آنچه در این مقاله می‌خوانید

صفحات منتخب

  • حمل بار به شهرستان
  • نیسان بار
  • اسباب کشی به شهرستان
  • حمل بار تهران
  • باربری غرب تهران
  • باربری شرق تهران
  • اسباب کشی
  • حمل بار به شهرستان با وانت
  • حمل بار با وانت

باربری تهران به یزد | خدمات حمل بار به یزد + قیمت

صفر تا صد حمل بار به یزد

یزد یکی از شهرهای گرم و خشک ایران شناخته می‌شود که در نواحی مرکزی این کشور واقع شده است. روزانه و ماهیانه بارهای مختلفی از شهرهای اطراف به یزد ارسال می‌شوند که همه آنها باید با استفاده از خودروهای باربری مناسب و توسط رانندگان با تجربه انجام شوند. ما در این مقاله از ترابرنت، اطلاعات کاملی درباره حمل بار به یزد در اختیار شما قرار خواهیم داد و می‌گوییم که چگونه می‌توانید کالاهای خود را از شهرهای مختلف به شهر تاریخی یزد ارسال کنید.

خدمات ترابرنت برای حمل بار به یزد

بدون شک یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین خدمات ترابرنت برای حمل بار به یزد که توانسته نسبت به سایر شرکت‌های باربری یزد طرفداران خیلی بیشتری داشته باشد، تنوع خودروهای باری است.

حمل بار به یزد با ترابرنت

در ترابرنت شما می‌توانید انواع خودروهای باری، از تریلی و کامیون‌های سنگین گرفته تا وانت و نیسان را پیدا کنید. همان‌طورکه انتظار می‌رود، قیمت باربری یزد تریلی نسبت به نیسان و وانت بیشتر است. به همین دلیل بهتر است قبل از ارسال بار خود، مطمئن شوید که کدام خودروی باری برای حمل آن مناسب‌تر است. 

نحوه سفارش برای باربری یزد

کسانی که می‌خواهند بار خود را در یزد جابه‌جا کنند یا حتی از شهرهای دیگر ایران به این شهر بفرستند، می‌توانند از سامانه ترابرنت استفاده کنند. به منظور اعلام بار در باربری یزد ترابرنت، تنها کافی است که مراحل زیر را انجام دهید. 

  1. در مرحله اول، به اپلیکیشن ترابرنت مخصوص صاحبان کالا نیاز دارید و باید آن را روی گوشی هوشمند خود نصب کنید. 
  2. سپس کسانی که در این برنامه ثبت نام نکرده‌اند، باید اطلاعاتی را بنویسند و تایید کنند تا احراز هویت آنها کامل شود. 
  3. اکنون شما باید برای ثبت سفارش، گزینه اعلام بار کنید در صفحه اصلی را انتخاب نمایید. 
  4. در قدم بعدی، اطلاعاتی که اپلیکیشن از شما می‌خواهد را بنویسید. 
  5. اگر هرگونه توضیحات اضافه‌ای دارید که می‌خواهید راننده از آن مطلع شود، آن را در قسمت توضیحات برای راننده بنویسید. 
  6. برای تکمیل این اطلاعات، گزینه ثبت و ارسال اعلام بار را بزنید تا اعلام بار شما در محدوده باربری یزد ترابرنت نمایش داده شود. 
  7. بعد از این‌که راننده‌ای با شما تماس گرفت، می‌توانید هماهنگی‌های بیشتر برای حمل بار یزد را با او انجام دهید. 

هزینه حمل بار به یزد

اگر شما هم می‌خواهید کالایی را به شهر یزد بفرستید و اطلاعی درباره هزینه آن ندارید، باید به شما بگوییم که فاکتورهای زیادی می‌توانند در این امر دخیل باشند. به عنوان مثال، وزن و حجم کالا، نوع و ارزش آن، زمان جابجایی، خودروی باربری استفاده شده و فاصله بین مبدا تا شهر یزد می‌توانند موجب تفاوت در این هزینه‌ها شوند.

هزینه حمل بار به یزد

با این حال، ممکن است خیلی از افراد با توجه به این موارد هم نتوانند هزینه حمل بار به یزد را تعیین کنند. برای این که قیمت تقریبی باربری یزد برای شما مشخص شود، می‌توانید از وب‌سایت ترابرنت کمک بگیرید. در این وب‌سایت، گزینه استعلام قیمت وجود دارد که بعد از کلیک کردن روی آن و تایپ اطلاعات مورد نیاز، می‌توانید استعلام قیمت جهت ارسال کالای خود را بگیرید.

در قسمت پایین، جدولی را مشاهده می‌کنید که هزینه باربری یزد در آن به‌صورت تقریبی آورده شده است. البته لازم به ذکر است که فاکتورهای دیگری که پیش از این گفتیم، روی این قیمت تاثیر می‌گذارند. به همین دلیل مثلاً قیمت باربری تهران به یزد نسبت به زاهدان تا یزد متفاوت است. 

حمل بار از سایر نقاط ایران به یزد (با کامیون جفت روباز)کرایه (تومان)
حمل بار از تهران به یزد9,000,000
حمل بار از اصفهان به یزد6,600,000
حمل بار از مشهد به یزد10,200,000
حمل بار از شیراز به یزد7,800,000
حمل بار از اهواز به یزد12,000,000
حمل بار از بندرعباس به یزد10,200,000
حمل بار از زاهدان به یزد12,000,000

حمل بار از تهران به یزد

روزانه کالاهای مختلفی از شهر تهران به یزد ارسال می‌شوند که هر یک از آنها بسته به شرایطشان، از خودروهای متفاوتی کمک می‌گیرند. فاصله بین تهران تا یزد نزدیک به 620 کیلومتر است که در این مسافت، شهرهای مختلفی قرار گرفته‌اند. زمانی که شما بخواهید کالایی را از تهران به یزد ارسال کنید، باید از کامیون مناسبی متناسب با بار خود کمک بگیرید.

ارسال بار به یزد

اما به طور کلی، همه این خودروهای باربری می‌توانند در عرض چند ساعت بار شما را از تهران به یزد برسانند. حمل بار به یزد از تهران نهایتا از صبح تا شب به طول بیانجامد و بعد از اتمام این بازه زمانی می‌توانید کالای خود را در شهر یزد تحویل بگیرید.

مقاله پیشنهادی: حمل بار به سمنان

خوروهای رایج برای حمل بار به یزد

شما می‌توانید برای ارسال بار به یزد از کامیون‌های مختلفی استفاده کنید. اولین موضوعی که باید برای انتخاب کامیون مد نظر قرار دهید، شرایط بار خود شماست. این بدان معنی است که با توجه به وزن و حجم کالای خود، یک خودروی باربری مناسب پیدا کنید.

علاوه بر این، فاکتورهای دیگری نیز می‌توانند در انتخاب خودرو تاثیرگذار باشند. به عنوان مثال، اگر بخواهید در شرایط آب و هوایی نامناسب و در برف و باران کالای خود را به یزد بفرستید، باید حتما از کامیون‌های مسقف و سرپوشیده کمک بگیرید. همچنین برای ارسال مصالح ساختمانی و کالاهای فاسدشدنی نیز به ترتیب می‌توانید از کامیون‌های کمپرسی و یخچال‌دار استفاده کنید. در این قسمت، انواع کامیون‌های رایج برای باربری یزد را به شما معرفی می‌کنیم که با توجه به کالای خود می‌توانید یکی از آنها را انتخاب کنید.

کامیون‌های رایج برای حمل بار به یزد

1. باربری یزد تریلی

تریلی‌ها دارای ظرفیت زیادی هستند و می‌توانند کالاهایی تا وزن 25 تن را تحمل کنند. شما می‌توانید تریلی‌ها را به صورت چادری، بغل‌دار و کفی پیدا کرده و بر اساس کالای خود بارگیری نمایید و فرایند حمل بار به یزد را انجام دهید.

2. حمل بار به یزد با کامیون جفت

با استفاده از کامیون‌های جفت، شما می‌توانید کالاهایی تا وزن 15 تن را از هر شهری که بخواهید به یزد ارسال کنید. این کامیون‌ها بیشتر برای حمل مصالح ساختمانی و حتی محصولات کشاورزی در حجم زیاد استفاده می‌شود.

3. باربری یزد با کامیون تک

یکی دیگر از خودروهایی که برای حمل بار به یزد مورد استفاده قرار می‌گیرند، کامیون‌های تک هستند که ظرفیتی به اندازه 10 تن دارند. شما می‌توانید بر اساس شرایط کالا، از کامیون‌های تک برای ارسال مصالح ساختمانی و یا حتی محصولات کشاورزی مختلفی استفاده کنید. بسته به شرایط آب و هوایی هم این کامیون‌ها به صورت مسقف، روباز، کمپرسی و یخچال‌دار در دسترس هستند.

در این مقاله توضیح خواهیم داد که دوزبلاغ چیست و چه کاربردی دارد

4. خاور برای حمل بار به یزد

خاورها به دو صورت خاور ساده و 911 وجود دارد که می‌توانید با استفاده از آنها کالای مورد نظر خود را از هر شهری که بخواهید به یزد بفرستید. بیشتر افراد برای اسباب کشی و حمل لوازم منزل، از خاورهای مسقف استفاده می‌کنند. زیرا این خاورها کابین بزرگی دارند و برای حمل لوازم منزل کاملا مناسب به نظر می‌رسند. اگر هم بخواهید بارهای دیگری را درون خاور قرار دهید، باید بگوییم که این خودروی باربری بین 3 تا 4 تن ظرفیت دارد.

خاور برای حمل بار به یزد

5. وانت بار یزد 

وانت بار یزد یکی از رایج‌ترین خودروهای باری برای حمل بارهایی با وزن کم در این شهر شناخته می‌شود. با استفاده از وانت‌های مسقف، روباز، کمپرسی یا حتی یخچال‌دار، شما می‌توانید بارهایی تا سقف یک تن را به شهرستان یزد بفرستید. 

6. نیسان بار یزد

شما زمانی می‌توانید از نیسان بار یزد استفاده کنید که وزن بارتان نهایتاً 2 تن باشد. اگرچه شما این امکان را دارید که برای حمل بارهای سبک‌تر نیز از نیسان استفاده کنید، اما بیشتر مواقع برای حمل بارهای با وزن بین ۱.۵ تا تن از نیسان استفاده می‌شود. 

ارسال خرده بار به یزد

روزانه انواع خرده‌بار از شهرهای دیگر به یزد ارسال می‌شوند که همان‌طورکه پیش از این نیز گفتیم، وانت و نیسان بهترین گزینه برای حمل این بارها به شمار می‌آیند. شما می‌توانید با استفاده از انواع نیسان و وانت‌های مختلف، برای ارسال خرده بار به یزد اقدام کنید.

ارسال خرده بار به یزد

خدمات باربری خرده بار تهران به یزد به‌صورت همه‌روزه در ترابرنت در اختیار شما قرار می‌گیرند و می‌توانید در هر مسیری که بخواهید، از آنها استفاده کنید. پس هیچ تفاوتی ندارد که قصد دارید برای باربری از تهران به یزد استفاده کنید یا در مسیرهای متفاوتی کالای خود را بفرستید. در هر شرایط، می‌توانید بار خود را از هر نقطه از ایران به یزد ارسال کنید.

سخن پایانی

در این مقاله از ترابرنت، اطلاعاتی درباره حمل بار به یزد در اختیار شما قرار دادیم و گفتیم که خودروهای باربری متعددی در این زمینه مورد استفاده قرار می‌گیرند. شهر یزد یکی از مهم‌ترین شهرهای ایران شناخته می‌شود که به ثبت جهانی رسیده است. اگر شما هم می‌خواهید هر کالایی را از هر شهری به یزد بفرستید، می‌توانید از طریق سامانه ترابرنت، خودروی باربری مورد نظر خود را انتخاب کرده و با هزینه‌ای کاملا مقرون به صرفه و مناسب این کار را انجام دهید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی خود را در مسیر: "سربرگ ساز > چیدما موبایل > عنصر منوی موبایل > نمایش و مخفی کردن > انتخاب منو " تنظیم کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.