آنچه در این مقاله می‌خوانید

ارسال بار به قبرس با بهترین قیمت | حمل بار زمینی به قبرس

ارسال بار به قبرس با بهترین قیمت | حمل بار زمینی به قبرس

ممکن است به دلایل مختلفی قصد ارسال بار به قبرس را داشته باشید و ندانید که برای انجام این کار باید دقیقاً چه مراحلی را طی کنید. به‌طورکلی، ارسال کالا به خارج از کشور می‌تواند چالش‌های خاص خودش را داشته باشد و بهتر است حتماً قبل از انجام این کار، اطلاعات کاملی درباره فرایند حمل بار به قبرس به دست بیاورید.

در این مقاله، ما به طور کامل برای شما عزیزان توضیح خواهیم داد که از طریق چه روشی می‌توانید کالای خود را به این کشور ارسال کنید و فرایند حمل محموله به چه صورت انجام می‌شود. پس اگر قصد ارسال کالا به قبرس شمالی یا جنوبی را دارید، تا پایان همراه ما باشید.

انواع مختلف حمل بار به قبرس

در طول ماه کالاهای متفاوتی از کشور ایران به قبرس ارسال می‌شوند و نوع این کالاها تا حد خیلی زیادی به شرایط صاحبان کالا و یا شرکت‌ها بستگی دارد. برای مثال، ممکن است خیلی از افراد قصد مهاجرت به این کشور را داشته باشند و بخواهند به‌جای خرید لوازم منزل، اسباب و اثاثیه موردنیاز خود را از ایران به قبرس ببرند.

انواع مختلف حمل بار به قبرس

از طرف دیگر، بسیاری از افراد که در زمینه تجارت و بازرگانی فعالیت می‌کنند، کالاهای مختلفی را از ایران به قبرس ارسال می‌کنند تا به سود قابل‌توجهی برسند. به‌عنوان‌مثال، حمل کالاهایی مانند انواع سبزی‌ها و خشکبار، میوه‌ها، قارچ و زعفران به قبرس رواج بسیار زیادی دارد.

ارسال خرده بار به قبرس

گاهی مواقع وزن کالای انتخابی شما برای ارسال به قبرس به‌اندازه‌ای نمی‌شود که بخواهید با استفاده از روش‌های معمول آن را به این کشور ارسال کنید. برای مثال، ممکن است یکی از آشنایان و اطرافیان شما در قبرس زندگی ‌کند و بخواهید بسته‌ای با حجم کم را برای او ارسال کنید. در این صورت نیز فرایند ارسال بار به قبرس به‌راحتی امکان‌پذیر است و شما می‌توانید با مشورت کردن با افراد متخصص در این زمینه، مطمئن شوید که کدام روش برای ارسال کالای شما مناسب‌تر است.

شرایط ارسال بار به قبرس

خوشبختانه کشور ما با قبرس روابط خوبی دارد و به همین دلیل هم اگر کالاهای ممنوعه نداشته باشید، خیلی راحت می‌توانید آنها را به قبرس ارسال کنید. البته یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید برای ارسال کالا به این کشور مدنظر قرار دهید، نحوه درست بسته‌بندی کالاست. به‌طورکلی، کالای شما در طول مسیرهای برون‌مرزی با چالش‌های زیادی مواجه می‌شود و به همین دلیل هم شما باید تمام تلاش خود را بکنید که از هرگونه آسیب به آن جلوگیری نمایید.

علاوه بر این موارد، برای ارسال کالا به خارج از کشور باید مدارک کاملی مربوط به کالا، وسایل نقلیه، فرستنده و گیرنده در دست داشته باشید. بعد از آماده‌سازی همه این مدارک و پرداخت هزینه‌های لازم به گمرک، می‌توانید کالای موردنظر خود را به این کشور ارسال کنید.

مراحل حمل بار به قبرس

برای حمل بار به قبرس ، باید مراحل متعددی را طی کنید که در این قسمت به‌صورت کامل توضیح می‌دهیم.

1. انتخاب روش ارسال کالا برای باربری به قبرس

اولین کاری که باید انجام دهید، مشورت با افراد متخصص و آگاه در این زمینه است تا بتوانید بهترین روش ارسال کالا به این کشور را انتخاب کنید.

انتخاب روش ارسال کالا برای باربری به قبرس

برای‌این‌که مطمئن شوید بسته به شرایط شما و نوع کالا، کدام روش برای شما مناسب‌تر است، در ادامه هر یک از این روش‌ها را به‌صورت مختصر معرفی می‌کنیم.

  • روش هوایی برای ارسال بار به قبرس: در روش هوایی کالای شما در سریع‌ترین زمان ممکن از ایران به قبرس ارسال می‌شود. البته باید هزینه نسبتاً زیادی برای ارسال کالا در این روش پرداخت کنید.
  • روش ترکیبی برای حمل بار به قبرس: اگر نخواهید از روش هوایی برای ارسال کالا به این کشور استفاده کنید، باید به سراغ روش ترکیبی بروید. به این صورت که کالای شما تا جنوب ترکیه از طریق روش زمینی ارسال می‌شود و سپس درون کشتی بارگیری شده و به قبرس می‌رسد. این روش نسبت به روش هوایی هزینه خیلی کمتری دارد.

2. بسته‌بندی کالا

در مرحله دوم بعدازاین‌که انتخاب کردید می‌خواهید کالای خود را از طریق چه روشی به قبرس ارسال کنید، نوبت به بسته‌بندی آن می‌رسد. بهتر است حتماً برای بسته‌بندی کالا از لوازم مناسبی استفاده کنید. برای مثال، باکیفیت‌ترین کارتن‌ها و یا حتی جعبه‌های چوبی و فلزی بهترین گزینه برای حمل محصولات شکستنی هستند. همچنین برای محافظت بیشتر در جعبه بسته‌بندی از پلاستیک حباب‌دار استفاده کنید.

3. انجام کارهای گمرکی

انجام تشریفات گمرکی یکی از مهم‌ترین کارها برای ارسال کالا به کشورهای خارجی است. برای‌این‌که کالای شما در بازه زمانی کوتاه‌تری از گمرک ترخیص شود، باید تمام مدارک شما کامل باشد. البته نوع مدارک ممکن است بسته به روش انتخابی شما برای ارسال کالا متفاوت باشد. اما با تماس با کارشناسان ترابرنت، بهتر می‌توانید از تمام مدارک موردنیاز و دقیق برای حمل بار به قبرس آگاه شوید.

4. دریافت بارنامه و ارسال کالا به قبرس

در مرحله بعد باید از سازمان گمرک بارنامه کالای خود را دریافت کنید تا بتوانید آن را به قبرس بفرستید. در بارنامه اطلاعات دقیق مربوط به مبدأ، مقصد، وسیله نقلیه و زمان رسیدن کالاها درج می‌شوند و به همین دلیل هم اهمیت بسیار زیادی برای حمل بار دارد. ازاین‌رو، شما باید بعد از دریافت بارنامه، محموله را از گمرک ترخیص کرده و به قبرس ارسال کنید.

5. تحویل کالا در قبرس

بعدازاین‌که کالای شما ایران را ترک کرد و در بازه زمانی تعیین شده به قبرس رسید، نوبت به آن می‌رسد که کالا را تحویل گرفته و از گمرک این کشور ترخیص کنید. برای ترخیص کالا نیز باید مدارک خاصی داشته باشید و نهایتاً تا ۴۸ ساعت بعد از رسیدن آن به قبرس، برای ترخیص آن اقدام نمایید. در صورت طولانی‌تر شدن روند ترخیص کالاها، باید هزینه انبارداری بپردازید.

تحویل کالا در قبرس

حمل بار به قبرس با ترابرنت

تفاوتی ندارد که شما بخواهید از طریق چه روشی کالای خود را به این کشور بفرستید. در هر شرایطی، ترابرنت به شما کمک می‌کند تا این فرایند در بازه زمانی کوتاه‌تری انجام شود. برای مثال، اگر بخواهید از طریق روش هوایی کالای خود را به قبرس ارسال کنید، با استفاده از ترابرنت می‌توانید کامیون‌های مناسب برای فرستادن کالاها از مبدأ به فرودگاه امام خمینی و از فرودگاه قبرس به آدرس مقصد را پیدا کنید.

از طرف دیگر، با استفاده از ترابرنت امکان حمل بار به قبرس از طریق روش زمینی و ترکیبی را نیز دارید. به این صورت که می‌توانید در ترابرنت ترانزیت‌های موردنیاز خود را پیدا کرده و بعد از بارگیری، محموله را به ترکیه بفرستید و سپس درون کشتی بارگیری کنید.

سخن پایانی

در این مطلب متوجه شدید که ارسال بار به قبرس از طریق چه روشی انجام می‌شود و چطور باید کالاهای موردنظر خود را به این کشور ارسال کنید. همان‌طور که گفتیم، افراد می‌توانند هر نوع کالایی که بخواهند را در صورت ممنوعه نبودن، به قبرس ارسال کنند و هیچ‌گونه محدودیتی از این نظر وجود ندارد. اگر به دنبال روش سریع‌تری برای حمل بار به قبرس می‌گردید، بهتر است با کارشناسان ما در ترابرنت تماس بگیرید تا بیشتر شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی خود را در مسیر: "سربرگ ساز > چیدما موبایل > عنصر منوی موبایل > نمایش و مخفی کردن > انتخاب منو " تنظیم کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.