آنچه در این مقاله می‌خوانید

باربری ماکو با بهترین قیمت | انواع خدمات حمل بار ماکو

باربری ماکو با بهترین قیمت | انواع خدمات حمل بار ماکو

ازآنجاکه ماکو در فاصله نزدیکی بین مرز ترکیه و ایران واقع شده است، اهمیت خیلی زیادی برای حمل بار دارد و روزانه کالاهای خیلی زیادی از شهرهای دیگر به این شهر ارسال می‌شوند. شما می‌توانید برای حمل بار ماکو از سایر شهرستان‌های استان آذربایجان غربی یا حتی سایر نقاط ایران، از سامانه ترابرنت استفاده کنید. در این سامانه خدمات متعددی برای باربری ماکو در اختیار شما قرار می‌گیرد و می‌توانید با استفاده از این خدمات، با خیال آسوده در زمان کوتاه‌تری محموله موردنظر خود را به شهرستان ماکو بفرستید. 

قبل از این که درباره باربری ماکو توضیح دهیم، خوب است بدانید که این شهرستان یکی از شهرهای مرزی و درعین‌حال، کوهستانی شناخته می‌شود. به همین دلیل ارسال بار به این شهرستان شاید چالش‌های بیشتری نسبت به سایر شهرستان‌ها داشته باشد. از طرف دیگر، بسیاری از مسافرانی که قصد دارند به‌صورت زمینی به ترکیه سفر کنند، از این شهر عبور می‌کنند. پس می‌توان گفت که ماکو اهمیت فوق‌العاده زیادی در مرز ایران و ترکیه دارد. 

خدمات حمل بار ماکو

یکی از بهترین و مطمئن‌ترین راه‌هایی که از طریق آن می‌توانید کارهای حمل بار به ماکو را انجام دهید، استفاده از سامانه ترابرنت است. این سامانه به‌صورت آنلاین فعالیت می‌کند و انواع خودروهای باری برای ارسال کالا به ماکو در آن موجود هستند. به همین دلیل اعلام بار کردن از طریق ترابرنت سریع انجام می‌شود. 

خدمات حمل بار ماکو

به‌علاوه، رانندگان ترابرنت تمام مدارک و تجهیزات موردنیاز برای حمل بار ماکو را دارند و نیازی نیست که از این نظر هیچ‌گونه نگرانی داشته باشید. ترابرنت اپلیکیشنی برای صاحبان کالا و اپلیکیشن دیگری نیز برای رانندگان به‌صورت مجزا طراحی کرده است که باعث شده اعلام بار کردن برای صاحبان کالا و دریافت بار برای رانندگان کاملاً راحت باشد. حتی کسانی که اطلاعاتی در این حوزه ندارند هم می‌توانند از ترابرنت برای حمل بار خود استفاده کنند. 

نحوه سفارش برای باربری ماکو

اگر شما هم می‌خواهید با استفاده از ترابرنت بار خود را به شهرستان ماکو در آذربایجان غربی بفرستید، فقط به یک گوشی هوشمند متصل به اینترنت نیاز دارید. با استفاده از این گوشی، مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید تا اعلام بار شما ثبت شده و بتوانید محموله را به این شهرستان بفرستید. 

  1. در مرحله اول، باید اپلیکیشن ترابرنت مخصوص صاحبان کالا را نصب کنید. 
  2. سپس باید شماره تلفن همراه خود را بنویسید که این شماره باید روشن و فعال روی گوشی خودتان باشد.
  3. درصورتی‌که شماره را به‌درستی وارد کرده باشید، ترابرنت یک کد ۴ رقمی برای شما ارسال می‌کند که این کد در واقع احراز هویت شماست و باید آن را در کادر مشخص شده وارد کنید. 
  4. بعد از پایان این مراحل، صفحه اصلی ترابرنت برای شما باز می‌شود که باید روی گزینه اعلام بار کلیک کنید. 
  5. در صفحه اعلام بار، باید همه اطلاعاتی که از شما خواسته‌اند را جواب دهید. برای مثال، تکمیل کردن اطلاعاتی مانند مبدأ، مقصد، وزن بار، نوع خودرو، نوع بارگیر و سایر موارد این‌چنینی ضروری هستند.
  6. در صورت نیاز، می‌توانید در قسمت توضیحات برای راننده نیز توضیح مختصری از روند حمل بار خود قرار دهید تا رانندگان، بهتر با شرایط کالای شما آشنا شوند. 
  7. زمانی که همه این اطلاعات را به‌درستی وارد کردید، تنها کافی است که گزینه ثبت و ارسال اعلام بار را بزنید. 
  8. با انتخاب این گزینه، اعلام بار شما ثبت می‌شود و برای رانندگان با همان خودروی باری که انتخاب کرده‌اید و در منطقه جغرافیایی مبدأ شما هستند، نشان داده می‌شود.
  9. راننده‌ای که شرایط شما را قبول کند، می‌تواند با شما تماس بگیرد.
  10. در این مرحله می‌توانید همه هماهنگی‌های لازم برای حمل بار به ماکو را انجام دهید. 

همان‌طور که متوجه شدید، فرایند بار حمل بار ماکو با ترابرنت نسبت به روش‌های قدیمی راحت‌تر است و شما می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن، اعلام بار خود را ثبت کنید. فقط توجه داشته باشید که اطلاعات خواسته شده در صفحه اعلام بار را به‌درستی وارد کنید تا مشکلی برای بار شما پیش نیاید و بتوانید سریع‌تر خودروی مناسبی برای ارسال کالا پیدا کنید. 

استعلام قیمت باربری ماکو

پارامترهای متعددی روی قیمت باربری ماکو تأثیر می‌گذارند. برخی از این فاکتورها شامل مواردی مانند وزن و حجم کالا، مسافت بین مبدأ تا مقصد، نوع خودروی باری و نوع بارگیر، شرایط آب‌وهوایی، وضعیت جاده، میزان ترافیک و سایر موارد این‌چنینی هستند. برای اطلاع از قیمت باربری ماکو نیز می‌توانید وارد وب‌سایت ترابرنت شوید و اطلاعات مبدأ، مقصد، نوع خودرو و نوع بارگیر را کامل کنید و هزینه تقریبی ارسال بار را ببینید. در جدول زیر، هزینه تقریبی حمل بار ماکو از سایر شهرستان‌های ایران که مربوط به خرداد 1403 است، مشاهده می‌کنید. 

حمل بار از سایر شهرها به ماکو (با کامیون تک محور روباز)کرایه حمل بار (تومان)
حمل بار از تهران به ماکو11,400,000
حمل بار از ارومیه به ماکو5,400,000
حمل بار از تبریز به ماکو5,400,000
حمل بار از اصفهان به ماکو15,000,000
حمل بار از بندر انزلی به ماکو9,000,000
حمل بار از آستارا به ماکو8,400,000
حمل بار از مهاباد به ماکو6,600,000
حمل بار از پیرانشهر به ماکو7,200,000
حمل بار از چالدران به ماکو3,600,000

خودروهای باری مناسب برای حمل بار ماکو

همان‌طور که می‌دانید، برای حمل بارهای سبک باید از خودروهای باری کوچک‌تر و برای حمل بارهای بزرگ باید از خودروهای باری سنگین استفاده کرد.

خودروهای باری مناسب برای حمل بار ماکو

خوشبختانه در ترابرنت انواع این خودروهای باری از وانت‌ها گرفته تا تریلی یافت می‌شوند و شما می‌توانید بر اساس وزن بار خود، به‌راحتی یکی از آنها را انتخاب نمایید. در ادامه، توضیح مختصری از خودروهای موجود در ترابرنت برای حمل بار به ماکو را در اختیار شما قرار می‌دهیم. 

1. وانت بار ماکو 

در صورتی می‌توانید از وانت بار ماکو استفاده کنید که وزن بار شما نهایتاً به 1 تن برسد. به‌علاوه، بیشتر مواقع از وانت بار برای حمل بارهایی در مسافت کم استفاده می‌شود. به‌عنوان‌مثال، اگر بخواهید محموله‌ای را از سایر شهرستان‌های آذربایجان غربی به شهرستان ماکو بفرستید، می‌توانید به‌راحتی از وانت کمک بگیرید. همچنین وانت بار ماکو برای حمل بار درون شهری خود ماکو نیز کاملاً مناسب است. حتما از صفحه وانت بار تهران دیدن کنید.

2. نیسان بار ماکو 

استفاده از نیسان نسبت به وانت بار ماکو رواج خیلی زیادی در این شهرستان دارد. چراکه بیشتر مواقع وزن بارهای ارسالی بیشتر از یک تن هستند و نمی‌توان با استفاده از وانت بار آن را به ماکو ارسال کرد. ازاین‌رو، شما می‌توانید انواع نیسان‌های مسقف، روباز، کمپرسی و یخچال‌دار را در ترابرنت پیدا کنید. اطلاعات بیشتر را از صفحه باربری نیسان مطالعه کنید.

3. خاور در باربری ماکو 

یکی دیگر از خودروهای موجود در باربری ماکو که می‌توانید به‌راحتی آن را پیدا کنید، خاور است. خاورها شکل‌های مختلفی دارند که یکی از رایج‌ترین آنها در ایران، خاور ۹۱۱ شناخته می‌شود. با استفاده از خاور ۹۱۱ شما می‌توانید انواع لوازم منزل و حتی مصالح ساختمانی را به ماکو بفرستید. تنها چیزی که باید به آن توجه کنید، این است که خاورها با ظرفیت بین ۳ تا ۶ تن به شکل مسقف و روباز در دسترس شما قرار می‌گیرند که نمونه مسقف برای لوازم منزل و اسباب‌کشی و نمونه روباز برای حمل مصالح ساختمانی کاربرد دارد. پیشنهاد می‌کنیم از صفحه باربری خاور دیدن کنید.

4. حمل بار ماکو با کامیون

کامیون‌های تک محور و جفت محور با ظرفیت به ترتیب ۱۰ و ۱۵ تن، برای حمل بار به ماکو مورد استفاده قرار می‌گیرند. این کامیون‌ها برای حمل مصالح ساختمانی، لوازم منزل، محصولات کشاورزی، مواد غذایی، لوازم تجاری و سایر موارد این‌چنینی کاربرد دارند و شما می‌توانید بر اساس نوع بار خود، از نمونه‌های مسقف، روباز، کمپرسی یخچال‌دار را انتخاب نمایید. 

حمل بار ماکو با کامیون

باربری تهران به ماکو 

ازآنجاکه ماکو یکی از شهرستان‌های نزدیک به مرز ایران و ترکیه شناخته می‌شود، روزانه بارهای متعددی به این شهرستان ارسال می‌شوند. یکی از مهم‌ترین مکان‌هایی که از آنجا بارهای زیادی را به ماکو می‌فرستند، تهران است. برای باربری تهران به ماکو می‌توان از انواع خودروهای باری ذکر شده در قسمت بالا استفاده کرد. همچنین شما می‌توانید با استفاده از سامانه ترابرنت کارهای باربری تهران را سریع‌تر انجام دهید. 

اسباب کشی در ماکو

شهرستان ماکو آب‌وهوای بسیار خوبی دارد و به همین دلیل ممکن است خیلی از افراد به خاطر این مسئله و حتی دلایل دیگر، قصد اسباب کشی در ماکو را داشته باشند.  به‌طورکلی، برای اسباب کشی در ماکو شما باید در ابتدا لوازم خود را به طور کامل بسته‌بندی کنید و سپس بر اساس حجم تقریبی لوازم، از خودروی مناسبی استفاده نمایید.

اسباب کشی در ماکو

بیشتر مواقع برای اسباب کشی کامل لوازم منزل به شهرستان ماکو از خودروهای باری؛ مانند خاور و کامیون‌های مسقف استفاده می‌کنند. اما اگر می‌خواهید فقط یک یا دو تکه از لوازم منزل خود را در این شهرستان جابه‌جا کنید، می‌توانید از خودروهای باری سبک‌تر مانند نیسان یا حتی وانت بار ماکو استفاده کنید. 

سخن پایانی

در این مطلب فرایند حمل بار ماکو را برای شما توضیح دادیم و گفتیم که این روند چگونه با استفاده از سامانه ترابرنت راحت‌تر و سریع‌تر انجام می‌شود. شما می‌توانید در هر زمانی که بخواهید و حتی در روزهای تعطیل یا ساعات نیمه‌شب، در ترابرنت اعلام بار کنید و محموله موردنظر خود را به شهرستان ماکو بفرستید. در ترابرنت اپلیکیشن رانندگان نیز ارائه شده است و آنها می‌توانند با احراز هویت در این برنامه، اعلام بارهای متعددی را دریافت کنند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی خود را در مسیر: "سربرگ ساز > چیدما موبایل > عنصر منوی موبایل > نمایش و مخفی کردن > انتخاب منو " تنظیم کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.