آنچه در این مقاله می‌خوانید

حمل بار به مازندران | حمل بار از تهران به مازندران

حمل بار به مازندران | حمل بار از تهران به مازندران

حمل بار به مازندران از شهرهای مختلف انجام می‌شود و صاحبان کالا می‌توانند همه‌روزه کالاهای مختلفی را از شهر موردنظرشان به شهرهای شمالی و به‌خصوص مازندران ارسال کنند. شما می‌توانید انواع محموله‌های تجاری و صنعتی، اسباب‌واثاثیه منزل، محصولات کشاورزی و سایر موارد این‌چنینی را از شهرهای مختلف ایران به مازندران ارسال کنید. در این مطلب از ترابرنت، اطلاعات کاملی درباره ارسال کالا از شهرهای دیگر ایران به مازندران در اختیار شما قرار می‌دهیم.

مازندران یکی از استان‌های شمالی ایران شناخته می‌شود که به‌خاطر داشتن طبیعت سرسبز و آب‌وهوای جذاب، محبوبیت بسیار زیادی میان ایرانیان دارد. ازاین‌رو، بسیاری از افراد که حتی در شهرهای دیگر هم زندگی می‌کنند، قصد ساخت‌وساز خانه و یا ویلا در شهرهای مازندران را دارند. پس اگر شما هم می‌خواهید هر نوع کالایی را از شهر موردنظر خود به مازندران ارسال کنید، تا پایان این مقاله از ترابرنت همراه ما باشید.

حمل انواع بار به مازندران

شما می‌توانید با استفاده از کامیون‌های باری موردنظر خود، کالاهای متفاوتی را از شهر مبدأ به مازندران ارسال کنید. به‌عنوان‌مثال، اگر قصد ساخت ساختمان یا ویلا در مازندران دارید، به‌احتمال خیلی زیاد باید مصالح ساختمانی و برخی آهن‌آلات را به مازندران ارسال نمایید.

این در حالی است که برخی از افراد برای اسباب‌کشی به مازندران می‌روند و در این شرایط، باید از یک خودروی باری مناسب برای حمل لوازم منزل خود استفاده کنند. علاوه بر این موارد، شرایط دیگری نیز وجود دارد که شاید خیلی از افراد بخواهند کالاهای مختلفی را به مازندران ارسال کنند. در این قسمت، برخی از مهم‌ترین کالاهای ارسال شده به مازندران را نام می‌بریم.

  • حمل محصولات کشاورزی و انواع تره‌بار به مازندران
  • حمل لوازم و اثاثیه منزل به مازندران
  • حمل مصالح ساختمانی و آهن‌آلات به مازندران
  • حمل خودرو به مازندران
  • ارسال لاستیک به مازندران
  • ارسال MDF به مازندران
  • حمل ورق و یا بشکه مواد به مازندران

باتوجه ‌به موارد بالا، شما می‌توانید هر یک از کالاهای موردنظر خود را از هر شهری به مازندران ارسال کنید. البته توجه داشته باشید که خودروهای باری برای هر یک از محصولاتی که پیش‌ازاین نام بردیم، متفاوت هستند.

خودروهای باری مناسب برای حمل بار به مازندران

 همان‌طور که پیش‌ازاین نیز گفتیم، نوع خودروی باری برای ارسال هر یک از کالاها به مازندران متفاوت است. علاوه بر نوع کالا، برای انتخاب خودروی باری باید به فاکتورهای دیگری مانند وزن و حجم محموله و میزان ارزش بار نیز توجه زیادی داشته باشید.

خودروهای باری مناسب برای حمل بار به مازندران

در ادامه، برخی از رایج‌ترین خودروهای باری مناسب برای حمل بار به مازندران را نام می‌بریم.

1. حمل بار به مازندران با تریلی

تریلی یکی از سنگین‌ترین خودروهای باری شناخته می‌شود که نمونه‌های مختلفی دارد و می‌توان از آن برای ارسال کالاهای با وزن خیلی سنگین استفاده کرد. این خودروهای باری دارای انواع کفی، بغل‌دار و یا چادری هستند که بسته به نوع کالا و با مشورت افراد متخصص، می‌توانید متوجه شوید که کدام خودرو برای محموله شما مناسب‌تر است.

2. کامیون برای ارسال بار به مازندران

نمونه‌های مختلف کامیون که در ایران وجود دارند، با ظرفیت ۱۰ تن و ۱۵ تن در دسترس صاحبان کالا قرار می‌گیرند. ازاین‌رو، شما باید باتوجه به مقدار وزن کالای خود، یکی از این کامیون‌ها را برای ارسال بار به مازندران انتخاب کنید. این کامیون‌ها نیز در نمونه‌های مختلف مسقف، روباز و یا حتی کمپرسی در دسترس شما قرار می‌گیرند.

3. ارسال لوازم منزل بار به مازندران با خاور

در ابتدا نیز گفتیم که ممکن است خیلی از افراد به دلایل مختلف قصد اسباب‌کشی به مازندران را داشته باشند. در این شرایط، می‌توان با استفاده از خاور به‌راحتی لوازم منزل را از شهرهای دیگر به مازندران ارسال کرد. یکی از مهم‌ترین دلایل مناسب بودن خاور برای اسباب‌کشی، ظرفیت بزرگ آن است و شما با بسته‌بندی مناسب، می‌توانید بخش زیادی از لوازم منزل خود را درون آن جای بدهید.

4. حمل خرده بار به مازندران با وانت و نیسان

 گاهی مواقع وزن و حجم کالای شما به‌اندازه‌ای نیست که بخواهید از کامیون‌های بزرگ برای ارسال آن به مازندران یا شهر دیگری استفاده کنید. در این شرایط، نیسان یا وانت می‌توانند گزینه‌های مناسبی برای شما باشد. وانت‌ها نمونه‌های مختلفی دارند که برخی از مهم‌ترین آنها شامل مواردی مانند وانت پراید، وانت پیکان و وانت آریسان می‌شوند.

حمل خرده بار به مازندران با وانت و نیسان

ظرفیت این خودروها و نیسان‌ها بین 1 تن تا 2 تن متغیر است. به همین دلیل می‌توانید برای حمل خرده بار به مازندران از این خودروها استفاده کنید.

حمل بار از تهران به مازندران

روزانه کالاهای بسیار زیادی از تهران به مازندران ارسال می‌شوند که برخی از آنها بزرگ و برخی دیگر کوچک‌تر هستند. به‌طورکلی، حمل بار از تهران به مازندران از طریق جاده‌های هراز، فیروزکوه و چالوس انجام می‌شود و شما می‌توانید بسته به شرایط و وزن کالای خود، از خودروهای باری مختلفی مانند نیسان و وانت تا انواع کامیون‌ها و تریلی‌ها استفاده کنید.

حمل بار از تهران به مازندران

فاصله بین تهران تا مازندران بسته به شهر موردنظر شما در این استان می‌تواند متفاوت باشد.

کرایه حمل بار به مازندران چقدر است؟

کرایه حمل بار به مازندران با درنظرگرفتن فاکتورهای مختلفی مانند وزن و حجم کالا، نوع وسیله نقلیه، فاصله بین مبدأ تا مقصد، تعداد مسیرهای رفت‌وبرگشت، نوسانات بازار و حتی قیمت سوخت تعیین می‌شود. بااین‌حال، صاحبان کالا نمی‌توانند با درنظرگرفتن این فاکتورها کرایه ارسال کالای خود به مازندران را متوجه شوند.

 استعلام کرایه حمل بار مازندران با ترابرنت

اگر می‌خواهید بدانید که باید چقدر برای ارسال کالای خود به مازندران هزینه پرداخت کنید، تنها کافی است که وارد وب‌سایت ترابرنت شوید. در این وب‌سایت، گزینه استعلام کرایه حمل بار را انتخاب نمایید و بعد از تکمیل کردن کادرهای مربوطه درباره مبدأ و مقصد و انتخاب گزینه استعلام کرایه حمل بار در پایین صفحه، کرایه تقریبی برای شما نمایش داده می‌شود.

حمل بار به مازندران با ترابرنت

صاحبان کالا می‌توانند انواع محموله‌های خود را با استفاده از خودروهای متنوع موجود در سامانه ترابرنت به شهر مازندران ارسال کنند. برای پیدا کردن خودروی باری متناسب با محموله، تنها کافی است که اپلیکیشن مخصوص صاحبان کالا را روی گوشی خود نصب و گزینه اعلام بار را انتخاب کنید.

حمل بار به مازندران با ترابرنت

در صفحه اعلام بار، اطلاعات مربوط به کالا، مبدأ و مقصد را بنویسید و در نهایت، گزینه “اعلام بار کنید” در پایین صفحه را انتخاب نمایید. بعد از انجام این کار، اعلام بار شما برای رانندگان همان منطقه جغرافیایی که اپلیکیشن ترابرنت مخصوص رانندگان را نصب کرده‌اند، نمایش داده می‌شود و در صورت داشتن شرایط لازم، می‌توانند اعلام بار را پذیرفته و با شما ارتباط برقرار کنند.

سخن پایانی

در این مطلب نحوه حمل بار به مازندران را یاد گرفتید و متوجه شدید که با استفاده از چه خودروهایی می‌توانید محموله موردنظر خود را به این استان ارسال کنید. برای راحت‌تر شدن کار شما به‌منظور پیدا کردن خودروی باری مناسب به‌صورت آنلاین، می‌توانید از اپلیکیشن ترابرنت مخصوص صاحبان کالا استفاده کنید. همچنین ترابرنت اپلیکیشنی برای رانندگان در نظر گرفته است که آنها بعد از احراز هویت، می‌توانند اعلام بارهای منطقه جغرافیایی خود را مشاهده کرده و در صورت داشتن شرایط کافی، آن را قبول کنند.

4.7/5 - (12 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی خود را در مسیر: "سربرگ ساز > چیدما موبایل > عنصر منوی موبایل > نمایش و مخفی کردن > انتخاب منو " تنظیم کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.