آنچه در این مقاله می‌خوانید

حمل بار به خراسان شمالی با قیمت مناسب

حمل بار به خراسان شمالی با قیمت مناسب

شما می‌توانید با استفاده از خودروهای باری مختلفی، کالای موردنظر خود را به استان خراسان شمالی ارسال کنید. البته بهتر است قبل از ارسال کالا، اطلاعاتی درباره این فرایند به دست بیاورید تا بتوانید در بازه زمانی کوتاه‌تری کالای مورد نظر خود را به این استان بفرستید. در این مقاله از ترابرنت، به طور مفصل درباره روش‌ها و خودروهای رایج برای حمل بار به خراسان شمالی صحبت خواهیم کرد. پس اگر شما هم می‌خواهید کالاهای مختلفی را از هر شهری به یکی از شهرهای این استان ارسال کنید، تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

درباره خراسان شمالی

قبل از این که روش‌های ارسال بار به خراسان شمالی را یاد بگیرید، بهتر است کمی اطلاعات خود درباره این استان را افزایش دهید. خراسان شمالی یکی از استان‌های شمال شرقی ایران شناخته می‌شود که مرکز آن، شهرستان بجنورد است. این استان از شرق و جنوب با استان خراسان رضوی، از قسمت جنوب غربی با استان سمنان، از غرب با استان گلستان و از سمت شمال هم با کشور ترکمنستان همسایه است.

درباره خراسان شمالی

مساحت استان خراسان شمالی به بیشتر از ۲۸ هزار کیلومتر مربع می‌رسد و از نظر گستردگی، به عنوان پانزدهمین استان ایران شناخته می‌شود. بر اساس سرشماری جمعیت در سال ۱۳۹۵، جمعیت این استان به بیشتر از ۸۶۳ هزار نفر می‌رسد. برخی از پرجمعیت‌ترین شهرهای استان خراسان شمالی، شهرهای بجنورد، شیروان و اسفراین هستند. به خاطر هم مرز بودن این استان با کشور ترکمنستان، روزانه کالاهای مختلفی از شهرها و استان‌های اطراف به آنجا ارسال می‌شوند.

خودروهای باری مناسب برای ارسال بار به خراسان شمالی

همان طور که در ابتدای این مقاله نیز گفتیم، شما می‌توانید از طریق خودروهای باری مختلفی کالای خود را به استان خراسان شمالی ارسال کنید. برای انتخاب خودرو، اول از همه باید به شرایط کالا و سپس وضعیت آب و هوایی توجه کنید.

خودروهای باری مناسب برای ارسال بار به خراسان شمالی

در ادامه، برخی از رایج‌ترین خودروهای باری برای ارسال حمل بار به خراسان شمالی را به شما معرفی می‌کنیم.

  • وانت و نیسان: از این خودروهای باری برای ارسال کالاهایی با حجم و وزن نسبتا کم استفاده می‌شود. بسته به نوع وانت، می‌تواند ظرفیتی بین ۷۰۰ کیلو تا یک تن داشته باشد. این در حالی است که ظرفیت نیسان بین ۲ تا ۳ تن متغیر است.
  • خاور: شما می‌توانید برای ارسال کالاهایی با وزن بین ۳ تا ۴ تن، از خاور یا ایسوزو استفاده کنید. لازم به ذکر است که خاورها بهترین گزینه برای حمل لوازم منزل و اسباب کشی به خراسان شمالی هستند.
  • کامیون تک محور: با استفاده از کامیون تک محور، می‌توان کالاهای حجیم و با وزن ۱۰ تن را به راحتی به استان خراسان شمالی ارسال کرد. خیلی از افراد این کامیون‌ها را با نام کامیون ۶ چرخ و یا ۱۰ تن می‌شناسند.
  • کامیون جفت یا دو محور: کامیون جفت نسبت به کامیون تک محور، ظرفیت بیشتری دارد و می‌تواند کالاهایی تا وزن ۱۵ تن را تحمل کند. از این وسیله نقلیه باری بیشتر برای ارسال محصولات کشاورزی و یا مصالح ساختمانی استفاده می‌شود.
  • تریلی: بسته به نوع تریلی، می‌توانید محموله‌های سنگین بین وزن ۱۵ تا ۲۵ تن را به استان خراسان شمالی ارسال کنید. تریلی‌ها انواع مختلفی دارند که رایج‌ترین آنها برای ارسال بارهای بین شهری، تریلی‌های چادری یا کفی هستند.

حمل بار از تهران به خراسان شمالی

استان خراسان شمالی به خاطر مرزی بودن، همه روزه کالاهای مختلفی را از شهرهای اطراف دریافت می‌کند. یکی از مهمترین شهرهایی که تقریبا هر روز کالاهایی را به این استان ارسال می‌کند، شهر تهران است. فاصله بین تهران تا خراسان شمالی ۷۱۱ کیلومتر است که بسته به نوع خودرو، می‌توان این مسیر را در بازه زمانی متفاوتی طی کرد. 

به عنوان مثال، خودروهای سواری می‌توانند این مسیر را در بازه زمانی کمی بیشتر از ۸ ساعت طی کنند. البته این بازه زمانی برای کامیون‌ها و خودروهای باری کمی طولانی‌تر خواهد بود. بهترین مسیر برای ارسال کالا از تهران به خراسان شمالی، از راه سمنان و شاهرود است.

حمل انواع کالا به خراسان شمالی

ممکن است افراد بسته به شرایط خود، بخواهند کالاهای مختلفی را از شهر مورد نظر به خراسان شمالی ارسال کنند. برای مثال، برخی از این محموله‌ها تجاری و برخی دیگر شخصی هستند. در این قسمت، برخی از رایج‌ترین خودروهایی که روزانه به خراسان شمالی ارسال می‌شوند را مشاهده می‌کنید:

  • اسباب و اثاثیه منزل
  • مبلمان
  • پلاستیک و لاستیک
  • مواد اولیه صنایع
  • خودرو و لوازم یدکی
  • لوازم و کالاهای اداری
  • دستگاه‌ها و ماشین آلات صنعتی
  • انواع کالاهای شخصی

هزینه حمل بار به خراسان شمالی

به‌طور کلی، هزینه مشخصی برای ارسال بار به خراسان شمالی وجود ندارد و شرکت‌های باربری بر اساس فاکتورهای مختلفی این هزینه را تعیین می‌کنند. در این قسمت، برخی از مهمترین فاکتورهای تاثیرگذار بر کرایه حمل بار به خراسان شمالی را نام می‌بریم.

هزینه حمل بار به خراسان شمالی
  • وزن و حجم کالا: افزایش حجم و سنگین‌تر شدن کالا، یکی از مهم‌ترین فاکتورهای افزایش کرایه ارسال آن است.
  • وسیله نقلیه: برخی وسایل نقلیه که سنگین‌تر هستند، برای ارسال کالا به استان خراسان شمالی سوخت بیشتری مصرف می‌کنند. در نتیجه، باید هزینه بیشتری برای ارسال کالا با استفاده از این خودروها بپردازید.
  • فاصله بین مبدا تا شهر مورد نظر: هرچه مسافت شهر مبدا مورد نظر شما از شهر مقصد در استان خراسان شمالی بیشتر باشد، کرایه پرداختی نیز افزایش پیدا می‌کند.
  • بیمه کالا: اگر کالای شما ارزش زیادی دارد، بهتر است حتما آن را بیمه کنید تا حتی در صورت بروز مشکل، خسارت شما برگردانده شود.

طبیعتا صاحبان کالا نمی‌توانند بر اساس فاکتورهای بالا، هزینه تقریبی ارسال کالای خود به خراسان شمالی را به دست بیاورند. برای تخمین این هزینه، می‌توانید وارد وب‌سایت ترابرنت شوید و گزینه استعلام کرایه حمل کالا را انتخاب کنید. سپس باید در کادرهای مشخص شده، اطلاعات مورد نیاز را بنویسید و بعد از نهایی کردن مراحل، کرایه تقریبی ارسال کالا برای شما نمایش داده می‌شود. 

حمل بار به خراسان شمالی با ترابرنت

اگر شما هم قصد ارسال کالا به استان خراسان شمالی را دارید، می‌توانید با استفاده از ترابرنت در سریع‌ترین زمان ممکن، خودروی مناسبی پیدا کنید. برای پیدا کردن خودروی باری از طریق این سامانه، تنها کافی است که اپلیکیشن ترابرنت مخصوص صاحبان کالا را روی گوشی خود نصب کرده و برای ورود، شماره تلفن همراه و کد ارسال شده را وارد کنید.

حمل بار به خراسان شمالی با ترابرنت

سپس می‌توانید گزینه اعلام بار را انتخاب کرده و اطلاعات مورد نیاز را در کادرهای تعیین شده بنویسید. بعد از تکمیل همه کادرها، گزینه پایین صفحه، یعنی «اعلام بار کنید» را انتخاب نمایید. بعد باید منتظر بمانید تا راننده‌ای که بهترین شرایط را داشته باشد، با شما تماس بگیرد.

سخن پایانی

در این مقاله از ترابرنت، خودروهای مناسب و فاکتورهای موثر بر تعیین هزینه حمل بار به خراسان شمالی را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم. پس اگر شما هم می‌خواهید هر کالایی را از شهر مورد نظر خود به یکی از شهرستان‌های خراسان شمالی ارسال کنید، می‌توانید بر اساس محموله، یکی از خودروهای باری ذکر شده را انتخاب نمایید. به این منظور، ترابرنت وسایل نقلیه متعددی در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید در هر ساعتی از شبانه روز و به صورت آنلاین، یک خودروی مناسب پیدا کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی خود را در مسیر: "سربرگ ساز > چیدما موبایل > عنصر منوی موبایل > نمایش و مخفی کردن > انتخاب منو " تنظیم کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.