آنچه در این مقاله می‌خوانید

حمل بار مرند

حمل بار مرند

مرند یکی از شهرهای استان آذربایجان شرقی و در شمال غربی ایران شناخته می‌شود که در آسیای مرکزی قرار گرفته است. موقعیت جغرافیایی این شهر باعث شده که روزانه کالاهای مختلفی برای حمل بار مرند آماده شوند. ازاین‌رو، خودروهای باری متعددی برای باربری مرند مورد استفاده قرار می‌گیرند و شما می‌توانید بر اساس شرایط خود، آنها را انتخاب نمایید. در این مقاله از ترابرنت، ما برای شما توضیح می‌دهیم که چگونه باید وانت بار مرند و سایر خودروهای باری برای ارسال کالا به این شهرستان را پیدا کنید.

باربری مرند

همان‌طور که پیش‌ازاین نیز گفتیم، مرند در آسیای مرکزی واقع شده است و ازآنجاکه در استان آذربایجان شرقی و یکی از استان‌های مرزی ایران قرار دارد، اهمیت بسیار زیادی از نظر حمل کالا برای خیلی از افراد پیدا کرده است. همچنین این استان پیشینه تاریخی و قدیمی مهمی نیز دارد و از زمان‌های گذشته، اهمیت زیادی در کشور ما داشته است.

تمام این موضوعات، مهم‌ترین دلایلی هستند که باعث شده‌اند باربری مرند به وجود بیایند و شرکت‌های متعددی در این زمینه فعالیت کنند. یکی از بهترین و معتبرترین مکان‌هایی که شما می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن، بهترین خودروهای باری برای حمل بار مرند را پیدا کنید، سامانه ترابرنت است. در ادامه، به‌صورت مفصل درباره این سامانه نیز صحبت خواهیم کرد.

حمل انواع بار به مرند

ممکن است صاحبان کالا بر اساس شرایط خود، بخواهند کالاهای متعددی را به شهرستان مرند در تبریز ارسال کنند. ارسال برخی از کالاها به این شهرستان نسبت به سایر کالاها بیشتر است و تعداد زیادی از این محموله‌ها به شهرستان مرند ارسال می‌شوند.

حمل انواع بار به مرند

در این قسمت، برخی از رایج‌ترین کالاهایی که روزانه از شهرها و استان‌های اطراف به مرند ارسال می‌شوند را نام می‌بریم.

  • حمل لوازم منزل به مرند
  • ارسال لوازم اداری به مرند
  • حمل جهیزیه به مرند
  • حمل محصولات کشاورزی به شهرستان مرند
  • ارسال تره‌بار و مواد غذایی به مرند در تبریز
  • ارسال کالاهای تجاری و صنعتی به مرند
  • حمل ماشین‌آلات و خودرو به مرند

علاوه بر مواردی که پیش‌ازاین نام بردیم، ممکن است صاحبان کالا بخواهند محموله‌های دیگری را نیز به این شهرستان ارسال کنند. اما به‌طورکلی، برای ارسال هر یک از کالاهایی که نام بردیم یا محموله‌های دیگر، باید از یک خودروی باری متناسب با محموله استفاده کنید.

برای مثال، اگر می‌خواهید مواد غذایی و فاسدشدنی را به مرند ارسال کنید، باید حتماً از وسایل نقلیه یخچال‌دار کمک بگیرید. درحالی‌که وقتی می‌خواهید مصالح ساختمانی را به این شهرستان ارسال کنید، بهتر است به سراغ کامیون‌های کمپرسی بروید.

حمل بار از سایر شهرستان‌ها به مرند

باربری مرند کالاهای موردنیاز صاحبان کالا را از شهرستان‌های دیگر به این شهرستان ارسال می‌کند. در این صورت، شما می‌توانید از تبریز، مراغه، میانه، اسکو، اهر، شبستر، بناب و سراب کالای موردنظر خود را به شهرستان مرند ارسال کنید. علاوه بر این موارد، حمل بار مرند از سایر شهرستان‌ها مانند آذرشهر، بستان‌آباد، هریص، ملکان، هشترود، ورزقان، جلفا، خداآفرین، کلیبر، چاراویماق و شهرستان‌های دیگر نیز به‌صورت هفتگی و روزانه انجام می‌شود.

خودروهای رایج حمل بار مرند

پیش‌ازاین نیز گفتیم که برای ارسال هر یک از کالاهای ذکر شده به شهرستان مرند، شما باید از وسیله نقلیه مناسبی استفاده کنید. برای انتخاب وسیله نقلیه هم اول‌ازهمه به وزن و سپس حجم کالای موردنظر خود توجه نمایید.

اگر شرایط آب‌وهوایی نامساعد است، پیشنهاد می‌کنیم که حتماً از خودروهای باری مسقف استفاده کنید تا باران به محموله شما آسیب وارد نکند. در ادامه، رایج‌ترین خودروهایی که برای حمل بار مرند مورداستفاده قرار می‌گیرند را مشاهده می‌کنید و می‌توانید بر اساس ظرفیتی که دارند، یکی از آنها را انتخاب نمایید.

1. وانت بار مرند

وانت بار مرند یکی از بهترین وسایل نقلیه برای حمل خرده بار به این شهرستان در نظر گرفته می‌شود. وانت‌ها دارای نمونه‌های مختلفی هستند که برخی از بهترین آنها شامل مواردی مانند نیسان، وانت پیکان، پراید وانت، مزدا و سایر موارد این‌چنینی می‌شوند. این خودروها برای حمل خرده بار با وزن نهایتاً بین ۵۰۰ کیلو تا ۲ تن مناسب هستند. اما بیشتر مواقع برای حمل خرده بار در حجم کمتر به سایر شهرستان‌ها، از نیسان استفاده می‌شود.

2. خاور باربری مرند

درصورتی‌که قصد حمل جهیزیه یا لوازم منزل به مرند را دارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که از خاور استفاده نمایید. زیرا خاور ظرفیت بزرگی در کابین خود دارد و شما می‌توانید انواع لوازم منزل، از یخچال گرفته تا تلویزیون و اجاق‌گاز را درون آن قرار دهید. خاورها با ظرفیت بین ۳ تا ۶ تن وجود دارند و شما می‌توانید برای حمل بار مرند یکی از بهترین آنها را انتخاب نمایید.

خاور باربری مرند

3. کامیون حمل بار مرند

کامیون‌ها یکی از بهترین وسایل نقلیه باری در نظر گرفته می‌شوند که دارای ظرفیت بین ۱۰ تا ۱۵ تن هستند. کامیون‌های تک با ظرفیت ۱۰ تن و کامیون‌های جفت هم با ظرفیت ۱۵ تن وجود دارند. بیشترین کالاهایی که از طریق کامیون‌های تک و جفت به شهرستان مرند و سایر شهرستان‌ها ارسال می‌شوند، محصولات کشاورزی و مصالح ساختمانی هستند.

4. حمل بار به مرند با تریلی

برای حمل بارهای سنگین تا وزن ۲۵ تن، از انواع تریلی‌های بغل‌دار، چادری یا کفی استفاده می‌شود. به همین دلیل اگر می‌خواهید محصولات تجاری و صنعتی خیلی سنگین یا حتی خودرو به شهرستان مرند ارسال کنید، تریلی می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

هزینه حمل بار مرند و استعلام کرایه

برای این که بدانید هزینه باربری مرند تقریباً چقدر می‌شود، باید اول‌ازهمه تعیین کنید که می‌خواهید از کدام یک از خودروهای باری وانت، خاور، کامیون یا تریلی استفاده کنید. زیرا هرچه خودروی باری موردنظر شما سنگین‌تر شود، باید هزینه بیشتری هم برای حمل آن بپردازید. البته موارد دیگری مانند وزن و حجم کالا، فاصله بین مبدأ تا مقصد، ارزش کالا، شرایط آب‌وهوایی و سایر موارد این‌چنینی هم روی این هزینه تأثیر می‌گذارند.

هزینه حمل بار مرند و استعلام کرایه

 صاحبان کالا می‌توانند حتی قبل از تماس گرفتن با شرکت‌های باربری یا هماهنگی برای بارگیری کالا درون کامیون، هزینه باربری مرند را مشخص کنند. برای به دست آوردن این هزینه، می‌توانید وارد وب‌سایت ترابرنت شوید. در این وب‌سایت گزینه‌ای به نام استعلام کرایه حمل بار دیده می‌شود که با کلیک روی آن و تکمیل اطلاعات نوشته شده، کرایه تقریبی حمل بار به مرند برای شما نمایش داده می‌شود.

حمل بار مرند با ترابرنت

به‌منظور انجام هماهنگی‌های لازم با هر یک خودروهای باری که پیش‌ازاین نام بردیم، شما می‌توانید از اپلیکیشن ترابرنت مخصوص صاحبان کالا استفاده کنید. در این اپلیکیشن گزینه‌های متعددی وجود دارند که یکی از پرکاربردترین آنها، گزینه اعلام بار است. با انتخاب این قسمت و تکمیل اطلاعات موردنیاز در صفحه باز شده، باید اعلام بار خود را ثبت کنید و منتظر بمانید تا راننده‌ای که اپلیکیشن ترابرنت مخصوص رانندگان را نصب کرده و شرایط شما را بپذیرد، با شما تماس بگیرد.

سخن پایانی

حمل بار مرند با استفاده از سامانه ترابرنت سریع‌تر انجام می‌شود. زیرا دیگر شما نیازی ندارید که با شرکت‌های باربری هماهنگ شوید و می‌توانید به‌صورت مستقیم، با راننده موردنظر خود ارتباط برقرار نمایید. ازاین‌رو، پیشنهاد می‌کنیم که برای پیدا کردن انواع خودروها، از وانت بار مرند گرفته تا انواع تریلی‌ها، از این اپلیکیشن استفاده کنید. هر سؤالی درباره روند ارسال کالا به این شهرستان با ترابرنت دارید، می‌توانید در قسمت نظرات بپرسید تا کارشناسان ما در سامانه ترابرنت به سؤالات شما پاسخ دهند.

برای ثبت امتیاز روی ستاره ها کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی خود را در مسیر: "سربرگ ساز > چیدما موبایل > عنصر منوی موبایل > نمایش و مخفی کردن > انتخاب منو " تنظیم کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.