آنچه در این مقاله می‌خوانید

حمل بار جیرفت | ارسال بارهای مختلف در باربری جیرفت

حمل بار جیرفت، ارسال بارهای مختلف در باربری جیرفت

خدمات حمل بار جیرفت از شهرهای مختلف به‌صورت روزانه انجام می‌شود که این خدمات از طریق شرکت‌های باربری متعددی انجام می‌گیرد. یکی از بهترین سامانه‌ها برای حمل بار به جیرفت از شهرهای مختلف، سامانه ترابرنت است. در این مطلب اطلاعات کاملی درباره فرایند باربری جیرفت کرمان در اختیار شما قرار خواهیم داد و برای شما عزیزان توضیح می‌دهیم که حمل بار به این شهر به چه صورت انجام می‌شود. پس اگر شما هم می‌خواهید اطلاعات بیشتری درباره باربری در جیرفت به دست بیاورید، تا پایان همراه ما باشید.

باربری جیرفت

همان‌طور که پیش‌ازاین نیز به‌اختصار گفتیم، خودروهای باری مختلف برای حمل بار به جیرفت مورد استفاده قرار می‌گیرند و باربری‌های بسیار زیادی در این زمینه فعالیت می‌کنند. در این شرایط، شما باید سعی کنید بهترین و کاربردی‌ترین شرکت باربری را برای حمل بار خود به جیرفت انتخاب کنید.

این مسئله تا حد خیلی زیادی به نوع کالای شما بستگی دارد و باید از قبل تعیین کنید که می‌خواهید چه نوع کالایی را به شهرستان جیرفت در کرمان ارسال کنید. به‌عنوان‌مثال، فرایند حمل بارهای سنگین و مصالح ساختمانی به جیرفت به طور کامل با اسباب کشی به این شهرستان متفاوت است. به‌علاوه، خودروهای باری مختلفی برای تره‌بار و مواد غذایی استفاده می‌شود که به طور کامل با خودروهای باری حمل‌کننده آهن‌آلات متفاوت هستند.

اسباب کشی به جیرفت

افرادی که از هر شهری قصد اسباب کشی به جیرفت را دارند، باید با استفاده از خودروهای باری مختلف تمام لوازم منزل خود را به این شهرستان ارسال کنند. قبل از همه چیز، آنها باید تمام لوازم را با استفاده از وسایل مناسب مانند پلاستیک‌های حباب‌دار، کارتن‌های مقاوم، طناب و چسب ۵ سانتی‌متری بسته‌بندی کرده و سپس درون خودروهای باری مناسب قرار دهند.

اسباب کشی به جیرفت

اگر شما هم قصد اسباب کشی به جیرفت را دارید، اول‌ازهمه باید به حجم و وزن لوازم منزل خود توجه کنید. برای مثال، اگر می‌خواهید همه لوازم منزل خود یا حتی لوازم اداری را از شهر موردنظرتان به جیرفت ارسال کنید، بهتر است از خودروهای باری بزرگ‌تر مانند خاور استفاده کنید. زیرا خاور اندازه نسبتاً بزرگی دارد و تقریباً همه لوازم را در خود جای می‌دهد. در مقاله اثاث کشی منزل در این باره بیشتر توضیح داده‌ایم.

حمل خرده بار به جیرفت

گاهی مواقع این امکان وجود دارد که برخی از افراد بخواهند به جای ارسال همه لوازم منزل خود به جیرفت، تنها قسمت کمی از لوازم را به این شهرستان بفرستند. در این شرایط، باید به دنبال خودروی باری مناسب برای حمل بار جیرفت باشند تا بتوانند با استفاده از آن خودرو، خرده بار خود را به این شهرستان ارسال نمایند.

حمل خرده بار به جیرفت

بهترین خودروی باری برای حمل خرده بار به جیرفت یا هر شهرستان دیگر، نیسان یا سایر وانت بارها هستند. شما باید بر اساس نوع بار خود، از خودروهای باری و وانت‌های مختلفی مانند کمپرسی، روباز، مسقف و یا حتی یخچال‌دار استفاده کنید. اما به‌طورکلی، این خودروها نسبت به سایر وسایل نقلیه باری ظرفیت کمتری دارند و برای حمل خرده بار خیلی مناسب‌تر هستند؛ چراکه باعث می‌شوند هزینه شما برای حمل خرده بار به جیرفت خیلی کمتر شود.

خودروهای موجود در باربری جیرفت

در باربری جیرفت خودروهای باری مختلف در اختیار صاحبان کالا قرار می‌گیرند و آنها می‌توانند بر اساس شرایط آب و هوایی یا وضعیت جوی، فاصله بین مبدأ تا جیرفت، وزن و حجم کالا یکی از آنها را انتخاب کنند.

خودروهای موجود در باربری جیرفت

در این قسمت به‌صورت مختصر رایج‌ترین خودروهای باری که در باربری جیرفت کرمان وجود دارند را نام می‌بریم.

  • وانت: وانت‌ها شامل موارد مختلفی می‌شوند که مهم‌ترین آنها پیکان وانت، پراید وانت، مزدا و سایر موارد این‌چنینی هستند که ظرفیت همه آنها با یکدیگر متفاوت است. اما به‌طورکلی، شما می‌توانید بارهایی با وزن بین ۵۰۰ کیلو تا یک تن را درون وانت بارها قرار دهید. برای دریافت اطلاعات بیشتر به صفحه حمل بار با وانت مراجعه کنید.
  • نیسان: ظرفیت نیسان به دو تن می‌رسد و برای حمل خرده بار به جیرفت کاملاً مناسب است.
  • خاور: گفتیم که خاور بهترین گزینه برای اسباب کشی به جیرفت در نظر گرفته می‌شود. خاورها نیز نمونه‌های مختلفی دارند که اغلب آنها با ظرفیت بین ۳ تا ۶ تن عرضه می‌شوند.
  • کامیون تک محور: کامیون تک محور با ظرفیت ۱۰ تن، با نام کامیون ۱۰ تن و یا شش چرخ نیز شناخته می‌شود.
  • کامیون جفت: خیلی از افراد کامیون جفت را با نام کامیون ۱۰ چرخ ‌می‌شناسند که ظرفیت آن به ۱۵ تن می‌رسد.
  • تریلی: برای حمل بارهای خیلی سنگین تا وزن نهایتاً ۲۵ تن، بر اساس نوع کالا از یکی از نمونه‌های تریلی چادری، کفی یا بغل‌دار استفاده می‌شود.

هزینه حمل بار جیرفت به چه عواملی بستگی دارد؟

افرادی که می‌خواهند کالایی را از مبدأ موردنظر خود به جیرفت ارسال کنند، باید برای تعیین هزینه به فاکتورهای متعددی توجه داشته باشند. در این قسمت، عوامل اثرگذار در تعیین هزینه باربری در جیرفت را نام می‌بریم که اهمیت بسیار زیادی برای افزایش و کاهش این هزینه دارند.

  • مسافت بین مبدأ تا جیرفت
  • تعداد مسیرهای رفت‌وبرگشت به جیرفت
  • شرایط آب و هوایی
  • نوع وسیله نقلیه در باربری جیرفت
  • نوع و میزان ارزش بار

استعلام هزینه باربری جیرفت

به‌منظور استعلام کرایه باربری جیرفت کرمان و اطلاع از این هزینه، می‌توان از وب‌سایت ترابرنت استفاده کرد. در این وب‌سایت گزینه‌ای با نام استعلام کرایه حمل بار وجود دارد که شما می‌توانید با انتخاب آن و ورود به صفحه جدید، اطلاعات مربوط به مبدأ، مقصد و وسیله نقلیه را انتخاب کنید. در نهایت کلید پایین صفحه را بزنید تا کرایه حمل بار به شهرستان جیرفت برای شما نمایش داده شود. در همان صفحه که کرایه برای شما به نمایش در می‌آید، می‌توانید به‌صورت مستقیم وارد قسمت اعلام بار شوید.

 حمل بار جیرفت با ترابرنت

صاحبان کالا می‌توانند برای پیدا کردن وسیله نقلیه مناسب حمل بار در جیرفت از سامانه ترابرنت استفاده کنند. در اپلیکیشن مخصوص صاحبان کالا در ترابرنت، تمام خودروهای باری که پیش‌ازاین معرفی کردیم به‌صورت مسقف، روباز، کمپرسی و حتی یخچال‌دار وجود دارند که توسط رانندگان حرفه‌ای و مجرب هدایت می‌شوند.

 حمل بار جیرفت با ترابرنت

به‌منظور پیدا کردن خودروی باری مناسب، باید اپلیکیشن ترابرنت مخصوص صاحبان کالا را نصب کنید و بعد از وارد کردن شماره تلفن همراه و کد ارسالی، گزینه اعلام بار را بزنید. در صفحه اعلام بار هم گزینه‌های متعددی پیش روی شما قرار دارند که با وارد کردن اطلاعات درست و تکمیل آنها، نوبت به آن می‌رسد که دکمه پایین صفحه را تایید کنید. بعد از تایید این مرحله، باید منتظر بمانید تا راننده‌ای که اپلیکیشن ترابرنت مخصوص رانندگان را نصب کرده و اعلام بار شما را دریافت می‌کند، با شما تماس بگیرد.

ترابرنت برای رانندگان نیسان، وانت، کامیون و انواع خودروهای سنگین این امکان را به وجود آورده که بتوانند به راحتی و تنها با استفاده از تلفن همراه خود اعلام بارهای مربوط به خوردوی باری‌شان را در هر نقطه از شهرشان که هستند دریافت کنند. برای دریافت اعلام بارها فقط کافیست اپلیکیشن ترابرنت را نصب کنند. برای دانلود و نصب اپلیکیشن به لینک زیر مراجعه کنید.

سخن پایانی

ترابرنت به صاحبان کالا کمک می‌کند تا فرایند حمل بار جیرفت را در سریع‌ترین زمان ممکن انجام دهند. با استفاده از این سامانه امکان استعلام کرایه حمل بار را نیز دارند. در کنار این موارد، رانندگان نیز می‌توانند از این سامانه استفاده کرده و اعلام بارهای بسیار زیادی را در محدوده جغرافیایی خود به دست بیاورند. برای کسب اطلاعات بیشتر، می‌توانید با کارشناسان ما در تماس بگیرید تا به طور کامل شما را راهنمایی کنند.

2.3/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی خود را در مسیر: "سربرگ ساز > چیدما موبایل > عنصر منوی موبایل > نمایش و مخفی کردن > انتخاب منو " تنظیم کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.