آنچه در این مقاله می‌خوانید

حمل بار به تنکابن | باربری به تنکابن از سراسر کشور

حمل بار به تنکابن باربری به تنکابن از سراسر کشور

تنکابن یکی از شهرهای مازندران شناخته می‌شود که روزانه کالاهای مختلفی از آن به شهرهای دیگر ارسال می‌شود. برای حمل بار به تنکابن و یا از تنکابن به شهرهای دیگر، می‌توان از خودروهای باری متعددی استفاده کرد که ما در این مقاله به طور کامل آن‌ها را مورد بررسی قرار خواهیم داد. پس اگر شما هم قصد ارسال کالا به تنکابن را دارید، تا پایان این مقاله از ترابرنت همراه ما باشید.

هر کسی بخواهد هر نوع کالایی را از هر شهری در ایران به تنکابن و یا از تنکابن به شهرهای دیگر بفرستد، اول‌ازهمه باید از امنیت کالای خود مطمئن شود. به این منظور، داشتن بیمه‌نامه برای ارسال کالا اهمیت بسیار زیادی دارد و موجب می‌شود که حتی اگر کالای شما در طول مسیر آسیب دید و یا دزدیده شد، بتوانید خسارت آن را از شرکت بیمه دریافت کنید. در ادامه به‌صورت مفصل درباره حمل کالا به تنکابن صحبت خواهیم کرد.

حمل بار به تنکابن با ترابرنت

اگر شما هم قصد ارسال کالا به شهر تنکابن را دارید، بهتر است بر اساس شرایط کالای خود، خودروی باری مناسبی را انتخاب نمایید. در ادامه برخی از رایج‌ترین خودروها برای ارسال کالا به این شهر را معرفی می‌کنیم. بااین‌حال، یکی از مهم‌ترین چالش‌های بسیاری از صاحبان کالا، پیدا کردن خودروی باری مناسب به همراه راننده قابل‌اعتماد و باتجربه است.

حمل بار به تنکابن با ترابرنت

در این شرایط، استفاده از اپلیکیشن ترابرنت مخصوص صاحبان کالا می‌تواند یک گزینه فوق‌العاده کاربردی برای آن‌ها باشد. در این اپلیکیشن، صاحبان کالا به‌صورت مستقیم با رانندگان باتجربه در تماس هستند و به همین دلیل می‌توانند فرایند ارسال کالای خود به شهر تنکابن را به طور کامل تحت‌نظر داشته باشند. به این منظور، تنها کافی است که در قسمت اعلام بار در صفحه اصلی این اپلیکیشن، کادرهای مشخص شده را تکمیل نمایید و گزینه اعلام بار پایین صفحه را بزنید.

نحوه استعلام قیمت حمل بار به تنکابن با ترابرنت

صاحبان کالا می‌توانند برای دریافت قیمت تقریبی حمل بار به تنکابن و یا شهرهای دیگر، از وب‌سایت ترابرنت به صورت آنلاین استفاده کنند. به این منظور ، وارد وبسایت ترابرنت شده و گزینه «استعلام کرایه حمل بار» را انتخاب نمایید.

در این مرحله، صفحه‌ای برای شما باز می‌شود که در آن باید اطلاعات خواسته شده مانند مبدأ و مقصد را وارد نمایید. سپس گزینه رنگی در پایین صفحه برای استعلام قیمت را بزنید. در آخر، صفحه‌ای برای شما به نمایش درمی‌آید که در آن می‌توانید قیمت تقریبی ارسال کالا به تنکابن از مبدأ موردنظر خود را مشاهده کنید.

ارسال انواع کالا به تنکابن

به نظر شما بیشتر چه کالاهایی به تنکابن ارسال می‌شوند؟ پاسخ این سؤال تا حد خیلی زیادی به شرایط صاحبان کالا بستگی دارد و نمی‌توان یک پاسخ دقیق برای آن ارائه کرد. به‌عنوان‌مثال، ممکن است برخی از افراد قصد اسباب‌کشی به تنکابن را داشته باشند که در این شرایط، می‌خواهند لوازم منزل و اسباب و اثاثیه خود را به این شهر ارسال کنند.

هم‌چنین شاید برخی از افراد بخواهند مصالح ساختمانی را از شهرهای دیگر خریده و به تنکابن ارسال کنند. در این شرایط نیز باید به دنبال یک خودروی باری مناسب برای حمل مصالح ساختمانی و آهن‌آلات به تنکابن باشند. از دیگر لوازمی که از شهرهای دیگر به شهر تنکابن ارسال می‌شود، می‌توان به مواردی مانند کالاهای تجاری، محصولات اداری و لوازم برقی و الکتریکی اشاره کرد.

ارسال انواع کالا به تنکابن

از سوی دیگر، بسته به شرایط جغرافیایی تنکابن، بارهای مختلفی نیز از این شهر به شهرهای دیگر ارسال می‌شود که مهم‌ترین آن‌ها، محصولات کشاورزی هستند. روزانه محصولات کشاورزی متعددی در تناژ‌های مختلف با استفاده از خودروهای باری مناسب از تنکابن به شهرهای دیگر ایران ارسال می‌شوند.

خودروهای باری برای حمل بار به تنکابن

صاحبان کالا می‌توانند با استفاده از خودروهای باری متعدد کالای خود را از شهر مبدأ به شهر مقصد که تنکابن است، ارسال کنند. در این قسمت، برخی از خودروهای باری رایج برای حمل بار بین‌شهری و به‌خصوص ارسال کالا از شهرهای اطراف به تنکابن را نام می‌بریم.

 1. وانت و نیسان

وانت و نیسان جزء رایج‌ترین خودروهای باری برای ارسال کالاها در شهرهای شمالی ایران به شمار می‌آیند. با استفاده از این خودروهای باری شما می‌توانید کالاهایی با وزن بین یک تا 2 تن را به‌راحتی به شهر تنکابن ارسال کنید. اگر فاصله بین شهر موردنظر و تنکابن نسبتاً زیاد است و می‌خواهید محصولات غذایی و یا لبنی با حجم کم را بین این شهرها ردوبدل کنید، بهتر است از نیسان و وانت یخچال‌دار کمک بگیرید.

2. خاور برای ارسال بار به تنکابن

 نسبت به وانت و نیسان، خاور ظرفیت خیلی بیشتری دارد و می‌تواند کالاهایی تا وزن ۶ تن را به‌راحتی در خود جای دهد. البته خاورها در نمونه‌های مختلفی عرضه می‌شوند و شما باید بر اساس نیاز خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. برای مثال، خاور ۹۱۱ یکی از محبوب‌ترین نمونه‌های خاور شناخته می‌شود که برای اسباب‌کشی به تنکابن یک گزینه کاملاً مناسب است.

خاور برای ارسال بار به تنکابن

 3. کامیون تک برای حمل بار به تنکابن

برای حمل مصالح ساختمانی و محصولات کشاورزی در تناژ نسبتاً بالا به شهر تنکابن، کامیون تک یا همان ۶ چرخ و یا ۱۰ تن می‌تواند گزینه مناسبی باشد. کامیون‌های تک به‌صورت کمپرسی، روباز، مسقف و یا یخچال‌دار در اختیار شما قرار می‌گیرند.

 4. ارسال کالا به تنکابن با کامیون جفت

کامیون‌های جفت نسبت به کامیون تک ظرفیت خیلی بیشتری دارند و می‌توانند تا وزن ۱۵ تن را به‌راحتی درون خود جای دهند. ازاین‌رو، درصورتی‌که وزن کالای شما به ۱۵ تن می‌رسد، می‌توانید با استفاده از کامیون جفت آن را به تنکابن ارسال نمایید.

5. باربری به تنکابن با تریلی

در نهایت، آخرین و سنگین‌ترین خودروی باری برای حمل بار به تنکابن و یا هر شهر دیگری، تریلی است که ظرفیت آن به ۲۵ تن می‌رسد. شما می‌توانید بسته به شرایط کالای خود، تریلی‌ها را در نمونه‌های مختلفی مانند بغل‌دار، کفی، چادری و یا نمونه‌های دیگر انتخاب کنید.

 بیمه‌نامه برای ارسال بار به تنکابن

همان‌طور که در ابتدای این مقاله نیز گفتیم، شما برای اطمینان از سالم رسیدن کالای خود به مقصد، باید حتماً کالا را بیمه کنید. هیچ تفاوتی هم ندارد که کالای شما سبک است یا سنگین. در هر شرایطی بیمه کردن محموله موجب می‌شود که از بروز خسارت‌های سنگین جلوگیری شود. به این صورت که اگر مشکلاتی مانند آتش‌سوزی، آب‌خوردگی، شکستگی و یا حتی سرقت برای کالای شما به وجود آمد، از طریق بیمه می‌توانید خسارت خود را دریافت کنید و سرمایه شما از بین نمی‌رود.

سخن پایانی

در این مقاله اطلاعات کاملی درباره نحوه حمل بار به تنکابن در اختیار شما قرار دادیم. همان‌طور که گفتیم، این شهر در شمال ایران واقع شده است و شما می‌توانید بسته به محموله موردنظر خود، از وسایل نقلیه متعددی برای ارسال آن استفاده کنید. میزان هزینه و کرایه حمل بار به تنکابن نیز به فاکتورهای متعددی بستگی دارد. می‌توانید از طریق وب‌سایت ترابرنت به‌صورت آنلاین، استعلام کرایه حمل بار به تنکابن را به‌صورت تقریبی به دست بیاورید. اگر هر سؤال دیگری درباره ارسال کالا به این شهر دارید، می‌توانید در قسمت نظرات از ما بپرسید.

3.7/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی خود را در مسیر: "سربرگ ساز > چیدما موبایل > عنصر منوی موبایل > نمایش و مخفی کردن > انتخاب منو " تنظیم کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.