آنچه در این مقاله می‌خوانید

حمل بار گچساران با مناسب‌ترین قیمت

حمل بار گچساران با مناسب‌ترین قیمت

حمل بار گچساران به سایر شهرستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد به‌صورت روزانه با استفاده از سامانه ترابرنت انجام می‌شود. صاحبان کالا می‌توانند بعد از اعلام بار از طریق اپلیکیشن ترابرنت مخصوص صاحبان کالا، در سریع‌ترین زمان ممکن خودروی باری مناسبی را پیدا کرده و محموله خود را از گچساران به سایر نقاط ایران ارسال کنند. از طرف دیگر، رانندگان نیز می‌تواند با نصب اپلیکیشن ترابرنت مخصوص رانندگان، اعلام بارهای گچساران را دریافت کرده و فرایند بارگیری را انجام دهند.

بهترین باربری گچساران

تفاوتی ندارد که شما می‌خواهید کالای خود را از گچساران به کدام یک از شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد یا حتی استان‌های دیگر ارسال کنید. در هر شرایطی، می‌توانید از ترابرنت که بهترین سامانه آنلاین برای باربری گچساران است، استفاده کنید. در این سامانه، اعلام بار برای پیدا کردن خودروی باری برای حمل کالا به گچساران بسیار راحت است. صاحبان کالا می‌توانند در هر ساعتی از شبانه‌روز و حتی در روزهای تعطیل، برای حمل بار به گچساران خودروی باری موردنظر خود را در ترابرنت پیدا کنند.

نحوه استفاده از ترابرنت برای حمل بار گچساران

به‌منظور حمل بار به گچساران با استفاده از ترابرنت، شما به اپلیکیشن ترابرنت مخصوص صاحبان کالا نیاز دارید. بعد از نصب این اپلیکیشن، وارد برنامه شده و مراحل زیر را با دقت طی کنید تا بتوانید اعلام بار را انجام دهید.

  1. در اولین مرحله، باید شماره تلفن همراه خود را وارد کنید و سپس کدی که برای شماره شما ارسال می‌شود را در قسمت خواسته شده بنویسید.
  2. در قدم بعدی، برنامه به طور کامل برای شما باز می‌شود و باید روی گزینه اعلام بار در گزینه اول کلیک کنید.
  3. سپس صفحه‌ای برای شما باز می‌شود که باید در آن اطلاعات کامل کالای خود را وارد کنید. این اطلاعات شامل مواردی مانند مبدأ، مقصد، وزن کالا، نوع بار و نوع بارگیر می‌شوند.
  4. در صورت نیاز، می‌توانید در قسمت توضیحات برای راننده، هر توضیح اضافی که نیاز است راننده از آن مطلع شود را نیز بنویسید.
  5. بعد از تکمیل همه کادرها، گزینه تأیید و ارسال اعلام بار را بزنید تا درخواست شما ثبت شود.
  6. در این شرایط، اعلام بار شما برای رانندگانی که اپلیکیشن ترابرنت مخصوص رانندگان را نصب کرده‌اند، به نمایش در می‌آید.
  7. سپس راننده‌ای که مبدأ، مقصد، نوع و وزن بار شما را مشاهده کرده و با شرایط آن مشکلی نداشته باشد، اعلام بار شما را تأیید کرده و با شما تماس می‌گیرد.
  8. بعد از انجام این کارها، می‌توانید فرایند بارگیری و حمل بار به گچساران را انجام دهید.

وسایل نقلیه باربری گچساران

نوع خودرو برای حمل بار به گچساران باید بر اساس وزن و نوع کالا انتخاب شود. همچنین شرایط آب‌وهوایی نیز می‌تواند در این امر تأثیر بگذارد. به‌طورکلی، شما می‌توانید انواع خودروهای باری که برای باربری گچساران نیاز هستند را در سامانه ترابرنت پیدا کنید. این خودروها عبارت‌اند از:

1. وانت بار گچساران

وانت بار یکی از بهترین وسایل نقلیه برای حمل خرده بار به گچساران به شمار می‌آید. شما می‌توانید با استفاده از انواع وانت بار، کالاهایی با وزن بین ۵۰۰ کیلو تا ۲ تن را از گچساران به سایر شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد ارسال کنید. اگر قصد حمل مواد غذایی را دارید، بهتر است از وانت بار گچساران به‌صورت یخچال‌دار استفاده کنید. برای پیدا کردن این خودرو، باید در سامانه ترابرنت نوع بارگیر را انتخاب کرده و روی گزینه یخچالی کلیک کنید. اطلاعات بیشتر را در صفحه وانت بار مطالعه کنید.

وانت بار گچساران

2. خاور حمل بار به گچساران

افرادی که قصد حمل لوازم منزل به گچساران را دارند، می‌توانند از خاور برای ارسال اسباب و اثاثیه منزل خود استفاده کنند. خاورها در نمونه‌های مختلفی در ایران وجود دارند که بیشتر آنها با ظرفیت بین ۳ تا ۶ تن عرضه می‌شوند. شما می‌توانید از خاورهای مسقف برای حمل لوازم منزل و اسباب کشی به گچساران استفاده کنید.

3. کامیون حمل بار گچساران

یکی از بهترین و رایج‌ترین خودروهای باری که می‌توانید در باربری گچساران پیدا کنید، کامیون است. کامیون‌ها دارای نمونه‌های تک و جفت هستند و به ترتیب ظرفیت آنها ۱۰ و ۱۵ تن محاسبه می‌شود. در ترابرنت، انواع کامیون‌ها در نمونه‌های مختلف مسقف، روباز، کمپرسی و یخچال‌دار وجود دارند. به همین دلیل شما می‌توانید بسته به شرایط کالای خود، یکی از این کامیون‌ها را برای حمل بار گچساران انتخاب کنید.

کامیون حمل بار گچساران

4. تریلی برای حمل بار سنگین به گچساران

برای ارسال کالاهای خیلی سنگین تا وزن ۲۵ تن، تریلی می‌تواند گزینه خیلی بهتری باشد. زیرا با استفاده از تریلی، شما می‌توانید تمام بار خود را تنها با یک اعلام بار، به گچساران بفرستید.

این در حالی است که اگر وزن کالای شما زیاد باشد و به جای تریلی، از چندین وانت بار گچساران یا کامیون کوچک‌تر استفاده کنید، این خودروها باید چندین بار مسیر بین رفت‌وبرگشت را طی کنند تا تمام محموله شما به مقصد برسد. به همین دلیل برای کاهش هزینه‌های خود، می‌توانید تنها یک بار از تریلی برای حمل بار گچساران استفاده کنید.

تعرفه قیمت حمل بار به گچساران در ترابرنت

قیمت حمل بار گچساران به فاکتورهای متعددی مانند وزن و حجم کالا، نوع خودرو، نوع بارگیر، شرایط آب‌وهوایی و سایر موارد این‌چنینی بستگی دارد. به‌عنوان‌مثال، کرایه وانت بار گچساران نسبت به کرایه تریلی خیلی کمتر است. شما می‌توانید با استفاده از وب‌سایت ترابرنت و پیروی از مراحلی که در ادامه می‌گوییم، استعلام کرایه حمل بار گچساران را به دست بیاورید.

  1. در وب‌سایت ترابرنت، گزینه استعلام کرایه حمل بار را انتخاب کنید.
  2. سپس صفحه‌ای برای شما باز می‌شود که باید در آن مبدأ، مقصد، نوع کامیون و نوع بارگیر را درج نمایید.
  3. بعد از تکمیل این کادرها، گزینه محاسبه کرایه حمل بار پایین صفحه را بزنید تا مراحل طی شده تأیید شوند.
  4. اکنون می‌توانید هزینه حمل بار به گچساران را مشاهده کنید.
  5. در قسمت پایین هزینه هم یک گزینه برای شما به نمایش در می‌آید که در آن می‌توانید وارد اپلیکیشن ترابرنت شده و به‌صورت مستقیم، اعلام بار کنید.

سخن نهایی

حمل بار گچساران با استفاده از سامانه ترابرنت خیلی سریع انجام می‌شود و صاحبان کالا می‌توانند به‌صورت شبانه‌روزی، اعلام بارهای خود را ثبت کنند. از طرف دیگر، رانندگان نیز می‌توانند بعد از وارد کردن شماره پلاک و اطلاعات خودروی خود در اپلیکیشن ترابرنت مخصوص رانندگان، درآمد قابل‌توجهی به دست بیاورند. لازم به ذکر است که با احراز هویت در این اپلیکیشن، اعلام بارهای بیشتری برای رانندگان به نمایش در می‌آید.

3/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی خود را در مسیر: "سربرگ ساز > چیدما موبایل > عنصر منوی موبایل > نمایش و مخفی کردن > انتخاب منو " تنظیم کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.