آنچه در این مقاله می‌خوانید

صفحات منتخب

  • حمل بار به شهرستان
  • نیسان بار
  • اسباب کشی به شهرستان
  • حمل بار تهران
  • باربری غرب تهران
  • باربری شرق تهران
  • اسباب کشی
  • حمل بار به شهرستان با وانت
  • حمل بار با وانت

حمل بار به گرگان | قیمت باربری تهران به گرگان

حمل بار به گرگان به چه صورت انجام می‌شود؟

شما توانید با استفاده از خودروهای باربری مختلفی کالاهای متفاوتی را از مبدأ مورد نظر خود به شهر گرگان ارسال کنید. مهمترین نکته‌ای که باید در این زمینه به آن توجه کنید، این است که از شرکت‌های باربری قابل‌اعتماد و معتبری کمک بگیرید تا کالای شما در طول مسیر دچار مشکل نشود. زیرا حمل بار به گرگان مانند هر شهر دیگری با چالش‌های زیادی همراه است که باید حتما قبل از ارسال بار خود، همه این موارد را مد نظر قرار داده و بهترین تصمیم را بگیرید.

بسته به نوع فعالیت شما، ممکن است مجبور شوید کالاهای مختلفی را به شهر گرگان بفرستید. فراموش نکنید که نوع کالای شما می‌تواند تاثیر بسیار زیادی در انتخاب خودروی باربری داشته باشد. در این مقاله از ترابرنت، اطلاعات بیشتری درباره باربری گرگان در اختیار شما قرار خواهیم داد تا بتوانید با آسودگی خاطر کالای مورد نظر خود را به این شهر زیبا ارسال کنید. پس اگر شما هم به هر دلیلی می‌خواهید کالایی را به گرگان و یا هر یک از شهرهای شمالی ایران بفرستید، حتما تا پایان این مقاله از ترابرنت با ما همراه شوید

خدمات باربری گرگان در ترابرنت

ترابرنت موقعیتی را فراهم کرده است که صاحبان کالا بتوانند سریع و راحت، بار موردنظر خود را به شهر گرگان در استان گلستان بفرستند.

خدمات باربری گرگان در ترابرنت

اگر شما نیز قصد حمل بار به گرگان را دارید، لازم است بدانید که خدمات موجود در ترابرنت، به شما در این روند کمک زیادی می‌کند. برخی از بهترین خدمات باربری در گرگان عبارت‌اند از:

  • خودروهای باری با تنوع زیاد برای حمل بارهای سبک و سنگین
  • خودروهای مجهز با رانندگان باتجربه و کاربلد
  • امکان حمل بار از سراسر نقاط ایران به گرگان و برعکس
  • امکان حمل بار در شهرهای مختلف استان گلستان
  • دسترسی شبانه‌روزی و قابل‌ استفاده در روزهای تعطیل
  • اپلیکیشن مخصوص برای اعلام بار در باربری های گرگان
  • وب‌سایت برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام کرایه حمل بار به گرگان

ثبت سفارش برای حمل بار به گرگان

ثبت سفارش در اپلیکیشن ترابرنت، کار بسیار راحتی است و شما می‌توانید با گوشی هوشمند خود، خیلی راحت سفارشتان را ثبت کنید. به این منظور، مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید تا بتوانید کالای خود را به گرگان بفرستید.

  1. در ابتدا، به اپلیکیشن ترابرنت مخصوص «صاحبان کالا» برای اعلام و ثبت بار نیاز دارید.
  2. بعد از نصب برنامه، باید برخی اطلاعات شخصی از خود را در آن بنویسید تا احراز هویت شما تکمیل شود.
  3. در صورت تکمیل این اطلاعات، صفحه اصلی اپلیکیشن برایتان باز می‌شود که در آن باید روی گزینه «اعلام بار کنید» ضربه بزنید.
  4. در این صفحه، اطلاعات کامل مربوط به حمل بار به گرگان را بنویسید. سپس بار دیگر این اطلاعات را چک کنید تا مطمئن شوید که اشتباهی رخ نداده است.
  5. در نهایت، گزینه «ثبت و ارسال اعلام بار» را انتخاب کنید. با انجام این کار، اعلام بار شما ثبت می‌شود.
  6. اکنون فقط باید کمی منتظر بمانید تا راننده‌ای که اعلام بار شما را دیده است، با شما تماس بگیرد.  

هزینه حمل بار به گرگان

بیشتر کسانی که می‌خواهند کالایی را از هر مقصدی به گرگان بفرستند، درباره هزینه آن سوال می‌پرسند. برای پاسخ به این افراد، باید بگوییم که نمی‌توان هزینه دقیقی برای باربری گرگان و یا هر شهر دیگری تعیین کرد. زیرا فاکتورهای متعددی موجب تفاوت در این هزینه می‌شوند.

مهمترین فاکتورهای موثر در این هزینه، مواردی مانند فاصله بین مبدا تا گرگان، نوع کالا، وزن و حجم بار، خودروی باربری استفاده شده، میزان ارزش کالا، شرایط آب و هوایی و سایر موارد این چنینی هستند. منظور ما از نوع کالا این است که اگر بار شما به‌گونه‌ای باشد که در طول مسیر فاسد شود یا آسیب ببیند، مجبور می‌شوید از کامیون‌های یخچال‌دار استفاده کنید که در این شرایط باید هزینه بالاتری بپردازید.

هزینه حمل بار به گرگان

برای اطلاع از هزینه باربری تهران گرگان یا سایر شهرها، می‌توانید از وبسایت ترابرنت استفاده کنید. تنها کاری که باید انجام دهید، انتخاب گزینه «استعلام کرایه حمل بار» در وبسایت ترابرنت است. سپس در صفحه جدید، شهرهای مبدأ و مقصد، نوع خودرو و نوع بارگیر را انتخاب کنید. در نهایت، روی دکمه « محاسبه کرایه حمل بار» کلیک کنید تا هزینه نهایی برای شما نمایش داده شود.

در جدول زیر، می‌توانید هزینه باربری از تهران به گرگان و برخی از شهرهای دیگر ایران را مشاهده کنید. این هزینه براساس کرایه کامیون تک محور محاسبه شده است. پس اگر شما قصد استفاده از خدمات باربری تهران گرگان با خودروهای دیگری را دارید، باید خودتان در وبسایت ترابرنت آن را اصلاح کنید. این هزینه‌ها تقریبی و مربوط به مرداد ماه 1403 هستند.

حمل بار از سراسر نقاط ایران به گرگان (با کامیون تک)کرایه (تومان)
حمل بار از تهران به گرگان7,200,000
حمل بار از ساری به گرگان4,800,000
حمل بار از رشت به گرگان9,000,000
حمل بار از مشهد به گرگان7,200,000
حمل بار از شیراز به گرگان15,000,000
حمل بار از بندرعباس به گرگان17,400,000
حمل بار از کرمان به گرگان15,000,000

بهترین خودروها برای باربری گرگان

همان طور که پیش از این نیز به اختصار گفتیم، اصلی‌ترین کاری که شما باید انجام دهید این است که یک کامیون باربری مناسب برای حمل بار به گرگان انتخاب کنید. تنها در این صورت است که می‌توانید با خیالی آسوده کالای خود را به گرگان و یا هر شهر دیگری بفرستید.

بهترین کامیون برای ارسال بار به گرگان

خودروهای متعددی برای باربری گرگان در دسترس شما هستند که در این قسمت برخی از مهم‌ترین آنها را معرفی می‌کنیم. فراموش نکنید که بر اساس ویژگی‌های بار خود می‌توانید تا حدودی متوجه شوید کدام یک از این خودروها برای شما مناسب‌تر است.

1. باربری تریلی گرگان

اگر کالای شما وزن و حجم خیلی زیادی دارد و وزن آن به 25 تن می‌رسد، فقط می‌توانید با تریلی آن را به مقصد گرگان بفرستید. تریلی‌ها غالبا به صورت بغل‌دار، کفی و چادری وجود دارند و بر اساس شرایط و وضعیت آب و هوایی می‌توان یکی از آنها را انتخاب کنید.

مقاله پیشنهادی: حمل بار به قم 

2. باربری گرگان با کامیون جفت

در صورتی که کالای شما بین 10 تا 15 تن وزن دارد، بهترین گزینه برای شما انتخاب کامیون جفت است. مهم‌ترین کالاهای که می‌توانید با جفت به گرگان ارسال کنید، محصولات کشاورزی و یا حتی مصالح ساختمانی هستند.

3. باربری در گرگان با کامیون تک

کامیون تک نسبت به جفت ظرفیت کمتری دارد و می‌تواند کالاهایی تا وزن 10 تن را در خود جای دهد. شما می‌توانید برای راحتی کار خود و بسته به شرایط بار، از کامیون تک به صورت کمپرسی، مسقف و یا حتی روباز استفاده کنید.

4. خاور برای باربری گرگان

گاهی مواقع ممکن است کالای شما آنقدر وزن زیادی نداشته باشد، اما حجم نسبتا زیادی را اشغال کند که در این شرایط، خاور می‌تواند بهترین گزینه باشد. حتی خیلی از افراد برای اسباب کشی و ارسال لوازم منزل خود هم از خاور استفاده می‌کنند.

هزینه حمل بار به گرگان

5. وانت بار گرگان

وانت بار گرگان شامل نمونه‌هایی مانند پراید وانت، پیکان وانت و مزدا می‌شوند. این وانت‌ها به‌ترتیب دارای ظرفیت 500 کیلو، 700 کیلو و 1 تن هستند. افرادی که قصد حمل خرده بار به گرگان را دارند، باید از وانت‌ها استفاده کنند. بیشتر مواقع از وانت بار گرگان برای ارسال کالای درون‌شهری استفاده می‌شود. در مقاله درخواست وانت بار درباره این موضوع توضیحات بیشتری ارائه کردیم.

6. نیسان در باربری گرگان

شما می‌توانید برای حمل بار به گرگان از نیسان هم استفاده کنید. در ترابرنت، انواع نیسان‌های مختلف وجود دارند که بیشتر مواقع از آنها برای ارسال کالاهایی مانند مصالح ساختمانی، مواد غذایی، محصولات کشاورزی، لوازم منزل و سایر موارد این‌چنینی استفاده می‌شود. پیشنهاد می‌کنیم از صفحه درخواست نیسان دیدن کنید.

باربری تهران به گرگان

از شهر تهران به خاطر پایتخت بودن، کالاهای متعددی به شهرهای دیگر و مخصوصا شهرهای شمالی ایران ارسال می‌شود که گرگان یکی از مهم‌ترین آنهاست. پس اگر شما هم خواستید به هر دلیلی هر کالایی را از تهران به گرگان بفرستید، باید، در ابتدا اطلاعات کافی درباره بار خود داشته باشید و سپس تعیین کنید که کدام یک از خودروهای باربری برای شما مناسب‌تر هستند.

ارسال بار از تهران به گرگان

فراموش نکنید که اگر کالای شما وزن و حجم کمتری داشته باشد و از خودروهای باربری کوچک‌تر برای ارسال آن استفاده کنید، می‌توانید در بازه زمانی سریع‌تر و با هزینه کمتری آن را از تهران به گرگان بفرستید. فاصله بین تهران تا گرگان هم نهایتا 410 کیلومتر بوده که خودروی باربری مورد نظر شما در بازه زمانی چند ساعته خیلی راحت به آنجا می‌رسد و اصلا نیازی نیست که نگران طولانی شدن روند ارسال بار باشید.  در مقاله حمل بار تهران درباره این موضوع توضیحات کاملی ارائه کردیم.

حمل خرده بار به گرگان

در صورتی که کالاهایی با وزن و حجم خیلی کمتر دارید، استفاده از وانت و نیسان بهترین گزینه برای حمل بار به گرگان هستند. البته خیلی مهم است که از قبل شرایط خرده‌بار خود را تعیین کرده باشید. به عنوان مثال، گفتیم که اگر احتمال فاسد شدن بار در این چند ساعت وجود دارد، حتما از کامیون‌ها و نیسان‌های یخچال‌دار استفاده کنید. در مقابل، برای ارسال برخی مصالح ساختمانی که فرایند بارگیری و تخلیه آنها دشوار است، می‌توانید از نیسان‌های کمپرسی کمک بگیرید.

مقاله پیشنهادی: حمل بار به یزد

حمل اثاثیه در گرگان

بهترین خودروها برای اسباب کشی منزل که شما می‌توانید در باربری در گرگان پیدا کنید، خودروهای مسقف هستند. به‌خصوص که در شهر گرگان به‌خاطر قرارگیری در شمال ایران، غالباً باران‌های ناگهانی می‌بارد. به همین دلیل شما می‌توانید باتوجه‌به وزن بار خود، از خاور، نیسان یا حتی کامیون‌های مسقف استفاده کنید.

حمل اثاثیه در گرگان

سخن پایانی

در این مقاله اطلاعات کاملی درباره خودروهای باربری مورد استفاده برای حمل بار به گرگان در اختیار شما قرار دادیم. علاوه بر این، متوجه شدید که هزینه ارسال بار به گرگان به چه فاکتورهایی بستگی دارد و چگونه محاسبه می‌شود. اگر شما هم می‌خواهید هر کالایی را از هر شهری در ایران به گرگان بفرستید و نگران هزینه و یا حتی سالم رسیدن کالا به مقصد هستید، پیشنهاد ما استفاده از سامانه ترابرنت است. با ترابرنت، فرایند باربری گرگان و یا هر یک از شهرهای دیگر برای شما خیلی راحت‌تر خواهد بود. ترابرنت برای صاحبان خودروهای باری نیز شرایطی را درنظر گرفته تا بتوانند تنها با نصب اپلیکیشن اعلام بار درخواست‌های مربوط به خود ر دریافت کنند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی خود را در مسیر: "سربرگ ساز > چیدما موبایل > عنصر منوی موبایل > نمایش و مخفی کردن > انتخاب منو " تنظیم کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.