آنچه در این مقاله می‌خوانید

باربری پردیس | خدمات حمل بار پردیس برای انواع کالاها

باربری پردیس، خدمات حمل بار پردیس برای انواع کالاها

حمل بار پردیس به‌صورت روزانه از طریق باربری‌های مختلف انجام می‌شود که یکی از بهترین روش‌ها برای پیدا کردن خودروی باری مناسب، استفاده از سامانه ترابرنت است. با استفاده از این سامانه شما می‌توانید در هر زمانی که بخواهید و حتی در روزهای تعطیل، انواع خودروها را برای حمل بار شهر پردیس پیدا کنید.

یکی از مهم‌ترین مزایایی که باعث شده ترابرنت طرفداران خیلی زیادی برای حمل بار در پردیس داشته باشد، این است که انواع خودروهای باری به همراه خدمات دیگر مانند استعلام کرایه حمل بار را در اختیار شما قرار می‌دهد. به همین دلیل شما می‌توانید با استفاده از این سامانه، تمام کارهای خود که در باربری پردیس انجام می‌شوند را به‌راحتی به پایان برسانید.

خدمات باربری پردیس در ترابرنت

گفتیم که خدمات متعددی در ترابرنت وجود دارد که باعث شده بسیاری از افراد این سامانه را برای حمل بار پردیس انتخاب کنند. یکی از خدمات، این است که به شما این امکان را می‌دهد تا به‌صورت آنلاین، هر نوع خودروی باری که بخواهید در باربری پردیس پیدا کنید.

خدمات باربری پردیس در ترابرنت

همچنین با استفاده از این سامانه، حتی می‌توانید کرایه موردنیاز برای حمل کالا به این شهر را نیز تخمین بزنید. علاوه بر این که برای باربری پردیس در ترابرنت انواع خودروهای باری، از نیسان گرفته تا تریلی وجود دارند، اما شما می‌توانید هر یک از آنها را در تنوع بیشتری نیز پیدا کنید. به‌عنوان‌مثال، انواع نیسان و وانت‌های مسقف، روباز، کمپرسی و حتی یخچال‌دار در این سامانه موجود هستند که شما می‌توانید بر اساس شرایط بار خود، یکی از آنها را انتخاب کنید. این موضوع درباره سایر خودروهای باری؛ مانند خاور، کامیون و تریلی نیز صدق می‌کند.

پیشنهاد می کنیم مقاله باربری شرق تهران را مطالعه کنید.

نحوه ثبت سفارش حمل بار پردیس

برای این که بتوانید برای باربری پردیس ثبت سفارش کنید و بتوانید خودروی باری موردنظر خود را پیدا کنید، تنها کافی است که اپلیکیشن ترابرنت مخصوص صاحبان کالا را نصب کنید. در قدم بعدی، مراحل زیر را به ترتیب طی کنید تا بتوانید با استفاده از ترابرنت، بهترین خودروی موردنظر خود را برای حمل بار پردیس پیدا کنید.

  1. در قدم اول، نیاز به وارد کردن شماره تلفن همراه خود را دارید.
  2. سپس کدی برای این شماره تلفن ارسال می‌شود که باید آن را در کادر مشخص شده وارد نمایید.
  3. حالا شما وارد صفحه اصلی ترابرنت شده‌اید و برای اعلام بار، باید گزینه اول را انتخاب کنید.
  4. بعد از انتخاب گزینه اول، نیاز دارید که اطلاعات مختلفی مانند مبدأ، مقصد و نوع بارگیر و نوع انتخاب کنید و گزینه پایین صفحه را برای ثبت و ارسال اعلام بار بزنید.
  5. حال اعلام بار شما به ثبت رسیده است و برای رانندگانی که نصب اپلیکیشن رانندگان را انجام داده‌اند، به نمایش در می‌آید. راننده‌ای که درخواست شما را قبول کند، می‌تواند به‌صورت مستقیم با شما تماس بگیرد.

قیمت حمل بار پردیس

کرایه حمل بار در پردیس به فاکتورهای زیادی بستگی دارد. در این امر، عواملی مانند فاصله بین پردیس تا شهر موردنظر، شرایط آب‌وهوایی، وزن و حجم کالا، وضعیت جاده، ساعت و روز حمل بار و سایر موارد این‌چنینی دخیل هستند. شما می‌توانید با استفاده از وب‌سایت ترابرنت، استعلام قیمت حمل بار شهر پردیس را به دست بیاورید.

برای این کار، گزینه استعلام کرایه در وب‌سایت ترابرنت را بزنید و بعد اطلاعات خواسته شده را وارد کنید. بعد از تأیید این مراحل، هزینه باربری پردیس برای شما به نمایش در می‌آید. در این قسمت، جدولی در اختیار شما قرار دادیم که در آن می‌توانید هزینه تقریبی برای حمل بار پردیس را مشاهده کنید. این قیمت‌ها مربوط به اردیبهشت 1403 هستند.

حمل بار از پردیس به سایر نقاط ایران (با وانت)کرایه حمل بار (تومان)
حمل بار از پردیس به رشت1,800,000
حمل بار از پردیس به تبریز3,000,000
حمل بار از پردیس به اراک1,800,000
حمل بار از پردیس به شیراز3,600,000
حمل بار از پردیس به کرج600,000
حمل بار از پردیس به اهواز3,600,000

باربری پردیس به شهرستان

شما می‌توانید کالای موردنظر خود را از پردیس به همه شهرستان‌های اطراف آن یا حتی شهرستان‌های دیگر بدون هیچ‌گونه مشکلی بفرستید. تنها فاکتوری که باید به آن توجه داشته باشید، بسته‌بندی درست کالا و انتخاب درست خودروی باری است.

باربری پردیس به شهرستان

به‌عنوان‌مثال، اگر کالای شما مواد غذایی است، باید از خودروهای باری برای حمل آن استفاده کنید. با استفاده از ترابرنت، شما می‌توانید حمل بار شهر پردیس به سایر شهرستان‌ها را به‌راحتی انجام دهید و فقط باید علاوه بر در نظر گرفتن فاکتورهای بالا، مبدأ و مقصد خود را به‌درستی در ترابرنت مشخص کنید. پیشنهاد می‌کنیم مقاله حمل بار به شهرستان را مطالعه کنید.

باربری پردیس به تمام مناطق تهران

با استفاده از خودروهای باری ترابرنت، شما می‌توانید بار خود را از پردیس به سایر مناطق و شهرستان‌های تهران نیز ارسال کنید. در این شرایط، اگر قصد حمل بارهایی از پردیس به مناطقی مانند ری، دماوند، فیروزکوه و یا شهرستان‌های دیگر را داشته باشید، باید دقت و وقت کافی برای بسته بندی آن بگذارید. همچنین استفاده از خودروهای باری مجهز برای حمل بار از پردیس به سایر مناطق تهران، اهمیت بسیار زیادی برای محافظت از بار شما دارد. برای آشنایی بیشتر به مقاله حمل بار تهران مراجعه کنید.

خودروهای مناسب حمل بار پردیس

گفتیم که یکی از مهم‌ترین مزایای ترابرنت برای حمل بار در پردیس این است که تنوع خودروها در آن فوق‌العاده بالاست و شما می‌توانید هر نوع خودروی باری را که بخواهید، به‌صورت شبانه‌روزی و آنلاین پیدا کنید. در ادامه، توضیح مختصری درباره انواع خودروها برای حمل بار در پردیس ارائه می‌دهیم.

1. وانت بار پردیس

برای حمل بارهای سبک و در مسافت‌های کم، می‌توان از وانت بار پردیس استفاده کرد. این وانت‌ها نمونه‌های مختلفی دارند و برخی از آنها پراید وانت، پیکان وانت و برخی دیگر مزدا و یا حتی آریسان وانت هستند. ازآنجاکه ظرفیت هر یک از این خودروها با یکدیگر متفاوت است، شما باید بر اساس شرایط بار خود یکی از آنها را انتخاب کنید.

برای مثال، ظرفیت پراید وانت به اندازه 500 کیلو و ظرفیت پیکان وانت هم 700 کیلو است. با این حال، مزدا و آریسان می‌توانند کالاهایی با وزن بیشتر را هم تحمل کنند. پس اگر قصد حمل خرده‌بار به پردیس را دارید، وانت می‌تواند یک گزینه مقرون‌‌به‌صرفه برای شما باشد. اطلاعات بیشتر را در مقاله وانت بار مطالعه کنید.

2. نیسان بار پردیس

نیسان بار پردیس یکی از رایج‌ترین خودروهای باری به شمار می‌آید که توانایی ظرفیت بارهایی با وزن بین ۱.۸ تا ۲.۲ تن را دارد. با استفاده از این خودرو می‌توان انواع بارها مانند مصالح ساختمانی و آهن‌آلات، مواد غذایی و محصولات کشاورزی، لوازم اداری و تجاری را جابه‌جا کرد. نیسان‌ها یکی از بهترین خودروهای باری برای حمل خرده‌بار به شمار می‌آیند و به همین دلیل هم تعداد زیادی از آنها در دسترس شما قرار می‌گیرند.

نیسان بار پردیس

با استفاده از نیسان‌های یخچال‌دار موجود در ترابرنت، شما می‌توانید مواد غذایی و لبنیات را به پردیس ارسال کنید. اما اگر بار شما در دسته مصالح ساختمانی مانند سیمان یا ماسه قرار می‌گیرد، استفاده از نیسان کمپرسی خیلی بهتر است. در مقاله نیسان بار در این باره بیش‌تر توضیح داده‌ایم.

3. خاور برای حمل بار پردیس

بیشترین کالاهایی که با استفاده از خاور جابه‌جا می‌شوند، لوازم منزل و محصولات تجاری هستند. به‌عنوان‌مثال، شما می‌توانید با استفاده از خاور کارهای اسباب کشی پردیس را انجام دهید و تنها با یک بار طی مسیر رفت‌وبرگشت، تمام لوازم خود را به منزل جدید بفرستید. برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه حمل بار خاور مراجعه کنید.

خاور برای حمل بار پردیس

4. کامیون بار پردیس

انواع کامیون‌ها شامل کامیون‌های تک و جفت با ظرفیت ۱۰ و ۱۵ تن می‌شوند. این کامیون‌ها بهترین گزینه برای حمل بارهای ساختمانی به شمار می‌آیند. بسته به نوع بار، شما می‌توانید از کامیون‌های روباز یا کمپرسی برای حمل مصالح ساختمانی استفاده کنید.

کامیون بار پردیس

5. تریلی حمل بار پردیس

برای حمل کالاهایی با وزن بسیار زیاد تا ۲۵ تن، تریلی گزینه بسیار مناسبی است. با استفاده از تریلی، می‌توانید انواع ماشین‌آلات خیلی سنگین را به پردیس بفرستید. فقط باید مطمئن شوید که آیا تریلی موردنظر شما تجهیزات کافی برای محافظت از کالا در طول مسیر را دارد یا خیر.

اسباب کشی پردیس

ممکن است خیلی از افراد قصد اسباب کشی از پردیس به شهرستان‌های دیگر و یا برعکس را داشته باشند. در این شرایط، بهترین خودرو برای اسباب کشی پردیس چیست؟ همان‌طور که پیش‌ازاین نیز گفتیم، خاور می‌تواند یک گزینه بسیار عالی برای اسباب کشی پردیس در نظر گرفته شود.

اسباب کشی پردیس

این خودرو با ظرفیت بین ۳ تا ۶ تن بسته به نوع خاور، تمام لوازم منزل شما را در خود جای داده و می‌توانید تنها با یک بار طی مسیر رفت‌وبرگشت، تمام لوازم خود را به مقصد بفرستید. برای اطلاعات بیشتر از مقاله اسباب‌کشی منزل دیدن کنید.

سخن پایانی

اگرچه شاید خیلی از افراد فکر کنند که فرایند حمل بار پردیس چالش‌برانگیز است، اما باید به شما این اطمینان را بدهیم که با استفاده از سامانه ترابرنت، این امر فوق‌العاده راحت‌تر انجام می‌شود. زیرا فرایند اعلام بار از طرف صاحب کالا و قبول آن از طرف راننده، به‌صورت کاملاً آنلاین انجام می‌شود و افراد می‌توانند بدون کمترین ابهام، کالای خود را در پردیس جابه‌جا کنند. هم چنین رانندگان می توانند از طریق اپلیکیشن اعلام بار درخواست‌های مربوط به خودروی باری خود را مشاهده کنند.

سوالات متداول

حمل بار پردیس برای چه کالاهایی انجام می‌شود؟

حمل اثاثیه منزل در پردیس، حمل مواد غذایی و مصالح ساختمانی در پردیس را می توانید از طریق ترابرنت و به صورت آنلاین انجام دهید.

نحوه استعلام هزینه حمل بار پردیس با ترابرنت چگونه است؟

برای اینکار وارد سایت تربرنت شوید و با وارد کردن اطلاعات بار خود و سپس مقصد و مبدا در بخش استعلام کرایه ترابرنت، استعلام هزینه را دریافت نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

8 دیدگاه در “باربری پردیس | خدمات حمل بار پردیس برای انواع کالاها

  1. احمد گفت:

    ممنون
    من با ترابرنت یک بار به پردیس ارسال کردم، تجربه بسیار خوبی بود.

  2. علی چگینی گفت:

    من از برنامه شما چند تا بار حمل کردم مرسی

  3. رضا گفت:

    خیلی خوب بود

  4. ناشناس گفت:

    ممنون از اطلاعات خوبی که در اختیارمون میذارید

  5. رضا گفت:

    مثل همیشه اطلاعات عالی و مفید.

  6. ناشناس گفت:

    خیلی واضح و جامع بود لذت بردم

  7. رضا گفت:

    عالی بود، ممنونم

  8. کیان گفت:

    من با ترابرنت کالا ارسال کردم و راضی بودم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی خود را در مسیر: "سربرگ ساز > چیدما موبایل > عنصر منوی موبایل > نمایش و مخفی کردن > انتخاب منو " تنظیم کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.