آنچه در این مقاله می‌خوانید

باربری شهرک صنعتی پرند

باربری شهرک صنعتی پرند

به‌خاطر وجود کارگاه‌های بسیار زیاد در شهرک صنعتی پرند، به باربری‌های متعددی نیاز است تا صاحبان کارگاه‌ها بتوانند مواد اولیه موردنیاز خود را به این شهرک صنعتی ارسال کنند. از طرف دیگر، آنها باید با استفاده از باربری شهرک صنعتی پرند لوازمی را که در کارگاه تولید می‌کنند، به شهر موردنظر خود ارسال نمایند. در این شرایط، ممکن است بسته به لوازم تولید شده، به خودروهای باری متعددی نیاز داشته باشند.

اگر شما هم به هر دلیلی به دنبال خودروی باری مناسب برای حمل بار در شهرک صنعتی پرند می‌گردید، ما استفاده از سامانه ترابرنت را به شما پیشنهاد می‌دهیم. در این سامانه خدمات متعددی در اختیار صاحبان کالا قرار می‌گیرند تا بتوانند در سریع‌ترین زمان ممکن، خودروی مناسبی پیدا کنند. ما در این مقاله، به‌صورت مفصل درباره حمل بار شهرک صنعتی پرند صحبت خواهیم کرد و اطلاعات کاملی در این باره در اختیار شما قرار خواهیم داد.

حمل بار در شهرک صنعتی پرند

علاوه بر لوازم اولیه کارگاه‌ها و محصولات تولید شده در این مکان‌ها، ممکن است افراد به دلایل متعدد دیگری نیز بخواهند کالاهای مختلفی را به شهرک صنعتی پرند ارسال کنند. به‌عنوان‌مثال، بسیاری از افراد که در این شهرک صنعتی مشغول به فعالیت و کار هستند، ترجیح می‌دهند محل زندگی خود را نیز به همان نزدیکی منتقل کنند. در این شرایط، باید از وسایل نقلیه مناسب برای حمل لوازم منزل خود به شهرک صنعتی پرند استفاده کنند.

باربری شهرک صنعتی پرند با خودروهای مختلف

کسانی که می‌خواهند کالای موردنظر خود را از مکان مشخصی به شهرک صنعتی پرند ارسال کنند یا برعکس، باید باتوجه‌به شرایط کالا و وضعیت آب و هوایی، بهترین وسیله نقلیه را انتخاب نمایند. برای مثال، اگر وزن کالای آنها زیاد است، باید از خودروهای باری سنگین استفاده کنند. درحالی‌که خودروهای باری سبک‌تر برای حمل لوازم سبک وزن مورداستفاده قرار می‌گیرند.

باربری شهرک صنعتی پرند با خودروهای مختلف

به‌علاوه، بیشتر خودروهای باری به‌صورت مسقف، یخچال‌دار یا حتی کمپرسی در دسترس قرار می‌گیرند. به این صورت که اگر شرایط آب و هوایی نامساعد باشد، باید حتماً خودروهای مسقف استفاده کرد. هم‌چنین این خودروها برای حمل لوازم منزل نیز مورداستفاده قرار می‌گیرند. اما اگر قصد حمل مواد غذایی و محصولات فاسدشدنی را دارید، باید از خودروهای یخچال‌دار استفاده کنید. خودروهای کمپرسی برای باربری آهن به شهرک صنعتی پرند گزینه مناسبی هستند. در ادامه، بهترین خودروهای رایج در باربری شهرک صنعتی پرند را نام می‌بریم.

1. کامیون حمل بار به شهرک صنعتی پرند

یکی از رایج‌ترین و پرطرفدارترین خودروهای باری برای حمل بار در شهرک صنعتی پرند که کاربرد بسیار زیادی نیز دارد، کامیون است. کامیون‌ها به‌صورت تک و جفت محور در دسترس قرار می‌گیرند که به ترتیب دارای ظرفیت ۱۰ و ۱۵ تن هستند. بیشتر مواقع از این خودروها برای حمل محصولات کشاورزی زیاد و آهن‌آلات سنگین استفاده می‌شود.

2. باربری شهرک صنعتی پرند با خاور

خاورها دارای ظرفیت متفاوتی هستند و بسته به نوع خاور، شما می‌توانید محموله‌هایی با وزن بین ۳ تا ۶ تن را درون آنها قرار دهید. بیشتر مواقع خاورها به‌صورت مسقف، روباز و کمپرسی وجود دارند و شما می‌توانید از نمونه مسقف آن برای حمل لوازم منزل استفاده کنید.

3. تریلی ارسال بار به شهرک صنعتی پرند

ازآنجاکه کارگاه‌های بسیار زیادی در شهرک صنعتی پرند وجود دارند، شاید صاحبان کارگاه‌ها مجبور شوند محصولات مختلفی را با وزن خیلی زیاد جابه‌جا کنند. اگر وزن بار شما به ۲۵ تن رسید، می‌توانید خیلی راحت با استفاده از تریلی آن را به این شهرک صنعتی ارسال نمایید. تریلی‌های چادری، کفی و بغل‌دار در این زمینه کاربرد زیادی دارد و شما می‌توانید انواع محموله‌های قانونی با بارنامه‌های دولتی را با استفاده از آنها جابه‌جا کنید.

4. وانت بار شهرک صنعتی پرند

اگرچه در شهرک صنعتی پرند و مکان‌های این‌چنینی بیشتر کالاها وزن زیادی دارند، اما ممکن است شرایطی پیش بیاید که افراد مجبور شوند کالاهایی با وزن خیلی کم بین ۵۰۰ کیلو تا نهایتاً ۲ تن را در این منطقه جابه‌جا کنند.

وانت بار شهرک صنعتی پرند

به این منظور، انواع وانت بارها، از وانت پراید گرفته تا نیسان در اختیار شما قرار می‌گیرند. این وانت بارها بهترین گزینه برای حمل خرده بار به شهرک صنعتی پرند در نظر گرفته می‌شوند. به همین دلیل به‌راحتی می‌توانید آنها را در باربری شهرک صنعتی پرند پیدا کنید و بعد از انجام هماهنگی‌های لازم، کالای موردنظر خود را به این منطقه ارسال نمایید. اطلاعات بیشتر را در مقاله وانت بار مطالعه کنید.

باربری شهرک صنعتی پرند به شهرستان

صاحبان کالا می‌توانند انواع محموله‌های تجاری یا غیرتجاری خود را از شهرک صنعتی پرند با استفاده از وسایل نقلیه‌ای که پیش‌ازاین معرفی کردیم، به هر شهرستانی که بخواهند ارسال کنند. هیچ تفاوتی نمی‌کند که شهرستان موردنظر آنها به‌عنوان مقصد در نزدیکی این شهرک صنعتی قرار گرفته باشد یا فاصله طولانی‌تری دارد. تنها فاکتور متفاوت برای ارسال کالا در این مسیر، کرایه پرداختی است. در مقاله حمل بار به شهرستان درباره این موضوع توضیحات بیش‌تری ارائه داده‌ایم.

باربری شهرک صنعتی پرند به شهرستان

کرایه باربری شهرک صنعتی پرند و استعلام قیمت با ترابرنت

فاکتورهای مهمی مانند مسافت بین مبدأ و مقصد، نوع وسیله نقلیه انتخابی، شرایط آب و هوایی، نوع و میزان ارزش کالا، تعداد مسیرهای رفت‌وبرگشت و سایر موارد این‌چنینی روی کرایه حمل بار شهرک صنعتی پرند تأثیر می‌گذارند.

اما ازآنجاکه صاحبان کالا نمی‌توانند باتوجه‌به فاکتورهای این‌چنینی هزینه ارسال کالای خود را تخمین بزنند، می‌توانند از بخش استعلام قیمت وب‌سایت ترابرنت استفاده کنند. در این قسمت تنها به اطلاعاتی مانند مبدأ، مقصد و نوع وسیله نقلیه نیاز است تا بدانند که تقریباً باید چقدر هزینه به‌عنوان کرایه بپردازند.

باربری شهرک صنعتی پرند با ترابرنت

سامانه ترابرنت علاوه بر استعلام کرایه حمل بار، خدمات دیگری نیز در اختیار شما قرار می‌دهد. اگر می‌خواهید کالای خاصی را از شهرک صنعتی پرند به مکان دیگر یا برعکس ارسال کنید، تنها کافی است که اپلیکیشن ترابرنت مخصوص صاحبان کالا را نصب نمایید.

باربری شهرک صنعتی پرند با ترابرنت

در این اپلیکیشن باید شماره تلفن همراه خود را وارد کرده و کدی که برای شماره وارد شده ارسال می‌شود را درج نمایید. سپس گزینه اعلام بار را بزنید و اطلاعاتی که از شما می‌خواهند؛ مانند مبدأ و مقصد، نوع بارگیر، نوع محاسبه کرایه وسایل موارد این‌چنینی را تکمیل نمایید و گزینه ثبت اعلام بار را بزنید.

بعدازاین که این کارها را انجام دادید، درخواست اعلام بار شما برای رانندگانی که اپلیکیشن ترابرنت مخصوص رانندگان را نصب کرده‌اند، به نمایش در می‌آید و راننده‌ای که شرایط مناسبی با روند حمل کالای شما داشته باشد، خیلی راحت می‌تواند درخواست شما را پذیرفته و با شما تماس بگیرد.

سخن پایانی

فرایند باربری شهرک صنعتی پرند با استفاده از سامانه ترابرنت، خیلی راحت و سریع انجام می‌شود. به همین دلیل شما می‌توانید بدون هیچ‌گونه نگرانی، اپلیکیشن ترابرنت را نصب کرده و از خدمات آن بهره‌مند شوید. همچنین رانندگان نیز می‌توانند از اپلیکیشن ترابرنت مخصوص رانندگان استفاده کرده و به درآمد بالایی برسند. اگر هر سؤال دیگری درباره روند حمل بار شهرک صنعتی پرند یا نحوه استفاده از اپلیکیشن ترابرنت دارید، می‌توانید در قسمت نظرات از ما بپرسید.

3/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی خود را در مسیر: "سربرگ ساز > چیدما موبایل > عنصر منوی موبایل > نمایش و مخفی کردن > انتخاب منو " تنظیم کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.