آنچه در این مقاله می‌خوانید

اعلام بار ترانزیت چادری چگونه انجام می‌شود؟

اعلام بار ترانزیت چادری

زمانی که شما بخواهید به هر دلیلی کالایی را به کشورهای خارجی بفرستید، روش‌های مختلفی پیش روی شما قرار دارند که یکی از بهترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین روش‌ها، استفاده از روش زمینی است. در این روش، شما باید از طریق ترانزیت‌های مختلف، کالای خود را به کشور مقصد برسانید. از طرف دیگر، این احتمال وجود دارد که کالای شما شرایط خاصی داشته باشد و یا حتی به‌خاطر شرایط آب و هوایی، مجبور شوید از ترانزیت چادری برای ارسال بار استفاده کنید. در اینجاست که اهمیت اعلام بار ترانزیت چادری به میان می‌آید.

گاهی مواقع، این احتمال وجود دارد که به خاطر سرمای هوا، نتوانید از ترانزیت‌های معمولی و روباز برای ارسال کالا استفاده کنید. در این شرایط، می‌توانید با استفاده از ترانزیت‌های چادری، به هدف خود برسید. ترانزیت‌های چادری قابلیت‌های بسیار زیادی دارند و می‌توانند کالاهایی با حجم و وزن متفاوت را خیلی راحت به کشور مقصد شما ارسال نمایند.

تنها کاری که باید بلد باشید، نحوه اعلام بار ترانزیت چادری است که در این مقاله از ترابرنت، به طور کامل درباره این مسئله صحبت خواهیم کرد. پس اگر شما هم به هر دلیلی می‌خواهید هر نوع کالایی را در شرایط آب و هوایی مختلف به کشورهای دیگر در هر مسافتی ارسال کنید، پیشنهاد می‌کنیم که به هیچ عنوان خواندن این مقاله را از دست ندهید.

اعلام بار ترانزیت چادری چگونه انجام می‌شود؟

اعلام بار ترانزیت چادری چگونه انجام می‌شود

جهت کسب اطلاعات درباره کامیون ترانزیت، مطالعه مقاله همه چیز درباره کامیون ترانزیت ترابرنت پیشنهاد می‌شود

همان‌طورکه پیش از این نیز گفتیم، شما می‌توانید از طریق روش زمینی کالای خود را به هر کشوری که بخواهید، بفرستید. تنها نکته‌ای که در این زمینه باید حتماً به آن توجه کنید، حجم بار و همچنین شرایط آب و هوایی است. به عنوان مثال، اگر بخواهید کالای خود را در فصل پاییز و یا زمستان به یکی از کشورهای همسایه و یا حتی کشورهای دورتر ارسال کنید، نمی‌توانید از ترانزیت‌ها و کامیون‌های روباز استفاده کنید. زیرا این احتمال وجود دارد که در طول مسیر، کالا آسیب ببیند و یا رطوبت به آن وارد شود.

در این شرایط، می‌توانید با استفاده از کامیون‌های مسقف و یا ترانزیت‌های چادری، این مشکل را برطرف کنید. از طرف دیگر، یکی از مشکلاتی که خیلی از صاحبان کالا با آن درگیر هستند، نحوه اعلام بار ترانزیت چادری است.

اعلام بار ترانزیت چادری مانند ترانزیت‌های دیگر است و تنها کاری که باید انجام دهید، این است که وارد سامانه‌های آنلاین شوید و بر اساس شرایط کالای خود، ترانزیت چادری متناسب با کالا را انتخاب نمایید. بسیاری از این سامانه‌ها هم به‌صورت اپلیکیشن و هم به‌صورت وب‌سایت در دسترس شما قرار دارند.

برای اعلام بار در سامانه ترابرنت و دسترسی به خودروهای باربری به صورت ترانزیت چادری، باید حتماً اطلاعات کافی درباره کالا، آدرس مقصد و همچنین آدرس مبدا داشته باشید. بعد از آن، می‌توانید وارد وب‌سایت و یا اپلیکیشن ترابرنت شده و روی گزینه اعلام بار کلیک کنید. در این مرحله، می‌توانید کادرهای متعددی را تماشا کنید که باید همه آنها را بر اساس شرایط خود پر نمایید. توجه داشته باشید که موقع انجام این کار، باید اپلیکیشن مخصوص صاحبان کالا را دانلود کنید.

اگر قصد اعلام بار دارید می‌توانید از اعلام بار لحظه‌ ای ترابرنت کمک بگیرید.

اعلام بار ترانزیت چادری برای صاحبان خودرو

اعلام بار ترانزیت چادری برای صاحبان خودرو

همان‌طورکه صاحبان کالا به دنبال راننده و خودروی مناسبی برای ارسال بار خود به خارج از کشور هستند، رانندگان زیادی هم وجود دارند که نمی‌دانند باید چگونه بارهای متناسب با شرایط و موقعیت جغرافیایی خود را پیدا کنند. در این شرایط، ممکن است خیلی از آنها ترجیح دهند که به شرکت‌های باربری بروند تا بعد از پیدا شدن شخصی برای اعلام بار، کالای آن شخص را به کشور مقصدشان برسانند.

با این ‌حال، باید بگوییم که این روش معایب زیادی دارد. به عنوان مثال، شرکت‌های باربری به عنوان واسطه میان رانندگان و صاحبان کالا در نظر گرفته می‌شوند و به همین دلیل هم آنها بخش زیادی از هزینه را برمی‌دارند. بهترین روش برای رانندگانی که دارای ترانزیت چادری هستند، استفاده از سامانه‌های آنلاین است که این سامانه‌ها باعث می‌شوند که تا حد خیلی زیادی واسطه‌ها از بین بروند.

برای آگاهی از مفهوم ترانزیت به مقاله ترانزیت چیست ترابرنت رجوع کنید.

پس اگر شما هم می‌خواهید به صورت مستقیم با صاحب کالا در ارتباط باشید و درآمد خیلی بیشتری از ترانزیت چادری به دست بیاورید، به دنبال سامانه‌های آنلاینی مانند ترابرنت باشید. تنها کاری که باید در این سامانه انجام دهید، این است که اپلیکیشن مخصوص رانندگان را روی گوشی هوشمند خود نصب کرده و منتظر اعلام بار ترانزیت چادری از طرف صاحبان کالا بمانید.

زمانی که صاحبان کالا گزینه اعلام بار را انتخاب کردند، این اعلام بار بر اساس شرایط بار و موقعیت جغرافیایی شما برایتان نمایش داده می‌شود و درصورتی‌که مناسب بود، می‌توانید خیلی راحت آن را بپذیرید و یا رد کنید.

اعلام بار ترانزیت چادری صاحبان خودرو

مقاله پیشنهادی: اعلام بار قزوین

ترابرنت، فرصتی فراهم کرده تا همه صاحبان کالا و رانندگان بتوانند به صورت مستقیم با یکدیگر در ارتباط باشند و فرایند اعلام بار ترانزیت چادری و فرایندهای دیگری مانند بارگیری و یا حتی تخلیه کالا با سرعت بسیار بالایی انجام گیرد. علاوه بر این که استفاده از این روش، برای صاحبان کالا بسیار مقرون‌به‌صرفه و برای رانندگان هم کاملاً مناسب است.

اعلام بار ترانزیت چادری از طریق ترابرنت

بر اساس مواردی که متوجه شدید، می‌توان گفت که ترابرنت یکی از بهترین سامانه‌هایی است که به شما این امکان را می‌دهد تا فرایند اعلام بار ترانزیت چادری برای ارسال کالا به کشورهای خارجی را خیلی راحت انجام دهید. به علاوه، این سامانه فعالیت‌ها و خدمات دیگری مانند صدور بارنامه و بیمه‌نامه، انجام کارهای گمرکی و سایر موارد این‌چنینی را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد. شما می‌توانید با تماس گرفتن با کارشناسان ترابرنت و یا اپلیکیشین ترابرنت، پروسه حمل کالای خود را خیلی سریع‌تر آغاز نمایید.

سخن پایانی

در این مقاله از ترابرنت، اطلاعات کاملی درباره بهترین روش اعلام بار ترانزیت چادری در اختیار شما قرار دادیم. همان‌طورکه گفتیم، این سامانه آنلاین تمام تلاش خود را کرده تا بتواند کار ارسال کالا به خارج از کشور را هم برای صاحبان بار و هم برای رانندگان بین‌المللی، خیلی راحت کند.

مطمئن باشید که رانندگان بین‌المللی ترابرنت، تجربه و سابقه بسیار زیادی در این زمینه دارند و می‌توانید با خیالی آسوده، کالای خود را به دست آنها بسپارید و مطمئن باشید که در زمان سریعی به مقصد خواهد رسید. اگر هر سوال دیگری درباره اعلام بار ترانزیت چادری از طریق سامانه ترابرنت دارید، می‌توانید در قسمت نظرات از ما بپرسید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی خود را در مسیر: "سربرگ ساز > چیدما موبایل > عنصر منوی موبایل > نمایش و مخفی کردن > انتخاب منو " تنظیم کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.