آنچه در این مقاله می‌خوانید

کرایه کامیون برای اسباب کشی چقدر است؟ 5 فاکتور موثر در کرایه کامیون

کرایه کامیون برای اسباب کشی چقدر است؟ 5 فاکتور موثر در کرایه کامیون

نرخ کرایه کامیون برای اسباب کشی به فاکتورهای متعددی بستگی دارد و افرادی که قصد دارند با استفاده از کامیون، لوازم منزل خود را به منزل جدید ببرند، باید از این فاکتورها آگاه باشند. در این مقاله از ترابرنت، به طور کامل درباره نرخ کرایه کامیون برای حمل اثاثیه صحبت خواهیم کرد. پس اگر شما هم قصد اسباب کشی دارید و می‌خواهید کرایه تقریبی کامیون برای اسباب کشی را بدانید، حتما تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

ممکن است خیلی از افراد مجبور شوند هر سال اسباب‌کشی کنند و به منزل جدیدی بروند. در این شرایط، اطلاع از کرایه کامیون برای حمل لوازم منزل باعث می‌شود که آنها دید بهتری نسبت به هزینه‌ای که باید بپردازند، داشته باشند.

کرایه کامیون برای حمل اثاثیه به چه صورت تعیین می‌شود؟

به طور کلی، شرکت‌های باربری برای ارسال لوازم منزل و اسباب و اثاثیه با توجه به فاکتورهای مختلفی، هزینه مشخصی را دریافت می‌کنند. در این قسمت، توضیح خواهیم داد که کرایه کامیون برای اسباب کشی بر چه اساسی تعیین می‌شود و شما چگونه می‌توانید هزینه ارسال لوازم منزل خود را تا حدودی کاهش دهید.

1. وسیله نقلیه

در ابتدا، شما باید یک هزینه مشخص برای وسیله نقلیه باری بپردازید که برای هر خودرو می‌تواند متفاوت باشد. اگر خودروی باری موردنظر شما سنگین‌تر باشد، باید کرایه بیشتری بپردازید. به عنوان مثال، حمل لوازم منزل با استفاده از خاور نیاز به پرداخت کرایه بیشتری نسبت به نیسان دارد.

2. دستمزد کارگر

گاهی مواقع ممکن است شما به تنهایی نتوانید لوازم منزل را به داخل خودروی باری منتقل کنید و در این شرایط بخواهید از کارگر کمک بگیرید. در این صورت، باید هزینه مشخصی به عنوان دستمزد کارگر بپردازید. طبیعتا به منظور کاهش هزینه و کرایه حمل لوازم منزل با کامیون، می‌توانید از تعدادی از دوستان و آشنایان خود کمک بخواهید و بدون نیاز به کارگر، اسباب‌کشی را به پایان برسانید. البته توجه داشته باشید که در این شرایط، باید حتما لوازم سنگین را به‌صورت دو یا چند نفره جابه‌جا کنید تا در حین جابه‌جایی ، آسیبی نبینند.

3. حمل لوازم اضافه

این احتمال وجود دارد که شرکت باربری مورد نظر شما، شرایطی را تعیین کند که فقط برخی لوازم را به منزل جدید بفرستد. در این شرایط، اگر بخواهید کالاهایی که جزو یکی از موارد زیر هستند را ارسال کنید، باید هزینه‌ای اضافی بپردازید.

  • یخچال ۱۲ فوت به بالا
  • کمد و بوفه با ارتفاع ۱.۶ به بالا
  • میز ناهارخوری ۸ نفره به بالا
  • مبل و کاناپه سه نفره به بالا
  • تعداد طبقات ساختمان

در حال حاضر بیشتر خانه‌ها به صورت آپارتمانی هستند و یکی از مهمترین چالش‌های افراد موقع اسباب‌کشی، بالا بردن لوازم منزل از پله است. تعداد طبقات ساختمان، می‌تواند یکی از مهمترین فاکتورهای تعیین کرایه کامیون برای اسباب کشی در نظر گرفته شود. البته این هزینه به راننده کامیون داده نمی‌شود و شما باید با کارگران برای تعیین این هزینه صحبت کنید.

حمل لوازم اضافه برای اسباب کشی با کامیون

4. فاصله بین منزل قبلی تا منزل جدید

اگر فاصله بین منزل جدید و قدیمی شما خیلی زیاد نیست، کرایه حمل کامیون برای ارسال لوازم منزل هم آنقدر زیاد نمی‌شود. این در حالی است که با بیشتر شدن این مسافت، باید هزینه بالاتری به کامیون دار بپردازید. در نتیجه، حمل لوازم منزل از شهری به شهر دیگر نسبت به ارسال بارهای درون شهری، بیشتر خواهد بود.

5. تعداد مسیرهای رفت و برگشت

گاهی مواقع ممکن است برخی از افراد برای اسباب‌کشی، از خودروهای باری کوچکی استفاده کنند. در این شرایط، اگر تمام لوازم منزل در کامیون جا نشود، ممکن است راننده مجبور شود چند بار مسیر رفت و برگشت را طی کند تا تمام اسباب و اثاثیه به منزل جدید برسد. با این حال، باید بگوییم که این فاکتور می‌تواند یکی از اصلی‌ترین دلایل افزایش هزینه و کرایه کامیون برای حمل اثاثیه منزل در نظر گرفته شود.

کامیون مناسب برای اسباب‌کشی چیست؟

بعد از این که متوجه شدید چه فاکتورهایی بر کرایه کامیون برای اسباب کشی تاثیر می‌گذارند، ممکن است برای شما این سوال پیش بیاید که اصلا باید از چه کامیونی برای این هدف استفاده کنیم؟ همان طور که می‌دانید، کامیون‌ها در نمونه‌های مختلفی وجود دارند و شما می‌توانید بر اساس حجم و شرایط لوازم منزل خود، یکی از آنها را انتخاب کنید.

کامیون مناسب برای اسباب‌کشی چیست؟

با این حال، در میان کامیون‌های مختلف مانند نیسان، خاور، کامیون تک، جفت و تریلی، بهتر است کامیونی را انتخاب کنید که فضای کافی برای حمل همه لوازم منزل شما را داشته باشد. به عنوان مثال، خاور و یا ایسوزو مسقف می‌توانند گزینه بسیار مناسبی برای اسباب‌کشی باشند. اگر لوازم منزل شما کم است، می‌توانید با استفاده از نیسان هم آنها را به منزل جدید برسانید.

حمل لوازم منزل با ترابرنت

اگر شما هم قصد اسباب‌کشی دارید و به دنبال یک کامیون مناسب برای ارسال لوازم منزل خود هستید، ترابرنت می‌تواند کمک بسیار زیادی به شما کند. شما می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن ترابرنت مخصوص صاحبان کالا، در سریع‌ترین زمان ممکن و در هر ساعتی از شبانه روز که بخواهید، یک کامیون مناسب برای اسباب کشی پیدا کنید. به منظور انجام این کار، باید اپلیکیشن صاحبان کالا ترابرنت را نصب کرده و در قسمت اعلام بار، گزینه‌های مورد نیاز را تکمیل کنید. در آخر هم دکمه «اعلام بار کنید» را انتخاب نمایید.

علاوه بر این موارد، به کمک ترابرنت می‌توانید نرخ کرایه کامیون برای اسباب کشی را نیز تا حدودی متوجه شوید. برای به دست آوردن نرخ کرایه، وارد وب‌سایت ترابرنت شوید و گزینه استعلام کرایه را انتخاب کنید. بعد از درج اطلاعات مورد نیاز، هزینه تقریبی برای حمل لوازم منزل برای شما نمایش داده می‌شود. توجه داشته باشید که این هزینه، بدون در نظر گرفتن دستمزد کارگران است و فقط هزینه ارسال بار از مبدا تا مقصد را محاسبه می‌کند.

سخن پایانی

در این مقاله اطلاعات کاملی درباره فاکتورهای موثر بر تعیین کرایه کامیون برای اسباب کشی در اختیار شما قرار دادیم. همان طور که گفتیم، علاوه بر کرایه ارسال کالا از منزل قدیمی به جدید، ممکن است مجبور شوید هزینه‌ای را هم به عنوان دستمزد به کارگران بپردازید.

البته این موضوع به خود شما بستگی دارد و می‌توانید برای کاهش هزینه‌ها، فقط کرایه کامیون را پرداخت کنید و خودتان به همراه چند نفر از دوستان و آشنایان، لوازم منزل را جابه‌جا کنید. ترابرنت به شما کمک می‌کند تا در محدوده جغرافیایی مورد نظر خود، کامیون مناسبی برای اسباب‌کشی پیدا کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی خود را در مسیر: "سربرگ ساز > چیدما موبایل > عنصر منوی موبایل > نمایش و مخفی کردن > انتخاب منو " تنظیم کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.