهای موردنیاز سایر استان‌ها نیز از شهرک صنعتی عباس آباد به استان‌ها و شهرهای دیگر فرستاده می‌شوند. به‌طورکلی، باربری این شهرک صنعتی فعالیت بسیار زیادی دارد و به‌خاطر گستردگی زیاد محصولات، هر نوع کالایی که شما فکرش را کنید، از این شهرک صنعتی به شهرهای دیگر ارسال می‌شود. پیشنهاد می‌کنیم مقاله حمل بار به شهرستان را مطالعه کنید.

وسایل نقلیه موجود در باربری شهرک صنعتی عباس آباد

مهم‌ترین عامل برای ارسال کالا از شهرک صنعتی عباس آباد به شهرستان‌های دیگر و یا برعکس، وزن و حجم کالا است. همان‌طور که پیش‌ازاین نیز گفتیم، بیشتر از همه، کالاهای سنگین از این شهرک صنعتی به سایر شهرستان‌ها ارسال می‌شوند. در ادامه، توضیح می‌دهیم که کدام وسایل نقلیه برای حمل بار شهرک صنعتی عباس‌ آباد مناسب هستند و دلیل انتخاب هر یک از آنها چیست.

1. حمل بار در شهرک صنعتی عباس آباد با تریلی

ازآنجاکه کالاهای ارسالی از شهرک صنعتی عباس‌آباد به سایر شهرها و استان‌ها وزن زیادی دارند، بیشتر از همه از تریلی برای ارسال آنها استفاده می‌شود. بیشتر تریلی‌ها دارای ظرفیت بین ۲۲ تا ۲۵ تن هستند و برای ارسال انواع کالاها کاربرد دارند. حتی اگر شما بخواهید محموله‌های شهرک صنعتی عباس‌آباد را به خارج از مرز هم بفرستید، می‌توانید با استفاده از تریلی ترانزیت چادری آنها را به مرز یا بندرگاه موردنظر خود ارسال نمایید.

2. کامیون تک و جفت برای باربری شهرک صنعتی عباس آباد

ظرفیت کامیون‌های تک و جفت به ترتیب ۱۰ و ۱۵ تن است و انواع محموله‌هایی که در این وزن در شهرک صنعتی عباس آباد وجود دارند، با استفاده از این کامیون‌ها به شهرهای دیگر ارسال می‌شوند. اگر مشکلی برای محموله حین تخلیه پیش نمی‌آید، می‌توان از کامیون‌های کمپرسی استفاده کرد که فرایند تخلیه کالا را راحت‌تر انجام می‌دهند.

کامیون تک و جفت برای باربری شهرک صنعتی عباس آباد

3. حمل بار شهرک صنعتی عباس آباد با خاور

خاورهای مسقف و روباز، یکی از رایج‌ترین خودروهای باری برای حمل بار از شهرک صنعتی عباس آباد به شهرستان‌های دیگر یا از شهرستان‌های اطراف به این شهرک صنعتی به شمار می‌آیند. شما خیلی راحت می‌توانید کالاهایی که بین ۳ تا ۶ تن وزن دارند را با استفاده از خاورهای مخصوص به این شهرک صنعتی بفرستید. این خاورها به‌صورت همه‌روزه در اختیار شما قرار می‌گیرند.

4. نیسان باربری شهرک صنعتی عباس آباد

در نهایت، نیسان‌ به‌خاطر اندازه جمع‌وجوری که دارد، با سرعت بیشتری حرکت می‌کند و اگر وزن و حجم کالاهای ارسالی از شهرک صنعتی عباس آباد نهایتاً به 2 تن می‌رسند، می‌توان آنها را با استفاده از نیسان به این شهرک صنعتی ارسال کرد. البته بهتر است از نیسان برای حمل بارهایی در مسافت کمتر استفاده کرد. در این شرایط، مطمئن خواهید بود که در سریع‌ترین زمان ممکن کالای شما به شهرک صنعتی عباس آباد می‌رسد.

کرایه باربری شهرک صنعتی عباس آباد

وزن و حجم کالا، وسیله نقلیه انتخابی، فاصله بین شهر موردنظر تا شهرک صنعتی عباس آباد، میزان ارزش و نوع محموله، میزان سرعت تعداد مسیرهای رفت‌وبرگشت، مهم‌ترین عواملی هستند که باعث تغییر کرایه حمل بار در شهرک صنعتی عباس آباد می‌شوند.

کرایه باربری شهرک صنعتی عباس آباد

استعلام کرایه حمل بار به شهرک صنعتی عباس آباد

اگر می‌خواهید بدانید که تقریباً باید چقدر هزینه برای حمل بار به این شهرک صنعتی پرداخت کنید، باید وارد وب‌سایت ترابرنت شوید. در صفحه اصلی این وب‌سایت، گزینه استعلام کرایه حمل بار را بزنید و در صفحه باز شده، مبدأ، مقصد و نوع بارگیر را وارد کنید. سپس دکمه تأیید در پایین صفحه که با عبارت «استعلام کرایه حمل بار» نشان داده شده است را بزنید و منتظر بمانید تا کرایه تقریبی حمل کالای شما برایتان نمایش داده شود.

باربری شهرک صنعتی عباس آباد با ترابرنت

اگر شما هم می‌خواهید هر نوع محموله‌ای از شهرهای دیگر به شهرک صنعتی عباس آباد ارسال کنید و یا صاحب کارگاهی در این شهرک صنعتی هستید و می‌خواهید محصولات خود را از آنجا به شهرهای دیگر بفرستید، می‌توانید از سامانه ترابرنت استفاده کنید. شما باید در ابتدا اپلیکیشن ترابرنت مخصوص صاحبان کالا را نصب کنید و بعد از انتخاب گزینه اعلام بار، اطلاعاتی همچون وزن و حجم کالا، مبدأ و مقصد و هم‌چنین نوع بارگیر را تکمیل کنید و بعد از کامل کردن همه این گزینه‌ها، آنها را با زدن دکمه پایین صفحه تأیید کنید.

سخن پایانی

همان‌طور که در این مقاله متوجه شدید، ترابرنت به شما کمک می‌کند تا فرایند باربری شهرک صنعتی عباس آباد را خیلی راحت‌تر انجام دهید و بتوانید محموله موردنظر خود را بدون هیچ مشکلی به این شهرک صنعتی بفرستید. هم‌چنین رانندگانی که دارای وسیله نقلیه باری هستند، می‌توانند اپلیکیشن ترابرنت مخصوص رانندگان را نصب کنند تا در این شهرک صنعتی، اعلام بارهای زیادی را دریافت کرده و به درآمد بالاتری برسند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی خود را در مسیر: "سربرگ ساز > چیدما موبایل > عنصر منوی موبایل > نمایش و مخفی کردن > انتخاب منو " تنظیم کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.