آنچه در این مقاله می‌خوانید

ارسال لوازم منزل به کانادا | بهترین روش و مدت زمان ارسال

ارسال لوازم منزل به کانادا بهترین روش و مدت زمان ارسال

روزانه کالاهای مختلفی از ایران به کشورهای دیگر ارسال می‌شوند و یکی از مهم‌ترین مقاصد برای ارسال کالا، کانادا است. ممکن است افراد به دلایل مختلف بخواهند لوازم منزل خود را به این کشور ارسال کنند. به این منظور، باید از قبل، فرایند ارسال لوازم منزل به کانادا را به طور کامل یاد بگیرند تا زمان ارسال بار به این کشور، مشکلی برای لوازم منزل آنها پیش نیاید. ما در این مقاله، قصد داریم به طور کامل درباره نحوه حمل لوازم منزل به کانادا صحبت کنیم. پس اگر شما هم می‌خواهید اسباب و اثاثیه منزل خود را به این کشور بفرستید، تا پایان همراه ما باشید.

ارسال لوازم منزل به کانادا

 خیلی از افراد که قصد مهاجرت به کشور کانادا را دارند، ممکن است تصمیم بگیرند که تمام لوازم منزل خود را در ایران فروخته و در کانادا خریداری کنند. این در حالی است که به‌خاطر پایین بودن ارزش ریال و بالا بودن ارزش دلار کانادا، شاید شما بعد از فروش لوازم منزل خود در ایران، دیگر نتوانید در کانادا لوازم موردنیازتان را خریداری نمایید. ازاین‌جهت، می‌توانید لوازم ضروری خود را با استفاده از روش‌های مختلف به کانادا ارسال کنید تا بعد از مهاجرت، دیگر نیازی به خرید آنها نباشد.

روش‌های ارسال لوازم منزل به کانادا

کشور کانادا در قاره آمریکا واقع شده است و فاصله خیلی زیادی با ایران دارد. نداشتن مرز زمینی کانادا با ایران باعث شده که شما نتوانید با استفاده از روش زمینی، لوازم منزل خود را به این کشور ارسال کنید. در مقابل، می‌توانید با استفاده از روش‌های هوایی و یا دریایی کالای موردنظر خود را به این کشور ارسال کنید. در ادامه، به‌صورت مختصر هر یک از این روش‌ها را توضیح می‌دهیم.

روش‌های ارسال لوازم منزل به کانادا

1. ارسال لوازم منزل به کانادا با روش هوایی

در روش هوایی، شما می‌توانید لوازم ضروری موردنیاز خود را در سریع‌ترین زمان ممکن به کشور کانادا ارسال کنید. با استفاده از این روش، لوازم منزل شما از طریق خطوط هوایی به شهر موردنظرتان در کانادا ارسال می‌شود. در این روش، هواپیماهای باری اسباب و اثاثیه منزل شما را در بازه زمانی بسیار کوتاهی به کانادا می‌رسانند.

2. ارسال وسایل منزل به کانادا با روش دریایی

اگر نمی‌خواهید هزینه زیادی برای ارسال لوازم منزل خود به کانادا بپردازید، می‌توانید با استفاده از روش دریایی این کار را انجام دهید. در روش دریایی، لوازم منزل شما به یکی از بنادر کانادا مانند بندر ونکوور، تورنتو و یا مونترال ارسال می‌شود. این روش در عین داشتن هزینه بسیار مقرون‌به‌صرفه، نیاز به زمان خیلی زیادی دارد و اگر عجله نداشته باشید، می‌تواند گزینه مناسبی برای حمل لوازم منزل به کانادا در نظر گرفته شود.

هزینه ارسال لوازم منزل به کانادا چقدر است؟

معمولاً نمی‌توان به‌راحتی هزینه ارسال لوازم به کانادا را تعیین کرد و برای تعیین این هزینه، فاکتورهای متعددی را مدنظر قرار می‌دهند. ازاین‌رو، باید با افراد متخصص در این زمینه تماس بگیرید تا بعد از ارائه اطلاعات موردنیاز درباره کالای خود، متوجه شوید که باید چقدر هزینه برای ارسال این لوازم به کشور کانادا پرداخت کنید.

هزینه ارسال لوازم منزل به کانادا چقدر است؟

در این قسمت، برخی از مهم‌ترین فاکتورهایی که می‌توانند موجب تفاوت در کرایه حمل لوازم منزل به کانادا شوند را نام می‌بریم.

  • روش انتخابی: در قسمت‌های قبل گفتیم که روش‌های هوایی و دریایی برای ارسال وسایل منزل به کانادا مورد استفاده قرار می‌گیرند که روش هوایی گران‌تر و روش دریایی خیلی ارزان‌تر است.
  • مبدأ و مقصد: شهر مبدأ شما در ایران و شهر مقصد شما در کانادا نیز می‌تواند موجب تفاوت در کرایه ارسال لوازم منزل به این کشور شود.
  • حجم و وزن بار: گاهی مواقع ممکن است شما بخواهید تمام لوازم منزل خود را به کانادا ارسال کنید که در این شرایط نسبت به زمانی که بخواهید تنها قسمت کوچکی از لوازم منزل را به این کشور بفرستید، باید هزینه بالاتری پرداخت کنید.
  • نرخ ارز و نوسانات بازار: از دیگر فاکتورهای بسیار مهم و مؤثر بر کرایه ارسال لوازم منزل به این کشور، می‌توان به نرخ ارز و نوسانات بازار اشاره کرد. طبیعتاً هرچه نرخ ارز افزایش پیدا کند، هزینه شما برای ارسال لوازم منزل به این کشور به تومان بیشتر خواهد شد.
  • هزینه انبارداری و تشریفات گمرکی: در نهایت، شما باید برای انجام تشریفات گمرکی ارسال لوازم منزل خود به کانادا، هزینه‌ای بپردازید. این هزینه برای ارسال کالا، دریافت بیمه‌نامه، بارنامه و سایر موارد این‌چنینی هستند که بسته به شرایط کالای شما می‌توانند متفاوت باشند.

مدت‌زمان رسیدن لوازم منزل به کانادا چقدر است؟

یکی از مهم‌ترین سؤالاتی که خیلی از افراد برای ارسال لوازم منزل به کانادا می‌پرسند، مدت‌زمان رسیدن کالا تا مقصد است. مدت‌زمان رسیدن لوازم منزل به کانادا تا حد خیلی زیادی به روش انتخابی شما بستگی دارد.

زیرا روش هوایی در بازه زمانی خیلی کوتاه و سریعی انجام می‌شود. این در حالی است که در روش دریایی، شما باید خیلی بیشتر منتظر بمانید تا لوازم منزل از ایران به کانادا برسند. در ادامه، مدت‌زمان رسیدن لوازم منزل به کانادا برای هر یک از این روش‌ها را به‌صورت تقریبی توضیح می‌دهیم.

  • روش هوایی: در روش هوایی،  لوازم منزل شما نهایتاً بین ۵ تا ۱۰ روز از ایران به کشور کانادا می‌رسد. بعدازاین بازه زمانی، به‌راحتی می‌توانید اسباب و اثاثیه منزل خود را در فرودگاه موردنظر در کانادا تحویل بگیرید.
  • روش دریایی: روش دریایی نیاز به زمان خیلی بیشتری دارد و برای رسیدن لوازم منزل به کانادا، باید خیلی صبور باشید. به‌طوری‌که فقط بین ۴ تا ۷ روز طول می‌کشد تا کالای شما به پورت موردنظر در بندرعباس تحویل داده شود. بعد از آن، بین ۴۵ تا ۶۰ روز طول می‌کشد تا لوازم منزل شما به بندر موردنظر در کانادا برسد.

مهم‌ترین عامل برای محافظت از لوازم منزل برای ارسال به کانادا

مطمئناً ارسال وسایل منزل به کانادا چالش‌های بسیار زیادی دارد و هر کسی می‌خواهد بداند که چطور باید کالای خود را صحیح‌وسالم به این کشور برساند. یکی از مهم‌ترین نکاتی که می‌تواند در این شرایط خیال شما را راحت کند، داشتن مدارک کامل است.

به‌عنوان‌مثال، مدارکی مانند بیمه‌نامه، بارنامه و پکینگ لیست، برخی از مهم‌ترین عوامل برای سالم و کامل رسیدن کالای شما به کانادا به شمار می‌آیند. علاوه‌براین، شما می‌توانید با کمک گرفتن از شرکت‌های باربری قابل‌اعتماد و معتبر، با اطمینان خاطر بیشتری لوازم منزل خود را به کانادا ارسال کنید.

ارسال لوازم منزل به کانادا با ترابرنت

در هر دو روش هوایی و دریایی برای ارسال وسایل منزل به کانادا ، شما باید با استفاده از کامیون محموله خود را به فرودگاه و یا بندر ارسال کنید. بعدازاین‌که لوازم منزل به کشور کانادا رسیدند، بار دیگر باید با استفاده از کامیون آنها را از بندر و یا فرودگاه در کشور کانادا به آدرس مقصد ارسال کنید.

ارسال لوازم منزل به کانادا با ترابرنت

در این شرایط، سامانه ترابرنت به شما کمک می‌کند تا بر اساس وزن و حجم لوازم منزل خود، بهترین خودروی باری را در ایران پیدا کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره فرایند حمل لوازم منزل به کانادا، می‌توانید با کارشناسان ما در ترابرنت تماس بگیرید.

سخن پایانی

همان‌طور که در این مقاله متوجه شدید، ارسال لوازم منزل به کانادا فرایند نسبتاً دشواری دارد و شما باید حتماً از قبل اطلاعات کافی در این زمینه داشته باشید. شما می‌توانید با استفاده از روش‌های هوایی و دریایی، تمام کالاهای موردنظر خود را به کشور کانادا ارسال کنید. اگر هر سؤال دیگری درباره حمل لوازم منزل به کانادا دارید، می‌توانید در قسمت نظرات از ما بپرسید تا کارشناسان ترابرنت به تمام سؤالات شما پاسخ دهند.

برای ثبت امتیاز روی ستاره ها کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی خود را در مسیر: "سربرگ ساز > چیدما موبایل > عنصر منوی موبایل > نمایش و مخفی کردن > انتخاب منو " تنظیم کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.