آنچه در این مقاله می‌خوانید

حمل بار آستارا

حمل بار آستارا

آستارا یکی از مهم‌ترین و شمالی‌ترین شهرهای استان گیلان شناخته می‌شود که در شمال غرب ایران واقع شده است. یکی از مهم‌ترین دلایلی که حمل بار آستارا فعالیت زیادی دارد و کالاهای زیادی به‌صورت روزانه به این شهر ارسال می‌شوند، این است که آستارا با کشور جمهوری آذربایجان مرز مشترک دارد. اگر شما هم به هر دلیلی می‌خواهید هر نوع کالایی را به شهر زیبای آستارا بفرستید، حتماً تا پایان این مقاله همراه ما باشید. ما در این مقاله به طور کامل درباره نحوه اعلام بار آستارا و حمل کالا به این شهر صحبت خواهیم کرد.

باربری آستارا

علاوه بر مرزی بودن شهر آستارا، این شهر با دریای خزر نیز هم‌مرز است. ازاین‌رو، خیلی از افراد که می‌خواهند از طریق دریا کالای خود را به کشورهای خارجی بفرستند هم باید در ابتدا محموله خود را به آستارا برسانند.

 باربری آستارا برای انواع کالاها در دسترس شما قرار می‌گیرد و شما می‌توانید بعد از انجام کارهای قانونی و دریافت بیمه‌نامه، محموله خود را به شهر آستارا بفرستید. برای انتخاب باربری آستارا هم بهتر است گزینه‌ای را انتخاب کنید که خودروهای باری متعدد را در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید بر اساس وزن و حجم کالای خود، یک خودروی مناسب انتخاب نمایید و دامنه انتخاب شما چندان محدود نباشد که برای این‌کار ما به شما استفاده از اپلیکیشن آنلاین ترابرنت را پیشنهاد می‌کنیم.

حمل بار از تهران به آستارا

تهران یکی از مهم‌ترین شهرهایی است که روزانه از آنجا کالاهای بسیار زیادی به آستارا ارسال می‌شوند. این محموله‌ها بر اساس وزن و حجم، با خودروهایی مانند نیسان، خاور، کامیون‌های ۱۰ یا ۱۵ تن و انواع تریلی به آستارا فرستاده می‌شوند.

حمل بار از تهران به آستارا

ازآنجاکه تعداد زیادی از کارخانه‌های مختلف در تهران وجود دارند، اغلب صاحبان این کارخانه‌ها و کارگاه‌ها ترجیح می‌دهند برای ارسال محموله خود به خارج از کشور، آنها را به شهر بندری آستارا بفرستند. به همین دلیل حمل بار آستارا از تهران رونق خیلی بیشتری نسبت به سایر شهرها دارد. برای اطلاعات بیشتر مقاله باربری تهران را مطالعه کنید.

حمل بار از سایر شهرستان‌ها به آستارا

البته علاوه بر تهران، محموله‌های مختلف از شهرستان‌های دیگر نیز به‌صورت روزانه به شهر زیبای آستارا ارسال می‌شوند. برخی از این شهرها شامل مواردی مانند شیراز، بندرعباس، اهواز، کرمان، یزد، تبریز، اصفهان، کرمان، مازندران، گلستان، کرمانشاه، سنندج شهرهای دیگر می‌شوند.

از طرف دیگر، حمل بار آستارا از شهرستان‌های دیگر استان گیلان، آذربایجان غربی و شرقی نیز که فاصله نسبتاً کمی با ایران دارند هم به‌صورت روزانه انجام می‌شود. باتوجه‌به شرایط آب و هوایی و مسافت بین شهر مبدأ تا آستارا، می‌‌توان از خودروهای باری متعددی استفاده کرد. پیشنهاد می‌کنیم مقاله حمل بار به شهرستان را مطالعه کنید.

خودروهای مناسب حمل بار آستارا

گفتیم که در باربری آستارا خودروهای باری متعددی موجود هستند که شما باید بر اساس شرایط کالا، وضعیت آب و هوایی و میزان بودجه‌ای که دارید، یکی از آنها را انتخاب کنید. بهتر است وسیله‌ای را برای حمل بار به آستارا انتخاب کنید که بتواند تنها با یک بار طی مسیر رفت، تمام لوازم شما را به این شهر برساند و نیازی نباشد که این مسیر را چند بار طی کند.

خودروهای مناسب حمل بار آستارا

زیرا این موضوع، یکی از مهم‌ترین عوامل افزایش هزینه برای ارسال کالا در نظر گرفته می‌شود. در این قسمت، برخی از رایج‌ترین خودروهای باری که می‌توانید برای ارسال کالا به این شهرستان از آنها استفاده کنید را نام می‌بریم.

1. وانت بار آستارا

یکی از رایج‌ترین خودروهای باری در این منطقه، وانت بار آستارا است که با استفاده از آن می‌توانید کالاهایی با وزن بین ۵۰۰ کیلو تا ۲ تن را به این شهر بفرستید. از بهترین وانت‌ها برای ارسال کالا به آستارا، می‌توان به نیسان اشاره کرد که بیشتر افراد ترجیح می‌دهند با استفاده از آن محموله‌های خود را به این شهر ارسال کنند. شما می‌توانید برای آشنایی بیشتر به مقاله حمل بار با وانت مراجعه کنید.

2. خاور برای حمل بار به آستارا

شما می‌توانید با استفاده از خاور که دارای ظرفیت بین ۳ تا ۶ تن است، لوازم متعددی را به شهر آستارا بفرستید. ازآنجاکه بیشتر مواقع خاورها به‌صورت مسقف در دسترس شما قرار می‌گیرند، گزینه بسیار مناسبی برای حمل لوازم منزل و اسباب کشی به آستارا به نظر می‌رسند.

3. باربری آستارا با کامیون تک

کامیون تک با ظرفیت ۱۰ تن، یکی از بهترین خودروهای باری برای حمل انواع کالاهای مختلف است. اما بیشتر مواقع از این وسیله نقلیه باری برای حمل مصالح ساختمانی و محصولات کشاورزی تا وزن ۱۰ تن استفاده می‌شود.

4. حمل بار آستارا با کامیون جفت

علاوه بر کامیون تک، نمونه جفت محور آن نیز وجود دارد که ظرفیت آن تا ۱۵ تن افزایش یافته است. این خودروی باری نیز تا حدودی مانند نمونه قبلی بوده و فقط با ظرفیت، طول و عرض بیشتر ارائه می‌شود. به همین دلیل کالاهایی که درون این کامیون قرار می‌دهید، سنگین‌تر و حجیم‌تر از کالاهایی است که در کامیون تک می‌گذارید.

5. تریلی حمل بار به آستارا

افرادی که می‌خواهند محموله خود را به خارج از کشور بفرستند و برای انجام این کار، باید در ابتدا آن را به شهر آستارا ارسال کنند، از تریلی چادری و ترانزیتی استفاده می‌کنند. این در حالی است که تریلی‌ها در نمونه‌های دیگری نیز وجود دارد که شما می‌توانید برای ارسال کالاهای سنگین و فوق سنگین تا وزن ۲۵ تن از آنها استفاده کنید.

استعلام کرایه باربری آستارا

مهم‌ترین عواملی که روی هزینه حمل بار به آستارا تأثیر می‌گذارند، مواردی مانند وزن و حجم کالا، نوع خودروی باری انتخاب شده، مسافت بین مبدأ تا آستارا، تعداد سرویس‌های رفت‌وبرگشت، شرایط آب و هوایی و سایر موارد این‌چنینی هستند.

استعلام کرایه باربری آستارا

اگر شما هم می‌خواهید بدانید که کرایه ارسال کالای موردنظر شما از مبدأ تا آستارا چقدر می‌شود، می‌توانید به‌صورت آنلاین وارد وب‌سایت ترابرنت شوید و گزینه استعلام کرایه حمل بار را بزنید. در قدم بعدی، صفحه‌ای برای شما باز می‌شود که در آن می‌توانید اطلاعات مبدأ، مقصد و نوع بارگیر را وارد کنید و سپس تأیید را انتخاب نمایید. در نهایت، کرایه تقریبی ارسال بار به آستارا برای شما نمایش داده می‌شود.

حمل بار آستارا با ترابرنت

شما می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن ترابرنت مخصوص صاحبان کالا، در سریع‌ترین زمان ممکن وسیله نقلیه باری موردنظر خود را پیدا کرده و با استفاده از آن کالا را به آستارا ارسال کنید. در این اپلیکیشن باید گزینه اعلام بار را بزنید و اطلاعات خواسته شده را در کادرهای مخصوص وارد نمایید. بعد از تأیید، اعلام بار آستارا به رانندگانی که اپلیکیشن ترابرنت مخصوص رانندگان را نصب کرده‌اند، نمایش داده می‌شود و راننده‌ای که بهترین شرایط را با شما داشته باشد و اعلام بار شما را تأیید کند، به‌صورت مستقیم با شما تماس خواهد گرفت.

سخن پایانی

در این مقاله اطلاعات کاملی درباره نحوه حمل بار آستارا در اختیار شما قرار دادیم. همان‌طور که متوجه شدید، حمل بار به آستارا با استفاده از خودروهای باری متعدد مورد استفاده قرار می‌گیرد که بر اساس وزن و حجم کالا کاربرد زیادی دارند. بهترین سامانه برای پیدا کردن خودروهای باری مناسب برای حمل بار به شهرستان آستارا یا سایر شهرها، ترابرنت است که به ارتباط راننده و صاحب کالا کمک می‌کند.

برای ثبت امتیاز روی ستاره ها کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی خود را در مسیر: "سربرگ ساز > چیدما موبایل > عنصر منوی موبایل > نمایش و مخفی کردن > انتخاب منو " تنظیم کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.