آنچه در این مقاله می‌خوانید

حمل بار به شهرکرد ؛ نحوه محاسبه هزینه ارسال بار به شهرکرد

حمل بار به شهرکرد ؛ نحوه محاسبه هزینه ارسال بار به شهرکرد

شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری است و روزانه کالاهای مختلفی از شهرهای اطراف به این شهر ارسال می‌شود. خودروهای مختلفی برای حمل بار شهرکرد مورد استفاده قرار می‌گیرند که صاحبان کالا باید بر اساس شرایط بار و وضعیت آب و هوایی، یکی از آنها را انتخاب کنند. در این مقاله از ترابرنت، به طور کامل درباره نحوه حمل بار به شهرکرد صحبت خواهیم کرد. پس اگر شما هم می‌خواهید هر نوع کالایی را به این شهر ارسال کنید همراه ما باشید.

درباره شهرکرد

شهرکرد یکی از شهرهای کوهستانی ایران به شمار می‌آید که در منطقه غربی کشورمان واقع شده است. بر اساس اطلاعات آماری سال ۱۳۹۵، جمعیت شهرکرد به بیشتر از ۱۹۰ هزار نفر می‌رسید. به علاوه، باید گفت که شهرکرد یکی از شهرهای نسبتا مرکزی استان چهارمحال و بختیاری به شمار می‌آید. صاحبان کالا می‌توانند کالاهای موردنظر خود را خیلی راحت به شهرکرد ارسال کنند.

درباره شهرکرد

 با این حال، یکی از مهم‌ترین چالش‌هایی که خیلی از صاحبان کالا موقع حمل بار به شهرکرد با آن مواجه می‌شوند، شرایط آب و هوایی بسیار سرد این منطقه است. آب و هوای شهرکرد به خاطر قرار گرفتن در منطقه رشته کوه زاگرس، بسیار سرد است و به همین دلیل خودروهای باری باید برای ارسال کالا به این منطقه، تجهیزات کافی داشته باشند.

حمل بار از تهران به شهرکرد

فاصله بین تهران تا شهرکرد ۵۴۳ کیلومتر است و روزانه کالاهای مختلفی از تهران به این شهر ارسال می‌شوند. همچنین ارتفاع شهرکرد نسبت به تهران خیلی بیشتر است و به خاطر ارتفاع زیاد این شهر، آن را با نام بام ایران نیز می‌شناسند.

حمل بار از تهران به شهرکرد

اگر شما هم قصد ارسال هر نوع کالایی از تهران به شهرکرد را دارید، باید بر اساس شرایط بار خود یک خودروی مناسب انتخاب کنید. همچنین مسیرهای متنوعی برای ارسال کالا از تهران به شهرکرد وجود دارند و شما باید از راننده مورد نظر خود بخواهید که بهترین و کم ترافیک‌ترین مسیر را انتخاب کند تا کالای شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن به شهرک برسد.

چه خودروهایی برای حمل بار به شهرکرد کاربرد دارند؟

 مهمترین فاکتوری که بر اساس آن می‌توانید وسیله نقلیه مورد نیاز برای ارسال بار به شهرکرد را انتخاب کنید، شرایط کالای شماست. به علاوه، شرایط آب و هوایی و سرد بودن هوای شهرکرد هم می‌تواند تاثیر زیادی در انتخاب تجهیزات خودرو بگذارد. به عنوان مثال، بهتر است حتما برای ارسال کالاهای مختلف در فصل زمستان به شهرکرد، از خودروهای باری مسقف استفاده کنید تا کالا با صحت کامل به مقصد برسد. در ادامه، برخی از خودروهای رایج برای ارسال بار به شهرکرد را مشاهده می‌کنید.

1. وانت و نیسان

همان طور که می‌دانید، وانت و نیسان خودروهای باری کوچکی هستند که برای ارسال خرده بار، کاربرد بسیار زیادی دارند. بسته به نوع وانت، می‌توانید کالاهایی با وزن بین ۷۰۰ کیلو تا یک تن را درون آن قرار دهید. این در حالی است که ظرفیت نیسان بین ۲ تا ۳ تن متغیر است. بدون شک نیسان، بهترین گزینه برای حمل خرده بار و کالاهایی با وزن و حجم کمتر به شهرکرد است.

2. خاور برای ارسال بار به شهرکرد

در صورتی که می‌خواهید کالاهایی با وزن بین ۳ تا ۴ تن را به شهرکرد ارسال کنید، خاور می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد. البته باید گفت که رانندگان خودروهای خاور و سنگین‌تر از آن باید حتما گواهینامه پایه یک داشته باشند. شما می‌توانید کالاهای مختلفی را درون خاور قرار داده و با صحت کامل به شهرکرد ارسال کنید. همچنین اغلب افراد برای ارسال اسباب و اثاثیه منزل به شهرکرد نیز از خاور استفاده می‌کنند.

خاور برای ارسال بار به شهرکرد

3. حمل بار به شهرکرد با کامیون تک محور

کامیون‌های تک محور نسبت به خاور ظرفیت بار بیشتری دارند و می‌توان کالاهایی تا وزن ۱۰ تن را درون آنها به راحتی قرار داد. این کامیون‌ها مانند سایر خودروهای باری به صورت مسقف، روباز، یخچالدار و کمپرسی وجود دارند و شما می‌توانید بر اساس شرایط کالا، یکی از آنها را انتخاب کنید.

4. کامیون جفت

اگر وزن محموله شما به ۱۵ تن می‌رسد، می‌توانید از کامیون جفت برای ارسال آن به شهرکرد استفاده کنید. از این خودروی باری اغلب برای ارسال محموله‌هایی مانند مصالح ساختمانی استفاده می‌شود. بعد از انتخاب خودرو، مطمئن شوید که تجهیزات کافی برای رفتن به منطقه کوهستانی شهرکرد را دارد.

5. تریلی

از دیگر خودروهای باری سنگین برای حمل بار شهرکرد و یا شهرهای اطراف آن، می‌توان به تریلی اشاره کرد. تریلی‌ها نمونه‌های مختلفی دارند و برخی از آنها می‌توانند تا وزن ۲۵ تن را هم تحمل کنند. از این رو، همه چیز به شرایط بار شما بستگی دارد و می‌توانید بر اساس این فاکتور، یکی از نمونه‌های تریلی را انتخاب کنید. کاملا طبیعی است که کرایه حمل بار با تریلی نسبت به خودروهای باری سبک‌تر بیشتر باشد.

هزینه حمل بار به شهرکرد چقدر است؟

هزینه مشخصی برای ارسال بار به شهرکرد وجود ندارد و با توجه به فاکتورهای مختلف، این هزینه نیز تعیین می‌شود. مهم‌ترین فاکتورهای موثر بر تعیین کرایه ارسال کالا به شهرکرد و یا هر شهر دیگر، شامل موارد زیر می‌شوند:

  • وزن و حجم کالا
  • نوع وسیله نقلیه
  • فاصله بین مبدا تا شهرکرد
  • شرایط آب و هوایی
  • مدت زمان ارسال کالا به مقصد
  • تعداد مسیرهای رفت و برگشت
  • بیمه کالا
هزینه حمل بار به شهرکرد چقدر است؟

طبیعتا صاحبان کالا با توجه به موارد بالا، ‌نمی‌توانند بدانند که کرایه حمل کالای آنها به شهرکرد تقریبا چقدر می‌شود. برای اطلاع از این موضوع، می‌توانید از طریق سامانه ترابرنت، استعلام کرایه حمل کالای خود را به دست بیاورید. به این منظور، وارد وب‌سایت ترابرنت شده و گزینه استعلام کرایه را انتخاب نمایید. سپس اطلاعات مورد نیاز درباره مبدا و مقصد را وارد کنید تا کرایه تقریبی ارسال کالا برای شما نمایش داده شود.

حمل بار به شهرکرد با ترابرنت

اگر به دنبال یک خودروی باری مناسب برای ارسال کالا به شهرکرد هستید، باید سامانه ترابرنت را به شما معرفی کنیم. این سامانه دو اپلیکیشن برای صاحبان کالا و رانندگان به صورت مجزا در نظر گرفته است و به صورت مستقیم، صاحبان کالا را به رانندگان متصل می‌کند.

شما می‌توانید برای پیدا کردن خودرو از طریق این برنامه، اپلیکیشن ترابرنت مخصوص صاحبان کالا را روی گوشی خود نصب کنید. بعد از وارد کردن شماره تلفن همراه و تایید آن، گزینه اعلام بار را انتخاب نمایید و اطلاعات مورد نیاز را درج کنید. این اطلاعات شامل مواردی مانند شهر مبدا، شهر مقصد، نوع بارگیر و سایر موارد این چنینی می‌شوند. بعد از انتخاب گزینه اعلام بار که در پایین صفحه قرار دارد، باید منتظر بمانید تا راننده‌ای که بهترین شرایط را با شما دارد، با شما تماس بگیرد.

سخن پایانی

در این مقاله اطلاعات کاملی درباره خودروهای رایج برای حمل بار به شهرکرد به دست آوردید. همان طور که می‌دانید، شهرکرد یکی از شهرهای کوهستانی و نسبتا سرد ایران شناخته می‌شود و به همین دلیل خودروهای حمل‌کننده کالا باید حتما تجهیزات کافی برای رفتن به چنین منطقه‌ای را داشته باشند.

با استفاده از سامانه ترابرنت، شما می‌توانید خودروهای باری متنوعی در این منطقه را پیدا کنید و کالای خود را از این طریق، به شهرکرد ارسال کنید. همچنین ترابرنت اپلیکیشنی مخصوص رانندگان ارائه کرده که آنها می‌توانند بعد از احراز هویت، اعلام بارهای موقعیت جغرافیایی مورد نظر خود را دریافت کنند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی خود را در مسیر: "سربرگ ساز > چیدما موبایل > عنصر منوی موبایل > نمایش و مخفی کردن > انتخاب منو " تنظیم کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.