آنچه در این مقاله می‌خوانید

باربری تهران به ارومیه | حمل بار به ارومیه با قیمت مناسب

باربری تهران به ارومیه، حمل بار به ارومیه با قیمت مناسب

حمل بار به ارومیه از سراسر نقاط ایران، در باربری‌های مختلف انجام می‌شود و شاید خیلی از صاحبان کالا ندانند کدام شرکت باربری برای آنها مناسب‌تر است. با رشد تکنولوژی و پیشرفت علم و فناوری، بسیاری از افراد کارهای خود را به‌صورت اینترنتی انجام می‌دهند. به همین دلیل می‌توان از سامانه‌های آنلاین برای حمل بار ارومیه کمک گرفت. ترابرنت یکی از سامانه‌های آنلاین است که خدمات متعددی برای ارسال بار به ارومیه در اختیار شما قرار می‌دهد.

خدمات باربری ارومیه ترابرنت

احراز هویت رانندگان و امنیت بالا، یکی از مهم‌ترین خدماتی است که ترابرنت ارائه می‌دهد و با استفاده از این ویژگی، صاحبان کالا می‌توانند با اطمینان بیشتری محموله خود را به ارومیه ارسال کنند. به‌علاوه، خودروهای باری موجود در این سامانه تنوع خیلی زیادی دارند و صاحبان کالا می‌توانند هر نوع باری را که بخواهند، از مبدأ موردنظرشان به ارومیه ارسال کنند.

خدمات باربری ارومیه ترابرنت

از دیگر خدمات قابل‌توجه ترابرنت برای باربری ارومیه، می‌توان به آنلاین بودن، پشتیبانی، دسترس‌پذیری و خودروهای باری متنوع اشاره کرد. وجود این ویژگی‌ها در یک سامانه آنلاین، باعث شده که بسیاری از افراد رضایت زیادی برای استفاده از ترابرنت داشته باشند.

نحوه ثبت سفارش برای حمل بار به ارومیه

گفتیم که ترابرنت به‌صورت کاملاً آنلاین فعالیت می‌کند. به همین دلیل صاحبان کالا می‌توانند برای حمل بار به ارومیه و پیدا کردن خودروی باری، در هر ساعتی از شبانه‌روز که بخواهند، اقدام کنند. برای پیدا کردن خودروی باری در ترابرنت، مراحل زیر را به ترتیب طی کنید.

  1. در قدم اول، اپلیکیشن ترابرنت مخصوص صاحبان کالا را نصب کنید.
  2. وقتی وارد برنامه می‌شوید، باید شماره تلفن همراهی که روشن است بنویسید.
  3. اکنون از طرف برنامه ترابرنت کدی برای شما ارسال می‌شود که باید آن را در کادر جدید تایپ کنید.
  4. در مرحله بعد، صفحه اصلی ترابرنت برای شما به نمایش در می‌آید.
  5. اکنون شما باید گزینه اول یعنی اعلام بار کنید را انتخاب نمایید.
  6. این قسمت از شما می‌خواهد که تمام اطلاعات مبدأ و مقصد و نوع بار و بارگیر خود را انتخاب کنید. برای این که مشکلی هنگام حمل بار به ارومیه برای بار شما پیش نیاید، حتماً این اطلاعات را کامل بنویسید.
  7. برای این که اعلام بار شما به رانندگان ترابرنت نمایش داده شود، گزینه پایین یعنی ثبت و ارسال اعلام بار را بزنید.
  8. در اینجا کار شما برای اعلام بار ارومیه به اتمام می‌رسد. فقط باید کمی منتظر بمانید تا راننده‌ای که در ترابرنت درخواست شما را انتخاب کند، با شما تماس بگیرد.

قیمت حمل بار به ارومیه

با نوسانات بازار و تغییر در قیمت سوخت و ارز، قیمت حمل بار به ارومیه نیز تغییر می‌کند. همچنین این هزینه به فاکتورهای دیگری مانند مسافت بین مبدأ تا مقصد، وزن و حجم کالا، نوع وسیله نقلیه و نحوه بسته‌بندی کالا نیز بستگی دارد.

قیمت حمل بار به ارومیه

اما شما می‌توانید با استفاده از وب‌سایت ترابرنت و انتخاب گزینه استعلام کرایه حمل بار، هزینه تقریبی آن را تخمین بزنید. در این قسمت، هزینه موردنیاز برای ارسال کالا از ارومیه به شهرهای دیگر ایران را مشاهده می‌کنید. این قیمت‌ها تقریبی بوده و مربوط به اردیبهشت 1403 هستند.

باربری ارومیه به سایر نقاط ایران (با وانت)کرایه (تومان)
باربری ارومیه به تهران3,000,000
حمل بار ارومیه به اصفهان3,600,000
حمل بار ارومیه به تبریز600,000
حمل بار ارومیه به رشت2,400,000
باربری ارومیه به ساری4,200,000
حمل بار ارومیه به شیراز5,400,000
حمل بار ارومیه به اهواز4,200,000
حمل بار ارومیه به بوشهر6,000,000
حمل بار ارومیه به زاهدان8,400,000
باربری ارومیه به همدان2,400,000

باربری تهران به ارومیه

روزانه کالاهای ارسال شده از تهران به شهرهای دیگر مانند ارومیه، بسیار زیاد است. به همین دلیل صاحبان کالا می‌توانند در سریع‌ترین زمان ممکن خودروی باری مناسبی از تهران پیدا کرده و بار را به ارومیه بفرستند.

مسیر بین تهران تا ارومیه تقریباً نزدیک به ۷۷۰ کیلومتر است که با استفاده از خودروی باری، می‌توان این مسیر را بین ۸ تا ۱۱ ساعته طی کرد. این بازه زمانی تا حد خیلی زیادی به مسیر انتخابی، نوع خودرو و نوع بار بستگی دارد. اطلاعات بیشتر را در مقاله باربری تهران مطالعه کنید.

خودروهای مناسب حمل بار به ارومیه

در ترابرنت برای باربری ارومیه انواع ماشین باربری وجود دارند و این خودروها بر اساس وزن و حجم کالا، انتخاب می‌شوند. مثلاً برای کالاهایی که وزن و حجم زیادی دارند، باید از خودروهای باری سنگین استفاده شود. این در حالی است که برای حمل خرده بار به ارومیه می‌توان از خودروهای باری سبک‌تر مانند وانت یا نیسان نیز استفاده کرد. در ادامه، رایج‌ترین خودروهای مناسب برای حمل بار به ارومیه که در ترابرنت وجود دارند را نام می‌بریم.

✔ باربری نیسان ارومیه

نیسان یکی از رایج‌ترین خودروهای باری برای حمل خرده بار به ارومیه شناخته می‌شود که با ظرفیت 2 تن، می‌توانید آن را در نمونه‌های روباز، کمپرسی یا یخچال‌دار پیدا کنید. فراموش نکنید که حتی اگر از بهترین باربری نیسان ارومیه هم برای حمل کالای خود استفاده کنید، باز هم نمی‌توانید از محدوده مجاز، بار بیشتری درون آن قرار دهید. در این صورت، آسیب زیادی به خودرو وارد می‌شود و احتمال آسیب رسیدن به بار نیز وجود دارد. اطلاعات بیشتر را در مقاله حمل بار با نیسان بخوانید.

 باربری نیسان ارومیه

✔ وانت بار ارومیه

اما اگر وزن و حجم کالای شما از 2 تن کمتر است و فکر می‌کنید که نهایتاً وزن آن به 1 تن می‌رسد، بهتر است از نیسان استفاده نکنید. خودروهای باری کوچک‌تر مانند وانت بارها گزینه‌های مناسب‌تری برای حمل بار ارومیه در حجم کم شناخته می‌شوند. هر یک از وانت بارها دارای ظرفیت‌های مختلفی هستند. برای مثال، ظرفیت پراید وانت ۵۰۰ کیلو و ظرفیت پیکان وانت ۷۰۰ کیلوگرم است. برای آشنایی بیشتر مقاله حمل بار با وانت را مطالعه کنید.

✔ خاور برای حمل بار ارومیه

برای حمل بارهایی که وزن و حجم بیشتری دارند، می‌توان از خاور استفاده کرد. خاورها دارای نمونه‌های مسقف و روباز هستند و شما می‌توانید از نمونه‌های روباز آنها برای حمل مصالح ساختمانی و نمونه‌های مسقف برای حمل لوازم منزل و اداری استفاده کنید. البته در این صورت، مطمئن شوید که تمام لوازم را به‌درستی بسته‌بندی کرده‌اید. پیشنهاد می‌کنیم به مقاله حمل بار خاور مراجعه کنید.

✔ کامیون حمل بار ارومیه

اگر بعد از وزن کردن بار خود متوجه شدید که وزن آن بین ۱۰ تا ۱۵ تن است، باید حتماً از کامیون استفاده کنید و خاور نمی‌تواند پاسخگوی نیازهای شما باشد. در این صورت، کامیون تک با ظرفیت ۱۰ تن و کامیون جفت هم با ظرفیت ۱۵ تن در اختیار شما قرار می‌گیرد.

✔ تریلی برای ارسال بار به ارومیه

در نهایت، برای حمل ماشین‌آلات فوق‌العاده سنگین از هر مبدأ و مکانی به ارومیه، ‌می‌توان از تریلی استفاده کرد. تریلی‌ها دارای ظرفیت متفاوت بین ۲۲ تا ۲۵ تن هستند و برای حمل انواع ماشین‌آلات سنگین کاملاً مناسب به نظر می‌رسند.

اسباب کشی ارومیه

ممکن است افراد به دلایل کاری یا شخصی، مجبور به اسباب کشی به ارومیه شوند. این افراد برای حمل لوازم منزل خود از مکانی که هستند به شهر ارومیه، باید از خودروی باری متناسب با حجم لوازم خود استفاده کنند. مثلاً اگر بخواهند همه لوازم منزل خود را به ارومیه بفرستند، خاور می‌تواند یک گزینه مناسب باشد. زیرا تقریباً همه لوازم منزل را درون خود جای می‌دهد و می‌توانید همه لوازم را تنها با یک بار طی مسیر، به مقصد برسانید.

اسباب کشی ارومیه

سخن پایانی

در این مطلب متوجه شدید که حمل بار به ارومیه از طریق سامانه ترابرنت، سریع انجام می‌شود. زیرا همه کارها به‌صورت آنلاین انجام شده و شما می‌توانید علاوه بر اعلام بار، به‌صورت تلفنی با راننده هماهنگی‌های لازم برای بارگیری را انجام دهید. همچنین در ترابرنت از امکان استعلام گرفتن از قیمت حمل بار ارومیه نیز وجود دارد. تمام این موارد، کار شما را برای ارسال بار به ارومیه راحت‌تر کرده‌اند. هم‌چنین ترابرنت، بستری را برای رانندگان خودرو باربر فراهم می‌کند تا آن‌ها بتوانند مناسب‌ترین گزینه برای حمل بار را پیدا کنند. از اپلیکیشن اعلام بار لحظه ای ترابرنت، می‌توان در تمام نقاط ایران بهره‌مند شد.

3.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی خود را در مسیر: "سربرگ ساز > چیدما موبایل > عنصر منوی موبایل > نمایش و مخفی کردن > انتخاب منو " تنظیم کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.