آنچه در این مقاله می‌خوانید

باربری کرمانشاه به تهران و شهرهای ایران | باربری به کرمانشاه

همه چیز درباره حمل بار کرمانشاه

اگر شما هم به هر دلیلی می‌خواهید بار یا کالای مخصوصی را به کرمانشاه ارسال کنید، احتمالا به دنبال بهترین روش برای حمل بار کرمانشاه هستید تا مطمئن شوید که کالای شما از روشی ایمن و سریع، به مقصد می‌رسد. خودروهای مختلفی برای حمل بار به این شهر وجود دارند که شما باید بسته به نوع و حجم بار خود، بهترین گزینه را انتخاب کنید. ما در اینجا اطلاعات جامعی درباره بهترین روش‌های حمل بار به کرمانشاه را در اختیار شما قرار می‌دهیم.

مهم‌ترین سوالاتی که برای خیلی از افراد برای ارسال کالاهای مختلف به کرمانشاه پیش می‌آید، این است که باید از چه خودرویی برای انتقال کالا استفاده کرد؟ اگر این مسئله برای شما هم سوال است و می‌خواهید به یک جواب درست برسید، تا پایان این مقاله را مطالعه کنید.

باربری کرمانشاه به تهران

از آنجا که تهران، پایتخت کشور ما بوده و اهمیت زیادی در تجارت و اقتصاد دارد، این احتمال وجود دارد که شما هم بخواهید کالاهای مختلفی را از کرمانشاه به تهران ارسال کنید و یا برعکس. در این شرایط، شما می‌توانید بسته به نوع کالای خود، از خودروهای مختلفی برای باربری کرمانشاه به تهران کمک بگیرید.

باربری کرمانشاه به تهران

به عنوان مثال، حمل بار کرمانشاه برای افرادی که می‌خواهند اسباب و اثاثیه منزل خود را به تهران ببرند، با استفاده از خودروهای مسقف انجام می‌گیرد. این در حالی است که شاید خیلی از افراد بخواهند خرده بار به کرمانشاه و یا تهران ارسال کنند. در این شرایط هم حمل بار به کرمانشاه با استفاده از وانت یا نیسان، امکان‌پذیر است.

اگر شما هم به هر دلیلی می‌خواهید کالایی را از کرمانشاه به تهران و یا از تهران به کرمانشاه ارسال کنید، باز هم وب‌سایت و یا اپلیکیشن ترابرنت در خدمت شماست. این اپلیکیشن به شما این امکان را می‌دهد که حمل بار کرمانشاه را به بهترین حالت انجام دهید و بتوانید متناسب با کالای خود و در سریع‌ترین زمان ممکن، خودروی مناسبی پیدا کنید.

حمل بار به کرمانشاه از کدام شهرها امکان پذیر است؟

حمل بار به کرمانشاه از تمام شهرهای ایران امکان پذیر است؛ از جمله:

  • باربری تهران به کرمانشاه
  • باربری تبریز به کرمانشاه
  • باربری اهواز به کرمانشاه
  • باربری شیراز به کرمانشاه
  • باربری رشت به کرمانشاه
  • باربری ارومیه به کرمانشاه
  • باربری همدان به کرمانشاه
  • باربری قم به کرمانشاه
  • باربری کاشان به کرمانشاه
  • باربری گرگان به کرمانشاه

✔ باربری تهران به کرمانشاه

مسیر تهران به کرمانشاه مسیر نسبتا مناسبی برای صاحبان کامیون است و جاده کم فراز و نشیبی دارد. تهران تا کرمانشاه 423 کیلومتر فاصله دارد که مسیر کوتاهی نیست. برای پیدا کردن وسیله نقلیه مناسب برای انتقال از تهران به کرمانشاه، باید تخمین درستی از حجم بار ارسالی خود داشته باشید؛ چون در صورت وزن کم، یک نیسان یا وانت به راحتی می تواند بار شما را از تهران در زمانی نه چندان طولانی به کرمانشاه برساند.

✔ باربری تبریز به کرمانشاه

مسیر تبریز به کرمانشاه و بالعکس، مسیری بس ناهموار است! در این مسیر چندان از اتوبان خبری نیست و رانندگان کامیون و وانت کار سختی را برای رساندن بار به مقصد دارند. در نتیجه بهتر است بار وسیله نقلیه مورد نظر را زیادی سنگین نکنید تا بتواند بدون مشکل مسیر را طی نماید.

✔ باربری اهواز به کرمانشاه

معمولا مسیر اهواز به کرمانشاه از ایلام می گذرد که در ابتدا مسیری در دشت های صاف خوزستان تا مهران و صالح آباد است و در ادامه، باید جاده های کوهستانی ایلام تا کرمانشاه را طی کنید. البته در سال های اخیر پیمودن مسیر ایلام – کرمانشاه آسان تر شده و مشکلات قبل را ندارد.

✔ باربری شیراز به کرمانشاه

شیراز تا کرمانشاه را حتی با سواری هم نمی توان در کمتر از 12 – 13 ساعت پیمود! از این رو، مسیری بسیار طولانی پیش روی رانندگان قرار دارد. برخی این مسیر را از طریق اصفهان و برخی از طریق اهواز طی می کنند ک ههر کدام مزایا و معایب خودش را دارد. به دلیل طولانی بودن مسیر، باربری شیراز به کرمانشاه از نظر هزینه کمی برایتان گران می افتد!

✔ باربری رشت به کرمانشاه

رشت تا کرمانشاه نزدیک به 600 کیلومتر فاصله دارد و این مسیر برای رانندگان وسایل نقلیه سنگین بسیار طولانی و سخت است. همچنین 3 مسیر مختلف برای ارسال بار از رشت به کرمانشاه وجود دارد که هر یک از رانندگان به دلخواه خود یکی را انتخاب می کند. یک مسیر از زنجان، یکی از قزوین و دیگری از همدان.

✔ باربری ارومیه به کرمانشاه

ارومیه تا کرمانشاه نیز مسیری مشابه با تبریز دارد که پر از ناهمواری و سختی های جاده است. به توضیحات باربری تبریز مراجعه کنید!

✔ باربری همدان به کرمانشاه

همدان تا کرمانشاه فاصله کمی دارد و مسیری ایده آل برای رانندگان کامیون و وسایل نقلیه سنگین می باشد. از این رو معمولا برای اعلام بار این مسیر، مشکلی نخواهید داشت و به آسانی می توانید ماشین مدنظر خود را بیابید.

✔ باربری قم به کرمانشاه

مسیر قم تا کرمانشاه تقریبا به همان دوری مسیر تهران تا کرمانشاه است. برخی از رانندگان از طریق ملایر و اراک و برخی دیگر از طریق همدان و اسدآباد این مسیر را طی می نمایند.

✔ باربری کاشان به کرمانشاه

کاشان فاصله ای طولانی تا کرمانشاه دارد و این مسیر را با سواری نیز نمی توان در کمتر از 7 ساعت طی کرد. یکی از اصلی ترین مسیرهای تردد کامیون ها از کاشان به کرمانشاه، تردد به قم و ادامه مسیر از آنجاست.

✔ باربری گرگان به کرمانشاه

طولانی ترین مسیر در میان مسیرهای ذکر شده در این مطلب! پیدا کردن راننده ای که گذرش از گرگان به کرمانشاه بخورد شاید کمی دشوار باشد. رانندگان باید بیش از 1000 کیلومتر مسیر را طی کنند که نیمی از آن تا تهران طی می شود و از آن به بعد مسیر آسان تر می گردد. البته برخی نیز ترجیح می دهند از تهران عبور نکنند.

حمل بار به کرمانشاه با ترابرنت

تاکنون متوجه شدید که حمل بار کرمانشاه می‌تواند با چالش‌های زیادی مواجه شود و به همین دلیل هم باید حتما از روشی مطمئن و قابل‌اعتماد برای ارسال کالای خود به این شهر استفاده کنید. یکی از بهترین اپلیکیشن‌هایی که می‌توانید تمام کار‌های مربوط به اعلام و ارسال بار خود را به‌صورت آنلاین انجام دهید، سامانه ترابرنت است. فقط کافی است که در قسمت اعلام بار اپلیکیشن یا سایت ترابرنت، تمام اطلاعات ذکر شده را وارد و بار خود را ثبت کنید.

استفاده از اپلیکیشن ترابرنت بسیار راحت بوده و تنها کاری که باید انجام دهید، دانلود و نصب ترابرنت روی گوشی‌تان است. از سوی دیگر، ترابرنت اپلیکیشن مجزایی برای رانندگان طراحی کرده و آن‌ها می‌توانند باتوجه‌به شرایط و موقعیت خود، بهترین بار را انتخاب کنند.

حمل بارهای مختلف به کرمانشاه

برخی از رایج‌ترین بارهایی که به کرمانشاه ارسال می‌شوند عبارت اند از:

  1. حمل اسباب و اثاثیه منزل به کرمانشاه
  2. حمل مصالح ساختمانی به کرمانشاه
  3. حمل مواد غذایی به کرمانشاه
  4. حمل خودرو به کرمانشاه
  5. حمل بارهای ترافیکی به کرمانشاه
حمل بارهای مختلف به کرمانشاه

1. حمل اسباب و اثاثیه منزل به کرمانشاه

خیلی از افراد می‌خواهند به این شهر نقل‌مکان کنند و به همین دلیل هم اسباب و اثاثیه منزل خود را با استفاده از خودرو‌های بزرگ به کرمانشاه می‌برند. بهترین خودروهایی که می‌توانند برای این نوع حمل بار کرمانشاه مورد استفاده قرار بگیرند، خاور‌ها یا کامیونت‌هایی هستند که به‌خاطر داشتن سقف، از وسایل منزل شما در برابر شرایط آب و هوایی مختلف محافظت می‌کنند.

مهم‌ترین مزیت خاور‌ها این است که می‌توانند تا وزن 4 تن را تحمل کنند و به همین دلیل هم بهترین گزینه برای ارسال اسباب و اثاثیه منزل به شمار می‌روند. پس اگر شما هم می‌خواهید به کرمانشاه اسباب‌کشی کنید، بهترین خودرو، استفاده از خاور است.

2. حمل مصالح ساختمانی به کرمانشاه

از سوی دیگر، این امکان وجود دارد که برخی از افراد بخواهند در کرمانشاه خانه و یا ساختمان‌های بزرگ بسازند. درصورتی‌که این افراد ترجیح دهند مصالح ساختمانی خود را از شهرهای دیگر خریداری کنند، مجبور هستند از خودروهای مخصوصی برای ارسال آن‌ها به کرمانشاه کمک بگیرند.

اگر می‌خواهید بدانید که خودروی استفاده شده برای این نوع حمل بار کرمانشاه کدام است، باید به حجم و وزن بار خود توجه کنید. برای مثال، اگر وزن بار شما کمتر از 4 تن باشد، می‌توانید برای ارسال آن‌ها به کرمانشاه از خاور استفاده کنید. این در حالی است که مصالح ساختمانی سنگین‌تر از طریق کامیون تک به این شهر ارسال می‌شوند.

مقاله پیشنهادی: باربری کرمان

3. حمل مواد غذایی به کرمانشاه

خیلی از کسانی که در کرمانشاه مغازه‌های سوپرمارکت و مواد غذایی دارند، کالاهای خود را از شهرهای دیگر خریداری می‌کنند و برای ارسال آن‌ها به کرمانشاه، به دنبال یک خودروی مناسب هستند.

بدین منظور، مهم‌ترین فاکتوری که برای حمل بار کرمانشاه در این شرایط باید مد نظر قرار داد، یخچال‌دار بودن خودرو است. زیرا اگر خودرویی که برای ارسال مواد غذایی به کرمانشاه انتخاب کرده‌اید یخچال نداشته باشد، ممکن است در طول راه، این مواد فاسد شوند و تمام هزینه پرداختی شما برای خرید محصولات، به هدر بروند.

حمل مواد غذایی به کرمانشاه

نوع خودرویی که برای حمل مواد غذایی به کرمانشاه انتخاب می‌کنید، به حجم و وزن مواد غذایی شما بستگی دارد. برای مثال، اگر مواد غذایی نسبتا کمتری بخواهید، می‌توانید از خودروهای کوچک‌تری مانند نیسان و یا حتی وانت یخچال‌دار استفاده کنید. برای آشنایی با این خودروها به مقاله ماشین حمل مواد غذایی مراجعه کنید.

4. حمل خودرو به کرمانشاه

درصورتی‌که شرکت‌های مختلف بخواهند به کرمانشاه خودرو ارسال کنند، برای حمل آن‌ها باید از خودروهای سنگین‌تری مانند تریلی استفاده نمایند. بدین منظور، بسته به تحمل تریلی، تعداد مشخصی خودرو روی آن قرار داده و بعد از بکارگیری اقدامات امنیتی، به کرمانشاه ارسال می‌شوند.

5. حمل بارهای ترافیکی به کرمانشاه

نمونه دیگری از کالاهایی که گاهی مواقع به کرمانشاه ارسال می‌شوند، بارهای ترافیکی هستند. بارهای ترافیکی به آن دسته از کالاهایی گفته می‌شوند که وزن خیلی زیادی دارند و وزن آن‌ها به بیشتر از 22 تن می‌رسد. در این شرایط، برای حمل بار کرمانشاه باید حتماً از بوژی کش استفاده کرد.

زیرا این نوع بار نه‌تنها وزن سنگینی دارد، بلکه حجم بسیار بالای آن باعث می‌شود که ارسال آن‌ها با خودروهای سنگین معمولی، سخت باشد. البته فراموش نکنید که رانندگان این‌گونه خودروها هم باید تجربه و مهارت فوق‌العاده زیادی داشته باشند که در طول مسیر، هیچ مشکلی برای آن‌ها و بار ترافیکی شما پیش نیاید. برای آشنایی بیشتر مقاله بار ترافیکی چیست را مطالعه کنید.

برای باربری کرمانشاه باید چقدر هزینه پرداخت کرد؟

هزینه باربری به کرمانشاه به دو فاکتور بستگی دارد:

  • فاصله شهر مبدا
  • حجم و وزن بار ارسالی

مهم‌ترین فاکتوری که تاثیر بسیار زیادی بر هزینه باربری کرمانشاه می‌گذارد، فاصله شهری است که می‌خواهید از آنجا، کالا را به کرمانشاه ارسال کنید. طبیعتا هرچه فاصله بین مبدا و مقصد بیشتر شود، باید هزینه بیشتری برای ارسال کالای خود بپردازید.

دومین پارامتر که باید حتما موقع حمل بار کرمانشاه مدنظر قرار دهید، حجم و وزن باری است که می‌خواهید آن را به کرمانشاه ارسال کنید. همان‌طورکه تاکنون متوجه شدید، بار‌هایی با وزن و حجم بیشتر، نیازمند خودرو‌های سنگین‌تری هستند و این امر باعث افزایش قیمت می‌شود.

برای حمل بار کرمانشاه باید چقدر هزینه پرداخت کرد؟

اگر می‌خواهید بدانید که هزینه ارسال کالای شما به کرمانشاه چقدر است، می‌توانید وارد اپلیکیشن یا سایت ترابرنت شده و در قسمت استعلام کرایه حمل، اطلاعات مربوط به شهر مبدا، آدرس دقیق مقصد، نوع خودرو و کالای خود را وارد کنید و اعلان بار کنید و سپس از طریق وب‌سایت به‌صورت مجزا، استعلام قیمت بگیرید.

آشنایی با کرمانشاه

کرمانشاه یکی از کلان‌شهرهای شمال غربی کشور ایران شناخته می‌شود که بر اساس سرشماری سال 1395، از نظر جمعیت در رده نهم کشور ایران قرار گرفته است. همان‌طورکه می‌دانید، اغلب شهروندان و ساکنان کرمانشاه به زبان کردی صحبت می‌کنند.

آشنایی با کرمانشاه

این شهر به‌خاطر داشتن آب و هوای نسبتا معتدل کوهستانی، یکی از بهترین مکان‌ها برای زندگی کردن است. همچنین به خاطر همسایگی با عراق، شهر مهمی در کشور ایران شناخته می‌شود. به‌طورکلی، کرمانشاه یکی از شهرهای تاریخی ایران به شمار می‌رود که از این منظر هم نقش مهمی در پادشاهی‌های مختلف کشورمان داشته است.

در مقاله حمل و نقل زمینی چیست به بررسی این روش حمل و نقل پرداخته ایم.

سخن نهایی

ما در اینجا تمام اطلاعاتی که درباره حمل بار کرمانشاه نیاز داشتید را در اختیار شما قرار دادیم. همچنین برای شما توضیح دادیم که برای حمل انواع کالاهای مختلف به کرمانشاه، باید از چه خودرویی استفاده کنید. به‌علاوه، ذکر کردیم که بهترین روش برای ارسال کالاهای مختلف به مناطق مختلف کرمانشاه، از طریق سامانه باربری آنلاین ترابرنت است. درصورتی‌که از این اپلیکیشن برای ارسال کالای خود استفاده کرده‌اید، می‌توانید نظرات خود درباره آن را با ما به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول

هزینه باربری کرمانشاه به چه عواملی بستگی دارد؟

تعیین هزینه باربری کرمانشاه به عوامل مختلفی بستگی دارد. این عوامل شامل فاصله مبدا و مقصد، نوع خودرو انتخابی، حجم و وزن بار می شود.

بهترین روش باربری کرمانشاه چیست؟

بهترین روش برای حمل بار کرمانشاه استفاده از اپلیکیشن های آنلاین مثل ترابرنت است. شما می توانید با نصب این اپلیکیشن اعلام بار خود برای کرمانشاه را ثبت نمایید و منتظر بمانید تا راننده درخواست شما را بپذیرد.

3/5 - (2 امتیاز)

11 دیدگاه در “باربری کرمانشاه به تهران و شهرهای ایران | باربری به کرمانشاه

  1. علی گفت:

    بسیار عالی
    اطلاعات خوبی درباره حمل بار کرمانشاه بود.

  2. علی چگینی گفت:

    عالیییییییییییییییییی

  3. ناشناس گفت:

    جالب بود

  4. رضا گفت:

    واقعا عالی بود👍

  5. رضا گفت:

    واقعا خوب بود نایس👍😊

  6. رضا گفت:

    استفاده کردیم نایس

  7. سعید گفت:

    بسیار مفید بود

  8. رضا گفت:

    ممنون از اطلاعات مفیدی که در اختیار میذارید.

  9. رضا گفت:

    عالی بود

  10. ناشناس گفت:

    اطلاعات مفیدی بود . سپاس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی خود را در مسیر: "سربرگ ساز > چیدما موبایل > عنصر منوی موبایل > نمایش و مخفی کردن > انتخاب منو " تنظیم کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.