آنچه در این مقاله می‌خوانید

باربری رودبار | حمل بار به رودبار + جدول قیمت

باربری رودبار حمل بار به رودبار + جدول قیمت

روش‌های مختلفی برای حمل بار به رودبار وجود دارند که صاحبان کالا باید از امن‌ترین و راحت‌ترین روش استفاده کنند. در این شرایط، سامانه ترابرنت می‌تواند نیازهای شما را برطرف کند و به شما این اطمینان را بدهد که بارتان توسط رانندگان مجرب و از طریق خودروهای باری مجهز به رودبار ارسال خواهد شد. در ادامه مطلب، اطلاعات کامل‌تری درباره باربری در رودبار با ترابرنت در اختیار شما قرار می‌دهیم و می‌گوییم که چگونه می‌توانید با استفاده از این سامانه آنلاین، خودروهای باری مناسبی در باربری رودبار پیدا کنید.

حمل بار به رودبار با ترابرنت

در ترابرنت خدمات بسیار زیادی برای باربری رودبار در اختیار شما قرار می‌گیرند که می‌توانید با استفاده از این خدمات، با خیال آسوده‌تری فرایند حمل بار خود را انجام دهید. در قسمت پایین، برخی از مهمترین خدمات طل ترابرنت که برای باربری از تهران به رودبار و سایر شهرها در اختیار شما قرار می‌گیرند را نام می‌بریم. 

  • تنوع خودروهای باری 
  • تنوع بارگیرها 
  • قابل‌استفاده برای حمل بار از سراسر نقاط ایران به رودبار 
  • امکان اعلام بار آنلاین شبانه‌روزی و روزهای تعطیل 
  • امکان دریافت استعلام کرایه حمل بار 

روش ثبت درخواست برای باربری رودبار

ترابرنت خدمات ارسال کالا به شهرهای مختلف ایران را نیز در اختیار صاحبان کالا قرار می‌دهد. آنها می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن ترابرنت مخصوص صاحبان کالا، در هر قسمتی از ایران اعلام بار کرده و کالای مورد نظر خود را به رودبار ارسال کنند. ترابرنت هیچ‌گونه محدودیت زمانی ندارد و صاحبان کالا می‌توانند در هر ساعتی از شبانه روز از آن استفاده کنند.

ارسال بار به رودبار با ترابرنت

برای پیدا کردن خودروی باری مورد نظر در ترابرنت، وارد اپلیکیشن مخصوص صاحبان کالا شده و شماره خود را وارد کنید. بعد از تایید شماره تلفن همراه از طریق کد ارسال شده، گزینه اعلام بار را انتخاب نمایید و اطلاعات مورد نیاز را بنویسید. بعد از انتخاب همه اطلاعات لازم در کادرهای مشخص شده، گزینه اعلام بار کنید را انتخاب نمایید. سپس منتظر بمانید تا راننده‌ای که بهترین شرایط را با موقعیت مکانی مورد نظر شما دارد، اعلام بار شما را مشاهده کرده و تماس بگیرد.

فاکتورهای موثر در تعیین هزینه باربری رودبار

شرکت‌های حمل و نقل برای این که کرایه حمل بار به رودبار را تعیین کنند، از فاکتورهای متعددی کمک می‌گیرند.

فاکتورهای موثر در تعیین هزینه ارسال بار به رودبار

در این قسمت، هر یک از این فاکتورها را نام می‌بریم و توضیح خواهیم داد که چگونه هر یک از آنها می‌تواند موجب تفاوت در هزینه ارسال بار به رودبار و یا شهرهای دیگر شود.

  • وزن و حجم کالا: بیشتر شدن وزن و حجم کالا موجب می‌شود که کرایه ارسال بار به این شهر نیز افزایش پیدا کند.
  • نوع خودروی باری: اگر خودروی باری شما برای ارسال کالا به رودبار سنگین باشد، باید هزینه بیشتری بپردازید. به عنوان مثال، کرایه حمل بار به رودبار برای تریلی خیلی گران‌تر از وانت یا نیسان است.
  • مسافت بین شهر مبدا تا رودبار: در صورتی که فاصله بین شهر مبدا تا رودبار طولانی‌تر باشد، باید هزینه بیشتری بپردازید تا زمانی که این فاصله کم است.
  • تعداد دفعات سرویس برای ارسال بار: گاهی مواقع ممکن است تنها با یک بار رفتن به شهر رودبار، تمام کالای شما ارسال نشود و مجبور شوید از راننده بخواهید که چندین مرتبه دیگر نیز به این شهر برود. طبیعتا هرچه تعداد دفعات رفت و آمد به رودبار افزایش پیدا کند، هزینه پرداختی شما نیز بیشتر می‌شود.
  • شرایط آب و هوایی: گاهی مواقع شرایط جوی و آب و هوایی آنقدر نامناسب است که شاید خودروی باری برای رسیدن به رودبار، نیاز به زمان زیادی داشته باشد. در شرایط آب و هوایی نامساعد، هزینه مورد نیاز برای ارسال کالا به رودبار افزایش پیدا می‌کند.
  • بیمه نامه: شما باید حتما کالای خود را بیمه کنید تا اگر در طول مسیر مشکلی برای آن پیش آمد، شرکت بیمه خسارت ناشی از آن را به شما تقبل کند. هرچه ارزش کالای شما بیشتر باشد، هزینه پرداختی برای بیمه نامه نیز بیشتر می‌شود.

استعلام کرایه حمل بار به رودبار

مطمئنا صاحبان کالا نمی‌توانند با استفاده از فاکتورهای قبل، کرایه تقریبی ارسال بار به رودبار و یا هر شهر دیگری را متوجه شوند. از این رو، وب‌سایت ترابرنت به شما کمک می‌کند. در این وب‌سایت، گزینه استعلام کرایه حمل بار را مشاهده می‌کنید که بعد از انتخاب آن، باید اطلاعات مورد نیاز درباره مبدا و مقصد را وارد کنید. بعد از انتخاب بارگیر، دکمه پایین صفحه را انتخاب کنید تا کرایه تقریبی برای حمل بار به رودبار برای شما مشخص شود.

استعلام کرایه حمل بار به رودبار

یکی از مهمترین خدمات ترابرنت، ارائه گزینه استعلام کرایه حمل بار است. شما با انتخاب این گزینه در وبسایت ترابرنت، باید شهرهای مبدا و مقصد و همچنین نوع خودرو و بارگیر را انتخاب کنید. در آخر هم گزینه استعلام کرایه حمل بار را بزنید تا هزینه تقریبی برای شما نمایش داده شود.

با استفاده از همین روش، ما هزینه باربری از تهران به رودبار و سایر شهرها را در ماه خرداد 1403 به دست آورده‌ایم و در جدول زیر به‌صورت مختصر قرار داده‌ایم. شما می‌توانید برای محاسبه کرایه برای حمل بار از سایر شهرها به رودبار، از طریق همین روش اقدام نماید. 

حمل بار از سایر شهرها به رودبار (با کامیون جفت روباز)کرایه (تومان)
حمل بار از تهران به رودبار7,800,000
حمل بار از زنجان به رودبار6,000,000
حمل بار از مشهد به رودبار16,800,000
حمل بار از زاهدان به رودبار23,400,000
حمل بار از بندرعباس به رودبار21,000,000
حمل بار از شیراز به رودبار15,000,000
حمل بار از اصفهان به رودبار10,800,000
حمل بار از اهواز به رودبار14,400,000

خودروهای رایج برای حمل بار به رودبار

در ادامه، برخی از رایج‌ترین خودروهای باری برای ارسال بار به شهر رودبار را مشاهده می‌کنید. همه خودروهای ذکر شده در قسمت پایین به صورت روباز، مسقف، چادری و یخچال‌دار موجود هستند.

خودروهای رایج برای حمل بار به رودبار

1. باربری رودبار با وانت 

شاید برای شما جالب باشد که بدانید در میان همه خودروهای باری، درخواست برای باربری رودبار با وانت بسیار زیاد است. زیرا تعداد زیادی از کالاهایی که از شهرستان‌های دیگر به رودبار ارسال می‌شوند، وزن خیلی زیادی ندارند و نیازی نیست که با استفاده از خودروهای باری سنگین مانند خاور یا کامیون آنها را جابجا کرد. در این شرایط، وانت بار رودبار می‌تواند به طور کامل نیازهای شما را برطرف کند. 

2. باربری رودبار با نیسان 

بعد از وانت، ظرفیت نیسان کمی بیشتر بوده و برای حمل بارهایی مورداستفاده قرار می‌گیرد که وزن آنها به 2 تن برسد. همچنین انتخاب‌های شما برای پیدا کردن باربری رودبار با نیسان بسیار گسترده است و می‌توانید بر اساس شرایط بار خود، از نیسان‌های روباز، کمپرسی یا یخچال‌دار استفاده کنید. 

3. خاور در باربری رودبار 

غالبا زمانی از خاور برای باربری رودبار استفاده می‌شود که کالای شما بین ۳ تا ۶ تن وزن داشته باشد. علاوه بر این، بیشتر کسانی که قصد حمل لوازم منزل، محصولات تجاری و اداری را دارند، از خاورهای مسقف استفاده می‌کنند. البته خاورهای روباز نیز برای حمل مصالح ساختمانی کاربردهای قابل‌توجهی دارند. 

4. کامیون باربری در رودبار 

انواع کامیون‌های موجود در ترابرنت در فهرست کامیون‌های تک و جفت با ظرفیت ۱۰ و ۱۵ تن قرار می‌گیرند. با استفاده از این کامیون‌ها شما می‌توانید انواع خودروهای مختلف را به شهرستان رودبار ارسال کنید. پس اگر قصد حمل بار به رودبار با وزن بین ۱۰ تا ۱۵ تن را دارید، خودروهای ۱۰ چرخ و 6 چرخ می‌توانند برای شما کاملا مناسب باشند. 

5. حمل بار به رودبار با تریلی 

در آخر، سنگین‌ترین خودرو برای حمل بار به رودبار که ظرفیت خیلی بیشتری دارد، تریلی است. غالباً تریلی‌های موجود در ترابرنت شامل تریلی‌های کفی، بغل‌دار و چادری می‌شوند. از این تریلی‌ها برای حمل کالاهای استفاده می‌کنند که وزن بین ۲۲ تا ۲۵ تن داشته باشند. 

ارسال انواع بار به رودبار

همان طور که در ابتدای این مقاله نیز گفتیم، کالاهای مختلفی از شهرهای ایران به رودبار ارسال می‌شوند. در این قسمت، کالاهایی که رواج بیشتری برای حمل بار به رودبار دارند را به صورت مختصر مشاهده می‌کنید.

  • ارسال کالاهای تجاری و اداری
  • مصالح ساختمانی
  • حمل مواد غذایی و محصولات کشاورزی
  • ارسال لوازم منزل
  • ارسال دستگاه‌های صنعتی و انواع ماشین آلات
  • حمل آهن آلات به رودبار
  • ارسال خودرو به رودبار

اسباب کشی در رودبار

افرادی که در شهرستان رودبار زندگی می‌کنند و می‌خواهند اسباب‌ کشی کنند، می‌توانند از خودروهای موجود در ترابرنت برای حمل لوازم منزل خود استفاده نمایند. همان‌طورکه پیش از این نیز گفتیم، خاور و ایسوزو دو مورد از بهترین و پرطرفدارترین خودروهای باری برای اسباب کشی در رودبار شناخته می‌شوند. همچنین اگر قصد اسباب‌کشی از شهرهای دیگر به رودبار را نیز دارید، بهتر است از این خودروها به‌صورت مسقف استفاده کنید تا درصورت بارندگی، مشکلی برای لوازم منزل پیش نیاید. 

باربری از تهران به رودبار

روزانه کالاهای بسیار زیادی از تهران به شهرهای دیگر مانند رودبار در شمال ارسال می‌شوند. شما نیز می‌توانید برای پیدا کردن خودروی مناسب باربری از تهران به رودبار از طریق سامانه ترابرنت همان‌طورکه پیش از این معرفی کردیم، اعلام بار کنید.

حمل بار از تهران به رودبار

در این صورت، می‌توانید در هر زمانی که بخواهید، اعلام بار خود را ثبت کرده و بعد از پیدا کردن خودروی مناسب، هماهنگی‌های بیشتر برای باربری از تهران به رودبار را با راننده انجام دهید. برای اطلاعات بیشتر به صفحه حمل بار تهران مراجعه کنید.

سخن پایانی

در این مقاله از ترابرنت، متوجه شدید که از چه خودروهایی برای حمل بار به رودبار استفاده می‌شود. به علاوه، ما گفتیم که برای استعلام کرایه باربری رودبار و شهرهای دیگر می‌توانید از وب‌سایت ترابرنت به صورت آنلاین نیز استفاده کنید. همچنین ترابرنت خدماتی را برای رانندگان در نظر گرفته است. آنها می‌توانند اپلیکیشن ترابرنت مخصوص رانندگان را دانلود کرده و بعد از احراز هویت، انواع اعلام بارهای محدوده موقعیت مکانی خود را مشاهده کنند. سپس می‌توانند در صورت موافقت، برخی از اعلام بار‌ها را دریافت کرده و به صورت مستقیم با صاحب کالا در ارتباط باشند.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی خود را در مسیر: "سربرگ ساز > چیدما موبایل > عنصر منوی موبایل > نمایش و مخفی کردن > انتخاب منو " تنظیم کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.