آنچه در این مقاله می‌خوانید

ارسال میگو به روسیه چگونه انجام می‌گیرد؟

ارسال میگو به روسیه

میگو یکی از بهترین و قوی‌ترین غذاهای دریایی به شمار می‌رود که تاثیر بسزایی در تقویت حافظه و جلوگیری از آلزایمر دارد. به همین دلیل افراد بسیار زیادی در سراسر جهان، از مزایای فوق‌العاده میگو آگاه هستند و می‌خواهند این ماده غذایی دلپذیر را در رژیم غذایی خود قرار دهند. مردم کشور روسیه هم از این حقیقت، مستثنا نیستند و علاقه زیادی به غذاهای دریایی و به خصوص میگو دارند. به همین دلیل هم شما می‌توانید با ارسال میگو به روسیه و فروش این غذای دریایی، سود زیادی به دست آورید.
خوشبختانه در کشور ما، فرصت‌های زیادی برای صید میگو وجود دارد و خیلی راحت می‌توان کار صادرات میگو به روسیه و یا کشورهای دیگر را شروع کرد. بر اساس آمار و اخبار، مشخص شده است که میزان میگوی ارسال شده به کشور روسیه از سال گذشته تا به امروز، بیشتر از 3.5 درصد افزایش پیدا کرده است.
البته بهتر است قبل از شروع صادرات میگو و حمل و انتقالات این غذای دریایی بی‌نظیر به کشور روسیه و یا کشورهای دیگر، اطلاعاتی به دست بیاورید. ما در این مقاله از ترابرنت، اطلاعاتی درباره روش‌های ارسال میگو به روسیه و هزینه آن در اختیار شما قرار خواهیم داد. پس به هیچ عنوان خواندن این مقاله را از دست ندهید.

صادرات میگو به روسیه

روسیه کجاست؟

به احتمال خیلی زیاد، بسیاری از شما نام روسیه را شنیده‌اید. با این‌ حال، ممکن است خیلی از افراد، به درستی موقعیت جغرافیایی روسیه را ندانند و به همین دلیل هم نتوانند تشخیص دهند که از چه روشی، می‌توانند میگوی صادراتی خود را به این کشور برسانند.
شاید برای شما جالب باشد که بدانید کشور روسیه، به عنوان پهناورترین کشور در سراسر جهان شناخته می‌شود. این کشور علاوه بر داشتن گستردگی جغرافیایی زیاد، اقتصاد خوبی هم دارد و می‌توان با فروش میگو در آنجا، کسب و کار پرسودی راه اندازی کرد.
یکی از موضوعات خیلی مهمی که در ارسال میگو به روسیه تاثیر می‌گذارد، همسایه‌های این کشور است. باید بگوییم که این کشور با 14 کشور در قاره‌های اروپا و آسیا مرز مشترک دارد که این مرزها هم به صورت زمینی و هم به صورت دریایی هستند. باتوجه ‌به این نکته، می‌توان گفت که صادرات میگو به روسیه تا حدودی چالش دارد و شما می‌توانید با استفاده از روش‌های مختلف و حتی زمینی، میگو را به این کشور برسانید. اما چگونه؟

اگر می‌خواهید بار خود را به خارج از کشور ارسال کنید، مطالعه مقاله ارسال بار به خارج از کشور برای شما مناسب است.

کدام میگوها برای ارسال به روسیه مناسب هستند؟

کدام میگوها برای ارسال به روسیه مناسب هستند

درصورتی‌که شما هم می‌خواهید به کشور روسیه، میگو بفرستید، باید در ابتدا میگوهای باکیفیت و صادراتی را بشناسید. در این بخش، برخی از رایج‌ترین میگوهایی که می‌توانید به کشور روسیه ارسال کنید را به صورت مختصر نام می‌بریم. شما می‌توانید برای کسب سود بیشتر، یکی از این میگوها را به این کشور بفرستید.

• میگوی ببری: میگوی ببری، به نوعی میگو گفته می‌شود که بیشتر رنگ صورتی و سبز دارد و می‌توانید آن را در قسمت جنوبی ایران صید کنید. این نوع میگو مواد مغذی و امگا 3 فراوانی دارد و به همین دلیل هم می‌تواند گزینه مناسبی برای صادرات در نظر گرفته شود. به علاوه، میگوی ببری اندازه بزرگ‌تری هم دارد و همین مسئله، آن را برای صادرات به روسیه مناسب‌تر کرده است.
• میگوی سفید: بیشترین نوع میگوی ارسال شده به کشورهای اطراف به خصوص روسیه، میگوی سفید است.
• میگوی موزی: میگوی موزی هم طرفداران بسیار زیادی در کشور روسیه دارد و تا حد خیلی زیادی شبیه به میگوی ببری است. با این ‌حال، مهمترین تفاوت آنها این است که اندازه کوچک‌تری نسبت به میگوی ببری دارد.
• میگو سفید هندی: شما می‌توانید برای ارسال میگو به روسیه و کسب سود بیشتر، میگوی سفید هندی هم به این کشور بفرستید. این میگو که کیفیت بالایی دارد، گزینه مناسبی برای صادرات به روسیه است.
• میگوی سرتیز: در نهایت، آخرین نمونه‌ای از میگو که می‌توانید به کشور روسیه ارسال کنید، میگوی سرتیز است که نسبت به موارد قبلی، در جایگاه پایین‌تری قرار می‌گیرد و به همین دلیل هم هزینه کمتری دارد. شما می‌توانید این نوع میگو را به صورت خشک شده هم به کشور روسیه بفرستید.

برای آگاهی از شرایط ارسال میگو به بلاروس، مقاله ارسال میگو به بلاروس ترابرنت را مطالعه کنید.

از چه روشی برای ارسال میگو به روسیه استفاده می‌شود؟

روش های ارسال میگو به روسیه

بعد از این که انواع میگوها برای صادرات میگو به روسیه را شناختید، نوبت به آن می‌رسد که بدانید از طریق چه روشی، می‌توانید این غذای دریایی را به کشور روسیه برسانید. در این بخش، برای شما عزیزان توضیح می‌دهیم که از طریق چه روشی، می‌توانید میگوی صادراتی خود را به کشور روسیه ارسال کنید.

صادرات میگو به روسیه به روش زمینی

بدون شک اولین و بهترین روشی که از طریق آن می‌توانید به سود زیادی دست پیدا کنید، روش زمینی است. در این روش، شما می‌توانید از کانتینرهای ترانزیتی کمک بگیرید و بعد از انجام بارگیری و سپس کارهای تشریفاتی، میگوی خود را به کشور روسیه ارسال کنید و مطمئن باشید که در طول مسیر، مشکلی برای آن پیش نخواهد آمد و فاسد نخواهد شد.
البته برای رسیدن به این هدف و رساندن میگو به صورت سالم و تازه به کشور روسیه، باید حتما از کانتینرهای یخچال‌دار استفاده کنید. بنابراین، می‌توانید با استفاده از روش‌های مختلف، یک کامیون یا کانتینر ترانزیتی اجاره کرده و میگو را به روسیه بفرستید.

قصد ارسال خرما به خارج از کشور را دارید؟ مقاله ارسال خرما برای شما آگاهی بخش است.

ارسال میگو به روسیه به روش دریایی

در روش دریایی، شما می‌توانید کالا را با هزینه خیلی مناسبی به کشور روسیه ارسال کنید. تنها کاری که باید انجام بدهید، این است که میگوی بسته‌بندی شده را به یکی از بنادر دریای خزر ارسال کنید و سپس از آنجا، به کشور روسیه بفرستید.
مهم‌ترین عیبی که روش دریایی برای ارسال میگو به روسیه دارد، مدت زمان بسیار طولانی آن است و برای رسیدن میگو به مقصد، باید زمان نسبتا زیادی را صبر کنید. به همین دلیل هم این احتمال وجود دارد که میگو در طول مسیر فاسد شود. از این رو، روش دریایی نمی‌تواند گزینه مناسبی برای صادرات میگو به روسیه باشد. البته باز هم همه چیز به شرایط خود شما بستگی دارد.

ارسال میگو به روسیه به روش هوایی

ارسال میگو به روسیه به روش هوایی

با استفاده از روش هوایی، این امکان را خواهید داشت که میگوی بسته‌بندی شده برای صادرات به کشور روسیه را در سریع‌ترین زمان ممکن و نهایتا یک تا دو روز بعد، به کشور روسیه برسانید. این روش بیشتر برای افراد و یا شرکت‌های کاربرد دارد که می‌خواهند در سریع‌ترین زمان ممکن، میگو را به کشور روسیه برسانند.
با این ‌حال، کاملا طبیعی است که برای رساندن میگو به کشور روسیه با سرعت بسیار زیاد، باید هزینه نسبتا بالایی را هم بپردازید. پس اگر از نظر هزینه مشکلی ندارید، روش هوایی گزینه بسیار مناسبی است. البته لازم به ذکر است که برای ارسال میگو به روسیه از طریق روش هوایی، باید حتما میگوی بسته‌بندی شده را به فرودگاه امام در تهران برسانید و بعد از رسیدن آن به کشور روسیه در شهر مقصد خود، از کامیون دیگری برای ارسال از فرودگاه تا آدرس گیرنده استفاده کنید.

شرایط ارسال بار از آمریکا را در مقاله ارسال بار از آمریکا به ایران مطالعه کنید.

بسته‌بندی میگوی صادراتی به روسیه

بسته‌بندی میگوی صادراتی به روسیه

به طور کلی، همه مواد غذایی و به خصوص میگو، اهمیت بالایی برای نحوه درست بسته‌بندی دارند. به همین دلیل اگر می‌خواهید در کسب و کار خود موفق شوید، بهتر است از بسته‌بندی‌های زیبا، محکم و غیرقابل نفوذ استفاده کنید. با انجام این کار، مطمئن خواهید شد که در طول مسیر، میگو فاسد نمی‌شود.

از آنجا که ارسال مواد غذایی چالش‌های زیادی دارد، این چالش‌ها برای کسانی که می‌خواهند این مواد را به کشورهای دیگر بفرستند، چندین برابر بیشتر می‌شود. پس باید حتما موقع بسته‌بندی، از روش‌های استاندارد و در عین حال، شکیل و جذاب استفاده کنید تا توجه مشتریان خارجی در کشور روسیه را به سمت خود جلب کنید.
شما می‌توانید از طریق دو روش، میگو را بسته‌بندی کرده و به کشور روسیه ارسال نمایید. به عنوان مثال، شما می‌توانید میگو را پاک کرده و به کشور روسیه بفرستید و یا حتی آن را به شکل پاک نشده و به صورت میگوی کامل، ارسال نمایید.
موقع بسته‌بندی میگو، شما باید توجه خیلی زیادی به وزن و اندازه آنها کنید. به علاوه، مطمئن شوید که روی تمام بسته‌ها، برچسب بهداشت درج خواهد شد. برای مطلع کردن بیشتر مشتری از مزایای میگو، می‌توانید اطلاعاتی درباره آن نیز بنویسید. از آنجا که کشورهای خارجی و به خصوص روسیه، اهمیت زیادی به نحوه بسته‌بندی مواد غذایی می‌دهند، باید حتما موقع بسته‌بندی میگو، از طراحی‌های جذاب و خلاقانه استفاده کنید.

مقاله پیشنهادی: اعلام بار ترانزیت چادری

ارسال میگو به روسیه با ترابرنت

ارسال میگو به روسیه با ترابرنت

به خاطر این‌که ارسال میگو به کشورهای خارجی چالش‌های خیلی زیادی دارد، شما با استفاده از سامانه ترابرنت، خیلی راحت می‌توانید فرایند حمل بار خود را انجام دهید. با استفاده از ترابرنت، می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن به شرکت‌های فورواردری معتبر و شناخته شده متصل شوید و درباره شرایط خود با آنها صحبت کنید.

ما در ترابرنت، به شما کمک می‌کنیم تا فرایند صادرات میگو به روسیه را راحت‌تر انجام دهید. فرقی ندارد که بخواهید از کدام یک از روش‌های هوایی، زمینی و یا دریایی برای ارسال میگو به روسیه استفاده کنید. ترابرنت همیشه در خدمت شماست تا اگر لازم شد، بتوانید با استفاده کامیون‌های مختلف، کالا را به کشتی، هواپیما و یا شخص گیرنده برسانید.

اگر می‌خواهید باری را به اتریش بفرستید، مقاله ارسال بار به اتریش اطلاعات خوبی در اختیارتان قرار می‌دهد.

سخن نهایی

در این مقاله از ترابرنت، اطلاعاتی درباره ارسال میگو به روسیه در اختیار شما قرار دادیم. همان‌طورکه گفتیم، شما می‌توانید از طریق روش‌های هوایی، دریایی و یا زمینی کالای مورد نظر خود را به کشور روسیه برسانید. با این ‌حال، به نظر می‌رسد که روش زمینی علاوه بر داشتن هزینه مقرون‌به‌صرفه، نسبتا سرعت بالایی هم دارد و می‌تواند میگو را به صورت تازه و سالم و در بازه زمانی نسبتا کوتاهی به این کشور برسانید. زیرا در این روش، میگو به صورت درب درب حمل می‌شود و به همین دلیل می‌توانید مطمئن باشید که در طول مسیر، میگوی ارسال شده فاسد نخواهد شد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی خود را در مسیر: "سربرگ ساز > چیدما موبایل > عنصر منوی موبایل > نمایش و مخفی کردن > انتخاب منو " تنظیم کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.