آنچه در این مقاله می‌خوانید

باربری شهرک صنعتی ایوانکی

باربری شهرک صنعتی ایوانکی

روزانه محصولات مختلفی در کارگاه‌های موجود در شهرک صنعتی ایوانکی تولید و به شهرهای دیگر ارسال می‌شوند. در این شرایط، این کارگاه‌ها به خودروهای باری متعددی نیاز دارند تا بتوانند لوازم تولیدی خود را به شهرهای دیگر بفرستند. از طرف دیگر، مواد اولیه این کارگاه‌ها نیز با استفاده از همین خودروها به این شهرک صنعتی ارسال می‌شوند. در این شرایط، خودروهای موجود در باربری شهرک صنعتی ایوانکی می‌توانند کمک بسیار زیادی به تسهیل روند ارسال و حمل کالا شوند.

شهرستان ایوانکی یکی از شهرهای اطراف استان تهران و گرمسار شناخته می‌شود که بافت قدیمی و جدید زیادی دارد. منطقه ایوانکی در قسمت جنوب شرقی تهران قرار دارد و برای ارسال کالا به این منطقه، باید خودروهای باری از طریق جاده خاوران و هم‌چنین بزرگراه امام رضا عبور کنند. در این شرایط، فرایند باربری شهرک صنعتی ایوانکی خیلی راحت انجام می‌شود و شما می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن، محموله موردنظر خود را به این منطقه ارسال کنید.

در این مطلب از ترابرنت، برای شما عزیزان توضیح خواهیم داد که فرایند حمل بار در شهرک صنعتی ایوانکی به چه صورت انجام می‌شود و چگونه می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن، خودروی باری مناسب و موردنظر خود را انتخاب و پیدا کنید.

حمل بار شهرک صنعتی ایوانکی

محصولات بسیار متنوعی از شهرک صنعتی ایوانکی به مکان‌های دیگر ارسال می‌شوند. برخی از رایج‌ترین کالاها شامل مواردی مانند لوله و شیرآلات، اتصالات، لوازم کارگاهی، مواد غذایی و خوراکی، لوازم فلزی و پلاستیکی، لوازم منزل، محصولات کشاورزی انواع کالاهای دیگر می‌شوند.

حمل بار شهرک صنعتی ایوانکی

هم‌چنین خیلی از افراد که در شهرک صنعتی ایوانکی مشغول به کار هستند، ترجیح می‌دهند در این شهرستان زندگی کنند تا به محل کار خود نیز نزدیک باشند. در این شرایط نیز حمل لوازم منزل به شهرک صنعتی ایوانکی رواج بسیار زیادی دارد.

خودروهای مناسب برای باربری شهرک صنعتی ایوانکی

اگر شما هم کارگاهی در شهرک صنعتی ایوانکی دارید یا به هر دلیلی می‌خواهید باری را از این شهرک صنعتی به شهرهای دیگر یا از شهرهای دیگر به شهرک صنعتی ایوانکی بفرستید، خودروهای متعددی پیش روی شما قرار می‌گیرند. با استفاده از این خودروها، شما می‌توانید محموله خود را در بازه زمانی کوتاهی به مقصد بفرستید.

کالاهایی که از شهرک صنعتی ایوانکی به شهرستان‌های دیگر ارسال می‌شوند و یا برعکس، دارای وزن سبک و سنگین هستند و به همین دلیل می‌توان از خودروهای باری متعدد برای حمل آنها استفاده کرد.

برای انتخاب خودروی باری، اول‌ازهمه باید به وزن و حجم کالا، نوع بار و هم‌چنین شرایط آب‌وهوایی توجه نمایید. این بدان معنی است که برای حمل لوازم سنگین‌وزن، باید خودروهایی با ظرفیت بزرگ‌تر انتخاب کنید. برای حمل کالاهای فاسدشدنی و مواد غذایی مانند لبنیات هم باید حتماً از خودروهای یخچال‌دار استفاده کنید. هم‌چنین اگر شرایط آب‌وهوایی نامساعد بود، خودروهای باری مسقف بهترین گزینه هستند. در ادامه، فهرستی از بهترین خودروهای باری که می‌توانید برای حمل بار به ایوانکی از آنها استفاده کنید را نام می‌بریم.

1. تریلی در باربری شهرک صنعتی ایوانکی

تریلی یکی از بهترین خودروهای باری در نظر گرفته می‌شود که برای حمل کالاهای صنعتی در چنین مکان کارگاهی اهمیت زیادی دارد. شما می‌توانید با استفاده از تریلی با ظرفیت ۲۲ تا ۲۵ تن، انواع محصولاتی که در کارگاه‌های این شهرک صنعتی تولید می‌شوند را به شهرستان‌های دیگر ارسال کنید.

تریلی در باربری شهرک صنعتی ایوانکی

هم‌چنین درصورتی‌که قصد حمل بار به خارج از کشور را دارید هم می‌توانید با استفاده از تریلی‌های ترانزیت چادری، محموله خود را به مرز برسانید. روزانه کالاهای صنعتی زیادی مانند محصولات شیمیایی و پلیمری، مواد غذایی و محصولات فلزی با استفاده از تریلی به شهرستان‌های دیگر ارسال می‌شوند.

2. کامیون حمل بار به ایوانکی

از دیگر خودروهای باری مناسب برای حمل محصولات صنعتی، مصالح ساختمانی، آهن‌آلات و انواع محموله‌های دیگر، می‌توان به کامیون اشاره کرد. کامیون‌های تک و جفت با ظرفیت به ترتیب ۱۰ و ۱۵ تن، به تعداد خیلی زیاد در شهرک صنعتی ایوانکی مشغول به فعالیت هستند و به همین دلیل صاحبان کارگاه‌ها می‌توانند در هر زمانی که خواستند، از آنها برای حمل کالای خود استفاده کنند. کامیون تک با نام کامیون شش چرخ و کامیون جفت هم با نام ۱۰ چرخ شناخته می‌شوند.

3. خاور حمل کالا شهرک صنعتی ایوانکی

ظرفیت خاور نسبت به خودروهای کامیون تک و جفت کمتر است و بسته به نوع خودرو، می‌تواند ظرفیت بین ۳ تا ۶ تن داشته باشد. خاورها به‌صورت مسقف و روباز در دسترس شما قرار می‌گیرند و اگر محموله شما حساسیت زیادی ندارد، می‌توانید با استفاده از نمونه روباز آن، کالای خود را از شهرک صنعتی ایوانکی به مقصد بفرستید. این در حالی است که خاور مسقف یک خودروی باری بسیار مناسب برای حمل لوازم منزل به ایوانکی در نظر گرفته می‌شود.

4. ارسال کالا به شهرک صنعتی ایوانکی با نیسان و وانت

در نهایت، وانت بار و نیسان هم جزء خودروهای باری کوچک برای حمل خرده بار به شهرک صنعتی ایوانکی یا از این شهرک صنعتی به شهرهای دیگر به شمار می‌آیند. با استفاده از این وسایل نقلیه، شما می‌توانید کالاهای مختلفی با وزن بین ۵۰۰ کیلو تا ۲ تن را از این شهرک صنعتی به مقصد ارسال کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نیسان به صفحه اعلام بار نیسان مراجعه کنید.

ارسال کالا در شهرک صنعتی ایوانکی با نیسان و وانت

هزینه باربری به شهرک صنعتی ایوانکی

مقدار هزینه‌ای که باید برای حمل بار به ایوانکی بپردازید، به فاکتورهای زیادی بستگی دارد. مهم‌ترین عامل در تعیین این هزینه، نوع وسیله نقلیه انتخابی شما است. برای مثال، کرایه نیسان به شهرک صنعتی ایوانکی نسبت به کرایه تریلی خیلی کمتر است. به‌علاوه، وزن و حجم کالا، نوع آن، ارزش محموله، مسافت بین مبدأ و مقصد، شرایط آب‌وهوایی و سایر موارد این‌چنینی، از دیگر عوامل تأثیرگذار بر این هزینه هستند.

استعلام کرایه حمل بار در شهرک صنعتی ایوانکی در ترابرنت

شما می‌توانید برای استعلام کرایه، از وب‌سایت ترابرنت استفاده کنید. در این وب‌سایت، گزینه استعلام کرایه حمل بار را انتخاب کنید و اطلاعات مبدأ، مقصد و نوع بارگیر را وارد نمایید. زمانی که دکمه استعلام کرایه حمل بار در پایین صفحه را بزنید، هزینه تقریبی برای ارسال کالا در این منطقه برای شما نمایش داده می‌شود.

باربری شهرک صنعتی ایوانکی با ترابرنت

به‌منظور پیدا کردن خودروهای باری ذکر شده و حمل بار در شهرک صنعتی ایوانکی ، می‌‌توانید از اپلیکیشن مخصوص صاحبان کالا در ترابرنت استفاده کنید. در قسمت اعلام بار این اپلیکیشن، اطلاعاتی که از شما خواسته‌اند را وارد نمایید و اگر توضیحاتی برای راننده دارید، در قسمت توضیحات بنویسید. زمانی که ثبت و ارسال اعلام بار را بزنید، راننده‌ای که درخواستتان را پذیرفته، با شما تماس می‌گیرد.

سخن پایانی

در این مطلب متوجه شدید که فرایند باربری شهرک صنعتی ایوانکی با استفاده از سامانه ترابرنت، در بازه زمانی کوتاهی انجام می‌شود. علاوه بر صاحبان کالا، ترابرنت برای رانندگان نیز شرایطی را فراهم کرده که بتوانند به راحتی بار مربوط به خودروی خود را جابه‌جا کنند. برای این کارکافیست اپلیکیشن ترابرنت مخصوص رانندگان را نصب کرده و از خدمات آن بهره‌مند شود.

3/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی خود را در مسیر: "سربرگ ساز > چیدما موبایل > عنصر منوی موبایل > نمایش و مخفی کردن > انتخاب منو " تنظیم کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.