آنچه در این مقاله می‌خوانید

حمل بار نوشهر با انواع خودروهای باری | خدمات باربری نوشهر

حمل بار نوشهر با انواع خودروهای باری، خدمات باربری نوشهر

نوشهر یکی از اصلی‌ترین شهرستان‌های مازندران به شمار می‌آید که به‌خاطر داشتن شرایط کشاورزی بسیار خوب، روزانه محصولات کشاورزی متعددی از این شهرستان به سایر استان‌ها ارسال می‌شود. اگر شما هم قصد دارید هر نوع کالایی را از شهرستان نوشهر به سایر شهرستان‌های مازندران یا حتی استان‌های دیگر بفرستید، می‌توانید از سامانه ترابرنت برای حمل بار نوشهر استفاده کنید. این سامانه به‌صورت آنلاین، انواع خودروهای باری را در اختیار شما قرار می‌دهد و با استفاده از این وسایل نقلیه، دیگر نیازی به هیچ باربری در نوشهر نخواهید داشت.

 باربری نوشهر

سامانه ترابرنت دارای وب‌سایت و اپلیکیشن مجزایی است که صاحبان کالا می‌توانند برای حمل بارهای خیلی سنگین یا سبک نیز آن استفاده کنند. به این منظور، انواع وسایل نقلیه در ترابرنت موجود هستند و شما می‌توانید بسته به شرایط کالای خود و حتی وضعیت آب‌وهوایی، وسایل نقلیه مختلفی را به‌صورت مسقف، روباز، کمپرسی و حتی یخچال‌دار پیدا کنید.

 باربری نوشهر

یکی از مهم‌ترین دلایل محبوبیت ترابرنت در میان صاحبان کالا، این است که امنیت بسیار بالایی دارد و دلیل این موضوع هم احراز هویت رانندگان در آن است. تمام رانندگان در ترابرنت اطلاعات خود را وارد می‌کنند و شما می‌توانید مطمئن باشید که هیچ مشکلی برای کالای شما پیش نخواهد آمد. همچنین به‌صورت شبانه‌روزی می‌توانید از ترابرنت برای باربری نوشهر استفاده کنید و به‌محض این که راننده درخواست شما را پذیرفت، می‌توانید کارهای بارگیری و حمل بار به نوشهر را انجام دهید.

نحوه اعلام بار در ترابرنت برای حمل بار به نوشهر

برای پیدا کردن خودروهای مناسب باربری در نوشهر تنها کافی است که مراحل زیر را در اپلیکیشن ترابرنت مخصوص صاحبان کالا انجام دهید.

  1. در ابتدا شماره تلفن همراه خود را وارد کنید و سپس کدی که برای شما ارسال می‌شود را در قسمت مشخص شده درج نمایید و پس از آن گزینه تأیید را بزنید.
  2. اکنون وارد صفحه اصلی ترابرنت شوید که در آن چند گزینه پیش روی شما قرار دارند که برای اعلام بار، باید گزینه اول را بزنید.
  3. در این صفحه جدید، باید مبدأ، مقصد، نوع خودرو و نوع بارگیر را انتخاب کنید.
  4. اگر هر توضیح اضافه‌ای درباره حمل بار به نوشهر دارید، می‌توانید در قسمت توضیحات آن را برای راننده بنویسید.
  5. بعد از تکمیل همه کادرها، گزینه ثبت و ارسال اعلام بار را بزنید.
  6. زمانی که اعلام بار شما ثبت شود، درخواستتان برای رانندگانی که اپلیکیشن ترابرنت مخصوص رانندگان را نصب کرده‌اند و در همان حوزه فعالیت می‌کنند، نمایش داده می‌شود.

وقتی یکی از رانندگان درخواست شما را پذیرفت، می‌تواند به‌صورت مستقیم با شما تماس گرفته و کارهای بارگیری و حمل بار نوشهر را انجام دهید.

حمل خرده بار به نوشهر

‌بیشترین محصولاتی که از شهرستان‌های دیگر به نوشهر ارسال می‌شوند، لوازم منزل، محصولات تجاری و حتی مواد غذایی و تره‌بار هستند. اگرچه نوشهر یکی از مهم‌ترین مناطق مازندران برای تولید مواد غذایی و محصولات کشاورزی به شمار می‌آید، اما باز هم برخی از این مواد از شهرستان‌های دیگر به نوشهر ارسال می‌شوند.

حمل خرده بار به نوشهر

افراد برای حمل خرده بار به نوشهر باید از خودروهای باری کوچک‌تر مانند وانت یا نهایتاً نیسان استفاده کنند. زیرا همان‌طور که از نام آنها نیز می‌توان حدس زد، خرده بارها دارای وزن کمی هستند و نیازی نیست که از خودروهای باری سنگین برای حمل آنها استفاده کرد. برای مثال، برای حمل خورده بار به نوشهر با وزن بین ۵۰۰ کیلو تا 1 تن، می‌توانید از خودروهایی مانند پراید وانت، پیکان وانت یا حتی مزدا استفاده کنید. اما اگر وزن بار شما به 2 تن رسید، نیسان بهترین گزینه برای حمل بار به نوشهر است.

وسایل نقلیه باربری در نوشهر

گفتیم که در ترابرنت انواع وسایل نقلیه موجود هستند و صاحبان کالا می‌توانند نسبت به نیاز خود هر یک از آنها را برای حمل بار به نوشهر انتخاب کنند. توجه داشته باشید که اگر قصد حمل مواد غذایی و فاسدشدنی به نوشهر را داشته باشید، باید حتماً خودروهای یخچال‌دار را انتخاب نمایید. این در حالی است که برای حمل مصالح ساختمانی و آهن‌آلات، خودروهای باری روباز گزینه مناسبی هستند. در ادامه، انواع خودروهایی که می‌توانید برای حمل بار به نوشهر از آنها استفاده کنید را نام می‌بریم.

1. وانت بار نوشهر

وانت بار نوشهر بهترین وسیله نقلیه برای حمل خرده بار به این شهرستان در نظر گرفته می‌شود. به همین دلیل برای حمل خرده بار به نوشهر با وزن بین ۵۰۰ کیلو تا ۲ تن، می‌توانید از وانت‌های موجود در ترابرنت استفاده کنید. پیشنهاد می‌کنیم اطلاعات بیشتر را در مقاله وانت بار مطالعه کنید.

2. خاور حمل بار نوشهر

با استفاده از خاور که ظرفیت آن بین ۳ تا ۶ تن متغیر است، شما می‌توانید لوازم اداری و تجاری و همچنین اسباب و اثاثیه منزل خود را به نوشهر بفرستید.

3. کامیون باربری نوشهر

کامیون‌های تک و جفت به ترتیب ظرفیت ۱۰ و ۱۵ تن دارند و برای حمل آهن‌آلات و مصالح ساختمانی مورداستفاده قرار می‌گیرند. البته بسته به وزن محصولات، می‌توان برای حمل محصولات کشاورزی و تره‌بار به نوشهر نیز از این خودرو استفاده کرد.

کامیون باربری نوشهر

4. تریلی برای حمل بار به نوشهر

با استفاده از تریلی، می‌توان بارهایی با وزن نهایتاً ۲۵ تن را به نوشهر ارسال کرد. اگر هر کالایی دارید و می‌خواهید آن را از نوشهر به خارج از کشور بفرستید، می‌توانید بعد از انجام کارهای اداری، با استفاده از تریلی‌های چادری ترانزیت موجود در ترابرنت، آن را به خارج از کشور ارسال کنید.

کرایه باربری نوشهر

هزینه موردنیاز برای حمل بار نوشهر به فاکتورهای زیادی بستگی دارد که برخی از مهم‌ترین آنها، شامل مواردی مانند وزن و حجم کالا، نوع خودرو، فاصله بین مبدأ تا مقصد و نرخ سوخت هستند. اگر شما می‌خواهید بدانید که بر اساس مبدأ و مقصد، هزینه حمل بار به نوشهر چقدر می‌شود، مراحل زیر را طی کنید.

  1. در ابتدا وارد وب‌سایت ترابرنت شده و گزینه استعلام کرایه حمل بار را انتخاب کنید.
  2. سپس مبدأ، مقصد، نوع کامیون و نوع بارگیر را انتخاب و گزینه پایین صفحه برای استعلام کرایه حمل بار را بزنید.
  3. اکنون هزینه حمل بار به نوشهر برای شما نمایش داده می‌شود. البته همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید، در پایین صفحه نکاتی برای شما نوشته شده است که باید حتماً آنها را مدنظر قرار دهید و بدانید که این هزینه نمایش داده شده، فقط هزینه ارسال بار است و خود شما باید کارهای بارگیری و تخلیه را انجام دهید.
  4. در همان صفحه استعلام کرایه نیز می‌توانید مستقیم وارد اپلیکیشن ترابرنت مخصوص صاحبان کالا شده و اعلام بار کنید.

سخن پایانی

فرایند حمل بار نوشهر با استفاده از ترابرنت در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود و صاحبان کالا می‌توانند بدون هیچ‌گونه درگیری و چالش، خیلی راحت بار خود را ثبت کنند. از طرف دیگر، رانندگان نیز امکان نصب اپلیکیشن ترابرنت مخصوص رانندگان را دارند و می‌توانند بر اساس نوع خودروی باری خود، اعلام بارهای محدوده جغرافیایی که در آنجا هستند را دریافت کنند.

برای ثبت امتیاز روی ستاره ها کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی خود را در مسیر: "سربرگ ساز > چیدما موبایل > عنصر منوی موبایل > نمایش و مخفی کردن > انتخاب منو " تنظیم کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.