آنچه در این مقاله می‌خوانید

ارسال بار از دبی به ایران با بهترین روش

ارسال بار از دبی به ایران

تاجران و بازرگانان بسیار زیادی محصولات مختلفی را از کشور دبی خریده و به ایران وارد می‌کنند. بدین ترتیب، این افراد می‌توانند کالاهای خود را از طریق ارسال بار از دبی به ایران با استفاده از روش‌های مختلف، به مقصد مورد نظر خود برسانند. شرایط اقتصادی فوق‌العاده دبی، باعث شده است که این کار برای بسیاری از بازرگانان، سود خوبی داشته باشد. از این ‌رو، تصمیم گرفتیم در این مقاله از ترابرنت، درباره حمل کالا از دوبی به ایران صحبت کنیم و اطلاعاتی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.
قبل از این که به طور کاملا مفصل درباره حمل بار از دوبی به ایران حرف بزنیم، خوب است بدانید که از مهم‌ترین دلایلی که باعث می‌شود خیلی از افراد کالاهای مختلفی را از دبی خریده و وارد ایران کنند، برای دور زدن تحریم‌ها است. شما با استفاده از یک روش مطمئن و معتبر، خیلی راحت می‌توانید کالاهای مورد نظر خود را از کشور دبی وارد ایران کنید. پس اگر شما هم می‌خواهید برای کسب و کار خود کالاهایی را از دبی به ایران بفرستید، حتما تا پایان این مقاله از ترابرنت همراه ما باشید.

حمل کالا از دوبی به ایران

حمل کالا از دوبی به ایران

یکی از مهمترین دلایلی که باعث شده حمل بار از دوبی به ایران رواج بسیار زیادی داشته باشد، شرایط اقتصادی بسیار مناسب کشور دبی است. علاوه بر این، دبی یکی از مهم‌ترین شرکای تجاری ایران نیز شناخته می‌شود و به همین دلیل خرید و فروش و ارسال کالا از دبی به ایران، کاملا عادی است.

جهت آشنایی با شیوه‌های ارسال کالا به خارج از کشور مقاله ارسال بار به خارج از کشور را مطالعه فرمایید.

از طرف دیگر، هر کشوری برای ورود و یا خروج کالا از مرزهای خود، قوانین خاصی دارد و این مسئله درباره کشورهای دبی و ایران نیز صدق می‌کند. به همین دلیل موقع ارسال کالا، شما باید مطمئن شوید که کالای مورد نظر شما که می‌خواهید از مرز دبی خارج کرده و وارد ایران کنید، جزو کالاهای قاچاق و یا غیرقانونی نباشد.
روش‌های مختلفی برای ارسال بار از دبی به ایران وجود دارند که صاحبان کالا می‌توانند از طریق شرایط کالا و میزان بودجه خودشان، یکی از این روش‌ها را انتخاب کنند. از طرف دیگر، این احتمال وجود دارد که صاحبان کالا، باری را از کشور دیگری خریداری کرده باشند و نتوانند به صورت مستقیم، آن را وارد ایران کنند. آنها می‌توانند با ارسال کالا به کشور دبی، آن را خیلی راحت به ایران بفرستند.

روش‌های ارسال بار از دبی به ایران

روش‌های ارسال بار از دبی به ایران

همان‌طورکه در بخش قبل هم گفتیم، شما می‌توانید از طریق روش‌های مختلف، کالای خود را از دبی وارد ایران کنید. با این‌ حال، خیلی مهم است که بتوانید بهترین روش بر اساس شرایط کالای خود را انتخاب کنید. زیرا اگر بهترین روش برای حمل بار از دوبی به ایران را انتخاب کرده باشید، می‌دانید که چه زمانی کالا به ایران می‌رسد و مقدمات رسیدن آن را فراهم می‌کنید.

به عنوان مثال، اگر بخواهید برای مغازه خود محصولاتی را از کشور دبی خریداری کرده و وارد ایران کنید، باید مغازه را آماده کنید تا محصولات خریداری شده که از کشور دبی خریده‌اید را بچینید. از آنجا که دبی با ایران مرز آبی مشترک دارد، شما می‌توانید از طریق روش دریایی، خیلی راحت کالای خود را به این کشور بفرستید.
علاوه بر این، روش هوایی و زمینی نیز جزو بهترین روش‌ها برای ارسال بار از دبی به ایران در نظر گرفته می‌شوند. ما در این بخش، هر یک از این روش‌ها را به صورت مجزا معرفی کرده و درباره هر یک از آنها توضیح مختصری در اختیارتان قرار خواهیم داد.

ارسال بار از آمریکا به ایران چگونه انجام می‌شود؟ در ترابرنت بخوانید.

ارسال بار دریایی از دبی به ایران

ارسال بار دریایی از دبی به ایران

پیش از این نیز گفتیم که به خاطر داشتن مرز آبی مشترک بین دبی و ایران، شما این امکان را دارید که از طریق خلیج فارس، کالای مورد نظر خود را از دبی وارد ایران کنید. بسیاری از صاحبان کالا، ترجیح می‌دهند از طریق این روش، فرایند حمل بار از دوبی به ایران را انجام دهند.
یکی از مهم‌ترین مقاصدی که از طریق آن کالا به ایران می‌رسد، بندر گناوه است. شما می‌توانید بعد از رسیدن کالا به بندر گناوه، کارهای ترخیص کالا را انجام دهید. بیشتر مواقع، کالاهایی با حجم و وزن بسیار زیادی از کشور دبی وارد ایران می‌شوند و به همین دلیل نیازی نیست که هیچ ‌گونه نگرانی درباره این مسئله داشته باشید. فقط موقع ارسال بار از دبی به ایران و سالم رسیدن آن، باید توجه خیلی زیادی به شرایط آب و هوایی داشته باشید و مطمئن شوید که کالا در طول مسیر، زیر باران قرار نخواهد گرفت.

اگر سوالی درباره ارسال خرما دارید، در مقاله ارسال خرما به سوالات شما پاسخ داده ایم.

یکی از دلایل دیگری که باعث شده روش دریایی گزینه خیلی مناسب برای حمل بار از دوبی به ایران باشد، هزینه بسیار مقرون به صرفه آن است. در این روش نسبت به روش‌های دیگر، شما باید هزینه خیلی مناسبی بپردازید و به همین دلیل هم این روش برای کسانی که اهمیت خیلی زیادی به هزینه ارسال کالا از دبی به ایران می‌دهند، می‌تواند یک گزینه فوق‌العاده عالی باشد.
فقط کافی است که از یک کامیون مخصوص برای ارسال بار از آدرس مبدا تا بندر کشور دبی و سپس از کامیون دیگری برای ارسال بار از بندر گناوه به آدرس مقصد خود استفاده کنید. شما می‌توانید با استفاده از این روش، کالاهای مختلفی مانند انواع پوشاک و لباس، لوازم بهداشتی و آرایشی، وسایل دیجیتالی و یا حتی خوراک و مواد غذایی را از دبی به ایران ارسال کنید.

ارسال بار هوایی از دبی به ایران

ارسال بار هوایی از دبی به ایران

شما می‌توانید از طریق روش هوایی، هر باری را از هر کشوری که بخواهید، وارد ایران کنید. پس اگر تصمیم گرفتید که کالایی را از کشور دبی وارد ایران کنید، روش هوایی می‌تواند برای شما مناسب باشد. این روش نسبت به روش دریایی، هزینه زیادی دارد و شما می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن، کالای خود را به صورت صحیح و سالم به ایران بفرستید.

چگونگی روند ارسال میگو به بلاروس را در مقاله ترابرنت بخوانید.

بدین منظور، باید با استفاده از یک کامیون مخصوص، کالای خود را بعد از بسته‌بندی به فرودگاه بین‌المللی دبی ارسال کنید و سپس بعد از انجام تشریفات گمرکی و پرداخت هزینه‌های لازم، فرایند بارگیری به درون هواپیماهای باری را انجام داده و کالا را به ایران بفرستید.
اگرچه این روش سرعت و امنیت بسیار بالایی دارد، اما باید بدانید که هزینه روش هوایی نسبت به روش‌های دیگر خیلی بیشتر است. علاوه بر این، در این روش، محدودیت‌هایی برای حمل بار وجود دارد و فقط می‌توانید کالاهایی با وزن 1000 کیلوگرم را از دبی به ایران بفرستید. به همین دلیل اگر هزینه ارسال بار از دبی به ایران برای شما خیلی مهم نیست، روش هوایی می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

ارسال بار زمینی از دبی به ایران

ارسال بار زمینی از دبی به ایران

روش دیگری که از طریق آن می‌توانید کالاهای خریداری شده خود را از کشور دبی وارد ایران کنید، از طریق روش زمینی است که با استفاده از کامیون‌های مختلف و یا حتی قطارهای باربری انجام می‌گیرد. در روش زمینی علاوه بر این که کالای شما در بازه زمانی نسبتا طولانی‌تری نسبت به روش دریایی به مقصد می‌رسد، باید نسبت به روش هوایی، هزینه کمتری را هم بپردازید.

مقاله پیشنهادی: ارسال میگو به روسیه

به همین دلیل می‌توان گفت که به طور کل، نسبت به روش‌های هوایی و دریایی، روش زمینی گزینه مناسب‌تری به نظر می‌رسد. البته این مسئله تا حد خیلی زیادی به شرایط کالای شما بستگی دارد. توجه داشته باشید که اگر بخواهید از طریق روش زمینی کالای خود را از دبی به ایران بفرستید، باید خودرو را بر اساس شرایط بار انتخاب کنید.

هزینه ارسال کالا از دبی به ایران

هزینه ارسال کالا از دبی به ایران

هزینه ارسال کالا از دبی به ایران به روش انتخابی شما بستگی دارد. به عنوان مثال، اگر بخواهید از طریق روش هوایی کالای خود را به ایران ارسال کنید، باید هزینه بیشتری بپردازید تا زمانی که از طریق روش زمینی و یا دریایی، بار را ارسال نمایید.
علاوه بر این، فاصله بین شهرهای مبدا و مقصد شما در شهرهای دبی و ایران نیز روی این امر تاثیر می‌گذارند. از دیگر فاکتورهای موثر در هزینه ارسال کالا از دبی به ایران که اهمیت زیادی برای تاجران و صاحبان کالا دارند، مواردی مانند وزن و حجم کالا، شرایط آب و هوایی، بسته‌بندی و سایر موارد این‌چنینی هستند. توجه داشته باشید که حمل خرده بار از دوبی به ایران نسبت به بارهای سنگین‌تر، هزینه خیلی کمتری دارد و دلیل آن هم کمتر بودن حجم و وزن کالاست.

ارسال بار از دبی به ایران با ترابرنت

در صورتی که شما هم بخواهید کالاهای خریداری شده خود را از دبی وارد ایران کنید، به احتمال خیلی زیاد با چالش‌هایی مواجه خواهید شد. در این شرایط، کمک گرفتن از افراد آگاه و کارشناسان خبره در این زمینه، می‌تواند کمک خیلی زیادی به شما کند. ما در سامانه ترابرنت، در خدمت شما هستیم تا ارسال بار از دبی به ایران را با بهترین هزینه و راحت‌ترین فرایند انجام دهید.
در ترابرنت، بعد از انجام کارهای اداری و عقد تفاهم‌نامه، شما را به بهترین شرکت‌های فورواردری متصل می‌کنیم. هیچ تفاوتی ندارد که شما بخواهید کالای خود را از طریق روش زمینی، هوایی و یا دریایی از دبی به ایران بفرستید. در هر شرایطی، ترابرنت به شما این امکان را می‌دهد کالای خود را با امنیت بالایی از دبی به ایران ارسال کنید.

سخن پایانی

در این مقاله از ترابرنت، اطلاعاتی درباره ارسال بار از دبی به ایران در اختیار شما عزیزان قرار دادیم. همان‌طورکه گفتیم، حمل بار از دوبی به ایران چالش‌های مخصوص به خود را دارد که مهم‌ترین چالش آن، انتخاب روش ارسال برای سالم رسیدن کالا به مقصد است.
علاوه بر این که با استفاده از برخی روش‌ها مانند زمینی و یا دریایی، هزینه ارسال کالا از دبی به ایران برای شما خیلی کمتر می‌شود. اگر هر سوال دیگری درباره ارسال بار و یا حمل خرده بار از دوبی به ایران دارید، می‌توانید در قسمت نظرات، سوالات خود را بپرسید. کارشناسان ما به تمام این سوالات پاسخ خواهند داد.

3.7/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی خود را در مسیر: "سربرگ ساز > چیدما موبایل > عنصر منوی موبایل > نمایش و مخفی کردن > انتخاب منو " تنظیم کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.