آنچه در این مقاله می‌خوانید

صفر تا صد حمل بار به رودبار

فاکتورهای موثر در تعیین هزینه ارسال بار به رودبار

حمل بار به رودبار از طریق خودروهای باری متنوعی انجام می‌شود و صاحبان کالا باید بسته به شرایط بار خود یکی از آنها را انتخاب کنند. به همین ترتیب، هزینه ارسال کالا به این شهر نیز می‌تواند متفاوت باشد. در این مقاله از ترابرنت، به صورت کاملا تخصصی درباره نحوه ارسال بار به رودبار صحبت خواهیم کرد. سپس برای شما عزیزان توضیح خواهیم داد که چه کالاهایی و از طریق چه خودروهای باری به این شهر ارسال می‌شوند. پس اگر شما نیز قصد ارسال هر نوع کالایی از هر شهری در ایران به رودبار را دارید، پیشنهاد می‌کنیم که تا پایان این مطلب را مطالعه فرمایید.

رودبار یکی از شهرهای بسیار مهم استان گیلان به شمار می‌رود که از نظر تولید محصولات کشاورزی، اهمیت بسیار زیادی در ایران دارد. از این رو، کالاهای متنوعی به جز محصولات کشاورزی از شهرهای مختلف به رودبار ارسال می‌شوند. در این مقاله، متوجه خواهید شد که هزینه ارسال بار به رودبار به چه فاکتورهایی بستگی دارد و چگونه می‌توانید هزینه تقریبی کرایه بار خود را به دست بیاورید.

حمل بار از تهران به رودبار

حمل بار از تهران به رودبار

شهر رودبار به خاطر داشتن اهمیت بسیار زیاد در استان گیلان، یکی از مهم‌ترین مقاصد برای ارسال کالا از تهران به شمار می‌رود. همه روزه بارهای مختلفی از تهران به این شهر زیبا ارسال می‌شوند که بسته به شرایط بار، از خودروهای باری متنوعی استفاده می‌شود.

فاصله تهران تا شهر رودبار تقریبا 270 کیلومتر است و این مسیر توسط خودروهای باری مختلف، در بازه زمانی متفاوتی طی می‌شود. به عنوان مثال، خودروهای سواری این مسیر را در بازه زمانی 3 ساعت و 20 دقیقه طی می‌کنند. این در حالی است که ماشین‌های سنگین و باری برای ارسال کالا به این شهر، به زمانی بیشتر از 4 ساعت و 40 دقیقه برای رسیدن به رودبار نیاز دارند.

خودروهای رایج برای حمل بار به رودبار

در ادامه، برخی از رایج‌ترین خودروهای باری برای ارسال بار به شهر رودبار را مشاهده می‌کنید. همه خودروهای ذکر شده در قسمت پایین به صورت روباز، مسقف، چادری و یخچال‌دار موجود هستند.

  • نیسان و وانت: با استفاده از نیسان، شما می‌توانید کالاهایی تا وزن 2 تن را جابجا کنید. این در حالی است که وانت برای ارسال کالاهای تا وزن 1 تن مناسب به نظر می‌رسد.
  • خاور: خاورها انواع مختلفی دارند که یکی از رایج‌ترین آنها، خاور 911 است. خاورها می‌توانند کالاهایی بین 3 تا 6 تن را در خود جای دهند.
  • کامیون تک محور: به کمک کامیون تک، صاحبان کالا امکان جابجایی بارهایی تا وزن 10 تن را دارند. این خودروهای باری برای حمل مصالح ساختمانی و محصولات کشاورزی کاربرد بسیار زیادی دارند.
  • کامیون جفت: کامیون جفت دارای ظرفیت 15 تن است و اگر وزن و حجم کالای شما خیلی بیشتر باشد، می‌تواند گزینه مناسبی در نظر گرفته شود.
خودروهای رایج برای حمل بار به رودبار
  • تریلی: در نهایت، آخرین خودروهای باری سنگین برای ارسال کالاهای تا وزن 25 تن، تریلی‌ها هستند. این خودروها در نمونه‌های مختلف کفی، بغل‌دار و چادری در دسترس صاحبان کالا قرار می‌گیرد.

ارسال بار به رودبار نیز مانند سایر شهرهای ایران انجام می‌شود. این بدان معنی است که دست صاحبان کالا برای انتخاب خودرو کاملا باز است. تنها نکته‌ای که برای انتخاب خودروی باری باید مد نظر قرار دهند، شرایط آب و هوایی و وضعیت خود کالاست. به این صورت که کالاهای سنگین وزن و حجیم‌تر، به خودروهای باری سنگین‌تر نیاز دارند.

به علاوه، اگر بخواهید در شرایط آب و هوایی و جوی نامناسب کالای خود را به رودبار ارسال کنید، مجبور خواهید بود که بار را درون خودروهای باری مسقف قرار دهید. همچنین برای ارسال کالاهایی که شاید در طول مسیر فاسد شوند، به خودروهای باری یخچال‌دار نیاز دارید.

ارسال انواع بار به رودبار

همان طور که در ابتدای این مقاله نیز گفتیم، کالاهای مختلفی از شهرهای ایران به رودبار ارسال می‌شوند. در این قسمت، کالاهایی که رواج بیشتری برای حمل بار به رودبار دارند را به صورت مختصر مشاهده می‌کنید.

  • ارسال کالاهای تجاری و اداری
  • مصالح ساختمانی
  • حمل مواد غذایی و محصولات کشاورزی
  • ارسال لوازم منزل
  • ارسال دستگاه‌های صنعتی و انواع ماشین آلات
  • حمل آهن آلات به رودبار
  • ارسال خودرو به رودبار

فاکتورهای موثر در تعیین هزینه ارسال بار به رودبار

فاکتورهای موثر در تعیین هزینه ارسال بار به رودبار

شرکت‌های حمل و نقل برای این که کرایه حمل بار به رودبار را تعیین کنند، از فاکتورهای متعددی کمک می‌گیرند. در این قسمت، هر یک از این فاکتورها را نام می‌بریم و توضیح خواهیم داد که چگونه هر یک از آنها می‌تواند موجب تفاوت در هزینه ارسال بار به رودبار و یا شهرهای دیگر شود.

  • وزن و حجم کالا: بیشتر شدن وزن و حجم کالا موجب می‌شود که کرایه ارسال بار به این شهر نیز افزایش پیدا کند.
  • نوع خودروی باری: اگر خودروی باری شما برای ارسال کالا به رودبار سنگین باشد، باید هزینه بیشتری بپردازید. به عنوان مثال، کرایه حمل بار به رودبار برای تریلی خیلی گران‌تر از وانت یا نیسان است.
  • مسافت بین شهر مبدا تا رودبار: در صورتی که فاصله بین شهر مبدا تا رودبار طولانی‌تر باشد، باید هزینه بیشتری بپردازید تا زمانی که این فاصله کم است.
  • تعداد دفعات سرویس برای ارسال بار: گاهی مواقع ممکن است تنها با یک بار رفتن به شهر رودبار، تمام کالای شما ارسال نشود و مجبور شوید از راننده بخواهید که چندین مرتبه دیگر نیز به این شهر برود. طبیعتا هرچه تعداد دفعات رفت و آمد به رودبار افزایش پیدا کند، هزینه پرداختی شما نیز بیشتر می‌شود.
  • شرایط آب و هوایی: گاهی مواقع شرایط جوی و آب و هوایی آنقدر نامناسب است که شاید خودروی باری برای رسیدن به رودبار، نیاز به زمان زیادی داشته باشد. در شرایط آب و هوایی نامساعد، هزینه مورد نیاز برای ارسال کالا به رودبار افزایش پیدا می‌کند.
  • بیمه نامه: شما باید حتما کالای خود را بیمه کنید تا اگر در طول مسیر مشکلی برای آن پیش آمد، شرکت بیمه خسارت ناشی از آن را به شما تقبل کند. هرچه ارزش کالای شما بیشتر باشد، هزینه پرداختی برای بیمه نامه نیز بیشتر می‌شود.

استعلام کرایه حمل بار به رودبار

استعلام کرایه حمل بار به رودبار

مطمئنا صاحبان کالا نمی‌توانند با استفاده از فاکتورهای قبل، کرایه تقریبی ارسال بار به رودبار و یا هر شهر دیگری را متوجه شوند. از این رو، وب‌سایت ترابرنت به شما کمک می‌کند. در این وب‌سایت، گزینه استعلام کرایه حمل بار را مشاهده می‌کنید که بعد از انتخاب آن، باید اطلاعات مورد نیاز درباره مبدا و مقصد را وارد کنید. بعد از انتخاب بارگیر، دکمه پایین صفحه را انتخاب کنید تا کرایه تقریبی برای حمل بار به رودبار برای شما مشخص شود.

ارسال بار به رودبار با ترابرنت

ترابرنت خدمات ارسال کالا به شهرهای مختلف ایران را نیز در اختیار صاحبان کالا قرار می‌دهد. آنها می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن ترابرنت مخصوص صاحبان کالا، در هر قسمتی از ایران اعلام بار کرده و کالای مورد نظر خود را به رودبار ارسال کنند. ترابرنت هیچ‌گونه محدودیت زمانی ندارد و صاحبان کالا می‌توانند در هر ساعتی از شبانه روز از آن استفاده کنند.

ارسال بار به رودبار با ترابرنت

برای پیدا کردن خودروی باری مورد نظر در ترابرنت، وارد اپلیکیشن مخصوص صاحبان کالا شده و شماره خود را وارد کنید. بعد از تایید شماره تلفن همراه از طریق کد ارسال شده، گزینه اعلام بار را انتخاب نمایید و اطلاعات مورد نیاز را بنویسید. بعد از انتخاب همه اطلاعات لازم در کادرهای مشخص شده، گزینه اعلام بار کنید را انتخاب نمایید. سپس منتظر بمانید تا راننده‌ای که بهترین شرایط را با موقعیت مکانی مورد نظر شما دارد، اعلام بار شما را مشاهده کرده و تماس بگیرد.

سخن پایانی

در این مقاله از ترابرنت، متوجه شدید که از چه خودروهایی برای حمل بار به رودبار استفاده می‌شود. به علاوه، ما گفتیم که برای استعلام کرایه ارسال بار به رودبار و شهرهای دیگر می‌توانید از وب‌سایت ترابرنت به صورت آنلاین نیز استفاده کنید. همچنین ترابرنت خدماتی را برای رانندگان در نظر گرفته است. آنها می‌توانند اپلیکیشن ترابرنت مخصوص رانندگان را دانلود کرده و بعد از احراز هویت، انواع اعلام بارهای محدوده موقعیت مکانی خود را مشاهده کنند. سپس می‌توانند در صورت موافقت، برخی از اعلام بار‌ها را دریافت کرده و به صورت مستقیم با صاحب کالا در ارتباط باشند.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی خود را در مسیر: "سربرگ ساز > چیدما موبایل > عنصر منوی موبایل > نمایش و مخفی کردن > انتخاب منو " تنظیم کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.