آنچه در این مقاله می‌خوانید

روش‌ های مختلف حمل بار کیش را بشناسید

روش‌ های مختلف حمل بار کیش

اگر شما هم می‌خواهید کالایی را به کیش بفرستید، بهتر است که از روش درست و مطمئنی برای انجام این کار استفاده کنید. روش‌های مختلفی برای حمل بار کیش وجود دارد که شما باید بسته به شرایط خود، مناسب‌ترین راه را انتخاب کنید. در اینجا برای شما توضیح می‌دهیم که بهترین روش برای حمل بار کیش چیست و باید از چه خودرویی برای ارسال انواع کالاها استفاده کنید.

البته از آنجا که کیش یکی از جزایر آزاد ایران شناخته می‌شود، شاید ارسال کالا به آنجا کمی مشکل باشد. به همین دلیل هم به هیچ عنوان خودتان به تنهایی نمی‌توانید کالاهای مهم را به این جزیره ارسال کنید. ازاین‌رو، بهتر است که از یک سامانه معتبر و قابل اطمینان برای ارسال و حمل بار کیش کمک بگیرید. در این صورت، می‌توانید مطمئن باشید که کالای شما در وقت مقرر شده و کاملاً سالم به کیش خواهد رسید.

آشنایی با کیش

کیش یکی از محبوب‌ترین و مشهور‌ترین جزایر ایران شناخته می‌شود که در استان هرمزگان و شهرستان بندرلنگه واقع شده است. این جزیره در جنوب خلیج فارس قرار دارد و یکی از مهم‌ترین مناطق آزاد تجاری به شمار می‌رود. به همین دلیل هم اغلب افراد برای گشت‌وگذار و بازدید از جاذبه‌های گردشگری، به کیش سفر می‌کنند.

در عین حال، در جزیره کیش می‌توانید مراکز تفریحی و تجاری بسیار متنوعی را پیدا کنید که سفر و گشت‌وگذار را برای شما لذت‌بخش‌تر می‌کنند. در این جزیره بیشتر از 40000 نفر زندگی می‌کنند و تعداد گردشگران آن هم به طور سالانه، به بیشتر از 2 میلیون نفر می‌رسد.

شاید برای شما جالب باشد که بدانید بعد از دبی و شرم‌الشیخ، جزیره کیش به‌عنوان سومین منطقه گردشگری پرطرفدار و پربازدید در خاورمیانه شناخته می‌شود. تمام این موضوعات درباره کیش باعث شده‌اند که حمل‌ونقل در این جزیره بسیار بیشتر از سایر جزایر اطراف باشد.

پیشنهاد می کنیم برای آشنایی با روش های حمل و نقل زمینی مقاله حمل و نقل زمینی چیست را مطالعه کنید.

انواع خودرو‌ها برای حمل بار کیش

همان‌طورکه تاکنون متوجه شدید، جزیره کیش محبوبیت بسیار زیادی در میان مردم دارد و از سوی دیگر، خیلی از افراد می‌خواهند کالا و وسایل مختلف را به این جزیره ارسال کنند. اگرچه شاید خیلی از افراد ترجیح می‌دهند که از روش هوایی برای ارسال کالا به کیش استفاده کنند، اما به یاد داشته باشید که این روش علاوه بر این‌که هزینه زیادی دارد، شما را با مشکلات بسیار زیادی مواجه می‌کند. به همین دلیل هم بهتر است از یک روش ساده و بدون دردسر برای حمل بار کیش استفاده کنید.

انواع خودرو‌ها برای حمل بار کیش

مقاله پیشنهادی: حمل بار به بوشهر

استفاده از هواپیما و روش هوایی برای ارسال کالا به این جزیره، باعث می‌شود که مجبور شوید برای ارسال کالا از فرودگاه تا مقصد دقیق مورد نظر خود، مجدداً هزینه اضافی بپردازید. این در حالی است که در روش زمینی و استفاده از خودروهای مختلف، این مشکل وجود ندارد و فقط کافی است که آدرس دقیق خود برای ارسال کالا را یادداشت کنید و مطمئن باشید که دقیقا در همان آدرس تحویل داده خواهد شد. در ادامه انواع خودروهایی که می‌توانید برای حمل بار کیش از آن‌ها استفاده کنید را نام می‌بریم.

حمل کالا به کیش با تریلی و جفت

اگر کالایی که می‌خواهید به کیش ارسال کنید، حجم و وزن بسیار زیادی داشته باشد و وزن آن از 22 تن تجاوز کند، باید حتماً از خودروهای سنگین استفاده کنید. کامیون‌هایی مانند تریلی و جفت می‌توانند در این زمینه به شما کمک کنند.

البته فراموش نکنید که رانندگان این‌گونه خودروهای سنگین، باید حتماً گواهینامه پایه یک داشته باشند. به همین دلیل هم اطمینان حاصل کنید راننده مدنظر شما، تجربه و مهارت کافی برای راندن تریلی و جفت را دارد. بعد از این‌که تریلی یا جفت حامل بار شما به بندر لنگه رسید، وارد لنج‌های بزرگ شده و به کیش می‌رسد.

پیشنهاد می کنیم مقاله اعلام بار تریلی کمپرسی را مطالعه کنید و اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید.

حمل بار کیش با کامیون تک و خاور

علاوه بر تریلی و جفت، کامیون‌های کوچک‌تری نیز وجود دارند که برای ارسال کالاهایی با حجم و وزن کمتر، مورد استفاده قرار می‌گیرند. اگر کالای شما وزنی نهایتاً تا 10 تن دارد، می‌توانید برای ارسال آن به کیش از تک استفاده کنید. این در حالی است که خاور با تحمل وزن بین 3 تا 4 تن، برای وسایل سبک‌تر مانند اسباب و اثاثیه منزل، گزینه مناسبی به نظر می‌رسد.

حمل بار کیش با کامیون تک و خاور

در مقاله اعلام بار خاور به بررسی روش های اعلام بار این خودرو پرداخته ایم.

نیسان و وانت

برخی از افراد که کالای سبک‌وزنی دارند و می‌خواهند برای مغازه‌های خود آن را از بندرعباس یا هر جای دیگری به کیش ارسال کنند، از خودروهای کوچک‌تری مانند نیسان و وانت استفاده می‌کنند. البته توجه داشته باشید که خودرویی که برای حمل بار کیش انتخاب می‌کنید، نباید خیلی قدیمی باشد و خودروهایی که ساخت آن‌ها از سال 1395 به قبل است، اجازه ورود به جزیره کیش را ندارند.

حمل بار کیش با روش هوایی بهتر است یا زمینی؟

باتوجه‌به مواردی که پیش از این گفتیم، همچنان شاید برخی از افراد اعتقاد داشته باشند که روش هوایی برای حمل بار کیش گزینه مناسب‌تری است. این در حالی است که باید به شما بگوییم حمل بار از طریق روش هوایی هزینه خیلی سنگین‌تری به همراه دارد.

علاوه بر هزینه، روش هوایی برای ارسال کالاهای مختلف به کیش، نیازمند مدارک متعددی است و همین مسئله می‌تواند باعث بروز مشکلات بیشتری برای شما شود. به جز این موارد، همان‌طورکه پیش از این نیز گفتیم، هواپیما نمی‌تواند کالای شما را دقیقاً در مقصدی که تعیین کرده‌اید، برساند. این در حالی است که خودرو‌ها خیلی راحت کالا را به تمام نقاط کیش رسانده و به دست گیرنده تحویل می‌دهند.

آسان ترین روش حمل بار اردبیل چیست

حمل بار کیش با ترابرنت

اگر شما هم می‌خواهید کالای خود را با روشی ایمن و سریع به کیش برسانید، می‌توانید با اپلیکیشن و یا سایت ترابرنت برای حمل اقدام کنید. در این سامانه باربری آنلاین، همه‌چیز به‌صورت کاملا پیشرفته و حرفه‌ای انجام می‌شود. تنها لازم است که که وارد سایت یا اپلیکیشن ترابرنت شده و اطلاعات کامل مربوط به بار خود را درج نمایید.

حمل بار کیش با ترابرنت

در قسمت ثبت اعلام بار اپلیکیشن یا سایت ترابرنت، باید اطلاعات مربوط به حجم و وزن بار، آدرس دقیق مقصد و مبدا، نوع خودرو و ارزش تقریبی بار را ذکر کنید. بعد از استعلام هزینه در وب‌سایت ترابرنت و اعلام بار از طریق اپلیکیشن، بدون هیچ‌گونه نگرانی می‌توانید کارهای حمل بار کیش را انجام دهید.

از سوی دیگر، ترابرنت اپلیکیشن دیگری هم برای رانندگان طراحی کرده که آن‌ها می‌توانند بارهای مختلف را بر اساس شرایط و مسیر خود، انتخاب کنند. نکته جالب‌توجه درباره ترابرنت این است که شما را به طور مستقیم به راننده وصل می‌کند و می‌توانید مطمئن باشید که در زمان تعیین شده، کالای شما را به مقصد خواهند رساند.

سخن نهایی

در اینجا اطلاعات جامعی درباره روش‌های مختلف حمل بار کیش در اختیار شما قرار دادیم. همچنین گفتیم که روش زمینی نسبت به روش هوایی، هزینه خیلی کمتری دارد و در عین حال، کالای شما دقیقاً به مقصد مدنظرتان خواهد رسید. از میان روش‌های مختلف حمل کالا، استفاده از اپلیکیشن یا سایت ترابرنت می‌تواند بهترین و مناسب‌ترین روش باشد. اگر شما هم از این اپلیکیشن استفاده کرده‌اید و در این زمینه تجربه دارید، نظرات خود را در اینجا با ما به اشتراک بگذارید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی خود را در مسیر: "سربرگ ساز > چیدما موبایل > عنصر منوی موبایل > نمایش و مخفی کردن > انتخاب منو " تنظیم کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.