آنچه در این مقاله می‌خوانید

خدمات باربری شهرک صنعتی شمس آباد برای انواع بارها

خدمات باربری شهرک صنعتی شمس آباد برای انواع بارها

افرادی که قصد حمل کالا به شهرک صنعتی شمس آباد را دارند، باید از باربری‌های قابل‌اعتماد کمک بگیرند. زیرا اگر باربری موردنظر آنها تخصص و تجربه کافی برای حمل کالا را نداشته باشد، ممکن است محموله آنها در طول مسیر دچار مشکل شود. از طرف دیگر، هزینه آنها نیز هدر می‌رود. به همین دلیل ما در این مقاله به طور کامل درباره باربری شهرک صنعتی شمس آباد صحبت خواهیم کرد و برای شما عزیزان توضیح می‌دهیم که فرایند حمل کالا در این شهرک صنعتی به چه صورت انجام می‌شود.

درصورتی‌که شما نیز می‌خواهید هر نوع کالایی را از هر مبدأ و مکانی به شهرک صنعتی شمس آباد یا از این شهرک صنعتی به شهرهای دیگر ارسال کنید، حتماً تا پایان همراه ما باشید. بهترین سامانه‌ای که از طریق آن می‌توانید خودروهای باری مختلف در این منطقه را پیدا کنید، سامانه ترابرنت است که در ادامه، به‌صورت مفصل درباره نحوه استفاده از آن صحبت خواهیم کرد.

حمل بار توسط باربری شهرک صنعتی شمس آباد

تفاوتی نمی‌کند که بار شما چه چیزی است. درصورتی‌که خلاف قوانین کشورمان نباشد، هیچ‌گونه مشکلی هنگام حمل آن نخواهید داشت. برای مثال، اگر قصد ارسال بارهای سنگین وزن را داشته باشید، تنها کافی است که از خودروهای بزرگ‌تر استفاده کنید. درحالی‌که برای حمل خرده بار به شهرک صنعتی شمس آباد، خودروهای بادی کوچک‌تر مانند وانت و نیسان در اختیار شما قرار می‌گیرند.

حمل بار توسط باربری شهرک صنعتی شمس آباد

نکته دیگری که باید در زمان حمل بار در شهرک صنعتی شمس آباد به آن توجه کنید، نوع کالا است. این بدان معنی است که خودرویی که برای حمل مصالح ساختمانی و آهن‌آلات استفاده می‌شود با خودرویی که برای حمل مواد غذایی و لبنیات کاربرد دارد، به طور کامل متفاوت هستند. با کمی تحقیق در این زمینه و کمک گرفتن از افراد متخصص، می‌توانید بهترین و مناسب‌ترین خودرو برای حمل بار خود را انتخاب نمایید.

خودروهای موجود در باربری شهرک صنعتی شمس آباد

همان‌طور که پیش‌ازاین نیز گفتیم، شما باید باتوجه‌به نوع بار خود، بهترین خودروی باری را انتخاب نمایید. علاوه بر نوع محموله، توجه به شرایط جوی و آب و هوایی نیز اهمیت بسیار زیادی در انتخاب نوع خودرو دارد. برای مثال، اگر قصد اسباب‌کشی یا حمل لوازم اداری به شهرک صنعتی شمس آباد را دارید، در شرایط معمولی و روزهای آفتابی حتی می‌توانید از خودروهای باری روباز نیز استفاده کنید.

خودروهای موجود در باربری شهرک صنعتی شمس آباد

این در حالی است که اگر شرایط جوی کمی نامساعد یا غیرقابل پیش‌بینی باشد و احتمال بارش باران یا برف وجود داشته باشد، باید حتماً از خودروهای باری مسقف استفاده نمایید. زیرا احتمال بارش باران وجود دارد و ممکن است بار شما در اثر رطوبت، دچار مشکل شود. در ادامه، به‌صورت مختصر خودروهای باری که می‌توانید برای باربری در شهرک صنعتی شمس آباد از آنها استفاده کنید را نام می‌برید.

  • تریلی: بزرگ‌ترین وسیله نقلیه باری برای حمل کالاهای سنگین تا وزن ۲۵ تن، تریلی است که شامل نمونه‌های چادری، کفی و بغل‌دار می‌شود.
  • کامیون: رایج‌ترین نمونه‌های کامیون موجود در ایران، کامیون‌های تک و جفت هستند که ظرفیت آنها به ترتیب تا ۱۰ و ۱۵ تن محاسبه می‌شود. این کامیون‌ها کاربردهای بسیار زیادی برای حمل بار دارند و بیشترین استفاده از آنها در شهرک صنعتی شمس آباد می‌شود.
  • خاور: شما می‌توانید با استفاده از خاور که ظرفیت آن بین ۳ تا 6 تن متفاوت است، لوازم متعددی را از مکان‌های مختلف به شهرک صنعتی شمس آباد منتقل کنید. بیشتر مواقع از این وسیله نقلیه برای حمل لوازم منزل و کالاهای اداری استفاده می‌شود.
  • وانت: وانت‌ها فوق‌العاده متنوع هستند و رایج‌ترین آنها برای حمل بار در ایران، شامل نیسان، وانت پیکان، پراید وانت و مزدا می‌شوند. بیشتر مواقع از نیسان برای حمل خرده بار استفاده می‌شود که ظرفیت آن 2 تن اندازه‌گیری شده است. اطلاعات بیشتر را در مقاله وانت بار مطالعه کنید.

کرایه باربری شهرک صنعتی شمس آباد

تفاوتی ندارد که شما می‌خواهید کالایی را از مکان‌های دیگر به شهرک صنعتی شمس آباد بفرستید یا از کارگاه‌های این شهرک به شهرهای اطراف ارسال نمایید. در هر شرایط، باید کرایه مشخصی را به راننده خودروی موردنظرتان بپردازید تا بتوانید بار را صحیح‌وسالم و در زمان تعیین شده به مقصد ارسال نمایید. به‌طورکلی، فاکتورهای متعددی روی کرایه باربری در شهرک صنعتی شمس آباد تأثیر می‌گذارند که در این قسمت، این فاکتورها را نام می‌بریم.

  • فاصله بین مبدأ تا مقصد و مسافت طی شده
  • تعداد مسیرهای رفت‌وبرگشت
  • نوع خودروی باری
  • نوع بار و میزان ارزش آن
  • شرایط آب و هوایی
  • نوسانات بازار
  • قیمت سوخت

استعلام کرایه باربری شهرک صنعتی شمس آباد تهران

به‌احتمال خیلی زیاد صاحبان کالا نمی‌توانند باتوجه‌به فاکتورهایی که پیش‌ازاین معرفی کردیم، کرایه موردنیاز برای حمل بار در شهرک صنعتی شمس آباد را متوجه شوند. در این شرایط، سامانه ترابرنت به آنها کمک بسیار زیادی می‌کند. آنها می‌توانند برای تخمین قیمت ارسال کالای خود به شهرک صنعتی شمس آباد، وارد وب‌سایت ترابرنت شده و گزینه استعلام کرایه حمل بار را انتخاب کنند.

استعلام کرایه باربری شهرک صنعتی شمس آباد تهران

در این مرحله، صفحه جدیدی برای آنها به نمایش در می‌آید که باید در آن اطلاعات مبدأ، مقصد و نوع وسیله نقلیه انتخابی خود را وارد نمایند. بعد از تایید این قسمت، هزینه موردنیاز برای ارسال بار به شهرک صنعتی شمس آباد از مبدأ موردنظر آنها برایشان نمایش داده می‌شود. حتی آنها می‌توانند از همان صفحه به‌صورت مستقیم، اعلام بار کنند و خودروی باری مناسب برای حمل کالای خود را پیدا کنند.

باربری شهرک صنعتی شمس آباد با ترابرنت

شما می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن با استفاده از سامانه ترابرنت، خودروی باری متناسب با محموله خود را انتخاب کرده و فرایند بارگیری را انجام دهید تا کالای شما در زمان کوتاهی به این شهرک صنعتی ارسال شود. برای پیدا کردن خودروی باری مناسب از طریق سامانه ذکر شده، تنها کافی است که اپلیکیشن ترابرنت مخصوص صاحبان کالا را روی گوشی خود نصب کنید.

بعدازاین که شماره تلفن همراه خود را وارد کردید و کدی که برای شماره شما ارسال شد را جای‌گذاری کردید، وارد صفحه اصلی برنامه می‌شوید. در این صفحه باید گزینه اعلام بار را انتخاب کنید. سپس در صفحه‌ای که برای شما نمایش داده می‌شود، اطلاعات خواسته‌شده را در کادرهای مخصوص تکمیل نمایید و گزینه پایین صفحه را بزنید تا اعلام بار شما تایید شود و منتظر باشید تا راننده موردنظر با شما تماس بگیرد.

سخن پایانی

ترابرنت موجب شده که باربری شهرک صنعتی شمس آباد تهران هم برای صاحبان کالا و هم برای رانندگان خیلی مناسب و به‌صرفه باشد. زیرا صاحبان کالا می‌توانند در زمان کوتاهی وسیله نقلیه موردنظر خود را پیدا کنند. رانندگان نیز می‌توانند با نصب اپلیکیشن ترابرنت مخصوص رانندگان، در برنامه احراز هویت کرده و اعلام بارهای زیادی متناسب با موقعیت جغرافیایی و نوع وسیله نقلیه خود را دریافت کنند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی خود را در مسیر: "سربرگ ساز > چیدما موبایل > عنصر منوی موبایل > نمایش و مخفی کردن > انتخاب منو " تنظیم کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.