آنچه در این مقاله می‌خوانید

صفحات منتخب

  • حمل بار به شهرستان
  • نیسان بار
  • اسباب کشی به شهرستان
  • حمل بار تهران
  • باربری غرب تهران
  • باربری شرق تهران
  • اسباب کشی
  • حمل بار به شهرستان با وانت
  • حمل بار با وانت

باربری تهران به ایلام | قیمت حمل بار به ایلام

باربری تهران به ایلام قیمت حمل بار به ایلام

شما می‌توانید با استفاده از خودروهای مختلف، کالاهای مورد نیاز خود را به شهرهای متفاوت ایران بفرستید. به عنوان مثال، می‌توانید برای حمل بار به ایلام از خودروهای باربری متنوعی استفاده کنید. البته خیلی مهم است که شما بخواهید از چه مکانی کالای مورد نظر خود را به این شهر ارسال کنید. در این مقاله از ترابرنت اطلاعات کاملی درباره باربری ایلام در اختیار شما قرار خواهیم داد. پس اگر شما هم از هر شهری می‌خواهید کالایی را به این شهر بفرستید، حتما تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

در این مقاله، برای شما عزیزان توضیح خواهیم داد که از طریق چه خودروهایی می‌توانید کالای مورد نیاز خود را به شهر ایلام بفرستید و هر یک از این خودروهای باربری را چگونه باید پیدا کنید. علاوه بر این، اطلاعات دیگری درباره هزینه حمل بار به ایلام و روش استعلام هزینه ارسال بار به این شهر در اختیار شما قرار خواهیم داد.

خدمات باربری ایلام

در ترابرنت خدمات متعددی برای حمل بار به ایلام در اختیار شما قرار می‌گیرند که باعث می‌شوند بتوانید با خیال آسوده‌تر، محموله را از سایر شهرهای ایران به ایلام ارسال نمایید. برای مثال، در ترابرنت خدمات به‌صورت آنلاین ارائه می‌شوند و شما می‌توانید در هر زمان و مکانی که به اینترنت دسترسی داشته باشید، اعلام بار خود را ثبت کنید. 

خدمات باربری ایلام

همچنین ترابرنت اپلیکیشن مجزایی را نیز مخصوص رانندگان ارائه کرده است که آنها می‌توانند با احراز هویت در آن، اعلام بارهای متعددی در مسیرهای مختلف ایلام دریافت کنند. در ترابرنت امکان گرفتن استعلام کرایه حمل بار وجود دارد و صاحبان کالا می‌توانند به‌صورت شبانه‌روزی و حتی در روزهای تعطیل از خدمات این اپلیکیشن استفاده کنند. 

پیشنهاد می‌کنیم از مقاله حمل بار به سنندج دیدن کنید.

 روش ثبت درخواست برای حمل بار به ایلام در ترابرنت

در این سامانه خودروهای باربری متنوعی با حرفه ای ‌ترین رانندگان وجود دارد که شما می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن و در هر ساعت از شبانه روز که بخواهید، یک خودروی متناسب با شرایط خود برای ارسال بار به ایلام پیدا کنید.

تنها کاری که باید انجام دهید، دانلود و نصب اپلیکیشن ترابرنت روی گوشی هوشمندتان است .سپس شماره خود را ثبت و بعد از زدن کد و ورود به برنامه روی گزینه اعلام بار ضربه بزنید. بعد از درج اطلاعات مورد نیاز، می‌توانید خودروی باربری متناسب با نیاز خود را انتخاب کنید.

قیمت حمل بار ایلام

به طور کلی، پارامترهای متعددی روی کرایه و قیمت حمل بار ایلام تاثیر می‌گذارند که برخی از اصلی‌ترین آنها شامل مواردی مانند مسافت، وزن کالا، شرایط آب‌وهوایی، نوع خودرو، نوع بارگیر، وضعیت جاده و سایر موارد این‌چنینی هستند.

شما می‌توانید با استفاده از گزینه استعلام کرایه حمل بار در وبسایت ترابرنت، هزینه تقریبی برای ارسال کالا به این شهرستان را مشاهده کنید. به این منظور، باید اطلاعاتی مانند مبدا و مقصد، نوع خودرو و نوع بارگیر را در این صفحه وارد کنید. در جدول زیر، می‌توانید هزینه تقریبی برای ارسال بار از شهرهای دیگر ایران به ایلام را مشاهده کنید که این اطلاعات مربوط به خرداد 1403 هستند.

حمل بار از سایر نقاط ایران به ایلام (با کامیون جفت روباز)کرایه (تومان)
حمل بار از تهران به ایلام12,600,000
حمل بار از شیراز به ایلام17,400,000
حمل بار از همدان به ایلام10,800,000
حمل بار از اصفهان به ایلام13,200,000
حمل بار از کرمان به ایلام21,600,000
حمل بار از یزد به ایلام18,000,000
حمل بار از کرمانشاه به ایلام7,800,000

خودروهای مورد نیاز برای حمل بار به ایلام

شما می‌توانید بسته به شرایط کالای خود، از روش‌های متعددی برای حمل بار به ایلام استفاده کنید. پس اولین فاکتوری که باید برای ارسال بار به این شهر مدنظر قرار دهید، نوع کالای شماست. در این قسمت، برخی از رایج‌ترین خودروهای باربری که می‌توان از آنها برای باربری ایلام و یا هر شهر داخلی دیگر استفاده کرد را نام می‌بریم. پس حتما تا پایان این قسمت را مطالعه نمائید تا ببینید که بسته به شرایط کالای خود، باید از کدام یک از خودروهای باربری استفاده کنید.

خودروهای مورد نیاز برای حمل بار به ایلام

1. وانت بار ایلام

وانت بار ایلام برای حمل خرده بار به این شهرستان یا حتی ارسال بارهای درون‌شهری مورد استفاده قرار می‌گیرد. رایج‌ترین خودروهای وانت که می‌توانید در سامانه ترابرنت پیدا کنید، پراید وانت، پیکان وانت و مزدا وانت هستند. ظرفیت این خودروهای باری به ترتیب ۵۰۰ کیلو، ۷۰۰ کیلو و 1 تن است. برای شناخت بیشتر به مقاله وانت بار مراجعه کنید.

2. باربری نیسان ایلام

درصورتی‌که وزن بار شما بیشتر از 1 تن است و نمی‌توانید با استفاده از وانت باری آن را به شهرستان ایلام بفرستید، باربری نیسان ایلام می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. ظرفیت نیسان بار بین ۱.۸ تا 2.2 تن است می‌تواند انواع خرده‌بار مانند مصالح ساختمانی، لوازم منزل، مواد غذایی، تره‌بار و محصولات کشاورزی و هر نوع کالای دیگری که بخواهید را جابجا کند. پیشنهاد می‌کنیم مقاله حمل بار با نیسان را مطالعه کنید.

3. خاور برای باربری ایلام

در صورتی که حجم و وزن کالای شما بیشتر باشد و نتوانید از وانت یا نیسان برای حمل آن استفاده کنید، خاور می‌تواند انتخاب هوشمندانه‌ای برای شما باشد. مانند نمونه قبلی، خاور هم انواع مختلفی دارد و شما می‌توانید بسته به شرایط کالای خود آن را به صورت کمپرسی، روباز، مسقف، یخچال‌دار و نمونه‌های دیگر بیابید.

مقاله پیشنهادی: حمل بار نیشابور

4. حمل بار به ایلام با کامیون تک

بسیاری از کسانی که می‌خواهند مصالح ساختمانی و یا کالاهای خیلی حجیم و سنگینی را به شهر ایلام بفرستند، می‌توانند از خودروی باربری تک استفاده کنند. حتی گاهی مواقع برخی از افراد برای اسباب کشی به شهر ایلام هم از تک استفاده می‌کنند. اما به طور کلی، این خودروی باربری بیشتر برای حمل مصالح ساختمانی با حجم و وزن زیاد کاربرد دارد

ارسال بار به ایلام

تک هم مانند خاور، هم به صورت کمپرسی و هم به صورت مسقف یا روباز وجود دارد و بسته به شرایط کالا می‌تواند به طور متفاوت مورد استفاده قرار بگیرد.

5. باربری ایلام با کامیون جفت

از دیگر خودروهای باربری که می‌توان برای حمل بار به ایلام از آن استفاده کرد، جفت است. مانند نمونه قبلی، جفت‌های موجود در ایران هم به صورت روباز، مسقف یا کمپرسی هستند و بسته به شرایط مختلف، می‌توانند برای ارسال بارهایی با حجم و وزن خیلی زیاد از آنها استفاده کرد. البته فراموش نکنید که راننده‌ای که قرار است خودروی باربری جفت را حمل کند، باید حتما گواهینامه پایه یک داشته باشد.

6. باربری تریلی ایلام

در نهایت، اگر کالای شما وزن و حجم خیلی زیادی داشت و نتوانستید از هیچ یک از خودروهای باربری قبل از این استفاده کنید، نوبت به آن می‌رسد که به سراغ تریلی بروید. تریلی‌ها تنوع بسیار زیادی در ایران دارند و به همین دلیل هم دست شما برای انتخاب فوق العاده باز است. تنها کاری که باید انجام دهید، این است که در ابتدا شرایط آب و هوا و سپس کالای خود را بسنجید و متناسب با همه این موارد، یک تریلی مناسب انتخاب نمایید.

در حال حاضر، تریلی‌های موجود در ایران به شکل‌های متنوعی وجود دارند. به عنوان مثال، شما می‌توانید تریلی‌های خود را به صورت کفی، بغل‌دار، کمپرسی، یخچالی و یا حتی چادری انتخاب کنید. به عنوان مثال، اگر بخواهید کالایی را در آب و هوای بارانی منتقل کنید، بهتر است حتما از تریلی‌های چادری کمک بگیرید. این در حالی است که کمپرسی برای حمل مصالح ساختمانی، که نمی‌توان آنها را با دست یا دستگاه حمل کرد، کاربرد دارد.

مقاله پیشنهادی: حمل بار به کاشان

باربری تهران به ایلام

ازآنجاکه تهران پایتخت ایران و یکی از مهم‌ترین شهرهای کشورمان شناخته می‌شود، روزانه کالاهای بسیار زیادی از این شهر به سایر شهرستان‌ها ارسال می‌شوند. یکی از شهرستان‌های مقصد برای ارسال بار از تهران، شهرستان ایلام است. شما می‌توانید انواع بارهای خود را بر اساس وزن و حجمی که دارند، از تهران به ایلام ارسال کنید.

باربری تهران به ایلام

البته توجه داشته باشید که اگر کالای شما به بسته‌بندی نیاز دارد، خودتان باید آن را بسته‌بندی کنید و شرکت باربری، مسؤلیتی در این باره ندارد. البته مطمئن باشید که به خاطر بیمه کالا از طرف ترابرنت، ‌می‌توانید با خیال آسوده‌تری بار خود را از تهران به ایلام بفرستید.  برای شناخت بیشتر به صفحه باربری تهران مراجعه کنید.

سخن پایانی

در این مقاله از ترابرنت متوجه شدید که حمل بار به ایلام با استفاده از کامیون‌ها و خودروهای باربری انجام می‌شود و گفتیم که شما باید بر اساس شرایط بار خود یکی از این خودروها را انتخاب کنید. اگر شما هم قصد باربری ایلام و یا هر شهر دیگری درون ایران را دارید، استفاده از سامانه ترابرنت می‌تواند برای شما بهترین گزینه باشد. زیرا این سامانه به طور مستقیم شما را به راننده متصل می‌کند و می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن، بهترین خودروی باربری را پیدا کنید. همچنین اگر راننده هستد و نیاز به دریافت اعلام بارهای مربوط به ایلام دارید می توانید اپلیکیشن اعلام بار رانندگان را نصب کنید و از این خدمات استفاده کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی خود را در مسیر: "سربرگ ساز > چیدما موبایل > عنصر منوی موبایل > نمایش و مخفی کردن > انتخاب منو " تنظیم کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.