آنچه در این مقاله می‌خوانید

صفحات منتخب

  • حمل بار به شهرستان
  • نیسان بار
  • اسباب کشی به شهرستان
  • حمل بار تهران
  • باربری غرب تهران
  • باربری شرق تهران
  • اسباب کشی
  • حمل بار به شهرستان با وانت
  • حمل بار با وانت

باربری تهران به کرمان | حمل بار به کرمان

باربری تهران به کرمان | حمل بار به کرمان

حمل بار به کرمان به چه شکلی انجام می‌شود؟ برای حمل بار به کرمان از چه طریقی باید اقدام کرد؟ بهترین راه برای حمل بار به کرمان چیست؟ شهر کرمان که مرکز استان کرمان است، از شهرهای وسیع و پرجمعیت ایران است که در ناحیه مرکزی و متمایل به جنوب شرقی ایران قرار دارد. طبق طبق آماری که در سال 95 گرفته شد، جمعیت این شهر، حدود 3 میلیون نفر گزارش شده است که می‌توان نتیجه گرفت این شهر، از شهرهای پرجمعیت ایران به حساب می‌آید. استان کرمان، از نظر وسعت، پهناورترین استان ایران به حساب می‌آید. جمعیتی که در این شهر سکونت دارند، نیازهای زیادی را می‌طلبند. نیاز به غذا، پوشاک، سوخت، مصالح ساختمانی برای ساخت و ساز و … . طبیعتاً تمامی این اقلام که نیازهای اولیه‌ی زندگی به حساب می‌آیند، در شهر کرمان تولید نمی‌شوند. به همین دلیل، باید این اقلام توسط خودروهای حمل‌کننده، به این شهر وارد شود و باتوجه ‌به جمعیت بالایی که گفته شد، نیاز شهر کرمان به خودرو حمل‌کننده بار بالا است.

همچنین به دلیل منابع و معادن زیاد در شهر کرمان، نیاز به خودرو حمل‌کننده از کرمان به سایر شهرهای ایران نیز وجود دارد. اما سؤالی که مطرح می‌شود این است که چه راهی برای حمل بار به کرمان بهتر است؟ در این مقاله راجع به جزئیاتی که برای این کار وجود دارد، صحبت خواهیم کرد؛ بنابراین، درصورتی‌که در این زمینه سؤالی برای شما وجود دارد، تا پایان همراه ما باشید.

خدمات ترابرنت برای باربری کرمان

خدمات ترابرنت هم برای رانندگان و هم برای صاحبان کالا ارائه می‌شوند. به این صورت که برای هر دو گروه، اپلیکیشن‌های مجزایی ارائه شده‌اند و متقاضیان هر گروه می‌توانند از خدمات هر یک استفاده کنند. در ادامه، توضیحات مختصری از این دو گروه را ارائه می‌دهیم.

خدمات ترابرنت برای باربری کرمان

✔ ترابرنت برای صاحبان کالا

در ترابرنت خدمات قابل‌توجهی برای حمل بار به کرمان ارائه می‌شوند. برخی از این خدمات، شامل مواردی مانند اعلام بار آنلاین، گرفتن استعلام کرایه حمل بار، صدور بیمه‌نامه و سایر موارد این‌چنینی می‌شوند. صاحبان کالا می‌توانند اعلام بار خود را در سامانه ترابرنت ثبت کنند و سپس با راننده مناسبی برای ارسال کالا به این شهر ارتباط برقرار کنند. پس اگر شما نیز به دنبال باربری در کرمان می‌گردید، تنها کافی است که بعد از بسته‌بندی بار، در ترابرنت اعلام بار خود را ثبت کنید.

✔ ترابرنت برای رانندگان

همچنین ترابرنت اپلیکیشن دیگری را نیز در اختیار رانندگان قرار داده است. این اپلیکیشن به رانندگان این امکان را می‌دهد تا بتوانند اعلام بارهای محدوده جغرافیایی و مربوط به ماشین باری خود را دریافت کنند. به این منظور، لازم است اپلیکیشن ترابرنت مخصوص رانندگان را نصب کنند. بعد از احراز هویت، اعلام بارهای مربوط به خودرو برای آنها به نمایش درمی‌آید و درصورتی‌که شرایط لازم را داشته باشند، می‌توانند به‌صورت مستقیم با صاحب کالا ارتباط بگیرند.

نحوه ثبت سفارش برای باربری کرمان

صاحبان کالا برای ثبت و اعلام بار، می‌توانند از اپلیکیشن ترابرنت استفاده کنند. کار کردن با این اپلیکیشن بسیار راحت است و شما می‌توانید در بازه زمانی کوتاهی، اعلام بار خود را ثبت کنید. برای ثبت سفارش در ترابرنت، مراحل زیر را انجام دهید.

  1. بعد از نصب اپلیکیشن مخصوص صاحبان کالا، نیاز به احراز هویت دارید. این احراز هویت فقط در مرحله اول لازم است و در دفعات بعدی، مستقیماً صفحه اصلی برنامه برایتان باز می‌شود.
  2. اکنون باید روی گزینه اول، یعنی «اعلام بار کنید»، ضربه بزنید.
  3. در این بخش، شهرهای مبدأ و مقصد، نوع خودرو و بارگیر، وزن بار، توضیحات اضافی برای راننده و سایر موارد این‌چنینی را تکمیل کنید.
  4. بعد از بررسی نهایی و اطمینان از درستی اطلاعات، گزینه «تأیید و ارسال اعلام بار» را بزنید.
  5. در اینجا کار شما به‌عنوان صاحب کالا به اتمام می‌رسد. اعلام بار شما به رانندگانی که اپلیکیشن ترابرنت مخصوص رانندگان را نصب کرده‌اند، به نمایش در می‌آید.
  6. راننده‌ای که با شرایط شما مشکلی نداشته باشد، درخواست شما را پذیرفته و با شما تماس می‌گیرد.
  7. اکنون می‌توانید هماهنگی‌های نهایی برای بارگیری و حمل بار به کرمان را انجام دهید.

هزینه حمل بار به کرمان چقدر است؟

هزینه‌ای که برای حمل بار به کرمان برآورد می‌شود به عوامل مختلفی بستگی دارد. طبیعتاً هر چه مسافتی که از مبدأ به مقصد حمل بار باید طی شود بیشتر باشد، هزینه‌ای که برای حمل بار برآورد می‌شود نیز بیشتر خواهد بود. مورد دیگری که می‌تواند بر روی هزینه تأثیر بگذارد، نوع بار و همچنین میزان بار است. هر چه میزان باری که قرار است حمل شود، بیشتر باشد و وزن بیشتری داشته باشد، هزینه حمل نیز بیشتر خواهد بود. همچنین نوع بار، می‌تواند در هزینه مؤثر باشد. به این شکل که هر چه ارزش بار بیشتر باشد، هم هزینه حمل و هم هزینه‌ای که باید برای بیمه پرداخت شود افزایش می‌یابد.

نوع خودرویی که برای حمل در نظر گرفته می‌شود نیز می‌تواند در هزینه مؤثر باشد. طبیعتاً حمل بار با کامیون، هزینه‌ی بیشتری نسبت به حمل بار با نیسان طلب می‌کند.

باتوجه‌به موارد گفته شده، نمی‌توان عدد دقیقی را به هزینه حمل بار به کرمان نسبت داد. اما راه‌های مختلفی برای استعلام این قیمت وجود دارد. یکی از این راه‌ها، استفاده از وبسایت باربری آنلاین ترابرنت است. شما می‌توانید با وارد کردن اطلاعات بار خود نظیر مبدأ و مقصد، میزان بار، نوع خودرو و … قیمتی که برای این جابه جایی برآورد می‌شود را استعلام کنید.

در این جدول، هزینه تقریبی باربری تهران به کرمان و سایر شهرها در اختیار شما قرار گرفته است:

حمل بار از شهرهای مختلف به کرمان (با کامیون جفت محور)کرایه (تومان)
حمل بار از تهران به کرمان13,200,000
حمل بار از کرمانشاه به کرمان17,400,000
حمل بار از مشهد به کرمان13,200,000
حمل بار از شیراز به کرمان9,600,000
حمل بار از اصفهان به کرمان11,400,000
حمل بار از بندرعباس به کرمان8,400,000
حمل بار از یزد به کرمان7,200,000

خودروهای مناسب برای حمل بار به کرمان

خودروهای متنوعی در سامانه ترابرنت در اختیار شما قرار می‌گیرند که با استفاده از آنها، می‌توانید انواع بارهای سبک و سنگین را به کرمان بفرستید.

خودروهای مناسب برای حمل بار به کرمان

این خودروها در نمونه‌های مسقف، روباز، کمپرسی و یخچال‌دار ارائه می‌شوند و به شما امکان ارسال انواع محموله‌ها را می‌دهند. در ادامه، انواع خودروهای رایج و مناسب موجود در باربری کرمان را مشاهده می‌کنید.

1. وانت بار کرمان

با وجود انواع وانت بار در سامانه ترابرنت، شما امکان حمل بارهایی با وزن و حجم کم را به‌راحتی دارید. انواع وانت بار کرمان شامل مواردی مانند پراید وانت، پیکان وانت و مزدا می‌شوند. این خودروها می‌توانند کالاهایی با وزن بین 500 کیلو تا کمتر از 1 تن را جابه‌جا کنند.  در مقاله درخواست وانت توضیحات بیشتری ارائه کردیم.

2. نیسان بار کرمان

ازآنجاکه محصولات کشاورزی زیادی من‌جمله پسته در استان کرمان پرورش یافته و به فروش می‌رسند؛ به همین دلیل صاحب باغ‌های پسته می‌تواند محصولات خود را با استفاده از نیسان بار کرمان به شهرها و استان‌های دیگر ارسال کنند. نیسان‌ها توانایی حمل بارهایی با وزن 2 تن را دارند و یکی از بهترین خودروها برای حمل خرده بار به کرمان محسوب می‌شوند. برای آشنایی بیشتر از صفحه درخواست نیسان دیدن کنید.

3. کامیون در باربری کرمان

درصورتی‌که وزن و حجم کالاهای ارسالی از کرمان به شهرهای دیگر بالا بود، می‌توانید از کامیون برای حمل آنها استفاده کنید. این کامیون‌ها دارای ظرفیت 10 تن و 15 تن هستند که شامل نمونه‌های تک و جفت محور می‌شوند. بیشتر مواقع شما می‌توانید در سامانه ترابرنت، کامیون‌ها را به شکل‌های روباز، مسقف، کمپرسی و یخچال‌دار پیدا کنید.

پیشنهاد می‌کنیم مقاله حمل بار خاور را مطالعه نمایید.

حمل بار از تهران به کرمان

فرقی ندارد که شما چه نوع باری داشته باشید؛ در هر شرایطی، می‌توانید برای ارسال آن از تهران به کرمان خیلی راحت به دنبال یک خودروی مناسب بگردید. البته توجه داشته باشید که برای حمل خرده بار از تهران به کرمان باید به فاکتورهای زیادی توجه داشته باشید که یکی از مهم‌ترین آن‌ها، مناسب بودن خودرو برای بار است. برای مثال، اگر خرده‌بار مد نظر شما برای ارسال به کرمان مواد غذایی باشد، باید حتما از خودرویی استفاده کنید که یخچال داشته باشد و در طول مسیر، مواد غذایی شما فاسد نشوند.

از سوی دیگر، هزینه حمل خرده بار از تهران به کرمان هم تا حد بسیار زیادی به بار شما و خودرویی که استفاده می‌کنید، بستگی دارد. همچنین باید این نکته را در نظر بگیرید که مبدا شما چه منطقه و نقطه‌ای از تهران است. در مقاله حمل بار تهران درباره این موضوع مفصل توضیح می دهیم که می توانید مطالعه کنید.

حمل بار از اراک به کرمان

فاصله بین اراک تا کرمان نزدیک به ۱۰۰۰ کیلومتر است که این مسیر با استفاده از خودروهای باری مختلف در بازه زمانی متفاوتی طی می‌شود. اما به طور معمول، می‌توان انتظار داشت که با استفاده از خودروهای سنگین، این مسیر بیشتر از ۱۲ ساعت طی شود. سه مسیر مختلف برای حمل بار از اراک به کرمان وجود دارند که رانندگان می‌توانند بسته به موقعیت و صلاحدید خود، یکی از این مسیرها را برای  حمل بار از اراک به کرمان انتخاب کنند.

حمل بار از اراک به کرمان

بااین‌حال، برای حمل بار ترافیکی از اراک به کرمان باید حتماً از مسیرهایی بروند که مشکلی از این نظر ندارند. زیرا برخی از مسیرها دارای محدودیت برای حمل بارهای ترافیکی هستند و راننده باید قبل از شروع حرکت، از این نظر مطمئن شود و مسیر موردنظر خود را انتخاب کند.

ارسال خرده بار به کرمان

یکی از بهترین روش‌هایی که شما می‌توانید متناسب با بار خود، یک خودروی کاملا مناسب و راننده‌ای ماهر برای ارسال خرده بار به کرمان پیدا کنید، از طریق سامانه آنلاین ترابرنت است. به کمک این سامانه که به‌صورت اپلیکیشن و وب‌سایت عرضه می‌شود، شما می‌توانید در هر ساعتی از شبانه روز که بخواهید، خودرویی مناسبی برای ارسال خرده بار به کرمان پیدا کنید.

با استفاده از این سامانه آنلاین، دیگر نیازی نیست که نگران پیدا کردن خودرو در روزهای تعطیل و یا شب باشید. زیرا خودرو‌های بسیار متنوعی در سامانه ترابرنت فعال هستند که شما می‌توانید متناسب با بار خود، یکی از بهترین آنها را انتخاب کنید.

حمل خرده بار از تهران به کرمان

روزانه کالاهای کوچک مختلفی از تهران به کرمان ارسال می‌شوند و یکی از مهم‌ترین سؤالاتی که برای خیلی از افراد پیش می‌آید، این است که برای حمل خرده بار از تهران به کرمان باید از چه روشی استفاده کنیم؟ در میان خودروهای باری متعددی که برای حمل بار به کرمان موجود هستند، برای حمل خرده بار بهتر است از ماشین‌های سبک‌تر مانند وانت استفاده کنید.

حمل خرده بار از تهران به کرمان

نکته بسیار مهمی که برای حمل خرده بار از تهران به کرمان باید مد نظر قرار دهید، نحوه چیدمان وسایل درون خودرو است. این بدان معنی است که شما باید به‌گونه‌ای لوازم را درون خودرو بچینید که فاصله خالی بین آنها نباشد و موقع حمل، جابجا نشوند و آسیب نبینند.

مقاله پیشنهادی: اعلام بار سیرجان

حمل اثاث منزل به کرمان

اسباب کشی منزل یکی از چالش‌برانگیزترین کارهایی است که می‌تواند استرس زیادی به افراد وارد کند؛ به‌خصوص که اگر ندانید که چگونه باید خودروی مناسبی برای حمل لوازم منزل در کرمان پیدا کنید، این استرس بیشتر هم می‌شود. به همین دلیل شما می‌توانید با باربری در کرمان و پیدا گردن خودروهای مخصوص اسباب‌کشی، تمام لوازم منزل خود را جابه‌جا کنید.

حمل اثاث منزل به کرمان

تنها کافی است که در سامانه باربری کرمان خودروی موردنظر خود را انتخاب کنید و بعد از رسیدن خودرو به منزل قدیمی، با کارگران متخصص یا دوستان و آشنایان خود، لوازم منزل را به داخل کامیون بگذارید.

سخن پایانی

با مطالعه این مقاله، با جزئیات حمل بار به کرمان آشنا شدید. گفتیم که برای این جابه جایی چطور میتوان برآورد هزینه کرد و همچنین چه راه‌هایی برای این کار وجود دارد. کمک گرفتن از شرکت‌های باربری و همچنین استفاده از کانال‌های تلگرامی، از راه‌هایی است رانندگان می توانند بار مناسب خود را پیدا کنند و صاحبان بار اعلام بار خود را ثبت کنند. راه دیگری که در این مقاله معرفی شد، استفاده از سامانه‌های باربری آنلاین مثل ترابرنت است. با ترابرنت، می‌توان به راحتی بهترین گزینه برای حمل بار را انتخاب نموده و یک حمل به صرفه را انجام داد. همچنین امکان استعلام قیمت در این وبسایت وجود دارد که شما عزیزان می‌توانید از آن بهره‌مند شوید.

امیدواریم که توانسته باشیم اطلاعات مفیدی را دررابطه‌با حمل بار به کرمان به شما عزیزان داده باشیم. همچنین درصورتی‌که سؤالی در این زمینه برای شما بدون پاسخ باقی مانده بود، در قسمت نظرها آن را برای ما به ثبت برسانید.

سوالات متداول

نحوه ثبت درخواست برای حمل بار به کرمان در ترابرنت چگونه است؟

شما می توانید با مراجعه به اپلیکیشن در صفحه ثبت اعلام بار میزان بار، مبدأ و مقصد، نوع خودرویی که قصد دارید به کار بگیرید را وارد نموده و منتظر باشید تا در نزدیک‌ترین زمان، راننده خودرو حمل‌کننده با شما تماس حاصل نماید.

هزینه باربری به کرمان چقدر است؟

هزینه‌ای که برای باربری کرمان برآورد می‌شود به عوامل مختلفی بستگی دارد. این عوامل شامل مسافت مبدأ به مقصد، نوع بار میزان بار، نوع خودرو و … است که باعث می شود نتوان هزینه دقیقی برای ارسال بار به کرمان اعلام کرد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی خود را در مسیر: "سربرگ ساز > چیدما موبایل > عنصر منوی موبایل > نمایش و مخفی کردن > انتخاب منو " تنظیم کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.