آنچه در این مقاله می‌خوانید

باربری شهرک صنعتی کاوه

باربری ساوه شهرک صنعتی کاوه

صاحبان کالا می توانند برای ارسال محموله‌های خود به شهرک صنعتی کاوه، از خودروهای باری مختلفی استفاده کنند. اگر شما هم قصد حمل بار به شهرک صنعتی کاوه را دارید، حتماً تا پایان این مقاله همراه ما باشید. ما در این مطلب درباره نحوه ارسال بار و باربری شهرک صنعتی کاوه توضیح می‌دهیم و می‌گوییم که چگونه می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن، خودروی مناسب را پیدا کنید.

حمل بار به شهرک صنعتی کاوه در ساوه

شهرک صنعتی کاوه در نزدیکی شهرستان ساوه واقع شده است و روزانه کالاهای مختلفی از شهرستان‌های اطراف به آنجا ارسال می‌شوند. نکته جالب توجه درباره حمل بار به این منطقه این است که هیچ‌گونه محدودیتی برای ارسال وجود نداشته و شما می‌توانید هر کالایی را که خواستید، در سریع‌ترین زمان ممکن به این منطقه بفرستید. تنها چیزی که باید مدنظر قرار دهید، این است که کالای شما برخلاف قوانین کشورمان نباشد و برای ارسال آن تمام موازین قانونی را رعایت کرده باشید.

از دیگر موضوعات قابل‌توجه برای ارسال کالا به شهرک صنعتی کاوه در ساوه، این است که محموله موردنظر خود را به طور کامل بسته‌بندی کرده باشید. برای مثال، بسته‌بندی لوازم منزل برای ارسال به این منطقه اهمیت بسیار زیادی دارد. درحالی‌که مصالح ساختمانی و کالاهای دیگر نیاز چندانی به بسته‌بندی ندارند و شما می‌توانید بدون بسته‌بندی و به شکل عادی آن را به این منطقه ارسال کنید

خودروهای موجود در باربری شهرک صنعتی کاوه

بعد از بسته‌بندی کالا، شما باید بر اساس محموله خود به دنبال یک خودروی باری مناسب برای ارسال به شهرک صنعتی کاوه باشید. رایج‌ترین خودروهایی که برای باربری شهرک صنعتی کاوه مورد استفاده قرار می‌گیرند، شامل مواردی مانند وانت، خاور، کامیون و تریلی هستند.

خودروهای موجود در باربری ساوه شهرک صنعتی کاوه

مهم‌ترین موارد برای انتخاب یکی از این خودروها، وزن و حجم کالا است. یعنی شما باید وزن کالای خود را به‌صورت تقریبی بدانید و بر همان اساس، یکی از این خودروها را انتخاب نمایید. تمام خودروهایی که گفتیم و در ادامه توضیحاتی درباره آنها ارائه می‌دهیم، در سامانه ترابرنت موجود هستند و شما می‌توانید به‌صورت اینترنتی، خیلی راحت آنها را پیدا کنید.

1. حمل بار به شهرک صنعتی کاوه با تریلی کفی و چادری

یکی از رایج‌ترین خودروهای باری برای ارسال کالاهای سنگین و عظیم‌الجثه، تریلی است که شامل تریلی چادری، کفی یا بغل‌دار می‌شوند. ویژگی‌های هر یک از این خودروها با یکدیگر متفاوت است. اما به‌طورکلی، مهم‌ترین مشخصه این کامیون‌ها این است که همه آنها می‌توانند کالاهایی با وزن نهایتاً ۲۵ تن را در خود حمل کنند. هم‌چنین اگر محموله موردنظر شما طول زیادی دارد و با استفاده از وسایل نقلیه معمولی نمی‌توانید آن را جابه‌جا کنید، تریلی گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

2. کامیون حمل بار به شهرک صنعتی کاوه

از دیگر خودروهای باری مناسب برای حمل بار به ساوه و شهرک صنعتی کاوه، می‌توان به کامیون اشاره کرد. کامیون‌ها در نمونه‌های مختلفی وجود دارند و شما می‌توانید انواع محصولات صنعتی و تجاری، محصولات کشاورزی، مصالح ساختمانی و هر نوع کالای دیگری که بخواهید را با استفاده از آنها به این منطقه در شهرستان ساوه ارسال کنید. کامیون‌ها به‌صورت تک و جفت در دسترس قرار می‌گیرند که در ادامه اطلاعاتی درباره آنها ارائه می‌دهیم.

  • کامیون تک: ظرفیت کامیون تک به اندازه ۱۰ تن است و شما می‌توانید کالاهایی با طول ۵ متر و ۸۰ سانتی‌متر و عرض ۲ متر و ۲۰ سانتی‌متر درون آن قرار دهید و به ساوه ارسال کنید.
  • کامیون جفت: علاوه بر این که ظرفیت کامیون جفت به ۱۵ تن افزایش پیدا می‌کند، طول آن به اندازه ۶ متر و ۸۰ سانتی‌متر و عرض آن هم به اندازه ۲ متر و ۳۰ سانتی‌متر بیشتر است.
کامیون جفت حمل بار به شهرک صنعتی کاوه

موضوع مهمی که باید برای استفاده از کامیون برای باربری ساوه شهرک صنعتی کاوه به آن توجه زیادی کنید، این است که به هیچ عنوان نباید اضافه بار یا حتی طول بار داشته باشید. این بدان معنی است که کالاهای شما باید دقیقاً به اندازه ظرفیت وزنی و طول و عرض این کامیون‌ها باشد. مثلاً نمی‌توانید کالاهایی که ۷ متر هستند را با استفاده از کامیون جفت به این منطقه بفرستید.

3. خاور برای باربری ساوه شهرک صنعتی کاوه

خاورها در نمونه‌های مختلفی در بازار ایران وجود دارند که شما باید بر اساس شرایط کالای خود، بهترین آنها را انتخاب کنید. این خاورها که به‌صورت شبانه‌روزی فعالیت می‌کنند، برای ارسال انواع کالاها و به‌خصوص لوازم منزل کاملاً مناسب هستند. به همین دلیل اگر شما قصد اسباب‌کشی به ساوه یا منطقه مسکونی کاوه را داشته باشید، با استفاده از خاور می‌توانید تنها در یک مسیر رفت‌وبرگشت، تمام لوازم منزل خود را به این شهرستان ارسال کنید.

 4. وانت بار شهرک صنعتی کاوه

اگر قصد حمل خرده بار به منطقه شهرک صنعتی کاوه در شهرستان ساوه را دارید، وانت بار گزینه مناسبی برای شما است. وانت بارها شامل خودروهایی مانند نیسان، وانت پیکان، پراید وانت، مزدا و سایر موارد این‌چنینی می‌شوند. نیسان دارای ظرفیت ۲ تن و سایر وانت‌ها دارای ظرفیت متفاوت بین ۵۰۰ کیلو تا 1 تن هستند. در مقاله حمل بار با وانت دراین‌باره بیشتر توضیح می‌دهیم.

حمل کالا از تهران به شهرک صنعتی کاوه

شهرک صنعتی کاوه به‌خاطر قرارگیری در کنار بزرگراه تهران ساوه، روزانه میزبان کالاهای بسیار زیادی از شهرهای مختلف و به‌خصوص تهران است. از طرف دیگر، این منطقه به‌خاطر این که در شهرک صنعتی در نظر گرفته می‌شود، نیاز به کالاها و مواد اولیه بسیار زیادی برای تولید محصولات مختلف دارد که این مواد اولیه غالباً از شهر تهران، تأمین و به این منطقه ارسال می‌شوند. پیشنهاد می‌کنیم برای آشنایی بیشتر به صفحه باربری تهران مراجعه کنید.

حمل کالا از تهران به شهرک صنعتی کاوه

باربری شهرک صنعتی کاوه با ترابرنت

همان‌طور که در ابتدای این مقاله گفتیم، شما می‌توانید هر یک از خودروهای باری که با وزن و حجم کالای شما هماهنگی داشته باشد را در سامانه ترابرنت پیدا کنید. شما فقط باید اپلیکیشن ترابرنت مخصوص صاحبان کالا را روی گوشی خود نصب کنید و سپس می‌توانید در هر ساعتی از شبانه‌روز که بخواهید و حتی در روزهای تعطیل، اعلام بار کنید. برای اعلام بار هم باید اطلاعات موردنیاز درباره مبدأ و مقصد، شرایط بار و نوع بارگیر را وارد نمایید و سپس تأیید کنید.

از طرف دیگر، رانندگان در این منطقه نیز می‌توانند اپلیکیشن ترابرنت مخصوص رانندگان را نصب کنند. سپس بعد از احراز هویت و ورود به برنامه، اعلام بارهایی که متناسب با خودرو و شرایط جغرافیایی آنها هستند، برایشان نمایش داده می‌شود. سپس زمانی که صاحبان کالا برای حمل بار در شهرک صنعتی کاوه درخواست دادند، رانندگان می‌توانند درخواست آنها را پذیرفته و با صاحب کالا تماس بگیرند.

سخن پایانی

شهرک صنعتی کاوه در ۱۰ کیلومتری شهرستان ساوه واقع شده است و به‌خاطر این که به کالاها و محموله‌های زیادی برای مواد اولیه محصولات خود نیاز دارد، روزانه کالاهای بسیار زیادی از شهرهای اطراف به آنجا ارسال می‌شوند. اگر شما هم به هر دلیلی می‌خواهید کالایی را از شهرهای دیگر به این شهرک صنعتی بفرستید، می‌‌توانید با خیال راحت برای باربری شهرک صنعتی کاوه از اپلیکیشن ترابرنت کمک بگیرید.

برای ثبت امتیاز روی ستاره ها کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی خود را در مسیر: "سربرگ ساز > چیدما موبایل > عنصر منوی موبایل > نمایش و مخفی کردن > انتخاب منو " تنظیم کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.