آنچه در این مقاله می‌خوانید

هر چیزی که درباره حمل بار به بروجرد باید بدانید

هر چیزی که درباره حمل بار به بروجرد باید بدانید

همه روزه کالاهای مختلفی از شهرهای اطراف به بروجرد ارسال می‌شوند. از این رو، می‌توان از خودروهای باری مختلف برای حمل بار به بروجرد استفاده کرد و دست باز صاحبان کالا برای انتخاب خودرو کاملا باز است. در این مقاله از ترابرنت، اطلاعات کاملی درباره نحوه ارسال بار به بروجرد در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد. پس اگر می‌خواهید هر نوع کالایی را از هر شهری به بروجرد ارسال کنید، حتما تا پایان این مطلب همراه ما باشید تا بهترین روش و خودروی باری برای این فرایند را بشناسید.

بروجرد یکی از شهرهای پرجمعیت استان لرستان به شمار می‌رود. به خاطر داشتن موقعیت جغرافیایی مهم این شهر، بارهای زیادی از شهرهای مختلف و به خصوص تهران به بروجرد ارسال می‌شوند. بارهای حمل شده به بروجرد شامل موارد مختلفی می‌شوند که برخی از مهم‌ترین آنها، بارهای تجاری، صنعتی، اداری و شخصی هستند. برای هر یک از این کالاها بر اساس فاکتورهای مختلف، باید از خودروهای باری خاصی استفاده کرد.

انواع خودروهای باری برای حمل بار به بروجرد

از آنجا که تعداد متقاضیان ارسال بار به بروجرد روز به روز در حال افزایش یافتن است، شرکت‌های باربری نیز خودروهای باری متنوعی در اختیار صاحبان کالا قرار می‌دهند. در این قسمت، برخی از رایج‌ترین خودروهای باری مورد استفاده برای حمل بار به بروجرد را مشاهده می‌کنید.

انواع خودروهای باری برای حمل بار به بروجرد

1. وانت و نیسان

وانت و نیسان کوچک‌ترین خودروهای باری به شمار می‌روند که ظرفیت کالاهایی تا وزن یک و دو تن را دارند. از این رو، اگر وزن کالای مورد نظر شما نهایتا تا یک تن است، می‌توانید از وانت و اگر هم دو تن است، از نیسان استفاده کنید. رانندگان وانت و نیسان نیازی به داشتن گواهینامه پایه یک ندارند و با گواهینامه پایه 2 نیز امکان رانندگی در جاده‌های بین شهری را خواهند داشت.

2. خاور

نسبت به وانت و نیسان، خاورها گنجایش بیشتری دارند و می‌توانند کالاهایی تا وزن 6 تن را در خود جای دهند. البته خاورها در انواع مختلفی در شرکت‌های باربری فعالیت می‌کنند و یکی از مهمترین آنها، خاور هیوندا 911 است. افرادی که قصد رانندگی با خودروهای باری خاور و سنگین‌تر از آن را دارند، باید حتما گواهینامه مخصوص پایه یک داشته باشند.

3. کامیون تک محور

یکی دیگر از خودروهای باری رایج برای حمل بار به بروجرد و شهرهای دیگر، کامیون تک محور است. کامیون‌های تک دارای ظرفیت 10 تن هستند و طول آنها تقریبا بین 5 تا 6 متر است. می‌توان از این خودروهای باری به منظور ارسال انواع مواد غذایی، کشاورزی و مصالح ساختمانی در حجم زیاد استفاده کرد.

4. کامیون جفت محور

کامیون‌های جفت محور ظرفیت بیشتری نسبت به کامیون‌های تک دارند و تحمل آنها به 15 تن می‌رسد. خیلی از افراد کامیون‌های جفت را با نام 10 چرخ نیز می‌شناسند. این خودروهای باری با طول بیشتر از 7 متر، برای ارسال انواع محصولات بزرگ و حجیم مناسب هستند.

ارسال انواع بار به بروجرد

5. تریلی

با استفاده از تریلی که ظرفیتی بین 22 تا 25 تن را دارد، می‌توان انواع محصولات و بارهای خیلی سنگین را جابجا کرد. بیشترین کالاهایی که با استفاده از تریلی به بروجرد ارسال می‌شوند، خودروهای سواری و کوچک‌تر هستند. این خودروهای باری نمونه‌های مختلفی دارند که تریلی‌های کفی، لبه‌دار و ترانزیت جزء رایج‌ترین آنها به شمار می‌روند. البته تریلی‌های ترانزیت برای بارهای بین‌المللی مورد استفاده قرار می‌گیرند و برای ارسال بارهای بین شهری کاربردی ندارند.

تمام خودروهایی که پیش از این معرفی کردیم، به شکل های متنوعی در شرکت‌های حمل و نقل فعالیت می‌کنند. به عنوان مثال، شما می‌توانید بر اساس شرایط بار خود، هر یک از این خودروهای باری را به شکل مسقف، روباز، یخچال‌دار و یا حتی کمپرسی انتخاب کنید. لازم به ذکر است که کرایه حمل بار به بروجرد در هر یک از این خودروها با دیگری متفاوت است.

ارسال انواع بار به بروجرد

ممکن است افراد بر اساس نیاز خود، مجبور به ارسال انواع کالاهای مختلف به بروجرد شوند. در این قسمت، بیشترین بارهای ارسالی از شهرهای اطراف و به خصوص تهران به بروجرد را مشاهده می‌کنید که روزانه و ماهانه، به این شهر زیبا ارسال می‌شوند.

  • حمل لوازم منزل به بروجرد
  • ارسال لوازم اداری به بروجرد
  • ارسال انواع کالاهای تجاری از تهران به بروجرد
  • ارسال دستگاه‌ها و ماشین‌آلات صنعتی و سنگین
  • حمل انواع مواد اولیه و متریال مورد نیاز کارخانه‌ها
ارسال انواع بار به بروجرد

حمل بار از تهران به بروجرد

همان طور که پیش از این نیز گفتیم، بروجرد یکی از شهرهای مهم استان لرستان به شمار می‌رود. از این رو، کالاهای مختلفی از تهران به بروجرد ارسال می‌شوند که برای حمل آنها نیز از خودروهای باری ذکر شده استفاده می‌شود. بیشترین کالاهای ارسال شده از تهران به بروجرد، بارهای صنعتی، دستگاه‌ها و ماشین‌آلات و کالاهای تجاری و اداری هستند. بر اساس وزن و حجم هر یک از این محصولات، می‌توان از خودروهای باری مختلفی برای ارسال بار به بروجرد استفاده کرد.

هزینه حمل بار به بروجرد

کرایه ارسال بار به بروجرد بر اساس فاکتورهای متنوعی تعیین می‌شود و نمی‌توان یک هزینه ثابت برای آن در نظر گرفت. بر اساس قوانین و مقررات موجود در شرکت‌های باربری، این هزینه‌ها تعیین شده‌اند و بر اساس هر یک از فاکتورهایی که در ادامه نام می‌بریم، یک قیمت تقریبی برای ارسال بار به این شهر مدنظر قرار می‌دهند.

  • خودروی باری انتخابی برای حمل بار به بروجرد
  • فاصله بین شهر مبدا تا بروجرد
  • حجم و وزن بار
  • مدت زمان رسیدن بار به بروجرد
  • حق بیمه کالا
  • خدمات ارائه شده توسط شرکت باربری
  • وضعیت آب و هوا

حمل بار به بروجرد با ترابرنت

صاحبان کالا برای انتخاب یک خودروی باری مناسب و مجهز، می‌توانند از سامانه آنلاین ترابرنت استفاده کنند. به کمک این سامانه، فرایند ارسال بار به بروجرد و یا هر شهر دیگری برای شما در بازه زمانی کوتاهی انجام می‌شود. تنها کافی است که اطلاعات کاملی درباره کالا مانند وزن و حجم و همچنین مبدا و مقصد خود داشته باشید.

هزینه حمل بار به بروجرد

با دانستن این اطلاعات، باید وارد اپلیکیشن صاحبان کالا ترابرنت شده و بعد از وارد کردن شماره تلفن همراه و ورود به برنامه، اطلاعاتی مانند مبدا و مقصد و همچنین بارگیر انتخابی را درج نمایید. در نهایت کلید اعلام بار را انتخاب کنید و منتظر تماس نزدیک‌ترین راننده‌ای باشید که از نظر موقعیت مکانی فاصله کمی با شما دارد.

استعلام کرایه ارسال بار به بروجرد با ترابرنت

ترابرنت علاوه بر تسریع روند ارسال بار به شهرهای مختلف، قابلیت دیگری نیز در اختیار صاحبان کالا قرار داده است. در صورتی که صاحبان کالا بخواهند هزینه تقریبی ارسال کالای خود را بدانند، می‌توانند از طریق وب‌سایت ترابرنت به‌صورت آنلاین اقدام کنند. در این وب‌سایت، می‌توانید لینک استعلام کرایه حمل بار را انتخاب کرده و بعد از درج اطلاعاتی مانند مبدا، مقصد، نوع کامیون و نوع بارگیر،  بر روی  دکمه محاسبه کرایه حمل بار کلیک کنید.

سخن پایانی

در این مقاله از ترابرنت، متوجه شدید که کدام خودروهای باری برای حمل بار به بروجرد مورد استفاده قرار می‌گیرند. گفتیم که با استفاده از ترابرنت، فرایند ارسال بار به این شهر و شهرهای دیگر خیلی سریع‌تر انجام می‌شود و نیازی نیست که به‌صورت حضوری به شرکت‌های باربری مراجعه کنید. ترابرنت علاوه بر صاحبان کالا، برای رانندگان نیز مزایای زیادی دارد. آنها می‌توانند اپلیکیشن ترابرنت مخصوص رانندگان را دانلود کرده و از طریق آن، حمل بارهای متنوعی را دریافت کنند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی خود را در مسیر: "سربرگ ساز > چیدما موبایل > عنصر منوی موبایل > نمایش و مخفی کردن > انتخاب منو " تنظیم کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.