آنچه در این مقاله می‌خوانید

حمل بار گالیکش | باربری گالیکش در زمان سریع و قیمت مناسب

حمل بار گالیکش باربری گالیکش در زمان سریع و قیمت مناسب

حمل بار گالیکش از سایر شهرستان‌های استان گلستان یا حتی استان‌های دیگر به‌صورت روزانه انجام می‌شود. ازاین‌رو، صاحبان کالا می‌توانند بر اساس شرایط کالای خود، از خودروی باری مناسبی برای حمل بار به این شهر استفاده کنند. شما نیز می‌توانید با استفاده از سامانه ترابرنت، در سریع‌ترین زمان ممکن اعلام بار کرده و کالای خود را به شهرستان گالیکش در گلستان بفرستید. در ادامه، اطلاعات بیشتری درباره نحوه استفاده از این سامانه در باربری گالیکش در اختیار شما قرار خواهیم داد.

بهترین شرکت باربری گالیکش

مطمئناً هر کسی که قصد ارسال هر نوع کالایی به هر شهری را داشته باشد، مطمئناً اول‌ازهمه به امنیت کالای خود توجه می‌کند. در این شرایط، مراجعه به بهترین باربری گالیکش و استفاده از خودروهای باری موجود در آن، می‌تواند تا حد خیلی زیادی در میزان امنیت کالا تأثیر بگذارد

بهترین شرکت باربری گالیکش

در سامانه ترابرنت تمام رانندگان احراز هویت کرده و قابل شناسایی هستند. به همین دلیل شما می‌توانید اطمینان داشته باشید که محموله شما توسط افرادی به شهرستان گالیکش ارسال می‌شود که کاملاً شناخته شده هستند و می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن آنها را استعلام بگیرید. یکی دیگر از مزایای ترابرنت برای حمل بار گالیکش یا سایر شهرستان‌های شمالی ایران، این است که شما می‌توانید خیلی راحت و سریع، اعلام بار کنید و خودروی باری مناسبی را انتخاب کنید.

نحوه استفاده از ترابرنت برای حمل بار گالیکش

استفاده از ترابرنت برای حمل بار گالیکش یا سایر شهرستان‌ها بسیار راحت است و شما می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن، اعلام بار کرده و کارهای بارگیری کالای خود را انجام دهید. برای اعلام بار با استفاده از ترابرنت، تنها کافی است که مراحل زیر را طی کنید.

  1. در ابتدا شما باید اپلیکیشن ترابرنت مخصوص صاحبان کالا را روی گوشی خود نصب کنید.
  2. در قدم بعدی، برای ورود به برنامه باید شماره تلفن همراه خود و کدی که برایتان ارسال می‌شود را وارد نمایید.
  3. سپس نوبت به آن می‌رسد که برای اعلام بار اقدام کنید. در صفحه اصلی برنامه، گزینه اول که نشان‌دهنده اعلام بار است را انتخاب کنید.
  4. در صفحه اعلام بار، باید اطلاعات خواسته شده مانند مبدأ، مقصد، نوع بار و نوع بارگیر را انتخاب کنید.
  5. اگر هرگونه توضیحات اضافی درباره کالای خود دارید و فکر می‌کنید که بهتر است راننده از آن مطلع باشد، می‌توانید این آن‌ها را در قسمت توضیحات برای راننده بنویسید.
  6. بعد از تکمیل اطلاعات ذکر شده، گزینه پایین صفحه را بزنید تا اعلام بار شما ثبت شود.
  7. اکنون باید کمی صبر کنید تا راننده‌ای که اپلیکیشن ترابرنت مخصوص رانندگان را نصب کرده و با شرایط شما تناسب دارد، تماس بگیرد.

بهترین وسایل نقلیه برای باربری گالیکش

در سامانه ترابرنت خودروهای باری بسیار زیادی وجود دارند که شما می‌توانید بر اساس شرایط آب‌وهوایی، وزن و حجم کالا، یکی از این خودروها را انتخاب کنید.

بهترین وسایل نقلیه برای باربری گالیکش

برای مثال، اگر وزن و حجم بار شما بیشتر باشد، باید از خودروهای باری سنگین‌تر استفاده کنید. این در حالی است که خودروهای باری کوچک‌تر برای حمل خرده بار به گالیکش مورداستفاده قرار می‌گیرند. در ادامه، مهم‌ترین خودروهایی که می‌توانید در ترابرنت برای حمل بار در گالیکش پیدا کنید را نام می‌بریم.

1. وانت حمل بار گالیکش

وانت یکی از بهترین خودروهای حمل خرده بار به گالیکش شناخته می‌شود که مزایای زیادی دارد. با استفاده از این وسیله نقلیه کوچک، شما می‌توانید انواع بارهای مختلف بین ۵۰۰ کیلو ۲ تن را به این شهرستان بفرستید. بیشتر مواقع از وانت بار برای حمل بارهای درون شهری یا مسافت‌های نزدیک استفاده می‌شود. اطلاعات بیشتر را در صفحه وانت بار بخوانید.

2. خاور در باربری گالیکش

شما می‌توانید با استفاده از خاور، برای حمل لوازم منزل به گالیکش اقدام کنید. خاورها دارای ظرفیت بین ۳ تا ۶ تن هستند و شما با استفاده از آن می‌توانید لوازم منزل، محصولات اداری و تجاری خود را به این شهرستان بفرستید.

3. کامیون حمل بار گالیکش

یکی از رایج‌ترین و بهترین خودروهای باری که برای حمل بار گالیکش به سایر شهرستان‌های گلستان یا حتی استان‌های دیگر استفاده می‌شود، کامیون است. در ایران کامیون‌های تک و جفت وجود دارد که ظرفیت آنها به ترتیب ۱۰ و ۱۵ تن است و انواع محموله‌های کشاورزی، مواد غذایی، مصالح ساختمانی و سایر موارد این‌چنینی با استفاده از آنها جابه‌جا می‌شوند.

کامیون حمل بار گالیکش

4. تریلی برای باربری گالیکش

سنگین‌ترین خودروی باری برای حمل بارهای فوق سنگین تا وزن ۲۵ تن، تریلی است. تریلی‌ها دارای نمونه‌های کفی، بغل‌دار و چادری هستند که هر یک از آنها برای ارسال کالای خاصی مورداستفاده قرار می‌گیرند. برای مثال، اگر شما بخواهید باری را از گالیکش به کشورهای دیگر بفرستید، باید از تریلی چادری استفاده کنید. این در حالی است که نمونه کفی برای حمل ماشین‌آلات سنگین و بغل‌دار هم برای کالاهای دیگر کاربرد دارند.

نحوه محاسبه قیمت حمل بار گالیکش

تعرفه باربری گالیکش به فاکتورهای زیادی بستگی دارد که برخی از مهم‌ترین آنها شامل مواردی مانند مسافت بین مبدأ تا مقصد، نوع وسیله نقلیه، شرایط آب‌وهوایی، وزن و حجم کالا می‌شوند. برای اطلاع از قیمت باربری گالیکش شما می‌توانید از وب‌سایت ترابرنت استفاده کنید. به این منظور، مراحل زیر را طی کنید.

  1. در ابتدا وارد وب‌سایت ترابرنت شوید و گزینه استعلام کرایه حمل بار را انتخاب کنید.
  2. در صفحه جدید، از شما خواسته می‌شود که اطلاعات مبدأ، مقصد و نوع بارگیر را وارد نمایید.
  3. بعد از تکمیل این اطلاعات، گزینه استعلام کرایه حمل بار در پایین صفحه را بزنید.
  4. در آخر، صفحه جدیدی برای شما به نمایش در می‌آید که در آن می‌توانید کرایه حمل بار به شهرستان گالیکش را مشاهده کنید.
  5. در همان صفحه، گزینه اعلام بار برای شما نمایش داده می‌شود و شما را به‌صورت مستقیم وارد اپلیکیشن ترابرنت مخصوص صاحبان کالا می‌کند و می‌توانید بر اساس مراحلی که پیش‌ازاین گفتیم، اعلام بار کنید.

سخن پایانی

حمل بار گالیکش با استفاده از ترابرنت در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود. زیرا این سامانه به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید در هر زمانی که خواستید و حتی در روزهای تعطیل، اعلام بار کرده و بار خود را به این شهرستان بفرستید. همچنین ترابرنت اپلیکیشنی مخصوص رانندگان ارائه کرده است که آنها می‌توانند با نصب این اپلیکیشن، احراز هویت کرده و اعلام بارهای زیادی را دریافت کنند.

3/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی خود را در مسیر: "سربرگ ساز > چیدما موبایل > عنصر منوی موبایل > نمایش و مخفی کردن > انتخاب منو " تنظیم کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.