آنچه در این مقاله می‌خوانید

حمل بار تهران به یاسوج | باربری قیمت مناسب تهران به یاسوج

حمل بار تهران به یاسوج باربری قیمت مناسب تهران به یاسوج

یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد است که فاصله نسبتاً زیادی تا تهران دارد. با این حال، روزانه کالاهای متعددی از تهران به یاسوج ارسال می‌شوند شما نیز می‌توانید کالای مورد نظر خود را بعد از انتخاب خودروی باری مناسب، از تهران به یاسوج ارسال کنید. در این مقاله، به طور کامل درباره خودروهای باری مناسب برای حمل بار تهران به یاسوج صحبت خواهیم کرد. پس اگر شما هم می‌خواهید هر کالایی را از تهران به یاسوج و یا از یاسوج به تهران ارسال کنید، تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

درباره یاسوج

قبل از این‌که درباره ارسال بار تهران به یاسوج صحبت کنیم، خوب است اطلاعات خود درباره این شهر را کمی افزایش دهید. گفتیم که یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد بوده و یکی از شهرهای جنوب غربی ایران شناخته می‌شود.  استان کهگیلویه و بویراحمد از شمال با چهارمحال و بختیاری، از شرق با اصفهان و فارس، از جنوب با بوشهر و از غرب با خوزستان هم مرز است.

این استان دارای مساحتی بیشتر از ۱۶ هزار کیلومتر مربع است و مهم‌ترین شهر آن، یعنی یاسوج، پرجمعیت‌ترین شهر استان کهگیلویه و بویراحمد شناخته می‌شود. از این رو، روزانه کالاهای مختلفی از همه شهرها به یاسوج ارسال می‌شوند و یکی از مهمترین مبادی ارسال کالا به این شهر، تهران است.

خودروهای مناسب برای حمل بار تهران به یاسوج

شما می‌توانید برای ارسال کالای خود از تهران به یاسوج و یا از هر شهر دیگری از خودروهای باری مختلفی استفاده کنید. با این حال، برای انتخاب خودرو باید به فاکتورهای متعددی توجه کنید و بر اساس شرایط بار و حتی وضعیت آب و هوایی، یک خودروی باری مناسب انتخاب نمایید. در این قسمت خودروهای مناسب برای جابه‌جایی کالا از شهر تهران به یاسوج را نام می‌بریم.

خودروهای مناسب برای حمل بار تهران به یاسوج

1. وانت و نیسان برای ارسال بار از تهران به یاسوج

شما می‌توانید برای ارسال کالاهایی که وزن آن‌ها کمتر از 2 تن است، از وانت یا نیسان استفاده کنید. این خودروهای باری برای حمل خرده بار گزینه مناسبی هستند و بر اساس وضعیت کالا، می‌توانید از نمونه‌های یخچال‌دار، مسقف و یا کمپرسی آن‌ها استفاده کنید.

3. کامیون تک و جفت

کامیون‌های تک و جفت به ترتیب دارای ظرفیت ۱۰ و ۱۵ تن هستند. این خودروهای باری به صورت مسقف، چادری، کمپرسی و یخچال‌دار در اختیار شما قرار می‌گیرند و می‌توانید بر اساس نوع کالا، یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. کامیون‌های جفت و تک یکی از بهترین وسایل نقلیه باری برای حمل آهن آلات و مصالح ساختمانی هستند.

4. ارسال بارهای سنگین از تهران به یاسوج با تریلی

تریلی‌ها انواع مختلفی دارند که برخی از رایج‌ترین آن‌ها برای ارسال کالاهای بین شهری، مواردی مانند تریلی‌های بغل‌دار، چادری و کفی هستند. طول و عرض این تریلی‌ها به ترتیب ۱۲.۲۰ و ۲.۵ متر است و شما می‌توانید کالاهایی با وزن بین ۲۳ تا ۲۵ تن را به‌راحتی با استفاده از تریلی از تهران به یاسوج ارسال کنید.

ارسال بارهای سنگین از تهران به یاسوج با تریلی

علاوه بر این خودروهای باری، کمرشکن‌ها نیز برای ارسال بارهای فوق سنگین مورد استفاده قرار می‌گیرند. به عنوان مثال، برای ارسال محموله‌های تجاری خیلی سنگین و ماشین آلات مختلف مانند لودر و تراکتور از تهران به یاسوج، از کمرشکن استفاده می‌شود.

2. ارسال بار تهران به یاسوج با خاور

بیشترین کالاهایی که با استفاده از خاور از تهران به یاسوج ارسال می‌شوند، لوازم منزل هستند. زیرا خاورها  علاوه بر تحمل وزن بین ۳ تا ۴ تن، ظرفیت زیادی هم از نظر حجمی دارند و برای اسباب کشی گزینه مناسبی به نظر می‌رسند. 

کرایه حمل بار تهران به یاسوج

شرکت‌های باربری کرایه ارسال بار تهران به یاسوج را بر اساس فاکتورهای مختلفی تعیین می‌کنند. عوامل متعددی موجب می‌شوند که صاحبان کالا مجبور شوند هزینه‌های متفاوتی برای ارسال کالاهای مختلف خود از تهران به یاسوج پرداخت کنند. در این قسمت، برخی از مهمترین فاکتورهایی که بر کرایه ارسال بار از تهران به یاسوج تاثیر می‌گذارند را نام می‌بریم.

  • نوع کالا
  • وزن و حجم بار
  • نوع وسیله نقلیه
  • ارزش کالا
  • بیمه بار
  • مدت زمان ارسال کالا از تهران به یاسوج
  • تعداد مسیرهای رفت و برگشت از تهران و یاسوج
  • شرایط آب و هوایی و جوی

استعلام کرایه حمل بار از تهران به یاسوج 

به نظر شما چطور می‌توان بر اساس فاکتورهایی که پیش از این گفتیم، کرایه ارسال کالا از تهران به یاسوج را متوجه شد؟ برای این‌که بتوانید یک برآورد قیمت از ارسال کالای خود به دست بیاورید، می‌توانید قبل از پیدا کردن خودروی باری، از طریق سامانه ترابرنت استعلام قیمت بگیرید. به منظور انجام این کار، وارد وب‌سایت ترابرنت شده و در همان صفحه اول، گزینه استعلام کرایه حمل بار را انتخاب کنید.

در این مرحله، صفحه‌ای برای شما نمایش داده می‌شود که در آن باید کادرهای مبدا، مقصد، نوع کامیون و نوع بارگیر را انتخاب کنید. منظور از نوع بارگیر، این است که وسیله نقلیه انتخابی شما از نوع یخچال‌دار، کمپرسی، مسقف و یا روباز است. در نهایت، گزینه I’m not a robot را انتخاب کنید و روی دکمه محاسبه کرایه حمل بار کلیک کنید. بعد از انجام این کارها، می‌توانید کرایه تقریبی ارسال بار از تهران به یاسوج را مشاهده کنید.

حمل لوازم منزل از تهران به یاسوج

ممکن است خیلی از افراد قصد اسباب کشی به شهر یاسوج را داشته باشند و بخواهند در این شهر زیبا زندگی کنند. خودروهای باری متعددی برای ارسال لوازم منزل از تهران به یاسوج مورد استفاده قرار می‌گیرند. با این حال، گفتیم که بهترین گزینه برای اسباب کشی و حمل لوازم منزل، خاور است.

حمل لوازم منزل از تهران به یاسوج

بهتر است برای اسباب کشی از خاورهای مسقف استفاده کنید و بعد از بسته‌بندی تمام لوازم منزل خود، آن‌ها را درون فضای پشت خاور قرار دهید. پیشنهاد می‌کنیم برای جلوگیری از تکان خوردن لوازم منزل موقع جابه‌جایی، سعی کنید هیچ فضای خالی بین لوازم منزل شما وجود نداشته باشد. پیشنهاد می کنیم به صفحه اسباب کشی مراجعه کنید.

حمل بار تهران به یاسوج با ترابرنت

در صورتی که شما هم می‌خواهید هر کالایی را از تهران به یاسوج ارسال کنید، بهتر است اول از همه یک خودروی باری مناسب انتخاب نمایید. به منظور پیدا کردن خودروی باری مناسب برای ارسال بار از تهران به یاسوج، ترابرنت به شما کمک بسیار زیادی می‌کند. در این سامانه، خودروهای باری متعددی وجود دارند و شما می‌توانید بر اساس شرایط بار و وضعیت آب و هوایی، در هر ساعتی از شبانه روز که بخواهید، به صورت آنلاین یک خودروی مناسب پیدا کنید.

به این منظور، فقط کافی است که اپلیکیشن ترابرنت مخصوص صاحبان کالا را روی گوشی هوشمند خود نصب کنید و بعد از وارد کردن شماره تلفن همراه و کد ارسال شده، گزینه اعلام بار را انتخاب نمایید. در این مرحله، باید اطلاعاتی مانند شهر مبدا، شهر مقصد، نوع بارگیر، نوع کالا و وزن آن را وارد کنید.

حمل بار تهران به یاسوج با ترابرنت

در صورت وجود هرگونه توضیحات اضافه، می‌توانید آن را در قسمت پایین صفحه برای راننده بنویسید تا اطلاعات بیشتری درباره شرایط کالای شما داشته باشد. در آخر هم گزینه تایید و ارسال اعلام بار را انتخاب کنید تا راننده‌ای که بهترین موقعیت جغرافیایی با شما را دارد، تماس بگیرد.

سخن پایانی

در این مقاله درباره انواع خودروها و نرخ کرایه حمل بار تهران به یاسوج صحبت کردیم. اگر می‌خواهید در زمان کوتاه و بدون دردسر زیادی خودروی باری مناسب برای ارسال بار از تهران به یاسوج پیدا کنید، ترابرنت می‌تواند کمک بسیار زیادی به شما کند. ترابرنت به صورت مستقیم، صاحب کالا را به راننده مرتبط می‌کند و آن‌ها می‌توانند بدون هیچ‌گونه واسطه‌ای با یکدیگر در ارتباط باشند. این امر موجب می‌شود که فرایند ارسال کالا با اعتماد و سرعت بیشتری انجام شود.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی خود را در مسیر: "سربرگ ساز > چیدما موبایل > عنصر منوی موبایل > نمایش و مخفی کردن > انتخاب منو " تنظیم کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.